Skocz do zawartości

Pablosx

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pablosx

  • Urodziny 27.10.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chrzanów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Wejdź w CAN Gateway. Jeśłi się połączy to jest CAN, jeśli nie to nie ma.
  2. Proszę o sprawdzenie Golfa V : WVWZZZ1KZ5W024763 Z góry dziękuję.
  3. Poleruj gąbką i CIFem, a potem nabłyszcz czyms do czyszczenia desk rozdzielczej.
  4. Z wiedzy, którą ja posiadam, CAN Commanderem nie zrobisz kodowania żadnego z modułów. Doskonale sobie z tym radzi VCDS.
  5. Zrobisz to każdą cienką blaszką, jeśli nie masz opiasanych kluczyków. Tylko żeby blaszki nie miały zadziorów, bo zrysujesz radio.
  6. Proszę o rozkodowanie moich dwóch perełek :mlask 1. WVWZZZ50ZLK004795 2. WVWZZZ50ZRK003435 Z góry dziękuję.
  7. Może jest tak jak w MK5, jeśli gałkę przełącznika lusterek masz ustawioną na R to lusterko działa "ze wstecznym" a jak jest na L to lusterka się nie przestawiają przy wrzucaniu wstecznego.
  8. Mapki znajdziesz w sieci bez problemu. Musisz szukać do systemu DX. Wypalasz normalnie na CD, one nie są w żaden sposób zabezpieczane
  9. Twój problem to pęknięty tzw "piesek" szyberdachu. Bardzo częsta usterka i w 95 % pęka ten nad kierowcą. Tylko rozebranie i wymiana. Chociaż z doświadczenia łatwiej kupić cały sprawny dach, niż takiego pieska. Na siłę nie ciąg do tyłu, bo pęknie drugi piesek i już całkiem kibel. Możesz spróbować rozebrać dach i zdemontować całkowicie ten połamany piesek-ja tak miałem w jednym Corrado ( identyczna konstrukcja dachu ) i działało poprawnie. Co do odpływów, są cztery, w każdym z rogów. Możesz je spróbować "przewiercić" linką stalową wkręconą w wiertarkę. od strony dachu, od góry, w dół.
  10. Jeśli ktoś ma jakieś opisy, manuale sprężarki montowanej w silniku AWT 2001 rok, to byłbym wdzięczny. Z mojej wiedzy wynika, że jest to k03s, ale tez spotkałem opinie, że k03. Więc jak to dokładnie jest? Z góry piszę, że nic mojej nie dolega, po prostu chcę się doedukować :mlask
  11. Poproszę o informacje na temat : WVWZZZ1KZ4P069837 Dziękuję.
  12. No, fakt, nie popatrzyłem na datę
  13. Ale jesteś tego pewien na 100% ? Widziałeś jak gość go montował? Bo takie tulejki dystansowe do drugiej lambdy daje się właśnie jak KAT jest wycięty i zastąpiony puszką, bądź wybebeszony. Ta tulejka powinna odsunąć drugą sondę od strumienia spalin i teoretycznie pomóc ją oszukać. Ale jak to w życiu bywa, często to teoria tylki i tak wywala błąd. Sam to przechodziłem w Golfie
  14. Będzie pasowała zmieniarka Panasonic, np taka : http://allegro.pl/zmieniarka-panasonic-na-6-cd-z-magazynkiem-vw-i1597463553.html
  15. Jeszcze jedna ważna rzecz : jeśli będziesz szukał obudowy na podmiankę, to zwróć uwagę nie tylko na ilość przycisków, ale też na pochodzenie kluczyka. Np w VW Tuaregu w wersji amerykańskiej z zewnątrz kluczyk jest identyczny, a wewnątrz płytka się różni od EU. Inna jest też pokrywa i komora baterii. ---------- Post added at 08:55 ---------- Previous post was at 08:52 ---------- Ale jeśli ten "zwykły" jest oryginalny, fabryczny, to jest rozbieralny i można pastylkę przełożyć. Także większość kluczyków "surówek do dorobiena" ma otwieralne komory na pastylkę immo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności