Marcinek83 Zgłoś #41 Napisano 12 Kwietnia 2013 (edytowane) witam posiadam springi i amorki do delikatnego obnizenia paska 3b, amorki przod numer 8d0 413 031 AC i sprezyny przod (1 fioletowy i 1 brazowy pasek) moge podeslac foto dla zainteresowanych Edytowane 12 Kwietnia 2013 przez Marcinek83 dodanie zdjecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aDICK Zgłoś #42 Napisano 27 Czerwca 2013 panowie czy to podejdzie do mojego afn'a? http://tablica.pl/oferta/sprezyny-sportowe-audi-a4-passat-przod-h-r-40mm-CID5-ID383H3.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gistar Zgłoś #43 Napisano 2 Września 2013 Koledzy mam pytanie. Kupiłem passata B5 1.6 AHL 1997r sedan ze sportowym zawieszeniem. Jest jednak za niski dla mnie:) w związku z tym mam pytanie jakie oznaczenia powinny mieć sprężyny fabryczne tz. jakie kolory i ile kropek będę bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rajmi88 Zgłoś #44 Napisano 23 Września 2013 Witam wszystkich, nie wiem czy w dobrym miejscu zamieszczam posta(ew proszę o przekierowanie do odpowiedniego działu). Posiadam Passata B4 kombi 110KM AFN 1996 i proszę o radę jakie sprężyny najlepiej zamontować z tyłu(najlepiej jakieś wzmocnione) gdyż moje już trochę osiadły(zbiornik 105L). Z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kesik8905 Zgłoś #45 Napisano 20 Marca 2014 Mam do sprzedania sportowe sprężyny kolor zielony. Chetni pisac na e-maila. [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #46 Napisano 20 Marca 2014 kesik8905 będzie bolało to ogłoszenie:mlotkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik b6 Zgłoś #47 Napisano 19 Sierpnia 2014 Witam Proszę o podpowiedz w zakupie sprężyn przód/tył B6 1.9 TDi 105 km kombi. Jaką firmę polecacie ewentualnie czy da radę samemu wykonać tą operacje bądź czy są potrzebne niezbędne jakieś specjalne narzędzia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #48 Napisano 20 Sierpnia 2014 Witam Proszę o podpowiedz w zakupie sprężyn przód/tył B6 1.9 TDi 105 km kombi. Jaką firmę polecacie ewentualnie czy da radę samemu wykonać tą operacje bądź czy są potrzebne niezbędne jakieś specjalne narzędzia. Sprężyny można kupić tu http://www.prince.com.pl/ a założyć tu J. S. Auto-serwisJarosław Szczęsny tel. 603 505 702 Łódź ul. Bulwarowa 6 (wjazd od ul. Granicznej) przy starym salonie opla. Ja tak zrobiłem i było git... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik b6 Zgłoś #49 Napisano 24 Sierpnia 2014 Dziękuje serdecznie za podpowiedz. A jakie mogą być koszty / oczywiście robocizny / ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #50 Napisano 25 Sierpnia 2014 Dziękuje serdecznie za podpowiedz. A jakie mogą być koszty / oczywiście robocizny / ???masz nr - zadzwoń i się dowiesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DriverFR Zgłoś #51 Napisano 26 Sierpnia 2014 Ja płaciłem za wymianę sprężyn 200zł. Do tego dochodza koszta geometrii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik b6 Zgłoś #52 Napisano 26 Sierpnia 2014 OK. DZIĘKI. Dokładnie robocizna + koszt ustawienia zbieżności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasmanvir Zgłoś #53 Napisano 3 Września 2014 a czy ma ktoś jakieś przetestowane wrażenia co do amorów, które można do tych springów włożyć? Coś dobrego ale też bez przesady cenowego czyli wyżej niż MTS ale nie koniecznie koni.... hmmm no to właśnie co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #54 Napisano 3 Września 2014 popatrz Macieju na kayabę ultra sr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasmanvir Zgłoś #55 Napisano 4 Września 2014 Parametry całkiem fajne - dzięki za podpowiedź. Zdrówko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adoverus Zgłoś #56 Napisano 7 Września 2014 No to teraz ja się podłączam pod temat... Jakiś czas temu pękła mi sprężyna z przodu (ostatni zwój), poszedłem do sklepu z częściami do VW, powiedziałem jaki model i żeby były dobre - dostałem dwie sprężyny (. Wymieniłem przód. Po jakimś czasie doszedłem do wniosku że tył też należało by wymienić z racji iż w porównaniu do przodu - siedzi niesamowicie... Poszedłem do tego samego sklepu, kupiłem sprężyny na tył tego samego producenta (którego nie wspomnę gdyż niepamiętam a opakowania białe z niebieskimi napisami wyrzuciłem - może ktoś kojarzy takie sprężyny ;p ). Przy wyżej wymienionych pracach nie wymieniałem poduszek sprężyn. Amortyzatory są nówki sztuki ( w tym roku wymieniany przód bilstein, z tyłu wymiana z 3 lata może wstecz) I teraz moje pytanie: Autko dobrze się prowadzi, twardsze przy zakrętach fajna sprawa, ale...Jeżeli z większą prędkością przejadę przez drogę której nawierzchnia idzie górki pagórki - auto jak wpadnie w takie zagłębienie to naturalnie usiądzie i jak wraca do normalnej pozycji to zarówno przód jak i tył odbija z taką siłą i szybkością że aż słychać walnięcie z tyłu jak i z przodu. Sytuacja z przejechaniem przez konkretne progi zwalniające przedstawia się tak samo - auto wraca do normalnej pozycji słychać walnięcie z przodu i z tyłu... Co o tym sądzicie ? Mam jakieś swoje teorie w temacie (dot. twardości sprężyn i amortyzatorów) ale sprężyny raczej nie są sportowe (miały być normalne a koloru oznaczeń na razie nie podam - bym musiał sprawdzić). Jak teraz tanim kosztem coś zdziałać (szkoda wymieniać coś co jest nowe - ale być może trza będzie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZBYSZEK66 Zgłoś #57 Napisano 29 Stycznia 2015 Korzystając z wątku mam pytanie,czy sprężyna tylna z combi b-6- będzie nadawała się na tył do sedana b-6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #58 Napisano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Oczywiście. Warunek, ten sam silnik (rodzina silników) i ten sam rodzaj napędu (x2 x4), wersja z kołem zapasowym i bez koła zapasowego, sportline nie sportline. W etce nie ma rozróżnienia na kombi i sedana. Jak się dobrze przyjrzeć zestawom niefabrycznym to składowe zestawów też są takie same dla sedana i kombi (na przykład eibach prokit). W ogóle w zestawach niefabrycznych podział na kombi i sedana jest czysto marketingowy . Edytowane 29 Stycznia 2015 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R-line Zgłoś #59 Napisano 29 Stycznia 2015 Z tego co pamiętam, ważne też były odpowiednie masy pojazdu czy naciski na oś. Na którymś słupku jest naklejona plakietka z obciążeniami i musisz je porównać z tymi, podawanymi przez producenta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #60 Napisano 25 Marca 2015 spotykacie sie wgl z uzywanymi springami eibacha do paska...na allegro posucha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach