wojta Zgłoś #21 Napisano 5 Maja 2011 opcja byla tylko zostala zmieniona przez rozlaczenie aku nusisz podpic pod kompa i wrocic do tych ustawien zimne ;uty i inne takie nie robia sie przez rozlaaczenie aku dziwne ze zaraz po tym ci ta opcja zniknela nic sie nie popsulo poszukaj kogos z vag w poblizu z forum i sprobuj powrocic do poprzednich ustawien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #22 Napisano 5 Maja 2011 Przyczyną mogą być zimne luty. Ale to jest tak, że ten zamek w którym one występują nie doryglowuje się.U Ciebie nie działa to we wszystkich drzwiach? Czy tylko w jednych konkretnych? Nie działa we wszystkich drzwiach, ale kiedyś działało nawet na uszkodzonym zamku kierowcy. ---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:23 ---------- poszukaj kogos z vag w poblizu z forum i sprobuj powrocic do poprzednich ustawien Vaga mam tylko gdzie trzeba wejść?? Najciekawsze jest to, że wszystko odbywa się jak należy nawet przyciski zamykania i otwierania wewnątrz odłączają się, a drzwi się nie ryglują. Czy to podwójne ryglowanie występowało we wszystkich passatach?? Bo może przyczyna tkwić w tym zamku, który wymieniłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #23 Napisano 3 Stycznia 2012 warto zobaczyć http://www.cda.pl/video/1248c0/Zlodziej-z-Polski-kradnie-volkswagena zeszłej nocy zwinęli mojego drugiego passata z pod bloku na parkingu zostały tylko części po wkładce i maskownica wkładki zamka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gentelman Zgłoś #24 Napisano 3 Stycznia 2012 Czy odłączona wtyczka od mechanizmu podnoszenia szyby może być powodem nie włączania sie immo w samochodzie? Ponieważ złamał mi się ślizg i odłączyłem wtyczkę, w oczekiwaniu na wymianę, od tego czasu po zamknięciu nie ma charakterystycznego mrugnięcia światłami i dead lock.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #25 Napisano 3 Stycznia 2012 Czy odłączona wtyczka od mechanizmu podnoszenia szyby może być powodem nie włączania sie immo w samochodzie? Ponieważ złamał mi się ślizg i odłączyłem wtyczkę, w oczekiwaniu na wymianę, od tego czasu po zamknięciu nie ma charakterystycznego mrugnięcia światłami i dead lock..Po czym wnosisz, że immo nie działa ? Coś mi się wydaje, że kojarzysz pewnie, brak mrugania czerwonego led w drzwiach kierowcy z pracą immo, tak? To nie ma nic wspólnego ze sobą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gentelman Zgłoś #26 Napisano 3 Stycznia 2012 Może faktycznie źle to napisałem, ale chodzi mi o te mrugnięcie kierunkami przy zamknięciu samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #27 Napisano 4 Stycznia 2012 Może faktycznie źle to napisałem, ale chodzi mi o te mrugnięcie kierunkami przy zamknięciu samochoduMrygnięcie kierunkami czyli potwierdzenie zamknięcia auta też nie ma nic wspólnego z pracą immobilizera.Odłączenie wtyku , o którym piszesz będzie skutkowało brakiem tego potwierdzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
liss_ek Zgłoś #28 Napisano 27 Stycznia 2012 (edytowane) Pytanko do obeznanych w temacie podwójnego ryglowania. Kiedyś pamiętam, że ta funkcja działała mi tak jak należy tj. po dwukrotnym wciśnięciu przycisku zamykania na pilocie słychać dwa razy pracę zamków, dwa razy sygnał świetlny kierunkowskazów i klameczkami od wewnątrz nie ma możliwości otwarcia samochodu. Teraz też wszystkie te czynności się odbywają (słychać 2x zamki i są 2x kierunkowskazy) prócz tego, że drzwi można otworzyć od wewnątrz. Staram się namierzyć przyczynę tego. Między czasie był wymieniany zamek kierowcy ( na podmianę u Kolegi Sławka), a także kilkukrotnie odłączany aku. Czy to może mieć jakiś wpływ na ryglowanie??Wszelkie sugestie mile widziane Wiem, że minęło już z pół roku no ale coś napiszę, może się przyda U mnie to ryglowanie działa w trochę inny sposób i z tego co pamiętam tak jak w instrukcji. Jak raz naciśniemy na przycisk zamykania to się rygluje, natomiast podwójne wciśniecie powodu zamknięcie drzwi a możliwością otwarcia od środka. Wydaje, mi się, że jest to sensowniejsze rozwiązanie, ponieważ z reguły chcemy zamknąć samochód, a tylko w określonych wypadkach mieć umożliwione wyjście od środka. Pozdrawiam Odnośnie filmiku, czy zapalniczka działająca tylko przy zapłonie tak jak to jest w Mercedesie utrudniła by zadanie? Co prawda zawsze można bezpośrednio pod akumulator ale z tym to chyba więcej zamieszania się robi niż z gniazdem zapalniczki Edytowane 27 Stycznia 2012 przez liss_ek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybatb3 Zgłoś #29 Napisano 29 Stycznia 2012 Witam, dziś rano po otwarciu i odpaleniu auta, chciałem otworzyć tylne drzwi aby wziasc kurtkę z siedzenia ale nie mogłem ich otworzyć - myślę sobie pewnie zamarzły wiec podszedłem do drugich tylnych a tu to samo. Okazało sie ze drzwi sa zamknięte poprzez zamek centralny i nie mozna ich otworzyć nawet z wewnątrz. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Podpowie ktos ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
liss_ek Zgłoś #30 Napisano 29 Stycznia 2012 Witam, dziś rano po otwarciu i odpaleniu auta, chciałem otworzyć tylne drzwi aby wziasc kurtkę z siedzenia ale nie mogłem ich otworzyć - myślę sobie pewnie zamarzły wiec podszedłem do drugich tylnych a tu to samo. Okazało sie ze drzwi sa zamknięte poprzez zamek centralny i nie mozna ich otworzyć nawet z wewnątrz. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Podpowie ktos ?? Rok temu u mnie przyczyną była woda w module komfortu. Pod nagami kierowcy. Sprawdź czy masz sucho pod dywanikami. U mnie po kilku krotnym (a może nawet kilkunastokrotnym ) otwarciu/zamknięciu udało się otworzyć, ale tyle co do zamknięcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybatb3 Zgłoś #31 Napisano 29 Stycznia 2012 podnosiłem wykładzinę i moduł wygląda na suchutki. sprawdzałem również czy w kostce tylnych drzwi jest prad. Jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
liss_ek Zgłoś #32 Napisano 29 Stycznia 2012 podnosiłem wykładzinę i moduł wygląda na suchutki. sprawdzałem również czy w kostce tylnych drzwi jest prad. Jest. W piątek jak przyszły mrozy to miałem sytuacje, że nie mogłem najpierw zamknąć a później otworzyć drzwi, było to spowodowane prawdopodobnie zamarzniętymi zamkami trochę je ogrzałem i na razie działa. Jeżeli to pomoże to pamiętaj, aby podgrzewać dłużej niż do powrotu sprawności, aby ewentualna woda wyparowała a nie zaraz znowu zamarzła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybatb3 Zgłoś #33 Napisano 29 Stycznia 2012 raczej zamki nie zamarzły poniewaz tył jest zamknięty i nie reaguje na nic tak jakby cos sie odłaczyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #34 Napisano 30 Stycznia 2012 (edytowane) W moim pasku w niedzielę przestał działać rygiel w prawych tylnych drzwiach. Przy zamykaniu lub otwieraniu z pilota nie "chowa" lub nie wysuwa się dzyndzelek. Skutkuje to tym, że nie zamyka auta na dwa razy tzn. pstryknie tylko raz i nie włącza się czerwona dioda w drzwiach kierowcy. Podejrzewam, że mrozik zrobił swoje i coś uwaliło w zamku drzwi tylnych. Jako, że auto zimuje pod chmurką nie ma go jak za bardzo ogrzać. Może spróbuję opalarką ocieplić zamek w drzwiach. Chyba, że macie jakieś inne pomysły. Dzięki z góry. I po kłopocie. Problem był prozaiczny. Okazało się, iż wtyczka łącząca kable pomiędzy tylnymi drzwiami a przednimi ( w tym gumowym "kondonie" )wypięła się i "brakowało" prądu w tylnych drzwiach. Edytowane 2 Lutego 2012 przez bifu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suchy_PL_ Zgłoś #35 Napisano 4 Sierpnia 2013 Witam, odkopuje nieco temat bo nie chce zakładać nowego...ostatnio robiłem tylne zamki ponieważ ryglując od środka rygiel tylnich wyskakiwał wiec rozebrałem wszystko i poprawiłem luty i teraz od środka zamykając drzwi rygiel nie wyskakuje ale...jedne tylne drzwi i drzwi od kierowcy idzie otworzyć od środka a pasażera i lewe tylne nie (rygiel wyskakuje i chowa się bez możliwości otwarcia.....zamek jeszcze raz rozebrałem i złozyłem tak jak po drugiej stronie ale nic to nie dało- w czym tkwi haczyk ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #36 Napisano 5 Sierpnia 2013 Nie możesz otworzyć drzwi pociągając za klamkę wewnętrzną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suchy_PL_ Zgłoś #37 Napisano 5 Sierpnia 2013 drzwi kierowcy po zamknięciu się z pilota w środku i drzwi tylne prawe idzie otworzyć od środka a pasażera z przodu i lewy tył nie, alarm dokładany i podwójne ryglowanie tak jakby do końca nie działało a prędzej myślałem ,że to przez te zmine luty bo zamykając drzwi nie z pilota tylko od środka guzikiem w kształcie klucza drzwi te samoczynnie się odryglowywały (wystawał grzybek w drzwiach) teraz jak poprawiłem luty grzybki nie wyskakują jak od środka zamykam ale.....z pilota zamykam i dwoje drzwi mogę otworzyć od środka a tak być nie powinno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gucioziom4 Zgłoś #38 Napisano 8 Grudnia 2014 Panowie odświeżam, przeczytałem wszystkie wpisy i albo nie zrozumiałem albo poprostu nie znam się. A więc w drzwiach pasażera wkładka zamka kręci się naokoło ? Co zrobić by tak nie było ? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #39 Napisano 8 Grudnia 2014 To i pewnie sam zamek nie działa na klucz. Pewnie wszystko standardowo zaśniedziało albo wypadł bolec http://allegro.pl/vw-passat-b5-97-04-trzpien-wioselko-wkladka-zamek-i4839712797.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gucioziom4 Zgłoś #40 Napisano 9 Grudnia 2014 A wymienię to sam czy muszę jechać do mechaniora ? Nie orientujesz się czy jest tu gdzieś jakis opis jak to ogarnąć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach