szosti777 Zgłoś #1341 Napisano 20 Lipca 2016 dzieki sprawdze VAG za pare dni jak przyjdzie, napisze co pokze. - - - - - aktualizacja - - - - - dzieki sprawdze VAG za pare dni jak przyjdzie, napisze co pokaze.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szosti777 Zgłoś #1342 Napisano 23 Lipca 2016 (edytowane) 1 Fault Found: 02442 - Function Lamp in Control Head 009 - Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 40 Reset counter: 146 Mileage: 169297 km Time Indication: 0 Date: 2016.07.12 Time: 09:04:37 Freeze Frame: Voltage: 14.10 V Count: 81 Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x12E0 Hex Value: 0x0021 Hex Value: 0x0202 To co dziś pokazał program VCDS.. jakis pomysł panowie? - - - - - aktualizacja - - - - - Edytowane 23 Lipca 2016 przez szosti777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #1343 Napisano 24 Lipca 2016 Dioda w przycisku nie świeci. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szosti777 Zgłoś #1344 Napisano 25 Lipca 2016 dioda w przycisku raz swieci raz nie swieci jak nie swieci to wyskakuje dład na desce rozdzielczej ale zacisk hamulca działa. Myslisz ze przycisk do recznego jest do wymiany? dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #1345 Napisano 25 Lipca 2016 dioda w przycisku raz swieci raz nie swieci jak nie swieci to wyskakuje dład na desce rozdzielczej ale zacisk hamulca działa. Myslisz ze przycisk do recznego jest do wymiany? dzieki za pomoc Tak myślę, możesz podmienić z innego Paska i zobaczyć czy jest ok. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexter23pl Zgłoś #1346 Napisano 14 Sierpnia 2016 szwagier prosił abym mu kupił lecz myślałem ze ma 2008 pasata a jednak ma 2007 i zaciski maja inne mocowanie rurki to sie bez problemu przerobi ale czy bedzie się go dało przykręcić ? ja kupiłem ten z gumowym wężykiem (wężyka nie dostałem) http://8.allegroimg.pl/original/16/63/76/99/35/6376993576 http://9.allegroimg.pl/original/18/63/36/10/83/6336108329 akurat 2007/2008 była zmiana i nie wiem w koncu który on ma typ zacisku bo jest w delegacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vroobellek Zgłoś #1347 Napisano 21 Sierpnia 2016 cześć, po zmianie modułu hamulca ręcznego wywalilo mi błędy w ABS i ESP. Engine: 18060 - Please check DTC Memory of transmission ECU Engine: 18061 - Please check DTC Memory of ABS Control Module ABS: 01042 - Control Module Not Coded ABS: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) ABS: 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) ABS: 00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure Parking brake: 01042 - Control Module Not Coded Parking brake: 01316 - ABS Control Module Po włożeniu pierwszego oryginalnego modułu błędy pozostaly. Mial ktos taki przypadek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #1348 Napisano 21 Sierpnia 2016 No, przecież to standard, gubi się kodowanie pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vroobellek Zgłoś #1349 Napisano 21 Sierpnia 2016 mozesz podpowiedzieć jak to naprawić ? czemu błędy nie znikneły po zamonotowaniu oryginalnego modułu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #1350 Napisano 31 Sierpnia 2016 mozesz podpowiedzieć jak to naprawić ?czemu błędy nie znikneły po zamonotowaniu oryginalnego modułu ? Założyłeś nowy moduł hamulca, który działa w korelacji z pompą ABS. Pompa ABS ma głęboko czy sterownik jest oryginalny VW, czy Toyota, czy chińszczyzna. Jest inny numer seryjny, inny model, z innego auta, o innych parametrach. Dlatego pompa ABS straciła wszystkie swoje ustawienia i się na Ciebie pogniewała. Też to niedawno przerabiałem i dokładnie to samo było. W pompie robisz nastawy podstawowe (na guglu jest procedura) i jedziesz dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas6661 Zgłoś #1351 Napisano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam Miałem problem z hamulcem ręcznym, po naprawie silniczków niemoge skasowac błędów Vcds-em. Dodam jeszcze iż z nieuwagi została uruchomiona procedura zaciskania poprzez vcds hamulca przy jednym zdemontowanym zacisku. Kod błędu to: 2 Faults Found: 02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) 012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON oraz drugi taki sam tylko strona prawa. Da rade to samemu zrobić czy trzeba się udać do specjalisy? Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez lukas6661 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #1352 Napisano 31 Sierpnia 2016 02432 - błąd zasilania silniczka. Cytat z wiki ross-tech: Possible Symptoms Parking Brake Warning Light active/flashing Possible Causes Wiring/Connectors from/to Left Parking Brake Motor (V282) faulty Left Parking Brake Motor (V282) Power Supply faulty Left Parking Brake Motor/Caliper (V282) faulty Possible Solutions Check Wiring/Connectors from/to Left Parking Brake Motor (V282) Check Left Parking Brake Motor and (V282) Power Supply Perform Terminal 30 Reset Remove Fuse(s) for a short Time. Special Notes When found in VW Passat (3C): Parking Brake: Clear Fault Codes with Engine running (to ensure proper Voltage Supply). When checking Voltage with this Fault Code stored, the Module may not output Power to the Motor. Try clearing Fault Codes and Operating the EPB as mentioned below before testing again. Switch Ignition OFF for about 10 Seconds Start the Engine and keep it running while trying to clear Fault Codes. Press the Parking Brake Button (E538) in 5 Second Intervals. Check TPI 2013530 (Rest of World) or TSB 2015075/01-07-47 (North American Region) for possible Control Module Software Update which corrects Low Voltage Sensitivity. This Update can be considered mandatory if you have these Fault Codes stored! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas6661 Zgłoś #1353 Napisano 1 Września 2016 Dziekuję za odpowiedź, nawet nie zdążyłem nic zrobić, po przejechaniu kilku km (auto zapalane 3 razy), błąd sam od siebie zniknął i ręczny zaczął normalnie działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszek_c Zgłoś #1354 Napisano 7 Września 2016 u mnie VCDS pokazał błąd: 050199 - Implausible Data Received from Parking Brake Control Module U0417 Hamulec zaciąga się i zwalnia. Świeci przekreślone P. CO może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszek_c Zgłoś #1355 Napisano 8 Września 2016 jeszcze jeden (być może) istotny element: padł mi wysprzęglik i hamulec elektryczny był zaciągany przez laweciarza. Po wymianie wysprzęglika świeci przekreślone P. Przed wymianą nie świeciło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
csm Zgłoś #1356 Napisano 10 Września 2016 Czy da się skasować VCDS'em ten denerwujący alarm przy błędzie silniczka? Muszę jeszcze kilka przejazdów zrobić zanim oddam auto na wymianę silniczka, a bezpiecznika nie chcę wyciągać. Już raz miałem ten problem i udało mi się pozbyć alarmu pomimo błędu, ale nie pamiętam jak. Chyba wielokrotnie kasując błąd i za którymś razem miałem po prostu odcięty sterownikiem jeden silniczek bez tego alarmu, a drugi nadal działał i można było używać ręcznego. Mam takie błędy: 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #1357 Napisano 13 Września 2016 Nie powinno się dać. Jedynie możesz spróbować wykodować silniczki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hsv! Zgłoś #1358 Napisano 19 Września 2016 Czy ktos moze mi napisac czy po wymontowaniu i naprawie silniczkow trzeba robic adaptacje? Wysłane z mojego Galaxy przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #1359 Napisano 21 Września 2016 Nie trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil cbr Zgłoś #1360 Napisano 22 Września 2016 Czy ktos moze mi napisac czy po wymontowaniu i naprawie silniczkow trzeba robic adaptacje? Wysłane z mojego Galaxy przy użyciu Tapatalka Zależy w jakim modelu i czy były bezpieczniki wyciągane lub robione inne dziwne obejścia z ręcznym , we wszystkich VW po 2008r ,trzeba . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach