lebow Zgłoś #81 Napisano 22 Maja 2010 Zawsze mozna porobić przeszczepy i z dwóch zegarów zrobić jeden,,ale lepiej kupić czujnik na skrzynię zamiast linki i po kłopocie. trzeba by gdzieś złapać masę od karoserii i podpiąć do zegarów. Upewnij sie że masowy kabel we wtyczce jest sprawny,pinologia wtyczki jest w kilku wątkach na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dustan Zgłoś #82 Napisano 22 Maja 2010 Zawsze mozna porobić przeszczepy i z dwóch zegarów zrobić jeden,,ale lepiej kupić czujnik na skrzynię zamiast linki i po kłopocie. co racja to racja, ale boję się że narobię sobie za dużo kłopotu. trzeba by wyjmować lnikę itp. a co z diodą od cieczy chłodzącej która mi miga choć temperatura jest w normie? Upewnij sie że masowy kabel we wtyczce jest sprawny,pinologia wtyczki jest w kilku wątkach na forum. a możesz rzucić linkiem? dłużej na forum jesteś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #83 Napisano 22 Maja 2010 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=9965#post9965 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=573279#post573279 ---------- Post added at 12:33 ---------- Previous post was at 12:30 ---------- co racja to racja, ale boję się że narobię sobie za dużo kłopotu. trzeba by wyjmować lnikę itp. a co z diodą od cieczy chłodzącej która mi miga choć temperatura jest w normie? Musi być czujnik na zbiorniczku płynu...a kontrolka pokazuje też niski stan płynu...ale najpierw obadaj wtyczkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dustan Zgłoś #84 Napisano 22 Maja 2010 Musi być czujnik na zbiorniczku płynu...a kontrolka pokazuje też niski stan płynu...ale najpierw obadaj wtyczkę. tylko że na moich zegarach wszystko jest ok. dioda nie miga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #85 Napisano 22 Maja 2010 Czyli te nowe są wadliwe, rozbierz je obadaj połączenia ,jak coś nie tak wizualnie to trzeba przelutować.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dustan Zgłoś #86 Napisano 22 Maja 2010 (edytowane) Czyli te nowe są wadliwe właśnie ściągnąłem ze szrotu kolejne zagarki i w nich też miga dioda od cieczy. tylko na moich nie miga. zajrzałem pod maskę, ale tam w zbiorniku mam trochę wyżej jak MIN. zaraz zrobię edycję i pokażę jak zachowuje się obrotomierz u mnie. link do pliku z chomika a tak wygląda u mnie obrotomierz poza zakresem i to wcale nie jest na full gazu. link do pliku z chomika Edytowane 22 Maja 2010 przez Dustan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #87 Napisano 22 Maja 2010 u mnie to samo identyczny problem z obrotomierzem.Kontrolke wody rozgryzłem.Ale obrotomierz identycznie działa jak u kolegi masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #88 Napisano 22 Maja 2010 tylko że na moich zegarach wszystko jest ok. dioda nie miga. A zapala sie na chwilę po przekręceniu na zapłon? Jak nie to dioda się zużyła. A co sie dzieje jak odepniesz wtyczkę ze zbiorniczka? Obadaj dokładnie płytkę czy któraś ścieżka nie jest przerwana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dustan Zgłoś #89 Napisano 22 Maja 2010 (edytowane) A zapala sie na chwilę po przekręceniu na zapłon? Jak nie to dioda się zużyła. tak miga przez chwilę. A co sie dzieje jak odepniesz wtyczkę ze zbiorniczka? nie mogę jej wypiąć. boję się że urwę. tylko że wiesz, to dziwne, że na dwóch parach zegarów (allegro i ze szrotu) miga mi kontrolka, a na moich nie miga. a może w tych nowych zegarach co mają niejako komuter pokładowy, powinienem zmasować pin 3 i 5? gdzieś na forum wyczytałem o tym. a mam takie zegary z MFA. 1 - Czujnik temperatury zewnętrznej MASA*2 - Niski poziom płynu chłodzącego 3 - MASA (31) 4 - MFA Reset 5 - MASA (31)* *) tylko we wskaźnikach MFA Edytowane 22 Maja 2010 przez Dustan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #90 Napisano 22 Maja 2010 Jak najbardziej....powinna być na obu pinach masa... ---------- Post added at 21:40 ---------- Previous post was at 21:19 ---------- nie mogę jej wypiąć. boję się że urwę. Wciskasz w dół drucik-sprężynkę i schodzi jak zużyty profilaktyk... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dustan Zgłoś #91 Napisano 23 Maja 2010 (edytowane) Wciskasz w dół drucik-sprężynkę i schodzi jak zużyty profilaktyk... a przepraszam, jak działa ten czujnik? to jest czujnik NO czy NC ? EDIT: z kostką wszystko ok. nienaruszona. Edytowane 23 Maja 2010 przez Dustan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #92 Napisano 23 Maja 2010 Luknij na załącznik, masz coś w pozycji pięć przekaźników? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dustan Zgłoś #93 Napisano 26 Maja 2010 moja skrzynka z bezpiecznikami wygląda tak: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piter09 Zgłoś #94 Napisano 30 Maja 2010 witam, ja właśnie wymieniłem w moim B3 zegary na wersję z obrotomierzem i działa bez zarzutu:hurra; tylko że, w starych miałem kontrolkę awarii silnika, w nowych jej nie ma:hmm, czy to ma jakieś znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #95 Napisano 5 Czerwca 2010 Ja mam dokładnie taki sam problem jak kolega Dustan wywala obrotomierz za skale a gaz nawet w połowie nie jest i faluje obrotomierz silnik chodzi ładnie równiutko.Wymieniłem aparat zapłonowy(sprawdzane na 3 różnych) żadnych zmian, cewka też inna (2sztuki) tez żadnych zmian również dwa liczniki na każdym to samo. Czy sprawdzić jeszcze na innym module zapłonowym??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #96 Napisano 5 Czerwca 2010 cewka też inna na innym module zapłonowym A to w 9A są to różne podzespoły? Obrotomierz bierze impuls z cewki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #97 Napisano 17 Września 2010 Witam sorry że nie w temacie, mam taki mały problemik otóż wiesza mi się prędkościomierz. Problem zaczął się w czasie upałów po odpaleniu auta i ruszeniu z miejsca kilometry sie nabijają natomiast wskazówka prędkości stoi w miejscu, pomaga dopiero stuknięcie od góry w kokpit. Sądziłem że padl predkościomierz i wstawiłem drugi jednak problem nie minął i jest tak jak z przed awarii. Na wiosnę wymieniałem linkę prędkościomierza ale było ok. Problem zaczął się z chwilą gdy nastały upały i trwa do dzisiaj. Co robić ????? W czym może tkwic problem ??????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #98 Napisano 24 Października 2010 To i ja sie podepne - mam B3 2e automat. Licznik bez obrotka, kierunki 2xstrzałka - mam do tego SAM obrotomierz (wyciągnięty ze szrotowego VW) Czy moge rozebrać licznik, wyciągnąć zegar i w miejsce zegara wpakować obrotek?? Chodzi mi o to oczywiście czy obrotek będzie działał bez "ciągnięcia kabli" Wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zyndram Zgłoś #99 Napisano 28 Października 2010 Panowie, wczoraj stało się coś złego (tak mi się wydaje). Podbijam do paszczura, wsiadam, chcem odpalić i aku mówi "nain". Wyłączam zapłon a obrotek leci do samego końca. Na co ja przekręciłem kluczyk by puścić prąd na zegary i wskazówka wróciła do dołu. Dopiero na drugi dzień podpiąłem się pod drugiego paszczura i na krótko odpaliłem ale obrotek już nie zagadał. Czy mam rozumieć że w prostych słowach "uj szczelił obrotomierz??? ". Czy co z nim się stało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #100 Napisano 28 Października 2010 Czy mam rozumieć że w prostych słowach "uj szczelił obrotomierz??? Jak Ci odpalił to cewka okey, i tylko ona mogła spowodować taki numer..gdzieś pojawiło sie przebicie...może być też tak ze jak masz obrotek na wciski w zegarach to coś straciło styk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach