Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przepraszam że tak długo nie dałem znać co odczytałem z komputera. Otóż po podpięciu do komputera wystąpił jeden błąd o kodzie 02443 ( głowica sterująca, obwód nieprawidłowy, stały ) - nie można go usunąć. Mogę na pewno wykluczyć silniczki które postanowiłem wykręcić i osobiście sprawdzić ( chodzą bez zarzutu ), wymieniłem również przycisk hamulca ręcznego.

Czy ktoś ma jakieś sugestie na co teraz zwrócić uwagę ? Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy przez vcds sprawdzę jaki mam trzpień w silniczku ręcznego 6 czy 12??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie czy przez vcds sprawdzę jaki mam trzpień w silniczku ręcznego 6 czy 12??

 

nie wydaje mi sie, ale demontaz silniczka to pol godz max :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wydaje mi sie, ale demontaz silniczka to pol godz max :)

No tak zgadza się torx 30 dwie śrubki i już

Tylko ja nawet lewarka nie mam pozatym pogoda kiepska do prac na dworze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziś zmieniałem zaciski z tyłu i zostały założone z trzpieniem 6. A stare zdemontowane miały trzpień 12. Czy silniczki od ręcznego będą pasować? Założone jest i ręczny działa ale czy mechanik tego na siłę nie wsadził żeby mi się ten trzpień nie wyrobił i nie uszkodził co o tym myślicie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie z regeneracją zacisków hamulcowych w tych samochodach to jest katorga. Sam dopiero niedawno znalazłem kogoś kto tego nie zepsuł. telefon 537-448-724 Konin . Powodzenia w naprawię zacisków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ogólnie z regeneracją zacisków hamulcowych w tych samochodach to jest katorga. Sam dopiero niedawno znalazłem kogoś kto tego nie zepsuł. telefon 537-448-724 Konin . Powodzenia w naprawię zacisków.

Ja mam gościa co regeneruje na tip top tylko nie wiem czy mechanik mi tego nie zmascił przy silniczkach ręcznego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżdżę od lipca na chińczyku na razie jest OK, jak padnie dam znać na forum.

 

Mój chińczyk cały czas ok. ani razu nie było żadnego błędu, działa jak trzeba. Jak na razie uważam, że to bardzo dobry zakup :dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie dziś zmieniałem zaciski z tyłu i zostały założone z trzpieniem 6. A stare zdemontowane miały trzpień 12. Czy silniczki od ręcznego będą pasować? Założone jest i ręczny działa ale czy mechanik tego na siłę nie wsadził żeby mi się ten trzpień nie wyrobił i nie uszkodził co o tym myślicie

 

raczej nie bo są adaptery, które się zakłada.

 

o takie cudo

 

adapter-zacisku-silniczka-hamulca-trwvw-passat-osobowe-zdunska-wola-403724867.jpg

Edytowane przez Orson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z hamulcem recznym ponieważ nie działa na lewe koło. Diagnosta po podłączeniu vcdsa stwierdził brak napięcia na lewym zacisku. Jego zdaniem trzeba wgrać ponownie program do sterownika. Czy poza serwisem jest ktoś w stanie to zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brak napięcia, to chyba brak napięcia... sprawdź jakość przewodów. Jak ostatnio profilaktycznie rozpinałem wtyczkę z prawego hamulca, to jakiś zielony płyn wyleciał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd sygnalizujacy brak napięcia nie oznacza że uszkodzony jest przewód tylko w sterowniku przekaźnik nie podaje napięcia na zacisk, tak tłumaczył mi diagnosta. Sugerował odwiedziny serwisu w celu ponownego wgrania softu do sterownika lub wymianę na nowy. Czy mogę zamontować sterownik nowszy niż był oryginalnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Błąd sygnalizujacy brak napięcia nie oznacza że uszkodzony jest przewód tylko w sterowniku przekaźnik nie podaje napięcia na zacisk, tak tłumaczył mi diagnosta. Sugerował odwiedziny serwisu w celu ponownego wgrania softu do sterownika lub wymianę na nowy. Czy mogę zamontować sterownik nowszy niż był oryginalnie?

Ja bym radził zmianę diagnosty na kogoś kto na co dzień zajmuje się vag. Pomysł z flashowaniem sterownika wydaje się trochę z dupy.

 

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie, bo za chwile przy zmianie opon na letnie kaze Ci cale zawieszenie wymienic.

 

atp2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie od dwoch lat jeżdżę z przekreślonym zoltym P. Reczny dziala poprawnie, blad byl kasowany kilkukrotnie lecz zawsze po kilku km lub ponownym uruchomieniu pojawial sie ponownie.. O co tu moze chodzic... Niestety nie posiadam kompa aby jakos samemu dzialac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten, kto kasował, miał kompa. Ile Cię kasował? Jak nie kasował, to podjedź, niech zamiast skasować, poda, jaki błąd jest i ten błąd podaj tu. Coś będzie można więcej powiedzieć.

Tak czy inaczej, znajdź kogoś, kto odczyta a nie skasuje za bardzo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
raczej nie bo są adaptery, które się zakłada.

 

o takie cudo

 

adapter-zacisku-silniczka-hamulca-trwvw-passat-osobowe-zdunska-wola-403724867.jpg

 

Witam, kolejny raz podchodzę do regeneracji łożyska i obudowy. Ostatnio 2 lata temu miałem wyczyszczone łożysko ultradźwiękowo i zespawaną obudowę. Niestety temat powrócił i biję się z myślami o zakupie nowego lub regenerowanego.

Moje pytanie brzmi, czy różnią się od siebie te dwa rodzaje, mam na 6 frezów.

1.jpg

2.JPG

Mam 1 wskazany rodzaj, czy drugi tez będzie pasował, bo pierwszy jest sporo droższy w zakupie. Może ten drugi jest nowszy i usprawniony?

 

Co do mojego cytatu, chciałem wskazać to co jest na dole zdjęcia, niby adapter. TO jest chyba śruba z zacisku. Mieliście też potrzebę wymiany tego?

Silniczek już wymontowałem i wiozę dzisiaj na diagnozę do mechanika, czy łożysko się nadaje do regeneracji.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, kolejny raz podchodzę do regeneracji łożyska i obudowy. Ostatnio 2 lata temu miałem wyczyszczone łożysko ultradźwiękowo i zespawaną obudowę. Niestety temat powrócił i biję się z myślami o zakupie nowego lub regenerowanego.

Moje pytanie brzmi, czy różnią się od siebie te dwa rodzaje, mam na 6 frezów.

[ATTACH=CONFIG]152091[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]152092[/ATTACH]

Mam 1 wskazany rodzaj, czy drugi tez będzie pasował, bo pierwszy jest sporo droższy w zakupie. Może ten drugi jest nowszy i usprawniony?

 

Co do mojego cytatu, chciałem wskazać to co jest na dole zdjęcia, niby adapter. TO jest chyba śruba z zacisku. Mieliście też potrzebę wymiany tego?

Silniczek już wymontowałem i wiozę dzisiaj na diagnozę do mechanika, czy łożysko się nadaje do regeneracji.

pozdrawiam

To nie jest sruba zacisku to jest adapter ktory wchodzi centralnie w tloczek. Mialem 6scio frezowy a silniczki nowe 12to frezowe albo na odwrot juz nie pamietam dokladnie. Wymienilem silniczki nowki po 350zl sztuka i swiwty spokoj ;)

 

http://motofocus.pl/technika/10547/volkswagen-passat-b6-tylne-hamulce-poradnik-montazowy

 

tj ladnie rozpisany caly zacisk tylny

 

telegram z poczty

Edytowane przez Orson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To nie jest sruba zacisku to jest adapter ktory wchodzi centralnie w tloczek. Mialem 6scio frezowy a silniczki nowe 12to frezowe albo na odwrot juz nie pamietam dokladnie. Wymienilem silniczki nowki po 350zl sztuka i swiwty spokoj ;)

 

http://motofocus.pl/technika/10547/volkswagen-passat-b6-tylne-hamulce-poradnik-montazowy

 

tj ladnie rozpisany caly zacisk tylny

 

telegram z poczty

 

Dzięki Orson za info.

Dawno wymieniałeś mechanizmy? Kolega mi wyczyścił łożysko i jeszcze raz to sklecę do kupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki Orson za info.

Dawno wymieniałeś mechanizmy? Kolega mi wyczyścił łożysko i jeszcze raz to sklecę do kupy.

 

Hmmm ze 3 lata będzie spokojnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności