Skocz do zawartości
Gość piotrek124

Wymiana klocków hamulcowych i płynu hamulcowego.

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie jezeli chce zmienic hamulce z tylu w B6 za pomoca kompa to czy musze od razu zdjac 2 kola jednoczenie czy mozna to robic pojedynczo??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już komputery same zmieniają "hamulce" w samochodach?

 

 

Rozumiem, że chcesz cofnąć vcds'em silniczki elektryczne, cofasz oba bo pojedyńczo się nie da. No i potem zmieniasz sobie hamulce (klocki lub tarcze) pojedyńczo - co to za pomysł że trzeba od razu 2 koła zdejmować, najpierw robisz jedno a potem drugie, a na końcu adaptujesz silniczki elektryczne i tyle.

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie znajomy mi tak gadal i sam sie zdziwilem...tak chce kompem cofnac czyli tak podlaczam vcds cofam te tloczki pozniej zdejmuje kolo zmieniam hamulce z jednej pozniej z drugiej a na koniec cofam z powrotem kompem tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zdejmuje kolo zmieniam hamulce z jednej pozniej z drugiej a na koniec cofam z powrotem kompem tak?

 

jeszcze koła musisz przykręcić :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadasz go ? Dobrze się sprawdza w praktyce ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Posiadasz go ? Dobrze się sprawdza w praktyce ?

Ja posiadam i jestem bardzo zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie było mi coś takiego potrzebne. Drewniany trzonek młotka zwykle wystraczał.W róznych autach.

Ale co profesjonalny sprzęt to profesjonalny sprzęt..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Czy ktoś z kolegów wymieniał samodzielnie płyn hamulcowy w B6? Czy wymienia się klasycznie czy są może jakieś niuanse, na które trzeba zwrócić uwagę? Ile płynu wchodzi do układu? I ile praktycznie potrzeba?

 

Za odpowiedź i wskazówki z góry dziękuję i pozdrawiam…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzień dobry,

 

Czy ktoś z kolegów wymieniał samodzielnie płyn hamulcowy w B6? Czy wymienia się klasycznie czy są może jakieś niuanse, na które trzeba zwrócić uwagę? Ile płynu wchodzi do układu? I ile praktycznie potrzeba?

 

Za odpowiedź i wskazówki z góry dziękuję i pozdrawiam…

 

Płyn to DOT 4 a w układ wchodzi około 1,2L. Zasada wymiany jest taka sama jak we wszystkich. W serwisie usługa plus płyn kosztuje od 160zł a w NORAUTO 100. Wiadomo jeśli robisz to sam zaoszczędzasz trochę pieniędzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Płyn to DOT 4 a w układ wchodzi około 1,2L. Zasada wymiany jest taka sama jak we wszystkich. W serwisie usługa plus płyn kosztuje od 160zł a w NORAUTO 100. Wiadomo jeśli robisz to sam zaoszczędzasz trochę pieniędzy.

 

Hola! Nie chcę sie mądrzyć, ale wg pewnej mądrej książki "Sam naprawiam VW Passat B6" pojemność to rzeczywiście 1.2l ale w żadnym wypadku płyn to nie DOT 4!!!

Płyn musi być zgodny ze specyfikacją VW 501 14-B 000 750.

"Niedopuszczalne jest stosowanie płynów o starszej specyfikacji B 000 700 lub DOT4".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wymieniłem poszło 1.5l płynu wymiana klasyczna tak jak w maluchu jak będziesz pompowal to zwróć uwagę na kolor płynu powinien wylatywać żółty z tylnych kół długo leci o zabarwieniu lekko zielonym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma problemu żadnego. Musisz posiadać interfejs VAG-COM (VCDS) HEX-USB+CAN Ross-Techa albo Adako (ostatnio na Allegro pojawił się też VAG CAN PROFESSIONAL). Co do procedury, to należy zrobić tak:

 

 

 

Nie biorę odpowiedzialności za wszystkie szkody wynikłe z nieodpowiedniego użytkowania programu VAG-COM/VCDS.

 

Mam nadzieję, że opis się sprzyda.

 

a co z prostownikiem czy jakas ladowarka tzn. czy musi byc podlaczone cos takiego ,czy te silnicznki naprawde rozladuja mi aku tak ze nie odpale ? A mam start/stop takze aku jest inny ,nie taki standardowy ?

czy moze ktos to potwierdzic ,ze bez tego sie nie d a.

z gory dzieki

Edytowane przez fcbsoci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hola! Nie chcę sie mądrzyć, ale wg pewnej mądrej książki "Sam naprawiam VW Passat B6" pojemność to rzeczywiście 1.2l ale w żadnym wypadku płyn to nie DOT 4!!!

Płyn musi być zgodny ze specyfikacją VW 501 14-B 000 750.

"Niedopuszczalne jest stosowanie płynów o starszej specyfikacji B 000 700 lub DOT4".

Norma vw 501.14 to jest własnie DOT 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jak można pisać , że nie dot 4 jak u mnie w cc na zbiorniku jest napisane jak BYK dot 4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dot-4 jak mrowkow, ATE ma z 5 rodzajów, SL6 bodajże ładują w oryginalne bańki vw. Jest polecany do abs, esp...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zalalem Ate Typ 200 i założyłem oplot na przód tylko bo tył nie pasowały mocowanie ale już wymienione tylko czekam aż zawitam do PL żeby je odebrać .

Edytowane przez fcbsoci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do układów z ESP polecają właśnie ATE SL6, gdyż jest rzadszy, co lepiej wpływa na pracę pompy ABS'u, gdzie musi się przelewać przez wiele zaworków itd.

VW pisze, żeby nie lać dot 4, to wszystko kwestia marketingu, aby kupować oryginalny płyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności