Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Porsche ma sprawdzoną stylistykę od lat a VW eksperymentuje z miernym skutkiem.Teraz czekać tylko jak zrobią nowego CC w tym stylu i klęska gwarantowana.Mam nadzieję, że B8 nie będzie projetował de Silva...

Porsche musi być takie same od lat, bo o to w całej zabawie chodzi.

 

Co do miernego skutku to jednak bym się powstrzymał z takimi ocenami, bo żadna marka tak dobrze jak VW się nie trzyma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam nadzieję, że B8 nie będzie projetował de Silva...

Wiesz to tylko lifting. Samochody które powstają od nowa pod kreską tego projektanta są całkiem ładne (Scirocco,Blue Sport) Przy następnym passacie, będzie miał okazję się trochę więcej wykazać. Z pewnością też cudów nie będzie, bo Passat to jednak tanie auto i ekonomia weźmie górę nad stylizacją. Nie inaczej było w przypadku niedawnego Audi a7, gdzie przedprodukcyjny model był wyśmienity Klik ale w Audi postanowili przyoszczędzić i wpakowali standardowe klamki i lusterka z modelu A5 Klik. Mały detal, a jednak różnica spora.

 

Jeśli zaczną (a to już niedługo) klepać samochody na wspólnej platformie, budowa samochodu nie będzie zaczynać się od rysunku i konceptu :) Tylko od tego co można wykorzystać już dostępne, by obniżyć koszt produkcji. W dodatku, ile % ludzi kupuje passata bo jest ładny? - zapewne dowiemy się tego po wynikach sprzedaży. Jeśli sprzedaż spadnie, to przyznam się do tego, że mam spaczony gust i powiem że b6 było ładniejsze. Póki co "b7" moim zdaniem jest lepsze, zwłaszcza na żywo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co można wykorzystać już dostępne, by obniżyć koszt produkcji

Koledzy sorry za mały OT, ale nie wiem, czy pamiętacie, że powyżej zacytowana wypowiedź Jana jest w PL znana od dawna. Choćby nasz Tarpan - kierownica od poloneza, klamki od Fiata 126p, silnik od warszawy a później od fiata 125 lub 3 cylindrowy diesel od traktora (nie pamiętam od którego). Oczywiście chodziło aby wykorzystać to co jest już dostępne - nie stać nas było na własną konstrukcję od podstaw. Podobnymi motywami kierują się inżynierowie w VW - niższe koszty przy podobnej lub wyższej cenie sprzedaży = wyższa marża.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podobnymi motywami kierują się inżynierowie w VW - niższe koszty przy podobnej lub wyższej cenie sprzedaży = wyższa marża.

 

To robia wszyscy aston-martin-key-a-volvo-piece.jpg

 

Zaleta B7 dla posiadaczy B6 jest mozliwosc przeszczepienia udoskonalonych czesci, zaczyna sie od nawiewow itp, z czasem wyjdzie co w B7 zostalo udoskonalone i pasuje do B6. Z B6->B5 takiej zgodnosci nie bylo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ame]

[/ame]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy sorry za mały OT, ale nie wiem, czy pamiętacie, że powyżej zacytowana wypowiedź Jana jest w PL znana od dawna. Choćby nasz Tarpan - kierownica od poloneza, klamki od Fiata 126p, silnik od warszawy a później od fiata 125 lub 3 cylindrowy diesel od traktora (nie pamiętam od którego). Oczywiście chodziło aby wykorzystać to co jest już dostępne - nie stać nas było na własną konstrukcję od podstaw. Podobnymi motywami kierują się inżynierowie w VW - niższe koszty przy podobnej lub wyższej cenie sprzedaży = wyższa marża.
Kolego z całym szacunkiem ale mylisz pojęcia.Oczywiste jest że użycie elemntów z innych samochodów bez zmian konstrukcyjnych (tak na żywca) zmniejsza koszty produkcji i podnosi marżę.Tak jak napisałeś na przykładzie tarpana.Silnik ,klamka,kierownica i milion innych detali,które można zainstalować np. z golfa do np. passata lub turana .Jest to słuszne bo po co robić np. nowy silnik skoro isnieje juz sprawdzona jednostka?Ale za nic nie mogę zrozumieć idei tego wstrętnego grilla którego ładują wszędzie.Nawiasem mówiąc napewno nie pasuje z golfa do passata czy transportera tylko jest podobnyJaka to oszczędność?Rozumiem silnik za 20 000 ale atrapa za 500 zł?!Całe szczęście,że VW traktorów nie produkuje bo pewnie zaczep do pługa by dawali do samochodów żeby DNA VW się zgadzało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Całe szczęście,że VW traktorów nie produkuje bo pewnie zaczep do pługa by dawali do samochodów żeby DNA VW się zgadzało...

:kciuki :kciuki :kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Innej możliwości nie ma, inaczej strzelili by sobie w stopy i kolana :D Cabrio i coupe :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Innej możliwości nie ma, inaczej strzelili by sobie w stopy i kolana :D Cabrio i coupe :fajny
Pytanie tylko czy obecne wcielenie to nie jest już strzał w kolano?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skanowanie0002.jpg

 

skanowanie0004i.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech jeszcze dadza tego tsi 250KM w 4x4 i zbieram juz $$$

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:)

 

Na zdjęciu z tyłem i profilem - wygląda świetnie, choć dalej widać wyraźne pokrewieństwo z B6 ;) Ja z kolei nie pogardziłbym 2.0 tsi 210 hp + dsg + 4x4

 

edit: takie plany to już chyba niezbity dowód na to jaką "nową" generacją jest B7? :) Nikt nie wprowadza nowej generacji po 3 latach produkcji poprzedniej.

Edytowane przez theOne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ozesz litości.....Przeciez wygląda łudząco podobnie do obecnego B7.Jezeli do B7-ki wyjdą pakiety stylistyczne tunerów VW to wlasnie tak bedzie wyglądał.

Poza tym jak dorosniesz, to się przekonasz ze wszystkie media kłamią:fajny.I nie bedziesz zawracał sobie głowy wypocinami jakiejs dziennikarzyny z autoszmaty czy innego badziewia

I nowy passat B8 z pewnością będzie wyglądał zuuupełnie inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to też akurat mi się wydaję - bardzo podobny do b7 czy sam profil do b6. Tak jak na tych wizualizacjach powinien wyglądać pasek B7 a nie B8, różnice małe, ale jest znacznie ładniejszy i od B7 i od B6. Nie można było zrobić czegoś tego typu? Bo jednak zgrabniej od B7 wygląda. A, że za 3 lata będzie nowa generacja to pewne w 99% - muszą dać jakąś odpowiedź na mondziaka i żeby popisać się MQB, które najpierw będzie w nowym A3/Golfie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ee Ludzie :D na tych zdjęciach jest wersja amerykańska b7, która jest nieco większa od europejskiej i ładniejsza ;) A sam opis po lewej stronie dotyczy nowej b8 :D

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość ludzi, która ogląda B7 na żywo, stwierdza, że jest ładniejszy niż na zdjęciach. Mi tak klika B7 bo nie ma wyjścia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na te zdjęcia nie chce mi się wierzyć aby to miało być B8 choć dużo lepiej od brzydala B7 (zwłaszcza tył i bok).Ale od wizualzacji projektu do prawdziwego samochodu długa droga i wiele może się zmienić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ee Ludzie :D na tych zdjęciach jest wersja amerykańska b7, która jest nieco większa od europejskiej i ładniejsza ;) A sam opis po lewej stronie dotyczy nowej b8 :D

 

pzdr

Większa? A w którym miejscu?

 

 

--

luk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dłuższa o 99mm(4868mm),szersza o 13mm(1833mm) i ma większy o 91mm rozstaw osi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności