Jump to content

lukaswu

  • Content Count

    167
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About lukaswu

  • Birthday 02/14/1977

Informacje osobiste

  • Imię
    luk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie jest tylko zakoncz i usun. takze ten tego.. srednio to pasuje do sytuacji.
  2. Dobra, wymiękam- nie mam pojęcia jak wyedytowć ogłoszenie. Zatem brakujące dane: 2008r produkcji. 227000km przebieg, jak ktoś chce sprawdzać CEPIK to: wvwzzz3cz9p027746 i 12.09.2008
  3. VW Passat Highline, pierwszy i jedyny właściciel (auto krajowe) w kraju, garażowany, przebieg autentyczny (~95% nalotu to autostrada i drogi pozamiejskie), serwisowany (zawsze zgodnie w wymogami serwisowymi), stan idealny, garażowany, bezwypadkowy (wymieniony przedni lewy błotnik- robione w ASO, Bursiak Lodz) . Usilowalem zastanowic sie co jest zepsute, ale poza zamkniecięm schowka na okulary nic nie przychodzi mi do głowy (zamknięcie wypadło, części chyba wszystkie są jak ktoś wie jak to złożyć). Dodatkowo komplet dywaników zimowych i mata w bagażniku. Silnik suchy, niemyty, nie bieże oleju, wersja 170KM common rail- przy delikatnej jeżdzie realne spalanie w okolicach 4,5L, przy depnięciu musi być mocna konkurencja zeby dali radę (8,6s do setki). Polska instrukcja obsługi. Wsrod dodatkowego wyposazenia m. in. swiatła biksenon z aktywnym doswietlaniem zakrętów, regulowana twardość zawieszenia, pelna elektryka w siedzeniach z przodu (regulacja w 12 płaszczyznach), żaluzje boczne wraz z tylną roletą elektryczną, fabryczna przetwornica 230V, czujniki deszczu, zmierzchowe, oświetlenie ambient, radionawigacja. podgrzewane dysze spryskiwaczy Ewentualny komplet kół zimowych za rozsadną dopłatą. 2008r produkcji. 227000km przebieg, jak ktoś chce sprawdzać CEPIK to: wvwzzz3cz9p027746 i 12.09.2008 Tel 792320084 Zdjęcia dużej rozdzielczości: http://mr50.ddns.net/passat/
  4. VW Passat Highline, pierwszy i jedyny właściciel (auto krajowe) w kraju, garażowany, przebieg autentyczny (~95% nalotu to autostrada i drogi pozamiejskie), serwisowany (zawsze zgodnie w wymogami serwisowymi), stan idealny, bezwypadkowy (wymieniony przedni lewy błotnik- robione w ASO, Bursiak Lodz) . Usilowalem zastanowic sie co jest zepsute, ale poza zamkniecięm schowka na okulary nic nie przychodzi mi do głowy (zamknięcie wypadło, części chyba wszystkie są jak ktoś wie jak to złożyć). Dodatkowo komplet dywaników zimowych i mata w bagażniku. Silnik suchy, niemyty, nie bieże oleju, wersja 170KM common rail- przy delikatnej jeżdzie realne spalanie w okolicach 4,5L, przy depnięciu musi być mocna konkurencja zeby dali radę (8,6s do setki). Polska instrukcja obsługi. Wsrod dodatkowego wyposazenia m. in. swiatła biksenon z aktywnym doswietlaniem zakrętów, regulowana twardość zawieszenia, pelna elektryka w siedzeniach z przodu (regulacja w 12 płaszczyznach), żaluzje boczne wraz z tylną roletą elektryczną, fabryczna przetwornica 230V, czujniki deszczu, zmierzchowe, oświetlenie ambient, radionawigacja. podgrzewane dysze spryskiwaczy Ewentualny komplet kół zimowych za rozsadną dopłatą. Tel 792320084 Zdjęcia dużej rozdzielczości: http://mr50.ddns.net/passat/
  5. Czesc wszystkim, pytanie jest goscinne od kolegi, ktory ujezdza auto z silnikiem CFFB i marzy mu sie podniesienie mocy. A ze podchodzi do tego systemowo, wydaje nam sie, ze w tym roczniku (2011) mocniejsza wersja (170KM) byla oznaczana jako CFGB. I pytanie sedno: czy i czym ewentualnie roznia sie te silniki oprocz wgranej mapy? Wielkie dzieki za odpowiedzi. luk
  6. Wymienial. Poszukaj po moich postach. -- luk
  7. Owszem, w tych rocznikach i segmencie potrafil zardzewiec szyberdach w Accordzie. Wiecej przypadkow z tych lat nie znam. No moze Golf znajomego rok starszy od mojego pasztetat rdzewieje na slupku C. Od czasow tzw B5 jest jakis problem z ocynkiem- w B5 rdzewialy klapy w kombi. Niestety ale cos jest nie tak z technologia szmelcwagenowska.
  8. Probowalem ostatnio (w przeciagu kilku miesiecy) i powiem jak to wyglada. Mi rdza na wiosne zaczela w postaci malej bacharzyny wychodzic na rancie klapy (auto garazowane, z przewiewem itp itd), pozniej zobaczylem ze na rantach drzwi pojawia sie rude, od wewnatrz, przednie jak u Ciebie, tylne przy kole. Ale poziom [email protected]#$#$% nastapil jak zobaczylem parchla na klapie na zewnetrznej scianie wielkosci 10 gr. Pojechalem do dwoch ASO zastanawiajac sie w jaki sposob mnie oleją i czego sie dowiedzialem: - gwarancja na lakier jest 2 lata - czasami do 3 lat udaje sie przepchac - badanie czy przypadkiem nie jest uszkodzona powloka lakiernicza (jeden z warunkow gwarancji na perforacje) jest robione pod mikroskopem i tu najlepsze: zawsze jest bo podobno taka jest natura lakieru - dwa razy goscie metnie tlumaczyli co to jest gwarancja na perforacje- rzekomo jak zrodlo rdzy jest 'od srodka'. W dwoch miejscach powiedzieli mi, ze w 3c i tym nastepnym jeszcze nikomu w Polsce nie udalo sie zlozyc reklamacji skutecznie na perforacje. - podobno te tzw b6 i b7 maja cos zwalone z ocynkiem i stad te problemy Wnioski: 1. Jakby sie ktos podjal jakiegos pozwu zbiorowego, to ja jestem chetny, dla zasady sie zaangazuje, tym bardziej ze auto kupowalem jako osoba prywatna. 2. U mnie VAG jest skreslony (chociaz pominawszy jego awaryjnosc wszelkiego rodzaju, jest to fajne, mocne i ekonomiczne auto) i nie poprzez tlenki-srenki (choc na mnie tutaj tez padlo- zamierzam zmusic ich do pomiarow na hamowni przed i po ewentualnej naprawie), tylko poprzez tę historię, i chociaz w rodzinie VW uzywany jest od lat 70-tych, ten jest ostatni. A dla zasady nie bedzie to tez olimpiada i inne tam kury na masce. 3. Ja zamierzam poczekac az to gowno zgnije do konca, jak bedzie dziura na wylot to najwyzej wymienie element. 3a. Co najwyzej nakleje w tych miejscach naklejke typu Das Szmelcwagen.
  9. A nie mogles tego w maju napisac? . Dobrze wiedziec na przyszlosc, bo na angielskich forach z GTI pisza, ze to i tak wytrzymuje jakies 100k. luk
  10. Wymienial niestety- tyl padl mi po nieco ponad 100k km przebiegu- wylaly oba i wyzabkowalo opony. Okazyjna cena za jeden to 1500pln za sztuke. Zamiennikow brak. Das szmelcwagen luk
  11. To rzuc moneta - nikt co nie odradzi ani nie doradzi bo kazdy ma inne krtyeria i algorytmy wyborow. Na pomoc w wyborze kolorow tez nie licz . IMHO warto zaryzykowac, bo jest to taka namiastka aktywnego zawieszenia a jesli ktos nie dziaduje, to w segmencie D powoli jest to juz w miare standardowe wyposazenie. luk
  12. Roznice to sa w reakcji na pedal gazu na korzysc 177 o ile ktos nie umie napompowac ukladu w 170. I tyle. Ja szczerze mowiac jestem zawiedziony, bo od dawna liczylem na pokonanie bariery 200KM w pasztecie i... wciaz nic.
  13. No i jednak geometria. Nie kojarze jednak sytuacji, w ktorej moglby sie to stac... Przeladowanie auta? -- luk
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy