Jump to content

lukaswu

  • Content count

    157
  • Joined

  • Last visited

About lukaswu

  • Birthday 02/14/1977

Informacje osobiste

  • Imię
    luk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czesc wszystkim, pytanie jest goscinne od kolegi, ktory ujezdza auto z silnikiem CFFB i marzy mu sie podniesienie mocy. A ze podchodzi do tego systemowo, wydaje nam sie, ze w tym roczniku (2011) mocniejsza wersja (170KM) byla oznaczana jako CFGB. I pytanie sedno: czy i czym ewentualnie roznia sie te silniki oprocz wgranej mapy? Wielkie dzieki za odpowiedzi. luk
  2. lukaswu

    Adaptacyjne zawieszenie DCC

    Wymienial. Poszukaj po moich postach. -- luk
  3. lukaswu

    Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

    Owszem, w tych rocznikach i segmencie potrafil zardzewiec szyberdach w Accordzie. Wiecej przypadkow z tych lat nie znam. No moze Golf znajomego rok starszy od mojego pasztetat rdzewieje na slupku C. Od czasow tzw B5 jest jakis problem z ocynkiem- w B5 rdzewialy klapy w kombi. Niestety ale cos jest nie tak z technologia szmelcwagenowska.
  4. lukaswu

    Rdza na elementach nadwozia w Passacie B6

    Probowalem ostatnio (w przeciagu kilku miesiecy) i powiem jak to wyglada. Mi rdza na wiosne zaczela w postaci malej bacharzyny wychodzic na rancie klapy (auto garazowane, z przewiewem itp itd), pozniej zobaczylem ze na rantach drzwi pojawia sie rude, od wewnatrz, przednie jak u Ciebie, tylne przy kole. Ale poziom [email protected]#$#$% nastapil jak zobaczylem parchla na klapie na zewnetrznej scianie wielkosci 10 gr. Pojechalem do dwoch ASO zastanawiajac sie w jaki sposob mnie oleją i czego sie dowiedzialem: - gwarancja na lakier jest 2 lata - czasami do 3 lat udaje sie przepchac - badanie czy przypadkiem nie jest uszkodzona powloka lakiernicza (jeden z warunkow gwarancji na perforacje) jest robione pod mikroskopem i tu najlepsze: zawsze jest bo podobno taka jest natura lakieru - dwa razy goscie metnie tlumaczyli co to jest gwarancja na perforacje- rzekomo jak zrodlo rdzy jest 'od srodka'. W dwoch miejscach powiedzieli mi, ze w 3c i tym nastepnym jeszcze nikomu w Polsce nie udalo sie zlozyc reklamacji skutecznie na perforacje. - podobno te tzw b6 i b7 maja cos zwalone z ocynkiem i stad te problemy Wnioski: 1. Jakby sie ktos podjal jakiegos pozwu zbiorowego, to ja jestem chetny, dla zasady sie zaangazuje, tym bardziej ze auto kupowalem jako osoba prywatna. 2. U mnie VAG jest skreslony (chociaz pominawszy jego awaryjnosc wszelkiego rodzaju, jest to fajne, mocne i ekonomiczne auto) i nie poprzez tlenki-srenki (choc na mnie tutaj tez padlo- zamierzam zmusic ich do pomiarow na hamowni przed i po ewentualnej naprawie), tylko poprzez tę historię, i chociaz w rodzinie VW uzywany jest od lat 70-tych, ten jest ostatni. A dla zasady nie bedzie to tez olimpiada i inne tam kury na masce. 3. Ja zamierzam poczekac az to gowno zgnije do konca, jak bedzie dziura na wylot to najwyzej wymienie element. 3a. Co najwyzej nakleje w tych miejscach naklejke typu Das Szmelcwagen.
  5. lukaswu

    Adaptacyjne zawieszenie DCC

    A nie mogles tego w maju napisac? . Dobrze wiedziec na przyszlosc, bo na angielskich forach z GTI pisza, ze to i tak wytrzymuje jakies 100k. luk
  6. lukaswu

    Adaptacyjne zawieszenie DCC

    Wymienial niestety- tyl padl mi po nieco ponad 100k km przebiegu- wylaly oba i wyzabkowalo opony. Okazyjna cena za jeden to 1500pln za sztuke. Zamiennikow brak. Das szmelcwagen luk
  7. lukaswu

    Adaptacyjne zawieszenie DCC

    To rzuc moneta - nikt co nie odradzi ani nie doradzi bo kazdy ma inne krtyeria i algorytmy wyborow. Na pomoc w wyborze kolorow tez nie licz . IMHO warto zaryzykowac, bo jest to taka namiastka aktywnego zawieszenia a jesli ktos nie dziaduje, to w segmencie D powoli jest to juz w miare standardowe wyposazenie. luk
  8. lukaswu

    TDI 2.0 170KM vs 140KM

    Roznice to sa w reakcji na pedal gazu na korzysc 177 o ile ktos nie umie napompowac ukladu w 170. I tyle. Ja szczerze mowiac jestem zawiedziony, bo od dawna liczylem na pokonanie bariery 200KM w pasztecie i... wciaz nic.
  9. lukaswu

    Zdzieranie opon od srodka

    No i jednak geometria. Nie kojarze jednak sytuacji, w ktorej moglby sie to stac... Przeladowanie auta? -- luk
  10. lukaswu

    Zdzieranie opon od srodka

    Hmmm... Dzieki za rady- myslalem, ze jak cisnienie jest za duze to sie bedzie wycierac srodek a brzegi przy zbyt malym. Natomiast jedna krawedz mnie zdziwila i oponiarz tez byl wciety, bo nigdy czegos takiego nie widzial (znaczy sie na 4 od razu i to po kilku latach uzytkowania tego samego kompletu). To wysokie cisnienie to raczej gorny zakres normy niz ponadnormatywne cisnienie. Do gum nie mam zaufania, odkad kupilem UltraGripy i trzeba bylo w ramach wywazania ciezarki 60 zakladac, choc to podobno jescze miesci sie w normach... Tak czy siak na geometrie podjade. Co do wielosladow... Moje pierwsze auto, poczciwy Trabant byl 4-sladem i zadne ustawienia cisnienia w oponach tego nie zmianialo. Mial jeszcze kilka innych ciekawych wlasciwosci, jak np. wystrzal zegeru, wypadniecie trzpienia i rozlaczenie przegubu, na przejazdach tramwajowych o ile ktos w czasie przejazdu po nierownosciach za mocno dodal lub ujal gazu. Ale to nie jest wlasciwe forum na takie opowiesci. -- luk
  11. Czołem, moze ktos pomoze: dzisiaj zmienialem kola na zimowe i oponiarz zdejmuje pierwsze od strony kierowcy i mowi, ze trzeba jechac na geometrie bo bierze ja za mocno od srodka. No tak sobie mysle, zdarza sie. Ale zdejmuja pozostale 3 i wszystkie sa zjechane od srodka, w zasadzie tak samo. Dodam, ze raczej jeszcze na wiekszym niz mniejszym cisnieniu. Gumy, to fabryczne Bridgestony, szalu z nimi nie ma, ale do tej pory uwazalem je za dosc porzadne sredniaki. Pewnie pojade na geometrie, ale jestem ciekaw czy ktos juz mial takie zjawisko i co moze byc powodem takiego zjawiska? Dzieki. -- luk
  12. lukaswu

    "Mikroszczelina" w oknie kierowcy

    Tytul jak tytul- wydaje mi sie sensowny, bo to jednak nie dzial typu warsztat blacharski, ale dzieki bo mnie naprowadziles, ze to sie nazywa "convenience mode" i z poziomu deski ustawilem to jeszcze raz. Wyglada, ze w czasie przegladu panowie w ASO cos ulepszyli w czasie przegladu, tak jak z uporem maniaka wylaczaja mi tempomat. A co do zakresu dzialania da sie wybrac czy ma sie otwierac 1 czy wszystkie szyby. luk
  13. Jakos na forum nie moge znalezc a przestalo mi dzialac- trzymajac przycisk otwierania w pilocie mozna bylo opuscic szybe kierowcy, naciskajac dluzej przycisk zamykania, zamknac okno zupelnie. Przestalo mi to dzialac, po pierwsze nie wiem z jakiego powodu, po drugie za chiny ludowe nie jestem w stanie znalezc/przywrocic tej opcji w menu samochodu. Czy ktos moglby podpowiedziec gdzie tego szukac, ewentualnie co moze byc nie tak? Dzieki wielkie. luk
  14. lukaswu

    Nowy (?) silnik w 3c?

    Dobra to sobie sam odpowiem. Nie wiem czy w tym silniku, ale zmieniono uklad dolotowy przesuwajac intercoller w strone turbiny tym samym zmniejszajac pojemnosc/bezwladnosc ukladu doladowania co ma zapewnic szybsza reakcje na gaz. Intercoller ma bys chlodzony woda a powietrze schladzane tylko do kilkudziesieciu stopni na plusie, co podobno jednak ma wystarczac. Mimo wszystko szkoda, ze jakos na forum nie ma kto konkretnie odpowiedziec... luk
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy