Skocz do zawartości

lukaswu

  • Liczba zawartości

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukaswu

  • Urodziny 14.02.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    luk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Musze to przeredagowac- w 140 nie pamietam jak to sie zachowywalo. W 170 czuc kiedy turbo juz ciagnie a kiedy nie, ale przejscie miedzy jedna faza a druga jest na tyle lagodne i plynne, ze w ogole bym tego dziura nie nazwal (to nie stare porsche gdzie albo byl tryb hamowania silnikiem- turbo nie dmuchalo, albo auto sie katapultowalo- turbo dmuchalo ). Zwlaszcza do konkurencji z tamtych lat. Czuc bedziesz zawsze mniej lub bardziej, jak nie chcesz czuc tej roznicy to szukaj czegos z bi-turbo :). Wez sobie pochodz po salonach i odbadz jazdy probne, bo chyba innej metody nie ma na sprawdzenie.
  2. To jesli rozumiem to tak naprawde twoje pytanie jest o tzw turbodziure. 140 juz nie pamietam, bo mi zalezalo, zeby auto jechalo, wiec dol mnie srednio obchodzil, 170 jak na lata produkcji IMHO, taka turbo dziura jest dosc delikatnie odczuwana, tzn czuc roznice ale nie jest to jakis dramat. Ja bylem zadowolony :). luk
  3. Jako byly uzytkownik moze ja sie wypowiem- z tego co kojarze oba silniki roznia sie turbina, w zwiazku z tym, dopoki turbo nie zacznie ciagnac, to w teorii oba silniki powinny zbierac sie bardzo podobnie. Co do odczuc subiektywnych... 140KM jedzie a 170KM lata :). Przez dlugie lata, bo mialem to auto od poczatku produkcji, objechac go mogly naprawde mocne (i duzo drozsze) auta, wiekszosc po prostu nie dawala rady. Ale- pisze to oczywiscie w kontekscie uzycia wyzszych obrotow niz 1750 kiedy to wlasnie zalacza sie turbo. Kompletnie nie rozumiem, dlaczego upierasz sie przy tych niskich obrotach- do 2k to sie jezdzi dopoki silnik sie nagrzewa. Wypalanie DPF wymaga wiekszych obrotow, przepalanie kierowniczek turbo wymaga wiekszych obrotow itp itd. luk
  4. Mi amorki wytrzymaly z tylu jakies 120k km (auto raczej po jazdach autostradowych, bez nadmiernego przeciazania), przod bez wymiany do sprzedazy czyli jakies 220k km. To co leci, zwlaszcza po zimie, to czujniki polozenia zawieszenia, zwlaszcza ten tylni. Tak srednio co druga zime jeden byl do wymiany.
  5. U mnie jest tylko zakoncz i usun. takze ten tego.. srednio to pasuje do sytuacji.
  6. Dobra, wymiękam- nie mam pojęcia jak wyedytowć ogłoszenie. Zatem brakujące dane: 2008r produkcji. 227000km przebieg, jak ktoś chce sprawdzać CEPIK to: wvwzzz3cz9p027746 i 12.09.2008
  7. VW Passat Highline, pierwszy i jedyny właściciel (auto krajowe) w kraju, garażowany, przebieg autentyczny (~95% nalotu to autostrada i drogi pozamiejskie), serwisowany (zawsze zgodnie w wymogami serwisowymi), stan idealny, garażowany, bezwypadkowy (wymieniony przedni lewy błotnik- robione w ASO, Bursiak Lodz) . Usilowalem zastanowic sie co jest zepsute, ale poza zamkniecięm schowka na okulary nic nie przychodzi mi do głowy (zamknięcie wypadło, części chyba wszystkie są jak ktoś wie jak to złożyć). Dodatkowo komplet dywaników zimowych i mata w bagażniku. Silnik suchy, niemyty, nie bieże oleju, wersja 170KM common rail- przy delikatnej jeżdzie realne spalanie w okolicach 4,5L, przy depnięciu musi być mocna konkurencja zeby dali radę (8,6s do setki). Polska instrukcja obsługi. Wsrod dodatkowego wyposazenia m. in. swiatła biksenon z aktywnym doswietlaniem zakrętów, regulowana twardość zawieszenia, pelna elektryka w siedzeniach z przodu (regulacja w 12 płaszczyznach), żaluzje boczne wraz z tylną roletą elektryczną, fabryczna przetwornica 230V, czujniki deszczu, zmierzchowe, oświetlenie ambient, radionawigacja. podgrzewane dysze spryskiwaczy Ewentualny komplet kół zimowych za rozsadną dopłatą. 2008r produkcji. 227000km przebieg, jak ktoś chce sprawdzać CEPIK to: wvwzzz3cz9p027746 i 12.09.2008 Tel 792320084 Zdjęcia dużej rozdzielczości: http://mr50.ddns.net/passat/
  8. VW Passat Highline, pierwszy i jedyny właściciel (auto krajowe) w kraju, garażowany, przebieg autentyczny (~95% nalotu to autostrada i drogi pozamiejskie), serwisowany (zawsze zgodnie w wymogami serwisowymi), stan idealny, bezwypadkowy (wymieniony przedni lewy błotnik- robione w ASO, Bursiak Lodz) . Usilowalem zastanowic sie co jest zepsute, ale poza zamkniecięm schowka na okulary nic nie przychodzi mi do głowy (zamknięcie wypadło, części chyba wszystkie są jak ktoś wie jak to złożyć). Dodatkowo komplet dywaników zimowych i mata w bagażniku. Silnik suchy, niemyty, nie bieże oleju, wersja 170KM common rail- przy delikatnej jeżdzie realne spalanie w okolicach 4,5L, przy depnięciu musi być mocna konkurencja zeby dali radę (8,6s do setki). Polska instrukcja obsługi. Wsrod dodatkowego wyposazenia m. in. swiatła biksenon z aktywnym doswietlaniem zakrętów, regulowana twardość zawieszenia, pelna elektryka w siedzeniach z przodu (regulacja w 12 płaszczyznach), żaluzje boczne wraz z tylną roletą elektryczną, fabryczna przetwornica 230V, czujniki deszczu, zmierzchowe, oświetlenie ambient, radionawigacja. podgrzewane dysze spryskiwaczy Ewentualny komplet kół zimowych za rozsadną dopłatą. Tel 792320084 Zdjęcia dużej rozdzielczości: http://mr50.ddns.net/passat/
  9. Czesc wszystkim, pytanie jest goscinne od kolegi, ktory ujezdza auto z silnikiem CFFB i marzy mu sie podniesienie mocy. A ze podchodzi do tego systemowo, wydaje nam sie, ze w tym roczniku (2011) mocniejsza wersja (170KM) byla oznaczana jako CFGB. I pytanie sedno: czy i czym ewentualnie roznia sie te silniki oprocz wgranej mapy? Wielkie dzieki za odpowiedzi. luk
  10. Wymienial. Poszukaj po moich postach. -- luk
  11. Owszem, w tych rocznikach i segmencie potrafil zardzewiec szyberdach w Accordzie. Wiecej przypadkow z tych lat nie znam. No moze Golf znajomego rok starszy od mojego pasztetat rdzewieje na slupku C. Od czasow tzw B5 jest jakis problem z ocynkiem- w B5 rdzewialy klapy w kombi. Niestety ale cos jest nie tak z technologia szmelcwagenowska.
  12. Probowalem ostatnio (w przeciagu kilku miesiecy) i powiem jak to wyglada. Mi rdza na wiosne zaczela w postaci malej bacharzyny wychodzic na rancie klapy (auto garazowane, z przewiewem itp itd), pozniej zobaczylem ze na rantach drzwi pojawia sie rude, od wewnatrz, przednie jak u Ciebie, tylne przy kole. Ale poziom wq@#$#$% nastapil jak zobaczylem parchla na klapie na zewnetrznej scianie wielkosci 10 gr. Pojechalem do dwoch ASO zastanawiajac sie w jaki sposob mnie oleją i czego sie dowiedzialem: - gwarancja na lakier jest 2 lata - czasami do 3 lat udaje sie przepchac - badanie czy przypadkiem nie jest uszkodzona powloka lakiernicza (jeden z warunkow gwarancji na perforacje) jest robione pod mikroskopem i tu najlepsze: zawsze jest bo podobno taka jest natura lakieru - dwa razy goscie metnie tlumaczyli co to jest gwarancja na perforacje- rzekomo jak zrodlo rdzy jest 'od srodka'. W dwoch miejscach powiedzieli mi, ze w 3c i tym nastepnym jeszcze nikomu w Polsce nie udalo sie zlozyc reklamacji skutecznie na perforacje. - podobno te tzw b6 i b7 maja cos zwalone z ocynkiem i stad te problemy Wnioski: 1. Jakby sie ktos podjal jakiegos pozwu zbiorowego, to ja jestem chetny, dla zasady sie zaangazuje, tym bardziej ze auto kupowalem jako osoba prywatna. 2. U mnie VAG jest skreslony (chociaz pominawszy jego awaryjnosc wszelkiego rodzaju, jest to fajne, mocne i ekonomiczne auto) i nie poprzez tlenki-srenki (choc na mnie tutaj tez padlo- zamierzam zmusic ich do pomiarow na hamowni przed i po ewentualnej naprawie), tylko poprzez tę historię, i chociaz w rodzinie VW uzywany jest od lat 70-tych, ten jest ostatni. A dla zasady nie bedzie to tez olimpiada i inne tam kury na masce. 3. Ja zamierzam poczekac az to gowno zgnije do konca, jak bedzie dziura na wylot to najwyzej wymienie element. 3a. Co najwyzej nakleje w tych miejscach naklejke typu Das Szmelcwagen.
  13. A nie mogles tego w maju napisac? . Dobrze wiedziec na przyszlosc, bo na angielskich forach z GTI pisza, ze to i tak wytrzymuje jakies 100k. luk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności