Skocz do zawartości

pasacik b6

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pasacik b6

  • Urodziny 01.01.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. peter 2906 czy mógłbyś polecić jakiegoś fachurę od VW ze śląska ( rejon Katowice, Bytom, Ruda, Siemianowice, Zabrze itp. )
  2. Witam Mam dość nietypowy problem związany z pomarańczową lampką ostrzegawczą ( P) ELEKTROMECHANICZNY HAMULEC POSTOJOWY. Cały czas świeci podczas jazdy. Po wymianie klocków tył B6 ( był czyszczony jeden z tłoczków/ wyskoczył siłowniki/ wszystko zostało złożone, sprawdzone i działa poprawnie - na koniec kalibracja 04/53/10 Przycisk od ręcznego działa poprawnie zaciąga/zwalnia. Zdejmowałem klemy od aku i nic. Skaner VAG nic nie wykrył - żadnego błędu - a kontrolka świeci cały czas. Proszę o porady P.S. Podczas jazdy nic nie piszczy
  3. Witam Podłączam się do postu kolegi "simonc2" - po wymianie rozrządu słychać "tak jakby szuranie, ocieranie, tarcie" - nowy kompletny zestaw INA KIT. Diagnoza taka jak opisał kolega "77Marek" - szumy z nowej kiepskiej jakości pompy INA - wymieniona na RUVILLE. Delikatny dzwięk ocierania, tarcia (zdecydowanie mniejszy niż przed wymianą pompy ) pozostał - szczególnie na zimnym silniku i wolnych obrotach. Rozrząd demontowany 2krotnie. FORUMOWICZE BARDZO PROSZE O PODPOWIEDZ. Sytuacja dochodzi do paranoi - wymiana nowych na nowe bez rezultatu.
  4. OK. DZIĘKI. Dokładnie robocizna + koszt ustawienia zbieżności.
  5. Dziękuje serdecznie za podpowiedz. A jakie mogą być koszty / oczywiście robocizny / ???
  6. Witam Proszę o podpowiedz w zakupie sprężyn przód/tył B6 1.9 TDi 105 km kombi. Jaką firmę polecacie ewentualnie czy da radę samemu wykonać tą operacje bądź czy są potrzebne niezbędne jakieś specjalne narzędzia.
  7. FIltr powietrza 1m-c temu a paliwa 2-tyg. Kolego CargoHS co sądzisz o No i w takim wypadku zamontowałem system dogrzewania postojowego DEFA. Jest to grzałka silnika na prąd. Nawet przy mrozach powyżej -25 stopni, pali na dotyk. w zamieszczonym poście od "emdżi" Raz w gościach jak byłem i niechciał odpalić na -12 (22.12.2012) to posuneliśmy się do PLAKA - dostał dawkę w dolot i dał rade ( wcześniej tak kręciłem aż zażeźbiłem aku). Myślę iż taka grzałka chyba dała by radę. Czy wiesz coś na temat system dogrzewania postojowego DEFA: - ile to kosztuje - gdzie montują - jaki warsztat polecasz
  8. Kontrolka świeci ok 3-5 sek. Ma przekulane 206500 km ( do 185 000 wszystko wymieniane w serwisie VW ) Nie wiem czy pompa była wymieniana ( raczej nie). Czymosze to mieć wpływ z ilością dawki paliwa na zimnym silniku???
  9. Sprawdziłem świece są OK ( te stare). Również otrzymałem info od poprzedniego właściciela iż ok 20.000 km temu wymieniał świece i listwe świec - też niał problem z odpalaniem ( ale to już było po zimie). Podczas pierwszego sprawdzania napięcia na listwie nie wiedziałem o czujniku cieczy i dlatego nimiałem wogóle napięcia ( silnik ciepły). Teraz mieżyłem na zimnym silniku i na początku ( ok. 3 s.) mam 12v na listwie ( w tym samym czasie co swieci kontrolka) a potem ok 3-4 V przez 10 s. Auto nadal ma problem z odpalaniem. P.S. Zatankowałem dobre paliwo i wymieniłem filtr paliwa ( tak na wszelki przypadek). Problem z odpalaniem pozostał Czy macie jakieś inne pomysły!!!
  10. OK - dzięki sprawdzę i dam znać.
  11. Jestem nowym forumowiczem i nierzetelnie zapoznałem się z zasadami forum - przepraszam. ---------- Dodano o 21:28 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:25 ---------- Jestem początkującym forumowiczem i nierzetelnie zapoznałem się z zasadami forum - przepraszam. ---------- Dodano o 21:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:28 ---------- Kolego CargoHS Świece są 5v a z aku 12v więc zaczym się rozżarzy to sie spali ??? Te zdemontowane mają 0,7 ohm - BOSCH 5V z oryginalnym logo VW( więc wszystkie są chyba dobre)
  12. Witam. Koledzy proszę o pomoc!!! Mam problem z odpalaniem B6 1.9 TDI BLS z 2007r. Na zimnym silniku długo musiałem kręcić, gdy temperatura spadła poniżej -6 nie odpalał ( kręcił, nowy aku). Zabrałem się za wymianę świec na nowe - okazało się , iż nie ma wcale napięcia na listwie świec ( oczywiście mierzyłem podczas grzania). Listwa była wymieniana - nowa izolacja. Proszę o podpowiedz gdzie szukać bezpiecznika, przekażnika grzania świec żarowych ewentualnie jaka może być inna przyczyna braku napięcia ( w 1.9 tdi są 5V świece). W jaki sposób sprawdzić stan wyjętych świec 5V ( przy braku napięcia)???
  13. Witam PROSZĘ O POMOC. Mam problem z odpalaniem B6 1.9 TDI BLS z 2007r. Na zimnym silniku długo musiałem kręcić, gdy temperatura spadła poniżej -6 nie odpalał ( kręcił, nowy aku). Zabrałem się za wymianę świec na nowe - okazało się , iż nie ma wcale napięcia na listwie świec ( oczywiście mierzyłem podczas grzania). Listwa była wymieniana - nowa izolacja. Proszę o podpowiedz gdzie szukać bezpiecznika, przekażnika grzania świec żarowych ewentualnie jaka może być inna przyczyna braku napięcia ( w 1.9 tdi są 5V świece). W jaki sposób sprawdzić stan wyjętych świec 5V ( przy braku napięcia)???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności