-
Liczba zawartości
79 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O aDICK
- Urodziny 27.01.1986
Informacje osobiste
-
Imię
adi
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wietrzno/Koszalin/Bydgoszcz
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
aDICK obserwuje zawartość → Król passat B5. Ceny, opisy usterek, opinie..., Bezwypadkowy? teraz każdy może sprawdzić :), opinie o autku za 10.tys i oraz 3 innych
-
witamy w zagranicznych - UK
aDICK odpowiedział Luke → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
witam. Adrian sie kłania... Od dłuższego czasu na forum a od niedawna w Brighton... niestety paszczak zostal w PL Ale może z czasem wyczaje jakiegoś "kulacza" Ps. Jest u nas ktoś z moich okolic? Pozdrawiam -
to i ja się przywitam... nie byłem jeszcze na żadnym "forumowym spotkaniu"... jak na razie poznałem kilka sympatycznych osób z okolic Bydgoszczy gdzie akt mieszkam i pracuje... w zach-pom wpadam od czasu do czasu - rodzinny domek oto moj pasztet Uploaded with ImageShack.us"] Uploaded with ImageShack.us[/url] a to ja z piesem: Uploaded with ImageShack.us"] Uploaded with ImageShack.us[/url]
-
Witam. Mam podobny problem... tzn ostatnio turbina wessała mi olej z silnika i sie wysrało... turbine wymieniłem, wyczyściłem cały dolot, odślepiłem EGR - bo czasami po wył silnika było słychać takie "trykanie" z okolic EGR. Jest założona raczej pewna turbina... a pasio po uruchomieniu puszcza sziwy-biały-niebieskawy dym... dymi również w tych kolorach jak mu sie depnie... Jakieś pomysły.... wymieniłem też odme - czy możliwe że to ona przepuszcza olej i rzuca go na dolot przed turbiną? Jak najlepiej sprawdzić powód dymienia? Bo nie widzi mi się kolejna wymiana turbawki. Auto odpala i jedzie bez zastrzeżeń... Proszę o pomoc
-
Jak by to nazwać... chyba najtrafniej... dałem dupy... już tłumacze Podczas wymiany turbiny, która się "skończyła" - zassała olej i pierdnęła ogromnym olejowym "bąkiem"... postanowiłem umyć zasyfiony zbiorniczek wyrównawczy - od płynu chłodzącego (kiedyś w trasie ratowałem się płynnym środkiem do uszczelniania)... Spuściłem trochę płynu i po odpinałem dziada... za wiele nie myśląc... hmmm... lepiej nazwijmy "to" - w "ferworze walki" napsikałem do środka preparatu do mycia okien... niby wypłukałem... kilka razy!!! Po założeniu nowego turbolota oraz wymytego układu dolotowego dolałem płynu chłodzącego - składanie zajęło nam (pracowałem z tatą ) zadziwiająco mało czasu passat zagadał :serducho Banan od ucha do ucha Pojeździłem trochę - parę kilometrów, sprawdziłem czy turbawka działa jak powinna... było wszystko ok... W drodze do Bydg coś mnie tknęło i zajrzałem pod maskę... a tu w zbiorniczku wyrównawczym od "chłodziwa" PIANA (bieluteńka)!!! Popuściłem korek... wywaliło ją przelewem... pomyślałem że coś chyba jest nie tak ale wolnym tempem pokulałem się dalej (utrzymywał temp 90* i płyn po "wykipieniu" się uspokoił)... powtórzyłem czynność jeszcze raz... Dzisiaj poczytałem... i łezka mi się w oku zakręciła... pewnie to uszczelka... taki pech??? niemożliwe... Po wykonaniu kilku tel do zaprzyjaźnionych mechaników WŁOCHATY mnie uspokoił... Przelałem kilka razy silnik wodą.... i piany jest mniej (wpada do zbiorniczka z "powrotu" - płyn w zbiorniczku nie bąbluje) więc tak jak pisałem na początku... najprawdopodobniej to ja dałem dupy Pewnie powtórzę czynność jeszcze po południu bo muszę na kanał podjechać i zdjąć termostat - wedle zaleceń kolegi... Więc z prozaicznie prostej rzeczy narobiłem sobie roboty... ale czasami i tak bywa... PS. Szczerze to wolałbym żebym to ja dał dupy niż miała by to być uszczelka Pozdro
-
turbo wybebeszone... jedna śrubka stawiła niesamowity opór... młotek i przecinak załatwił sprawę teraz czekam na przesyłkę
-
panowie mam taki maly dylemat... wyhaczylem na tablicy-dwie osobne aukcje, sprezyny h&r. tylne sa dedykowane do b5 kombi(fwd), a przod do (awd)... mialy zostac zlozone z amorami mts'a ale sytuacja zmusila mnie do kupna ich ciut pozniej - za jakies 2 miesiace... i teraz pytanie... czy zakladac w/w sprezyny na seryjne amory - zostalo ich ok 80%... i jak usiadzie ten przod ze sprezyna od awd (nizej/wyzej niz 35-40mm)? czy poczekac az dokupie amory mts'a i skrecac wszystko razem? jestem cholernie ciekaw efektow i co najwazniejsze teraz mam troche wolnego czasu a pozniej bedzie z nim ciezko... bylbym wdzieczny za podpowiedzi pozdrawiam
-
Luźne pogawędki na każdy temat , zerknij na pierwszą stronę :)
aDICK odpowiedział makeć → na temat → Pomorskie Dyskusje
heh... szukałem do siebie felg i też te oglądałem... cena wręcz śmieszna - za cene złomu Moze jutro się skuszę na pojechanie i obejrzenie... -
wszystko fajnie tylko ze masz sedana...a ja kombi ps. amor org czy zmieniales?
-
panowie podejdzie to do mojego afn'a http://tablica.pl/oferta/audi-a4-sportowe-zawieszenie-CID5-ID2Zf1z.html
-
panowie czy to podejdzie do mojego afn'a? http://tablica.pl/oferta/sprezyny-sportowe-audi-a4-passat-przod-h-r-40mm-CID5-ID383H3.html
-
RENOWACJA Kloszy Reflektorów Przednich
aDICK odpowiedział nakonr → na temat → Poradniki i instrukcje
No to i ja się wezmę za przednie lampy... Może nawet szarpnę się na "smoked front"... o ile czas mi na to pozwoli... spoko temacik -
założona tuleja tylnej belki, poprwione mocowanie wkladu lusterka, umyty i wycacany...
-
gumy na stabilizatorze wymienione - "trzeszczenie" niczym w Żuku zniknęło , zregenerowany przedni zaciska Teraz sprzątanko w środku
-
panowie tyle to i ja wiedzialem... chodzilo mi bardziej z jakim tel to mozna sparowac...
-
podpowiecie mi: Uploaded with ImageShack.us"] Uploaded with ImageShack.us[/url]