Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

opcja byla tylko zostala zmieniona przez rozlaczenie aku nusisz podpic pod kompa i wrocic do tych ustawien zimne ;uty i inne takie nie robia sie przez rozlaaczenie aku dziwne ze zaraz po tym ci ta opcja zniknela nic sie nie popsulo poszukaj kogos z vag w poblizu z forum i sprobuj powrocic do poprzednich ustawien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przyczyną mogą być zimne luty. Ale to jest tak, że ten zamek w którym one występują nie doryglowuje się.

U Ciebie nie działa to we wszystkich drzwiach? Czy tylko w jednych konkretnych?

Nie działa we wszystkich drzwiach, ale kiedyś działało nawet na uszkodzonym zamku kierowcy.

 

---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:23 ----------

 

poszukaj kogos z vag w poblizu z forum i sprobuj powrocic do poprzednich ustawien

Vaga mam tylko gdzie trzeba wejść?? Najciekawsze jest to, że wszystko odbywa się jak należy nawet przyciski zamykania i otwierania wewnątrz odłączają się, a drzwi się nie ryglują. Czy to podwójne ryglowanie występowało we wszystkich passatach?? Bo może przyczyna tkwić w tym zamku, który wymieniłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy odłączona wtyczka od mechanizmu podnoszenia szyby może być powodem nie włączania sie immo w samochodzie? Ponieważ złamał mi się ślizg i odłączyłem wtyczkę, w oczekiwaniu na wymianę, od tego czasu po zamknięciu nie ma charakterystycznego mrugnięcia światłami i dead lock..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy odłączona wtyczka od mechanizmu podnoszenia szyby może być powodem nie włączania sie immo w samochodzie? Ponieważ złamał mi się ślizg i odłączyłem wtyczkę, w oczekiwaniu na wymianę, od tego czasu po zamknięciu nie ma charakterystycznego mrugnięcia światłami i dead lock..
Po czym wnosisz, że immo nie działa ? Coś mi się wydaje, że kojarzysz pewnie, brak mrugania czerwonego led w drzwiach kierowcy z pracą immo, tak? To nie ma nic wspólnego ze sobą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie źle to napisałem, ale chodzi mi o te mrugnięcie kierunkami przy zamknięciu samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może faktycznie źle to napisałem, ale chodzi mi o te mrugnięcie kierunkami przy zamknięciu samochodu
Mrygnięcie kierunkami czyli potwierdzenie zamknięcia auta też nie ma nic wspólnego z pracą immobilizera.

Odłączenie wtyku , o którym piszesz będzie skutkowało brakiem tego potwierdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanko do obeznanych w temacie podwójnego ryglowania. Kiedyś pamiętam, że ta funkcja działała mi tak jak należy tj. po dwukrotnym wciśnięciu przycisku zamykania na pilocie słychać dwa razy pracę zamków, dwa razy sygnał świetlny kierunkowskazów i klameczkami od wewnątrz nie ma możliwości otwarcia samochodu. Teraz też wszystkie te czynności się odbywają (słychać 2x zamki i są 2x kierunkowskazy) prócz tego, że drzwi można otworzyć od wewnątrz. Staram się namierzyć przyczynę tego. Między czasie był wymieniany zamek kierowcy ( na podmianę u Kolegi Sławka), a także kilkukrotnie odłączany aku. Czy to może mieć jakiś wpływ na ryglowanie??

Wszelkie sugestie mile widziane ;)

 

Wiem, że minęło już z pół roku no ale coś napiszę, może się przyda :)

U mnie to ryglowanie działa w trochę inny sposób i z tego co pamiętam tak jak w instrukcji. Jak raz naciśniemy na przycisk zamykania to się rygluje, natomiast podwójne wciśniecie powodu zamknięcie drzwi a możliwością otwarcia od środka.

Wydaje, mi się, że jest to sensowniejsze rozwiązanie, ponieważ z reguły chcemy zamknąć samochód, a tylko w określonych wypadkach mieć umożliwione wyjście od środka.

Pozdrawiam

 

Odnośnie filmiku, czy zapalniczka działająca tylko przy zapłonie tak jak to jest w Mercedesie utrudniła by zadanie? Co prawda zawsze można bezpośrednio pod akumulator ale z tym to chyba więcej zamieszania się robi niż z gniazdem zapalniczki :)

Edytowane przez liss_ek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś rano po otwarciu i odpaleniu auta, chciałem otworzyć tylne drzwi aby wziasc kurtkę z siedzenia ale nie mogłem ich otworzyć - myślę sobie pewnie zamarzły wiec podszedłem do drugich tylnych a tu to samo. Okazało sie ze drzwi sa zamknięte poprzez zamek centralny i nie mozna ich otworzyć nawet z wewnątrz.

 

Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Podpowie ktos ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, dziś rano po otwarciu i odpaleniu auta, chciałem otworzyć tylne drzwi aby wziasc kurtkę z siedzenia ale nie mogłem ich otworzyć - myślę sobie pewnie zamarzły wiec podszedłem do drugich tylnych a tu to samo. Okazało sie ze drzwi sa zamknięte poprzez zamek centralny i nie mozna ich otworzyć nawet z wewnątrz.

 

Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Podpowie ktos ??

 

Rok temu u mnie przyczyną była woda w module komfortu. Pod nagami kierowcy. Sprawdź czy masz sucho pod dywanikami.

U mnie po kilku krotnym (a może nawet kilkunastokrotnym ) otwarciu/zamknięciu udało się otworzyć, ale tyle co do zamknięcia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podnosiłem wykładzinę i moduł wygląda na suchutki. sprawdzałem również czy w kostce tylnych drzwi jest prad. Jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podnosiłem wykładzinę i moduł wygląda na suchutki. sprawdzałem również czy w kostce tylnych drzwi jest prad. Jest.

W piątek jak przyszły mrozy to miałem sytuacje, że nie mogłem najpierw zamknąć a później otworzyć drzwi, było to spowodowane prawdopodobnie zamarzniętymi zamkami trochę je ogrzałem i na razie działa. Jeżeli to pomoże to pamiętaj, aby podgrzewać dłużej niż do powrotu sprawności, aby ewentualna woda wyparowała a nie zaraz znowu zamarzła :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej zamki nie zamarzły poniewaz tył jest zamknięty i nie reaguje na nic tak jakby cos sie odłaczyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim pasku w niedzielę przestał działać rygiel w prawych tylnych drzwiach. Przy zamykaniu lub otwieraniu z pilota nie "chowa" lub nie wysuwa się dzyndzelek. Skutkuje to tym, że nie zamyka auta na dwa razy tzn. pstryknie tylko raz i nie włącza się czerwona dioda w drzwiach kierowcy.

Podejrzewam, że mrozik zrobił swoje i coś uwaliło w zamku drzwi tylnych. Jako, że auto zimuje pod chmurką nie ma go jak za bardzo ogrzać. Może spróbuję opalarką ocieplić zamek w drzwiach.

Chyba, że macie jakieś inne pomysły.

Dzięki z góry.

 

I po kłopocie.

Problem był prozaiczny. Okazało się, iż wtyczka łącząca kable pomiędzy tylnymi drzwiami a przednimi ( w tym gumowym "kondonie" )wypięła się i "brakowało" prądu w tylnych drzwiach.

Edytowane przez bifu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, odkopuje nieco temat bo nie chce zakładać nowego...ostatnio robiłem tylne zamki ponieważ ryglując od środka rygiel tylnich wyskakiwał wiec rozebrałem wszystko i poprawiłem luty i teraz od środka zamykając drzwi rygiel nie wyskakuje ale...jedne tylne drzwi i drzwi od kierowcy idzie otworzyć od środka a pasażera i lewe tylne nie (rygiel wyskakuje i chowa się bez możliwości otwarcia.....zamek jeszcze raz rozebrałem i złozyłem tak jak po drugiej stronie ale nic to nie dało- w czym tkwi haczyk ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz otworzyć drzwi pociągając za klamkę wewnętrzną ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

drzwi kierowcy po zamknięciu się z pilota w środku i drzwi tylne prawe idzie otworzyć od środka a pasażera z przodu i lewy tył nie, alarm dokładany i podwójne ryglowanie tak jakby do końca nie działało a prędzej myślałem ,że to przez te zmine luty bo zamykając drzwi nie z pilota tylko od środka guzikiem w kształcie klucza drzwi te samoczynnie się odryglowywały (wystawał grzybek w drzwiach) teraz jak poprawiłem luty grzybki nie wyskakują jak od środka zamykam ale.....z pilota zamykam i dwoje drzwi mogę otworzyć od środka a tak być nie powinno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie odświeżam, przeczytałem wszystkie wpisy i albo nie zrozumiałem albo poprostu nie znam się. A więc w drzwiach pasażera wkładka zamka kręci się naokoło ? Co zrobić by tak nie było ? Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wymienię to sam czy muszę jechać do mechaniora ? Nie orientujesz się czy jest tu gdzieś jakis opis jak to ogarnąć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności