Skocz do zawartości
Gość order7

Brak hamulców?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość hha

Spodziewałem się nieco ciekawszzego materiału, no ale dobre i to. Niestety telewizja potrafi czasem pokazać temat mało ciekawie. Mnie bardziej podobał sie temat z Fordem Fusionem.

 

Tak naprawdę to ręce opadają jak w tym kraju traktowani są klienci kupujący nowe auta wprost od dealerów. Może i Pan z Samar-u ma rację, że technologia produkcji aut sie nie zmienia ale nie miał też racji albo nie chciał jej przyznać, że obecnie nie ma już dobrych aut a wydatek jakiejkolwiek sumy pieniędzy nie gwarantuje zakupu dobrego pojazdu. Dobre auta skończyły się wraz z rokiem..... tylko którym :)

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Order, ten program nic nie załatwi. Tak to wszystko pokazali, ze dalej nic nie wiadomo. Co do forda to właściciel żądał zdaje się wymiany karoserii, a nie naprawy co przewiduje gwarancja. Jakby nie było, to fakt że o takie duperele trzeba się z dilerem kłócić (myślę o fordzie) to skandal. Co do paska to dalej nie wiadomo. Order napisz jak to się dalej potoczy i nie rób żadbych akcji ulotkowych czy coś podobnego, wbrew temu co tu jakiś fikołek wypisuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marlej108

do remlus: fikołek to cie zrobil....

 

ps. jak na wiek ktory masz wpisany - 99 lat - to jakis nierozgarniety jestes troche...

 

ps2. program troche do du...y bo za malo powiedzieli, choc z drugiej strony jak ktos w Nowym Saczu bedziesz chcial kupic samochod u tego dealera to chyba troche kamikadze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:cool:A może materiał został ocenzurowany przez "Nadredaktora",bo rzeczywiście nie pokazali reporterskiego pazura.Myślę,że pani Elżbieta Jaworowicz to by pojeeeechała z nimi konkretniej.Pozdrowienia i powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość order7

wiesz co mysle podobnie... i jesli moje wysilki nie dadza wymiernego skutku, to postaram sie dotrzec do Pani Elzbiety bo tak tego nie zostawie! jesli ona zgodzi sie zrobic cokolwiek w tej sprawie bede wdzieczny, ale to czas pokaze... bo stawka nie byla rdza, tylko ludzkie zycie!!!

Oni sie wypowiadaja, ze usterki za 3m razem nie stwierdzili, tak samo nie stwierdzili jej jak auto sprzedawali, wiedzac, ze sprzedaja je bez hamulcow, i wiedzac ze przy tym moze ktos zginac... a to juz nie zabawa w stwierdzenia tylko fakt!

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem mozliwości obejrzenia, brak kablówki obecnie. Ktoś to nagrał? Jest gdzieś w necie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TURBO KAMERA

 

2007

magazyn

Emisje:

2 stycznia, godz. 20:00 TVN TURBO

3 stycznia, godz. 14:30 TVN TURBO

3 stycznia, godz. 23:30 TVN TURBO

4 stycznia, godz. 19:15 TVN TURBO

5 stycznia, godz. 15:30 TVN TURBO

 

Na necie jeszcze nie znajdziesz, ale może uda Ci się jakoś obejrzeć.

Order7 nie poddawaj się, powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co najważniejsze dla Ciebie to to, że oni ewidentnie wypierają się, że tym ostatnim razem to była wina hamulców, mówili, że twój Tata sam dojechał itd... .

Są kuci na 4 nogi - im chodzi tylko o to żeby wyprzeć się 3 awarii bo wiedzą, że wtedy nie mają szans. Jeśli masz twarde papiery ( bo o ile pamiętam pisałeś, że naprawili hamulce a nie chcięli naprawić blacharki) to ich masz!!!.

Ja miałem podobnie... tyle, że musiałem trochę poczekać ale na 4.

Miło było Kolegę poznać...

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że z tego reportarzu wynikało przede wszystkim to, że nowy Passat miał usterkę, a nie to jak do tego podchodzą różne instancje w sieci handlowej VW. Na bazie tego reportażu (nie czytając forum) nie zraziłbym się za bardzo do tego dealera czy serwisu. I jeszcze jedno na marginesie - wystąpienie Pana z firmy Samar to była wielka porażka. Mówił tak jakby to była wypowiedź sponsorowana przez koncerny motoryzacyjne. Na dobrą sprawę wynikało z tego, że nie nie ma znaczenia czy nowy samochód opuszcza salon już z bagażem doświadczeń (ponowne lakierowanie, prostowanie itd) czy jest dziewiczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zyghom
wystąpienie Pana z firmy Samar to była wielka porażka. Mówił tak jakby to była wypowiedź sponsorowana przez koncerny motoryzacyjne.

 

no chyba nie spodziewales sie, ze farmaceutyczne ?

oczywiscie, ze sa sponsorowani

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość morfi

Witam.

Zalogowałem sie tutaj tylko aby wesprzeć Pana w imienu swoim oraz klubu honda.śląsk.

Trzymam kciuki za wygrana sprawe i odzyskanie pieniedzy wraz z odstekami.

Przesyłam link z nagranym programem do ściagnięcia

http://file4u.pl/download/622868/TVN_TURBO_WV_Passat.mpg

 

Pozdrawiam gorąco.

Z poważaniem Arkadiusz Groczycki

 

 

 

//dzięki za link - kuczlaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no chyba nie spodziewales sie, ze farmaceutyczne ?

oczywiscie, ze sa sponsorowani

 

Śmieszne :mad: Pytanie o sponsoring było raczej retoryczne, a odnosiło się głównie do tego, po co taki gość w programie na pozór konsumenckim. Nerwy ludziom popsuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość order7

Dziekuje bardzo za wszystko, jestem wlasnie po rozmowie z prezesem AS, ktory miga sie jak moze, nie jest zbytnio uprzejmy i wogole, mowi ze to Pan napisal 7 dni, a my mamy procedury i nie tylko my takze KT, komisja trojstronna, no masakra, jutro maja spotkanie z prawnikiem, i w piatek dopiero napisza jakies pismo! Migaja sie jak moga, powiedzial nam ze sprawe to sobie mozemy skladac gdzie chcemy i wogole... czyli generalnie maja nas w d... lekcewazenie od poczatku do samego konca, cos mi sie widzi ( nie chce krakac) ale sprawa skonczy sie w sadzie... bo uprzejmoscia nic czlowiek nie zalatwi...

Pozdro i dziekuje!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość spajrek

Witam serdecznie. Trafiłem tutaj z forum golfa i chciałbym wesprzeć Cię order7 w Twoim działaniu. Prowadzą z Tobą wojnę, ale Ty nie kapituluj. Co prawda nie przytrafiła mi się taka historia nigdy, ale również jak Ty walczyłbym do końca. Jeszcze dużo wody upłynie w Wiśle zanim zaczną w Polsce traktować konsumentów porządnie. Jeszcze chyba nie dotarło do nich to, że dzięki nam oni zarabiają. Będąc w Holandii znalazłem w ulotce reklamowej ciekawy telefon za atrakcyjną cenę. Poszedłem do tego sklepu a tam okazało się, że telefon jest, ale nie za 99 euro tylko za 149 euro. Pan zadzwonił do centrali i powiedział, że jest to błąd w reklamie i że zostałem wprowadzony w błąd, więc telefon ten zostanie sprzedany mi za 99 euro. Nie ukrywam, że byłem bardzo miło zaskoczony. Nie dość, że mnie przeprosili to udzielili mi rabatu. Nasz klient nasz pan. O tym haśle w Polsce jeszcze się zapomina. Walcz do samego końca. Passat B6 to piękne autko, ale Ty miałeś niestety pecha. Wszystko ma prawo się popsuć, ale jeśli przytrafia się to któryś raz z kolei to jest to nie do zaakceptowania. A tym bardziej jeśli serwis nie poczuwa się do odpowiedzialności. Poprostu Cię olali. Wygląda to na walkę z wiatrakami. Wierzę jednak, że Ci się uda. Powodzenia. Trzymam kciuki.

Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość order7

Dziekuje Ci i obiecuje ze bede walczyl, bo raz potrzebuje samochodu na juz, a dwa w zyciu nie bede tolerowal jak ktos robi mnie w bambuko i jeszcze probuje sie ze mnie smiac! to juz szczyty ludzkich mozliwosci... ale jak to mowia Polak potrafi...

 

jeszcze taki bajerek, moj tata wymienia nazwisko osoby do kotrej dzwonil zaraz po kolizji, nistety TVN nie puscilo nazwiska(ok takie prawo), zarzucaja mu ze czemu jechal, Pan ten powiedzial mu ze moze jakos dojedzie, i dojechal (z tego sie ciesze)... ale teraz czemu od tamtej pory Pan ten nie pracuje juz w serwisie?? moze zwolnil sie sam, moze go zwolniono... wtedy nie rozmwial z kierownikiem tylko z pracownikiem serwisu (nie mechanikiem)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Material pozostawia pewien niedosyt, co juz napisano.

Brakuje nam słów...

 

Niestety prawda jest nastepujaca: idziesz do salonu z zamiarem to sa gotwi ci tyłek lizac ile wlezie tylko "no wez pan no wez...", "a moze jeszcze to... tamto..." rachunek rosnie... Przy odbiorze z salonu ładnie Cie odprawia (we wczesniej lizany tyłeczek nie kopna...) i tyle. A niestety czesto bywa tak ze przyjezdza sie z problemem, bo przeciez gwarancja (nie?) a Oni robia oczy i zapytaja "A Ty kur*a kim jestes?

 

Walcz i nie poddawaj sie!

W imieniu, moim, Taty i forum www.sor.krapkowice.net zyczymy powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kenichi

Order 7 trzymam za Was kciuki - żadnej ugody tylko zwrot gotówki ! - macie wygrac tą sprawe - niema innej opcji !

Niech producenci zrozumieją że nieopłaca się ciąć kosztów na każdym kroku.

I niech hasło " Volkswagen to szit " gości coraz częściej w internetowej sieci ! i moją intencją nie jest obrażanie tutejszych włascicieli vag'owskich mobili bo generalnie to cała motoryzacja świata idzie na maksymalne obniżanie kosztów produkcji co niezawsze odbija się dobrze na jakośći finalnych produktów a jakoś szczególnie ostatnio tych niemieckich.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety prawda jest nastepujaca: idziesz do salonu z zamiarem to sa gotwi ci tyłek lizac ile wlezie tylko "no wez pan no wez...", "a moze jeszcze to... tamto..." rachunek rosnie...

 

Niektórzy nawet auta sprzedać nie potrafią. Ja byłem jakiś czas temu w salonie Kia, bo znajomy chciał kupić Rio, w jakiejś tam promocji. Goście nie mieli takiego, ale zobowiązali się przejrzeć dostępności i się ze mną skontaktować. Do dziś nie zadzwonili ... :confused:. Dodam tylko, że poszedłem jako poważnie zainteresowany klient, konkretny model, silnik, wyposażenie ... a nie jakiś tam łazior. Pozdrawiam Salon Kia Pokorski w Łodzi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kenichi w kazdej marce znajdzie sie auto "czarna owca". A tu trafiło niestety na naszego kolege. Nie ma aut bez wad. Order a nie mozesz podjechać do innego servisu ? Moze tam akurat bedą normalni ludzie i coś ci poradzą co zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności