CargoHS Zgłoś #81 Napisano 6 Maja 2011 tak ja miałem taki problem wyczyściłem turbine i autko śmiga normalnie ;D z tym że turbina niestety do wymiany za jakiś czas bo już jest w opłakanym stanie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #82 Napisano 17 Maja 2011 Witam Dzis mi wpadl w tryb awaryjny i na VAGu wyskoczylo: 1 Fault Found 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent Czy to odrazu turbina czy moze zen zaworek sterujacy N75 tak jak w B5. Chcialbym go najpierw sprawdzic aby nie placic za turbine bo moze to on. Czy jest taki zaworek w BKP( bo slyszalem ze nie) jak tak to gdzie go znalezc? Dzieki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #83 Napisano 18 Maja 2011 (edytowane) @nogman miałem dokładnie ten sam błąd. Jak auto nie było jeszcze rozgrzane to przy przyspieszaniu pojawiała się kontrolka świec żarowych. Działo się to sporadycznie i odpuściłem temat. Według opisu kodu jest to wina albo zaworka N75 albo któregoś z wężyków. U mnie zawór N75 ma symbol 1K0 906 627 A Czy przy ewentualnej wymianie tego zaworu wyciąga się stary i zakłada nowy czy trzeba jeszcze go jakoś adaptować? Edytowane 18 Maja 2011 przez user78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #84 Napisano 18 Maja 2011 Witam Ja tak w innym temacie, chciałem sie zapytac co oznacza komunikat Service Now pojawia mi sie zawsze jak włacze zapłon, niedawno zmieniałem rozrząd w silniku, olej filtr i od tego momentu to mi sie wyswietla... A drugie pytanko mam czy ktos z forum ma kompa żeby sprawdzic błedy...albo polecić zaufanego informatyka...dziekuje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #85 Napisano 18 Maja 2011 (edytowane) Czy przy ewentualnej wymianie tego zaworu wyciąga się stary i zakłada nowy czy trzeba jeszcze go jakoś adaptować? Zakłada się nowy i jeździ. Edytowane 6 Czerwca 2011 przez bimbol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #86 Napisano 18 Maja 2011 Witam, dzieki za pomoc. Jezeli mam blad o przeladowaniu to raczej nie mam co podejrzewac peknietych rur albo zlaczek w ukladzie dolotowym, prawda. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #87 Napisano 19 Maja 2011 Wczesniej pisalem ze mialem tryb awaryjny, Dzis znowu. Jest tez tak ze jak na 4ce pociagne na maxa to mi wylaczy w okolicy 3tys obrotow. Ale gdu posiagne na 5ce do 3tys obrotow i zredukuje na 4ke. MAm wtedy obroty o kolo3.5 tys(jak sie rozpredzalem na 4ce to przy 3 tys obr mnie wylaczal) i mi silnik nie przechodzi na tryb awaryjny. Normalne to? Pytam bo ze to N75 a nie turbina(mniejsze koszta). Dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #88 Napisano 23 Maja 2011 (edytowane) koledzy i mnie dopadło wkładam kluczyk w spiralka się zaświeciła i zaraz zaczęła migać (jeszcze przed uruchomieniem silnika) - gong i komunikat 'engine fault workshop!' normalnie zapalił, ma pełną moc brak objawów ubocznych.Vcds pokazuje takie błędy: 004708 - Zawór pompo-wtryskiwacza cylinder 2 (N241): przekroczono granicę regulacji P1264 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 1 Przebieg: 109800 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2011.04.09 Czas: 12:17:15 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2304 /min Moment obrotowy: 96.0 Nm Prędkość: 126.0 km/h 82.68 % Tekst: 4.250 Tekst: uF Tekst: Nieznane dane, B/D: 000 057 000 005488 - Sterownik silnika zablokowany P1570 - 008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00001000 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 40 Przebieg: 111022 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2011.05.23 Czas: 18:17:23 z tym że pierwszy błąd jest od dawna. Czy sterownik zablokowany przez padający pompowtrysk?? Edytowane 23 Maja 2011 przez szczetke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #89 Napisano 23 Maja 2011 Padł pompowtrysk do końca i zablokował sterownik . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #90 Napisano 23 Maja 2011 Padł pompowtrysk do końca i zablokował sterownik . ale autko odpaliło normalnie troche pojezdze zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #91 Napisano 25 Maja 2011 Zabrałem się wreszcie za mojego passka. Sytuacja wyglądała tak: w zimie przy szybkim przyspieszaniu na zimnym silniku pojawiała się kontrolka świec żarowych i napis engine faul workshop. Po wyłączeniu i włączeniu stacyjki wszystko OK. Po odczytaniu VCDSem w komputerze był błąd: 1 Fault Found 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent teraz w okresie wiosennym na 4 biegu tak około 3500 obrotów silnik zaczął jakby się dławić, przerywać. Wymieniłem N75 (miałem 1K0 906 627 A) i od razu poprawa. Teraz spokojnie auto rozpędza się powyżej 4tys obrotów i nic już mu nie dolega. Tak więc u mnie błąd 000564 był spowodowany źle działającym zaworkiem N75 - koszt około 120 zł na allegro. Po wymianie dwa dni wszystko ok i nagle... spiralka świec, ulubiony gong i napis engine fault workshop. Tym razem jednak auto stanęło na środku drogi i już nie odpala. Odczyt VCDSem i 2 błedy: 004160 - Supply Voltage A for Injectors: Circuit Malfunction P1040 - 006 - Short to Plus - Intermittent oraz 008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit P2146 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent diagnoza - padnięty pompowtrysk. Auto pojechało do serwisu i na całe szczęście załapałem się na darmową wymianę pompowtryskiwacza i wiązki. :dobrze VW Po wymianie auto jak nowe, jakby mu koników przybyło. Szkoda, że mam jeszcze 3 stare pompki i niestety nie można ich wymienić bez pojawienia się błędu @nogman w Twoim przypadku zacznij od N75. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr_b6 Zgłoś #92 Napisano 6 Czerwca 2011 Panowie miałem identyczny problem, wymontowałem czujnik doładowania turbiny i po prostu go wyczyściłem, wacik wódka itp narazie jest ok. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #93 Napisano 6 Czerwca 2011 O jakim czujniku mówisz, gdzie on się znajduje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr_b6 Zgłoś #94 Napisano 7 Czerwca 2011 zaznaczyłem na czerwono, wypinasz wtyczkę i odkręcasz (dwa imbusy) pociągasz do góry i heja daj znać jakbyś miał problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olaf_m Zgłoś #95 Napisano 7 Czerwca 2011 Witam Panowie mnie również dopadła migająca kontrolka świec żarowych i tradycyjnie wkładam kluczyk, spiralka się zaświeciła i zaraz zaczęła migać (jeszcze przed uruchomieniem silnika) - gong i komunikat 'engine fault workshop!'. Po podłączeniu do kompa mam błąd p1592/005522 Altitude sensor/ boost pressure sensor: implausible ratio. Jeżeli chodzi o objawy to nie działa turbina. Jak wyłącze i włącze auto podczas jazdy to błąd zostaje ale działa turbina. Z pomiarów wychodzi, że działa ona poprawnie. Coś tam już grzebałem w sieci i znalazłem że najczęściej koroduje przewód masy przy czujniku doładowania ciśnienia który jest w układzie ssącym. Mam pytanie czy kogoś to już dopadło i jak sobie poradziliście bo jestem już umówiony z mechanikiem i mam nadzieje że uda się to jakoś zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #96 Napisano 7 Czerwca 2011 Powodów świecenia sie spirali jest dużo i do każdego należy podpiąć kompa i sprawdzić po kolei wtryski i turbine. Błąd czujnika ciśnienia doładowania + tryb awaryjny-najczęściej przyczyna to zawór N75 lecz naocznie przed wymianą warto jeszcze sprawdzić czy wajcha od turbiny powraca do stanu sprzed odpalania. Wymiana N75 pomogła połowicznie i wyskakuje przekroczona granica regulacji ciśnienia doładowania warto zdjąć dolną pokrywe silnika i posprawdzać wszystkie przewody, czy któryś nie rozwarstwił sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #97 Napisano 12 Czerwca 2011 Wie ktoś gdzie znajduje się czujnik N75 w silniku BMR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #98 Napisano 12 Czerwca 2011 Znajduje się koło podszybia po stronie kierowcy, dokładnie za akumulatorem. Dochodzą do niego trzy wężyki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #99 Napisano 12 Czerwca 2011 Dzięki, a dostęp jest w miarę łatwy, czy dużo trzeba demontować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #100 Napisano 13 Czerwca 2011 (edytowane) Dostęp bardzo łatwy, zdejmujesz wężki i wtyczkę, odkręcasz dwie śruby. Czujnik ten już chyba nie jest oznaczony jako n75, tylko inaczej, ale spełnia podobne zadanie, steruje ciśnieniem doładowania. Edytowane 13 Czerwca 2011 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach