Skocz do zawartości

Boryseq77

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Boryseq77

  • Urodziny 01.06.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Olej wymieniony na Motul75W90 bodajże Może to wina łożyska w dwumasie ?
  2. Witam serdecznie wszystkich. Mam pytanko do szanownych kolegów. Czytałem na forum o stukach w silniku słyszalnych po odpaleniu zimnego auta, ale w każdym przeczytanym poście czytam iż owe stukanie zanika lub wzmacnia się po rozgrzaniu się silnika. U mnie pojawiły się ostatnio owe tajemnicze stuki zaraz po odpaleniu samochodu z tym że po naciśnięciu pedała sprzęgła stuki milkną. Po puszczeniu sprzęgła znów je słychać ... pytanie cóż to może być ? I od razu jeszcze jeden problem tylko już z samą skrzynią biegów. Przyszły mrozy i pojawił się problem (duży opór przy próbie wrzucenia biegu) z wrzucaniem biegów do czasu rozgrzania się oleju. Problem jest z biegiem 1 i 2. Wsteczny bez zarzutu. Olej wymieniony. Jeśli można proszę o wasze opinie. Pozdrawiam serdecznie.
  3. Heh bardzo podobna właściwie identyczna. Tylko na moim pisze vw beta. Próbowałem sposobem opisanym przez Ciebie ale nic. Gdy daje select i 2 pisze no cd. Gdy próbuje dac 2 i eject znow pisze no cd. Co moze byc przyczyna ?
  4. Witam serdecznie. Panowie mam problem ;/. Kupiłem nowego paska z oryginalnym radiem vw beta 5. Wychodzi na to że zmieniarka jest wbudowana w deske rozdzilczą. I tu jest problem nie umiem jej obsłużyć ;/. Mogę wsadzić jedną płytę i tyle pomóżcie prosze.
  5. Witam panów i panie. Wiem iż temat stuków w kole był przerabiany setki razy. Ale nie znalazłem odpowiedzi no mój problem. Bardzo proszę o rady i spostrzezenia. Sytuacja wygląda nastepujaco. Jade po nierownosciach na drodze w prawym przednim kole slychac dzwiek jak by stukały o siebie dwa metale dosc glosno. Gdy lekko nacisne pedal hamulca stuki ustaja ;/.Puszczam pedal znowu stuka. Zaden mechanior nie ma pojecia co to moze byc. Proszę o rady pozdrawiam
  6. Witam serdecznie. Podepnę się pod posta. Mam podobny problem autko gdy jest zimne pali bez problemu. Natomiast gdy się nagrzeje nie mogę go odpalić ;/ kręci i kręci ale nie chce zaskoczyć. Dopiero po dłuższym kręceniu lub gdy ostygnie zapala. Ale ileż można kręcić za chwilę akumlator szlag trafi. Proszę o sugestie co może się dziać.
  7. Druga znajduje się wewnątrz obudowy kompa;) żeby tak ową zdjąć trzeba odkręcić 4 srubki trzy widoczne z przodu jedna schowana przy wycieraczkach.
  8. Hmmm A moze udało by się to czymś przeczyścić, przedmuchać ??
  9. No właśnie ;( ale czy na pewno w paskach separator jest zintegrowany z pokrywą ? Jeśli tak to trochę głupio vw to rozwiązał biorąc pod uwagę fakt iż awaryjność separatorów to norma w paskach ;/ orientujecie się ile taka pokrywa ??
  10. Panowie witam serdecznie. Mam pytanie czy któryś z was wziął się za wymianę Filtra/separatora oleju popularnie zwanej Odmą ? Oto zdjęcie http://img366.imageshack.us/img366/7972/motor4vc6.jpg Jak wiemy jest ona odpowiedzialna za problem z olejem w dolocie oraz syfem w kolektorach ;/ Na forum Audi znalazłem procedurę wymiany tego otóż Filtra ale w silnikach 2.5 TDI http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=55798&highlight=wym+iana+odmy Proszę o opinie na ten temat. Pozdrawiam
  11. dokładnie ponawiam pytanie dlaczego wymieniłeś EGR ? Ile Cię to kosztowało ? U mnie też jest chyba do wymiany bo strasznie spluty olejem jest. Aha i Ciekawi mnie czemu jest tak mocno spluty olejem ?? Turbo puszcza ??
  12. Czytam i czytam ten wątek Dziewuszki zajefajne jestescie !!! Buziole !!!!;*
  13. Witam . Kiedys mialem taki przypadek : kolo uderzyl mi w przedni lewy bok. Pokrzywilo wachacze. Wymienilem je na miejscu ale okazalo sie ze auto strasznie znosi !!! Okazalo sie ze od udezenia skrzywilo cala zwrotnice !!! I to byla przyczyna sciagania auta !!! Odczuc to mozna bylo np gdy najechalem na linie ciagla zazucalo autem jak by kolo mialo zaraz odpasc ;/ wracalem tak z lodzi do tarnowa ;/ porazka
  14. Dzięki będę działał powoli Pozdrawiam serdecznie
  15. Podepnę się pod temat dziś wyłamałem sobie ta rurkę przy ściąganiu obudowy silnika (co za durny pomysł z tą obudową) i mam pytanko jak się wyciąga ta resztę która została w silniku ? Ona jest na wcisk ? Czy przykręcana ? Proszę podpowiedzcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności