rafal28 Zgłoś #1 Napisano 21 Marca 2009 czy funkcja ryglowania drzwi to jakieś utrudnienie dla złodzieja czy praktycznie to samo co bez ryglowania czyli przekręcenie wkładki i alarm fabryczny rozbrojony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #2 Napisano 21 Marca 2009 przekręcenie wkładki i alarm fabryczny rozbrojony? Ciekawe jak chcesz przekręcić wkładke(nie oryginalnym kluczem),bo wkładka jest tak skonstruowana ,że po "siłowym"przekreceniu możesz kręcic ją w koło bez końca a zamek nawet nie drgnie ,a podwójne ryglowanie dzwii spełnia funkcje utrudnienia dostepu do wnętrza auta (jeśli zamki są sprawne to nie otworzysz ich od wewnątrz!). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #3 Napisano 21 Marca 2009 ...czyli samo wybicie szyby nic nie da, aby dostać się do środka, gdyż drzwi od wewnątrz nie otworzysz. Dobra sprawa, tylko trzeba dbać o zamki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #4 Napisano 21 Marca 2009 wiem ze nie otworze ich od wewnątrz ale myślałem że jak ktoś ma łamaka to przekręci wkładke i alarm się wyłączy więc droga wolna....pocieszyłeś mnie że to nie takie proste:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #5 Napisano 22 Marca 2009 otóż łamakiem się właśnie otwiera i rozbraja fabryczny alarm w passacie!!!! miałem znajomego który MIAŁ passata i twierdził że tak nie jest ....już tak nie twierdzi ....zresztą mnie też tak buchli auto spod domu ...ale go szybko odzyskałem :634: ....także mając alarm fabryczny nie masz nic:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #6 Napisano 22 Marca 2009 otóż łamakiem się właśnie otwiera i rozbraja fabryczny alarm w passacie!!!! miałem znajomego który MIAŁ passata i twierdził że tak nie jest ....już tak nie twierdzi ....zresztą mnie też tak buchli auto spod domu ...ale go szybko odzyskałem ....także mając alarm fabryczny nie masz nic Potwierdzam, zwykły łamak zarówno otwiera i odryglowuja zamki jak i rozbraja alarm fabryczny oraz połowę analogowych alarmów bezpilotowych. Ktoś zaraz napisze, że jest na to metoda i można wyciągnąć wkładki. Odpowiadam- można, ale to zupełnie nic nie daje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #7 Napisano 22 Marca 2009 No jak, przecież jak wyciągniesz wkładki to bębenek kręci się w koło, i nic łamakiem nie zrobisz. Nie jest tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #8 Napisano 22 Marca 2009 No jak, przecież jak wyciągniesz wkładki to bębenek kręci się w koło, i nic łamakiem nie zrobisz. Mateusz, no daj spokój... Jak wyciągniesz wkładkę to łamak już jest niepotrzebny bo po co? Wystarczy solidny wkrętak. Jednym ruchem wyrwana klamka i już masz dostęp do zamka. Widziałem też przewiercone zaslepki,czy nawet poszycia drzwi, ale to już awangarda wsród złodziei Poczytaj moje posty, gdzieś pisałem o przegrodzie wewnątrz drzwi, która coś tam pomoże po odpięciu płetwy od zamka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #9 Napisano 22 Marca 2009 Dużo się naczytałem o tym, że ludzie właśnie wkładki wyjmują i wstawiają zaślepki i niby pomaga. Dlatego sądziłem, że to jest w miarę zabezpieczenie, ale teraz zmieniam zdanie. Dziękuję za oświecenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #10 Napisano 22 Marca 2009 a co bedzie gdzy padnie nam akumulator? trza bić szybe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #11 Napisano 22 Marca 2009 a co bedzie gdzy padnie nam akumulator? trza bić szybe? Robi się myki z ukrytym awaryjnym zasilaniem lub używa złodziejskich metod do otwarcia auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #12 Napisano 22 Marca 2009 w takim razie kicha z tym alarmem fabrycznym a można gdzieś w module komfortu ustawić ze jak się otworzy drzwi kluczykiem bądz łamakiem to do 15 sekund trzba odpalić auto inaczej włączy się alarm ktoś pisał na ten temat na forum ale nie wiem czy to prawda że tak można ustawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #13 Napisano 22 Marca 2009 Fabryczne rozwiązania to zawsze jest kicha przecież. Masz autko za średnie pieniązki na dodatek w grupie bardzo wysokiego ryzyka, więc lepiej podziałaj tam coś przy elektryce żebyś się nie zdziwił kiedyś niemiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #14 Napisano 22 Marca 2009 z elektryką to na pewno będę miał jakieś odcięcie jeszcze się zastanawiam co gdzie i jak:-) ale drugiego alarmu mi się nie chce zakładać ale pasuje też jakiegoś wyjca mieć a skoro fabryczny można łatwo obejść to trzeba będzie pomyśleć.....w każdym razie mam minicasco ale przyzwyczajam się do samochodów i zawsze to jakaś szkoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczak Zgłoś #15 Napisano 22 Marca 2009 Ciekawe jak chcesz przekręcić wkładke(nie oryginalnym kluczem) tzw wyłamakami, każdy złodziej to ma:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #16 Napisano 22 Marca 2009 (edytowane) tzw wyłamakami Ok ,jakoś moze i te zamki sie otwiera przy pomocy łamaków ,jak, nie wiem ,jedyne co wiem napewno (zatrzasneły mi sie jedyne klucze w aucie )że mocnym śrubokrętem po niby wyłamaniu zapadek (a właściwie ich zgieciu) wkładka obraca sie dookoła ale zamki sie nie otwierają ,prawie załatwiłem wszystkie sprawne zamki ,aż zdecydowałem,że lampa tylnia musi zginąc bo klucze były w bagażniku ,i tak jedną wkładke uszkodziłem ,za nastepne otwierałem innym kluczem od innego Passata ściskając małym francuzem obracałem na siłe i moje zdziwko bo nie trzeba używać dużej siły zamek sie obraca ,ale nie otwiera zamków,bagażnik tak samo ,po odzyskaniu oryginalnych kluczy o dziwo zamki które były przekrecone za pomocą klucza działały poprawnie z tym,że pierwsze wejście było jakby miały by sie przekrecić ale dało sie wyczuć ,że cos naskoczyło na coś i zamek działa poprawnie w bagażniku też OK,po rozebraniu na cześci pierwsze zamka uszkodzonego okazało sie ,że bębenek właściwy jest w tulei a następnie ta tuleja jest we wkładce (we wnetrzu wkładki sa dwa "ząbki"w kształcie ^ na które nachodzi tuleja )jak otwierasz oryginalnym kluczem wszystko pozostaje na swoim miejscu przy przekrecaniu kluczem ,ale jeśli chcesz zamek sforsować czym innym nawet innym kluczem od vw pod wpływem naporu zapadek (bo są inne) bębenek zostaje zablokowany w tulei a ta pod wpływem obrotu wymuszonego siłą schodzi z dwóch ząbków co powoduje, jej odchylenie a to z kolei "wysprzęglenie"czyli odłączenie od płetwy (końcówka płetwy poprostu sie ślizga) i to uniemożliwia otwarcie zamka dlatego własnie alarm jest fabrycznie deaktywowany też przy otwarciu z klucza.Wiem,że opis może być nie zrozumiany ale schematu nie posiadam,a Ci co "grzebali "w swoich zamkach wiedzą napewno o co chodzi i nie jeden zamek odżył na nowo tak to działa.Zdaje sobie sprawe ,że złodzieje mają na to patenty i to da sie obejsc jedynie im znanymi sposobami o których, ja nie wiem .Jeśli chcesz sie przekonać czy twój zamek tak działa to użyj innego klucza od vw i jak w opisie wyżej spróbuj otworzyc u siebie zamek (jeśli jest sprawny i ma choć odrobine smaru to powinieneś okręcać kluczem bebenek do okoła ale bez rezultatu(przy wyciągnieciu klucza pozostaw wkładke w takiej pozycji jak przed włożeniem klucza) tak jest u mnie (B5 1997)po wyciągnieciu klucza włóż oryginalny i pokręć odczujesz wskoczenie bębenka na swoje miejsce i zamek pracuje normalnie wewnątrz nic sie nie dzieje(tak jest z zamkiem sprawnym-sądze,że z latami smar twardnieje i sie wykrusza i tuleja zostaje zablokowana a po urwaniu zębów ,które powinny ją lekko unosić w takim przypadku zamek może zostać otwarty łamakiem )Jeśli ktoś ma schemat zamka niech dołaczy to sie może wiecej wyjaśni.W każdym razie u znajomego w golfie 1998 roku jest tak zrobione ,że kluczem możesz zamknąć wszystkie dżwi ,ale otworzyc tylko jedno a po otwarciu tych dzwi alarm sie włącza ,dobre to ale nie wiem jak ma to zrobione , otwarcie z pilota tylko deaktywuje alarm .Pozdro link zapożyczony z działu Humor i rozrywka (o dziwne nie wiem czemu sie tam znalazł ,ale tu sie napewno przyda ) Zwrócie uwage,że z B5 FL poszło "gładko "(chodzi o otwarcie dzwii)a na B5 czas 04:40 tak wlasnie zachowuje sie sprawny zamek,dopiero po wyciagnieciu bebenka mial dostep do zamka i chyba sam wlamywacz byl zaskoczony ze nie udalo mu sie otworzyc dzwii od strzala o ile dobrze zrozumialem . Edytowane 23 Marca 2009 przez marek664 pare błedów ;) o i film Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #17 Napisano 5 Maja 2011 Pytanko do obeznanych w temacie podwójnego ryglowania. Kiedyś pamiętam, że ta funkcja działała mi tak jak należy tj. po dwukrotnym wciśnięciu przycisku zamykania na pilocie słychać dwa razy pracę zamków, dwa razy sygnał świetlny kierunkowskazów i klameczkami od wewnątrz nie ma możliwości otwarcia samochodu. Teraz też wszystkie te czynności się odbywają (słychać 2x zamki i są 2x kierunkowskazy) prócz tego, że drzwi można otworzyć od wewnątrz. Staram się namierzyć przyczynę tego. Między czasie był wymieniany zamek kierowcy ( na podmianę u Kolegi Sławka), a także kilkukrotnie odłączany aku. Czy to może mieć jakiś wpływ na ryglowanie?? Wszelkie sugestie mile widziane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #18 Napisano 5 Maja 2011 A passek jest europejski czy amerykański ? W europejskich wersjach ta opcja była w każdym modelu i raczej nie można jej aktywować/dezaktywować. Jest seryjnie i tyle. W amerykańskich tej opcji nie było, a czy można ją włączyć to nie wiem. Można by popróbować z kodowaniem komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #19 Napisano 5 Maja 2011 Pasek eu kupiony w polskim salonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablosx Zgłoś #20 Napisano 5 Maja 2011 Przyczyną mogą być zimne luty. Ale to jest tak, że ten zamek w którym one występują nie doryglowuje się. U Ciebie nie działa to we wszystkich drzwiach? Czy tylko w jednych konkretnych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach