spirre Zgłoś #301 Napisano 20 Lutego 2012 Nio w sumie to auto holda mam,ale nie uzywam tego,ani recznego zbytnio?!i dzieki za ciekawostke bo nie wiedzialem o tym?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #302 Napisano 20 Lutego 2012 Sprawdziłem ze stoperem rano, jak czekałem aż żona zejdzie do auta, dokładnie po 3 minutach sam sie zaciągnął ręczny lampka od ręcznego się nie zaświeciła Tez sprawdzilem jest te 3 minuty a lampka zapala sie po odpieciu pasa i pewnie po otwarciu drzwi kierowcy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #303 Napisano 21 Lutego 2012 lampka zapala sie po odpieciu pasa i pewnie po otwarciu drzwi kierowcy . zgadza się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkosa81 Zgłoś #304 Napisano 21 Lutego 2012 (edytowane) Witam.Miałem podobną sytuację w ostanich dwóch dniach.W ubiegły czwartek umyłem swojego Paska a następnie przez 4 dni odpoczywał sobie w garażu.W poniedziałek rano odpaliłem go i wszystko ok.Natomiast jak dojechałem do roboty i zaciągnąłem ręczny zaczęło się Na pulpicie widniała przekreślona literka P oraz czerwony wykrzyknik(ręczny).Przycisk którym załączamy ręczny również migał a kiedy ruszyłem dochodził do tego nieznosny dzwięk.Zaznaczam że mimo tych dolegliwości(migających kontrolek) ręczny sam w sobie działał.Chociaż wyczułem,że ręczny "trzymał" tylko jedno koło od strony kierowcy.Wróciłem wczoraj do chaty i oczywiście poczytałem o tej przypadłości na Naszym forum.Stwierdziłem że najpierw udam się podłączyc auto pod kompa.Pojechałem do znajomego ale komp który akurat posiadał coś nie mógł się połączyc.Miałem podjechac jutro a on miał miec innego VAGA.Zawiedziony trochę stwierdziłem że podjadę jeszcze na myjke.Czytając forum stwierdziłem że może coś się zapiekło.Do tego dochodziło to jedno koło jeszcze.Na myjni gorącą wodą płukałem tylko prawe koło które "nie łapało".Wsiadłem do auta,zaciągnałem ręczny i delikatnie go na nim "przeciągnąłem".Po chwili....stał się cud i wszystko odpuściło:)Znikły kontrolki i póki co jest ok.Mam nadzieje że nie chwilę ale to sie okaże" w praniu":) Edytowane 21 Lutego 2012 przez mkosa81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrewk28 Zgłoś #305 Napisano 21 Lutego 2012 Mam nadzieje że nie chwilę na chwilę na chwilę podejżewam, że też pękła Ci obudowa i przekładnię szlak trafia ja bym nie zwlekał odkręcił silnik i rozebrał ustrojstwo. Ja właśnie to przerabiam :sciana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocelmo Zgłoś #306 Napisano 22 Lutego 2012 Okazało się że jednak przycisk był uszkodzony. W salonie Skody skasowali mi błędy i juz ie wystepuje problem. Ale przy okazji wycieli mi piszczałkę od pasów bezpieczęństawa. tzn wszystko jest ok ale nie piszczy jak nie zapnę pasów. No i zauwazylem ze nei informuje mnie że kończy sie spryskiwacz Zastawiam się teraz czy do nich wracać. Moze następnym razem to naprawią a inne przestanie działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #307 Napisano 22 Lutego 2012 przy okazji wycieli mi piszczałkę od pasów bezpieczęństawa. tzn wszystko jest ok ale nie piszczy jak nie zapnę pasów. No i zauwazylem ze nei informuje mnie że kończy sie spryskiwacz Ja pi*$e jaka amatorszczyzna, ja bym do nich wrócił i kazał włączyć inf. o płynie ciekawe ile czasu by im to zajęło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrewk28 Zgłoś #308 Napisano 25 Lutego 2012 (edytowane) ja już jestem po naprawie silniczka, wyniosło mnie wszystko 55 zł a w aso za wymianę zaśpiewali 1700 zł, także jestem zarobiony 1645 zł :victory zauważyłem tylko, że silniczek, który naprawiłem głośniej pracuje, ale cóż lepiej głośniej niż drożej :dobrze p.s. jak ktoś potrzebuje jakieś porady przy naprawie ewentualnie zdjęć elementów - zapraszam. Edytowane 25 Lutego 2012 przez Andrewk28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #309 Napisano 25 Lutego 2012 to wrzuć zdjęcia na forum, i napisz jak naprawiłeś, będzie dla potomnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krembl Zgłoś #310 Napisano 26 Lutego 2012 Witam, mam podobny problem z tym nieszczesnym reczny..Otoz rowniez jak w innych opisywanych przypadkach (swieci sie zolta przekreslona literka P i czerwony !) Itak na przemian swieci sie i piszczy!!Doprowadza do szalu! Natomiast gdy wlaczam przycisk P to reczny sie wlacza(gdy probuje ruszyc to czuje ze obydwa kola trzymaja) natomiast gdy jeszcze raz nadusze P czuje ze zwalnia sie reczny (z tym ze gdy probuje ruszyc to czuje ze tylne prawe kolo trzyma)????Pytanie moje co moglo pojsc : czy ten nieszczesny przycisk ,czy raczej cos przy silniczku???Dodam ze odlaczylem akumulator i nic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrewk28 Zgłoś #311 Napisano 27 Lutego 2012 Stawiam na silniczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sito414 Zgłoś #312 Napisano 28 Lutego 2012 Spróbowałbym przycisk. Koszt 121zł ale do 2009r się psuje. Miałem to samo w listopadzie. Wymieniłem przycisk w ciemno bez podłączania do kompa. Potem reset pamięci komputera poprzez odłączenie minusowej klemy i ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #313 Napisano 28 Lutego 2012 p.s. jak ktoś potrzebuje jakieś porady przy naprawie ewentualnie zdjęć elementów - zapraszam to wrzuć zdjęcia na forum, i napisz jak naprawiłeś, będzie dla potomnych Popieram ,skoro masz wyslac obojetnie komu ,to umiesc to tu i gitara .Szkoda by sie to zmarnowalo ,skoro to fotorelacja krok po kroku . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #314 Napisano 28 Lutego 2012 Popieram ,skoro masz wyslac obojetnie komu ,to umiesc to tu i gitara .Szkoda by sie to zmarnowalo ,skoro to fotorelacja krok po kroku . Popatrz w post nr2 http://forum.vw-passat.pl/threads/116160-Passat-3C-(B6)-Dane-techniczne-wymiary-parametry-Instrukcje-do-pobrania?p=1604204#post1604204 coś tam znajdziesz do poczytania na ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #315 Napisano 28 Lutego 2012 Popatrz w post nr2 Dzieki to juz mam ,liczylem raczej od kolegi na fotki domowej zabawy z tym mechanizmem . Czyli mniej bla bla , a super foty . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrewk28 Zgłoś #316 Napisano 29 Lutego 2012 Dzieki to juz mam ,liczylem raczej od kolegi na fotki domowej zabawy z tym mechanizmem . Czyli mniej bla bla , a super foty . nie mam teraz za bardzo czasu na fotorelację, może znajdę chwilę w weekend to postaram się coś sklecić i umieszcze kilka fotek z opisem co i jak zrobiłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #317 Napisano 1 Marca 2012 nie mam teraz za bardzo czasu na fotorelację, może znajdę chwilę w weekend to postaram się coś sklecić i umieszcze kilka fotek z opisem co i jak zrobiłem. Niech Ci się szczęści dobry człowieku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #318 Napisano 1 Marca 2012 (edytowane) Miałem podobny problem z ręcznym...moja żona wróciła po pracy lekko zmęczona, zobaczyła na wyświetlaczu napis w stylu: "nie zaciągaj ręcznego" ale jakoś tak odruchowo kliknęła na przycisk i przy -36C zaciągnęła ręczny...szybkie od klikniecie nic nie dało, zapaliły się kontrolki i tyle. Tyle miałem szczęścia że za 140zł kupiłem praktycznie nowy silnik(zestaw z zaciskiem), założyliśmy i śmiga to była jedyna awaria jaka nam się zdarzyła w passacie Edytowane 1 Marca 2012 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #319 Napisano 3 Marca 2012 witam czy ma może ktoś schemat podłączenia przewodów do j540 (modułu od hamulca ręcznego nr 3C0.907.801.B) ponieważ ma problemy z ręcznym: -brak komunikacji z vag-com na CAN, -brak działania na włączonym zapłonie, na wyłączonym zapłonie i naciśniętym przycisku silniczki się zamkną i od razu otworzą -błędy 02779 oraz 00473 - z tego co wyczytałem to jest to brak komunikacji -czy moduł może być z inną końcówką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krembl Zgłoś #320 Napisano 3 Marca 2012 Witam, wykrecilem nieszczesny silniczek, odkrecilem tloczek ktory przylegal do tarczy i uniemozliwial ruch....i puscilo!Po ogledzinach silniczka tyle co moge stwierdzic to to ze obudowa jest troszke peknieta, ale nie wydaje mi sie zeby to mialo wplyw na dzialanie mechanizmu!?Chyba silniczek padl....?<Moje pytanie ile to kosztuje w servisie, i czy moze ktos ma namiary na rzeczy uzywane/z drugiej reki,itp...?Rowniez zastanawiam sie czy mozna kupic sam silniczek, czy nalezy kupic go w komplecie z zaciskiem hamulcowym?Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach