Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

W transporterze jest Biturbo 180KM. Ogólnie w grupie Vag mocniejszy diesel to już v6 240 km, ale to w audi. O 2,7TDI 190km nie wspominam, bo to chyba stara jednostka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, czy B7-emke można kupić z mocniejszym dieslem niż 170Ps?

 

Jeszcze nie, ale szykuja sie silniki biturbo, ktore bede mialy cos koło 200KM.

 

--

luk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, za silniki które mają pojemność powyżej 2.0l trzeba płacić akcyze prawie 19%. Więc u nas w Polsce praktycznie cena winduje diametralnie do góry. Dlatego pytałem o dwu-litrówke.

W nowej A6-tce jest chyba ten sam 2.0TDI ale troche poprawiony 177Ps i 380Nm(pewnie żeby dotrzymać kroku BMW 184Ps 380Nm), więc pewnie niebawem pojawi się w Passatach, ale to wciąż mało! Większość konkurencjii ma w gamie diesle mające powyżej 200Ps a Passat max 170Ps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amarok w 2,0 TDI CR biturbo ma 163 km, więc wszystko zależy od zestrojenia i mapy silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W wyciągu z homologacji też jest 3C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W wyciągu z homologacji też jest 3C

 

Czyli tak, jak mówiłem - kwestia jest rozstrzygnięta...

Tak, czy inaczej, jak mój business pozwoli, to takiego zanabędę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma byc 2.0TSI 4x4?

 

Nie będzie w ofercie tsi 4x4. Oficjalne stanowisko VW z poprzedniego tygodnia.

Dla oczekujących: Pakiet nawigacja tanszy o 1000pln ze wzgledu na brak kamery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie będzie w ofercie tsi 4x4. Oficjalne stanowisko VW z poprzedniego tygodnia.

Ktoś może wytłumaczyć czym oni się kierują? Czemu nie może być opcji 1.8/2.0 tsi 4x4 + dsg w opcji? W skodzie jest chociaż opcja 1.8 tsi 4x4 (bez możliwości dsg), nie wiem jak 2.0. Nie rozumiem tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kilka tych pasatów w Niemczech i Austrii. Powiem tyle, że VW nie zachęcił mnie do kupna tego auta, więc zostanę ze swoim do następnego modelu i tyle. Wielu moich znajomych tak uważa, bo po cóż płacić krocie za to somo a może i brzydsze.:zeco

P.S. Jeżeli ktoś nie miał passata wcześniej to bedzie zadowolony.

Edytowane przez Vvalery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jakby tylko FL przeszedl. Zadnego skoku nie zrobili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do użytkowników B7 mających tapicerkę materialową.

Wycierają Wam się fotele ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widziałem kilka tych pasatów w Niemczech i Austrii. Powiem tyle, że VW nie zachęcił mnie do kupna tego auta, więc zostanę ze swoim do następnego modelu i tyle. Wielu moich znajomych tak uważa, bo po cóż płacić krocie za to somo a może i brzydsze.:zeco

P.S. Jeżeli ktoś nie miał passata wcześniej to bedzie zadowolony.

Koledzy trzeba reagować i głośno mówć na temat B7.Zdaje sobię sprawę, że odbywa się to na zasadzie "oby psie głosy tarfiły pd niebiosy", ale mam nadzieję ,że to coś da.Walter de Silva jako szef designu VW, AUDI "spierniczył" robotę i należy mu się nagroda...Passat wcale nie musi być nudny i brzydki!To bardzo dobre auto i tak jak w przypadku B5FL i B6 może mieć designerskie smaczki.Osobiście liczę na to,że (po nauce na własnych błędach) VW wyciągnie wnioski i B8 będzie ciekawe.Niektórzy motoryzacyjni redaktorzy mówią wprost ,ze B7 pomijając "efekt nowości" jest brzydsze od B6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zebym sie czepial, ale ktorys raz z kolei czytam, ze niby b7 zostal okrzykniety najbrzydszym passatem - ale do tej pory nikt nie wkleil linka do jakiegos miarodajnego zrodla. bo to, ze jakis redaktorzyna napisze, ze b7 jest bee to znaczy dokladnie tyle co kolejna kwestia gustu.

i do kolegi wyzej: designerski smaczek moze miec nowe renault, peugeot czy honda ale nigdy w zyciu zaden volkswagen. te sa proste do bolu i nic tego nie zmieni - co oczywiscie nie jest wada.

a dyskusja czy b7 to b6 lift zajezdza mi tu czasem proba udowodnienia sobie ze "mam b6 czyli ciagle najnowszy model passata"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wiem jedno ;D w B6 jest ładnieszy przód niż w B7 :bleble pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie zebym sie czepial, ale ktorys raz z kolei czytam, ze niby b7 zostal okrzykniety najbrzydszym passatem - ale do tej pory nikt nie wkleil linka do jakiegos miarodajnego zrodla. bo to, ze jakis redaktorzyna napisze, ze b7 jest bee to znaczy dokladnie tyle co kolejna kwestia gustu.

i do kolegi wyzej: designerski smaczek moze miec nowe renault, peugeot czy honda ale nigdy w zyciu zaden volkswagen. te sa proste do bolu i nic tego nie zmieni - co oczywiscie nie jest wada.

a dyskusja czy b7 to b6 lift zajezdza mi tu czasem proba udowodnienia sobie ze "mam b6 czyli ciagle najnowszy model passata"...

Kolego po części się z Tobą zgodzę.Vw zawsze było spokojne i zachowawcze jeśli chodzi o design.Ale lekką przesadą jest fakt ,że począwszy od busa a skończywszy na polówce wyglądają tak samo.To jest chore!Rozumiem silniki,plyty podłogowe itd. ale grill?!Nie uwierzę,że atrapa jest takim drogim elemetem żeby trzeba go montować we wszystkich modelach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie doszli do wniosku: że po co zmieniać dużo i inwestować, skoro i tak będzie pewnie liderm sprzedaży. Żadnych nowych silników, wygląd prawie ten sam, większość części bez zmian. Mam nadzieje że będzie choć bezawaryjny w przeciwieństwie do B6. Jedyne co się zmieniło to cena która wywindowała w góre!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego po części się z Tobą zgodzę.Vw zawsze było spokojne i zachowawcze jeśli chodzi o design.Ale lekką przesadą jest fakt ,że począwszy od busa a skończywszy na polówce wyglądają tak samo.To jest chore!Rozumiem silniki,plyty podłogowe itd. ale grill?!Nie uwierzę,że atrapa jest takim drogim elemetem żeby trzeba go montować we wszystkich modelach.

Ciesz się że to tylko grill - co ma powiedzieć właściciel porsche? Wszystkie na jedno kopyto. W audi też wszystkie samochody mają ten sam grill z przodu, tak robią teraz wszystkie marki. A pamiętam ile było płaczu jak ten wielki ziewający grill wprowadzili - z czasem się przyzwyczajono.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciesz się że to tylko grill - co ma powiedzieć właściciel porsche? Wszystkie na jedno kopyto. W audi też wszystkie samochody mają ten sam grill z przodu, tak robią teraz wszystkie marki. A pamiętam ile było płaczu jak ten wielki ziewający grill wprowadzili - z czasem się przyzwyczajono.
Tak!Tyle,że i porsche i audi ma charakter i styl.A VW mimo,że przez chwilę miał charakter (mam na myśli passata b6 i inne z tej generacji) teraz poszedł w nijakość.Audi zostało nadal przy "ziewającym" grillu jak to nazwałeś a volkswagen stał się teraz pospolity i nudny jak flaki z olejem.Porsche ma sprawdzoną stylistykę od lat a VW eksperymentuje z miernym skutkiem.Teraz czekać tylko jak zrobią nowego CC w tym stylu i klęska gwarantowana.Mam nadzieję, że B8 nie będzie projetował de Silva...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności