Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Moro
Większość ludzi, która ogląda B7 na żywo, stwierdza, że jest ładniejszy niż na zdjęciach. Mi tak klika B7 bo nie ma wyjścia.

i ja mam chyba podobnie co przelatuje to zaczyna mi się bardziej podobac jakoś :P może to jakieś zboczenie passatowe :) coś mi ten przód sie gryzie z resztą ale ta reszta właśnie mi odpowiada ,lampy tylne też ma lepsze niz bee6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie też się B7 podoba. Stylistyka nigdy nie była mocną stroną Passata, ma on natomiast wiele innych zalet, które pozwalają mu być ciągle wśród najbardziej cenionych samochodów klasy średniej.

Edytowane przez tom-998

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ee Ludzie na tych zdjęciach jest wersja amerykańska b7, która jest nieco większa od europejskiej i ładniejsza A sam opis po lewej stronie dotyczy nowej b8
taki sam jak w tej gazetce...

Mówisz cały czas o ty małym zdjęciu przy wzmiance o Passacie na rynek amerykański i azjatycki? Te duże zdjęcia to wizualizacje B8, która zapewne będzie wyglądać inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze nie tylko mnie dopadlo...

Codziennie widuje po kilka B7, i coraz bardziej mi sie podobaja. Zarowno przod jak i tyl (szczegolnie w LEDach i ksenonie).

Dzis widziale czerownego Passata, i tak jak raczej nie przepadam za zwyklymi autami w tym kolorze, tak ten prezentowal sie bardzo ladnie.

Tak wiec... za 2-3 lata, kto wie, czy nie zaczne rozgladac sie za B7. Choc to tez zalezy, kiedy wyjdzie i jak wygladac bedzie B8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te duże zdjęcia to wizualizacje B8, która zapewne będzie wyglądać inaczej.

 

ehh.. to jakieś ujowe te wizualizacje :P Bo to wygląda jak b7, a b8 ma być całkiem inne. Jakieś normalne wizualizacje zobaczymy pewnie za rok za dwa, które będą mniej więcej przedstawiały nowego Passata ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dłuższa o 99mm(4868mm),szersza o 13mm(1833mm) i ma większy o 91mm rozstaw osi

No rzeczywiscie! Kompletnie nie rozumiem, gdzie sens i logika.

 

--

luk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No rzeczywiscie! Kompletnie nie rozumiem, gdzie sens i logika.

luk

Korzystają z podwozia superba ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B7 EU vs. B7 USA

euro-passat-differences.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tym zdjęciu, chyba z obniżonym zawieszeniem, B7 wygląda... dobrze... :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wygląda na to, że nowy Passat staje się hitem sprzedaży w Europie. Jak pisze jeden z tygodników motoryzacyjnych "Szybko rośnie popyt na nowego Passata. Wśród dziesięciu najchętniej kupowanych aut w Europie największy wzrost sprzedaży zanotował VW Passat - aż 32.3% w porównaniu z analogicznym okresem 2010 r". Passat obecnie zajmuje 5 miejsce i jest najlepiej sprzedającym się samochodem w swojej klasie (jednocześnie jedynym przedstawicielem swojej klasy w pierwszej dziesiątce). Passat wyprzedził w rankingu sprzedaży wiele tańszych samochodów m. in. Opla Astrę Renaulta Megane, Forda Focusa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest moza zrobic v B6 Passat asystent bezwlad z B7 ??

Ma kto empiryzm z wlasnie taki?

Bardzo dziekuje.

Asystent bezwlad.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Trochę Ci źle przetłumaczyło. Bzdury wyszły. Napisz to szerzej to może zrozumiemy kontekst.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam, ze chce zaadoptowac system wykrywania zmeczenia z B7 do B6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podejrzewam, ze chce zaadoptowac system wykrywania zmeczenia z B7 do B6

Dziekuje. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne restrykcje Niemców dla rynku polskiego. Do odwołania wstrzymano zamówienia na napęd 4MOTION.

Jeżeli jest ktoś ,kto zamówił nowego passata (diesla z DSG)

to proszę o podzielenie się uwagami na temat opóźnien w dostawie auta.

BTW -moj na razie nie spadł z planu ale powiedziano mi,ze mogę się spodziewac złych wiadomości:dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździe nowym Passatem od 2 miesięcy i postanowiłem podzielić się doświadczeniami bo to co widzę na tym foru to z:

A) 80% nudne spory ładny-nieładny. Wg mnie nieładny, ale nie dlatego Passata wybrałem. Jakby o to chodziło to Ferrari bym wybrał, ale jeszcze nikogo nie widziałem rodzinę na urlop przewozić w Ferrari …),

B) 19% to gadki o tym że nie ma różnicy B6/B7 no to już kompletna bzdura – różnica to te „gadżety”. No i o tych nikt nie pisze – i właśnie o to w B7 wg mnie chodzi i dla tego jestem bardzo zadowolony z nieładnego ale powalającego samochodu. Więc co mnie powała?

111)DSG. Po tym co w Stanach 7 lat temu jeździłem automatami, zostałem zagorzałym przeciwnikiem tego rozwiązania. Przy wyboru samochodu przez pomyłkę zamówiłem testową jazdę w Superbie z DSG (po prostu nie wiedziałem co to jest i taka kubatura silnika akurat mi pasowała). Chciałem już wyjść , ale jak już byłem to spróbowałem… No i po prostu rewelacja – nigdy w życiu już nie będę miał manuał i wybór samochodu bardzo się zawężyl... Więc rada pierwsza – DSG obowiązkowo. I kto uparcie jest za manuałem –obowiązkowo jazda testowa z DSG! Jest opcja łopatek przy kierownicy…te nie mam więc nie oceniam… (niby nie mogą być w kombinacji z 4x4 - teraz już myślę że to zbędne)

2)ACC – Aktywny tempomat. To nie jest bajer ani gadżet to rewolucja. Kocham to urządzenie. Na początku uważałem że to dla mnie będzie (tylko) dodatkowy element bezpieczeństwa, i (może) zahamuje jakbym nie daj boże przeoczył… Przed tym miałem chipnietego Avensisa 20TDI, miał niesamowitego kopa (lubię poszaleć). To dla czego się teraz zachwycam ACC? Bo to działa tak: ustawiasz powiedzmy 100 i krótki dystans do samochodu przed Tobą – i B7 jedzie „sam” – powiedzmy gość przyhamuję do 1 (!!!) km/h – B7 też bardzo wolno (mam na myśli wolniej niż ten przed Tobą bo ma zapas .. – żadne nagłe ruchy (o ile gość nie nadepnął) – gość przyspiesza z 1 km/h - B7 też (!!) – idealnym przyspieszeniem - 0 szarpnięcia czy nagłego ruchu – czujecie tempomat działający przy 1km/h (!!). Powiedzmy że gość stanął całkowicie (czerwona powiedzmy). Lekko dodaję gaz i tempomat znów działa (!!) tak jak przed tem. Jak mówiłem – lubię sobie poszaleć – ale to jest jak sci-fi z innej planety. Więc rada druga ACC obowiązkowo!!

3) Lane assist – przy pierwszej dyskusji z sprzedawcą odrzuciłem tą opcje – bo stwierdziłem, że to dła „blondynek” . Potem jednak poczytałem i zmieniłem zdanie – i znów rewelacja – sam jedzie. Jak to pierwszy raz próbowałem na pustej drodze (= puściłem kierownicę (!), to samochód zaczął sam skręcać. Po parę sekundach krzyczy – Proszę przejąć kierownicę. Pomyślałem dla czego – przecież tak fajnie Ci poszło!

4) Muzyka Dynaudio + SD karta z około 40 albumami - rewelacja!

5) Telefon (Iphone) z Bluetooth – rewelacja!

6)Keyless kluczyk z zapisanymi ustawieniami krzeseł i Lusterek. Róznica tego typu jak centralny zamekczy bez centralnego – obowiązkowo!

Podsumując - to bajery i gadżety, ale tak fajne, że jak chociaż raz spróbujesz to już nigdy je nie oddasz. Wiem to wszystko kosztuje i ja też oszczędzałem (Rear assist z kamerami), lub niektóre opcje nie były dostępne (naprz. Side assist). Ale patrząc na doświadczenie z 1) 2) i 3) już teraz jestem pewien, że bym to chciał spróbować przed zakupem - teraz za późno!! Wypróbował ktoś "Side assist"?

Więc rada 3cia i najważniejsza – nie odrzucaj żadnej opcji jeżeli nie spróbujesz – niektóre wyglądają s pozoru na (drogie) bzdury (a sprzedawcy z VW też nie do końca umieją ich sprzedać) a w praktyce ukazuje się (przynajmniej w moim przypadku), że one kompletnie zmieniają podejście do kierowania samochodu. Przed tym chciałem poszaleć – teraz wsiadam, włączam muzykę naciskam ACC i B7 jedzie za tymi co szaleją , spokojnie i samo (!). Ten kto szuka różnicy B6/B7 -> to właśnie te bajery robią z B7 wyjątkowy samochód!

 

PS: Moje wrażenia są subiektywne bo nie miąłem okazje porównywać tego typu opcje z innymi markami. Przed kupnem porównywałem do Avensisa i samochodów z niemieckich wypożyczalni ( niestety tylko z podstawowym wyposażeniem) typu Mondeo itp.

Jurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeździe nowym Passatem od 2 miesięcy i postanowiłem podzielić się doświadczeniami bo to co widzę na tym foru to z:

A) 80% nudne spory ładny-nieładny. Wg mnie nieładny, ale nie dlatego Passata wybrałem. Jakby o to chodziło to Ferrari bym wybrał, ale jeszcze nikogo nie widziałem rodzinę na urlop przewozić w Ferrari …),

B) 19% to gadki o tym że nie ma różnicy B6/B7 no to już kompletna bzdura – różnica to te „gadżety”. No i o tych nikt nie pisze – i właśnie o to w B7 wg mnie chodzi i dla tego jestem bardzo zadowolony z nieładnego ale powalającego samochodu. Więc co mnie powała?

111)DSG. Po tym co w Stanach 7 lat temu jeździłem automatami, zostałem zagorzałym przeciwnikiem tego rozwiązania. Przy wyboru samochodu przez pomyłkę zamówiłem testową jazdę w Superbie z DSG (po prostu nie wiedziałem co to jest i taka kubatura silnika akurat mi pasowała). Chciałem już wyjść , ale jak już byłem to spróbowałem… No i po prostu rewelacja – nigdy w życiu już nie będę miał manuał i wybór samochodu bardzo się zawężyl... Więc rada pierwsza – DSG obowiązkowo. I kto uparcie jest za manuałem –obowiązkowo jazda testowa z DSG! Jest opcja łopatek przy kierownicy…te nie mam więc nie oceniam… (niby nie mogą być w kombinacji z 4x4 - teraz już myślę że to zbędne)

2)ACC – Aktywny tempomat. To nie jest bajer ani gadżet to rewolucja. Kocham to urządzenie. Na początku uważałem że to dla mnie będzie (tylko) dodatkowy element bezpieczeństwa, i (może) zahamuje jakbym nie daj boże przeoczył… Przed tym miałem chipnietego Avensisa 20TDI, miał niesamowitego kopa (lubię poszaleć). To dla czego się teraz zachwycam ACC? Bo to działa tak: ustawiasz powiedzmy 100 i krótki dystans do samochodu przed Tobą – i B7 jedzie „sam” – powiedzmy gość przyhamuję do 1 (!!!) km/h – B7 też bardzo wolno (mam na myśli wolniej niż ten przed Tobą bo ma zapas .. – żadne nagłe ruchy (o ile gość nie nadepnął) – gość przyspiesza z 1 km/h - B7 też (!!) – idealnym przyspieszeniem - 0 szarpnięcia czy nagłego ruchu – czujecie tempomat działający przy 1km/h (!!). Powiedzmy że gość stanął całkowicie (czerwona powiedzmy). Lekko dodaję gaz i tempomat znów działa (!!) tak jak przed tem. Jak mówiłem – lubię sobie poszaleć – ale to jest jak sci-fi z innej planety. Więc rada druga ACC obowiązkowo!!

3) Lane assist – przy pierwszej dyskusji z sprzedawcą odrzuciłem tą opcje – bo stwierdziłem, że to dła „blondynek” . Potem jednak poczytałem i zmieniłem zdanie – i znów rewelacja – sam jedzie. Jak to pierwszy raz próbowałem na pustej drodze (= puściłem kierownicę (!), to samochód zaczął sam skręcać. Po parę sekundach krzyczy – Proszę przejąć kierownicę. Pomyślałem dla czego – przecież tak fajnie Ci poszło!

4) Muzyka Dynaudio + SD karta z około 40 albumami - rewelacja!

5) Telefon (Iphone) z Bluetooth – rewelacja!

6)Keyless kluczyk z zapisanymi ustawieniami krzeseł i Lusterek. Róznica tego typu jak centralny zamekczy bez centralnego – obowiązkowo!

Podsumując - to bajery i gadżety, ale tak fajne, że jak chociaż raz spróbujesz to już nigdy je nie oddasz. Wiem to wszystko kosztuje i ja też oszczędzałem (Rear assist z kamerami), lub niektóre opcje nie były dostępne (naprz. Side assist). Ale patrząc na doświadczenie z 1) 2) i 3) już teraz jestem pewien, że bym to chciał spróbować przed zakupem - teraz za późno!! Wypróbował ktoś "Side assist"?

Więc rada 3cia i najważniejsza – nie odrzucaj żadnej opcji jeżeli nie spróbujesz – niektóre wyglądają s pozoru na (drogie) bzdury (a sprzedawcy z VW też nie do końca umieją ich sprzedać) a w praktyce ukazuje się (przynajmniej w moim przypadku), że one kompletnie zmieniają podejście do kierowania samochodu. Przed tym chciałem poszaleć – teraz wsiadam, włączam muzykę naciskam ACC i B7 jedzie za tymi co szaleją , spokojnie i samo (!). Ten kto szuka różnicy B6/B7 -> to właśnie te bajery robią z B7 wyjątkowy samochód!

 

PS: Moje wrażenia są subiektywne bo nie miąłem okazje porównywać tego typu opcje z innymi markami. Przed kupnem porównywałem do Avensisa i samochodów z niemieckich wypożyczalni ( niestety tylko z podstawowym wyposażeniem) typu Mondeo itp.

Jurek

Wszystkie bajery, o ktorych piszesz byly w tzw B6. Wiec akurat "bajery" o ktorych piszesz nie stanowia nawet nowosci, nie mowiac o rewolucji.

 

--

luk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie bajery super, ale mam nadzieję, że kierowcy nie przestaną myślec na drodze za bardzo im ufając. Bodajże w automaniaku pokazali jak park assist się pomylił i auto błotnikiem przejechało po innym.

Co najważniejsze nie był to jakiś błąd w komputerze tylko luka w programie. Nie przewidzieli tego przy tworzeniu systemu.

Edytowane przez genesis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Że to bardzo dobre auto nie ma wątpliwości, ale wydaje mi się, że tym co przyciąga (a przynajmniej powinno, jest uzasadnione) to vagowskie silniki i dsg (wg. mnie nie ma w tym segmencie konkurencji, choć nie jechałem powershiftem, ale są opinie że gorszy od dsg), a silniki dynamiczne, spalanie umiarkowane. To co wymieniłeś to gadżety, którymi w życiu nie kierowałbym się przy wyborze auta-np. lane assist, wiele opinii, że przynajmniej w Polsce często głupieje i z czasem irytuje. Nie rozumiem jak to możesz uważać to za obowiązkowe... Jedynie aktywny tempomat, może jakoś uratować dupsko przy zagapieniu się, ale patrząc na pewien filmik od szpeców z Volvo (symbol bezpieczeństwa) też nie mógłbym temu zaufać (samochód na pokazie pięknie wjechał w przeszkodę zamiast wyhamować przed nią;)). Sprzęt grający, taki sam był w b6, keyless-fajny bajer, choć podobno jeszcze prościej ukraść samochód, ale umówmy się, że jak ma zniknąć Passat to zniknie ;)

 

A na koniec, gratuluje świetnego samochodu i zazdroszczę 4x4 i dsg :)-tutaj zgadzam się w 100%-dsg to obowiązek przy kupnie Vaga, jak zawieszenie hydro w Citroenach, choć z dieslem pod maską średnio mi podchodziła.

Edytowane przez theOne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności