Endrju Zgłoś #921 Napisano 18 Lipca 2011 a czy w B6 poprawili wielowahacze?bo ponoć wysiadają na polskich drogach ja mam starego accorda 1997 i 360 tyś przebiegu w TDI teraz się waham nad passatem czy też japończykiem musi być kombi więc niewiele mam wyboru zastanawia mnie ten bluemotion i jego legendarne spalanie podajcie w praktyce spalanie 2.0 a może ma ktoś 1.6 Kolego o spalaniu jest już chyba ze 100 tematów wystarczy poszukać na forum. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #922 Napisano 7 Października 2011 Może tu podepnę: Moj nowy nabytek na razie duzo czasu spedza w garazu. Rzadko nim jezdze .Nie mam potrzeby. I zauwazylem, ze po odpaleniu po długim postoju, dosyć mocno klekocze. I nie ustaje klekot po chwili (jak w PD-ku), tylko np po 10-15 minutach. Przebieg mam 500km:).To normalne w nowym CR-ze? Wiem że olej LL jest rzodziuśki ale jak góra silnika tak długo chodzi na sucho, to ja mu nie wróżę długiego zywota... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #923 Napisano 7 Października 2011 Ja mam B7 w wersji 140KM i podobnych objawów po dłuższym postoju u siebie nie zaobserwowałem... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #924 Napisano 27 Października 2011 No to następny problem: Czy dosyc duzy szum opływającego powietrza przy jezdzie od 120 wzwyż to norma?. Bo jestem tym troche zaskoczony. Przy 140 trzeba juz podniesc głos zeby sie uslyszec z pasazerami z tyłu. Opony conti sportcontact3 tez troche grają... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #925 Napisano 27 Października 2011 W b6 tak, a skoro kształt niewiele się zmienił to i pewnie wb7 jest głośno. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #926 Napisano 27 Października 2011 Może tu podepnę: Moj nowy nabytek na razie duzo czasu spedza w garazu. Rzadko nim jezdze .Nie mam potrzeby. I zauwazylem, ze po odpaleniu po długim postoju, dosyć mocno klekocze. I nie ustaje klekot po chwili (jak w PD-ku), tylko np po 10-15 minutach. Przebieg mam 500km:).To normalne w nowym CR-ze?Wiem że olej LL jest rzodziuśki ale jak góra silnika tak długo chodzi na sucho, to ja mu nie wróżę długiego zywota... Moja B6 CR 170 również dużo czasu spędza w garażu (czasem ponad tydzień) i nie klekocze.Czasem latem nawet zaraz po zapaleniu nie ma nawet podwyższonych obrotów i odrazu chodzi cicho. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #927 Napisano 27 Października 2011 Może tu podepnę: Moj nowy nabytek na razie duzo czasu spedza w garazu. Rzadko nim jezdze .Nie mam potrzeby. I zauwazylem, ze po odpaleniu po długim postoju, dosyć mocno klekocze. I nie ustaje klekot po chwili (jak w PD-ku), tylko np po 10-15 minutach. Przebieg mam 500km:).To normalne w nowym CR-ze?Wiem że olej LL jest rzodziuśki ale jak góra silnika tak długo chodzi na sucho, to ja mu nie wróżę długiego zywota... mam jedną z ostatnich b6 i powiem ci że nic mi nie klekocze. A jaką ropę lejesz? Bo jak najtańszą spod tesco to się nie ma co dziwić. ja tankuje tylko premium gnojówkę i kultura pracy odczuwalnie lepsza, niz na zwyklej ropie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #928 Napisano 28 Października 2011 Koledzy posiadający B7 - czy zawieszenie jest tak samo sztywne jak w B6 czy raczej blizej mu do "statku" B5? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #929 Napisano 28 Października 2011 Mam wrażenie, że jest trochę miękksze i z pewnością głośniejsze (zwłaszacza z tyłu) - dotyczy varianta. Opony: 215 o obniżonym oporze toczenia - wersja 2.0TDI 140KM bluetechnology. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gutierrez Zgłoś #930 Napisano 28 Października 2011 Na to jest rozwiązanie, nazywa się DCC. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #931 Napisano 28 Października 2011 Parę dni temu zrobiłem B6 (2010r) z DCC ok. 300km. Muszę przyznać - różnica po włączeniu trybu SPORT jest naprawdę znacząca. Nie wiem ile to kosztuje, ale kupując B7 z pewnością bym to dołożył. Nawet zamiast RNS'a, telefonu, MDI, 230V itd. które można sobie później zamontować. Z dołożeniem DCC poza fabryką już nie jest tak łatwo - koszty są znaczne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #932 Napisano 28 Października 2011 mam jedną z ostatnich b6 i powiem ci że nic mi nie klekocze.A jaką ropę lejesz? Bo jak najtańszą spod tesco to się nie ma co dziwić. ja tankuje tylko premium gnojówkę i kultura pracy odczuwalnie lepsza, niz na zwyklej ropie. Juz teraz nie klekocze. Nie wiem co to bylo. Ropa zwykla z markowych stacji. Ta "niezwykla" czyli ultimate ,verva i inne to sciema. Nie ma zadnej roznicy. Jezdze 3 dieslami. Sprawdzone. ---------- Post added at 10:06 ---------- Previous post was at 10:05 ---------- Parę dni temu zrobiłem B6 (2010r) z DCC ok. 300km.Muszę przyznać - różnica po włączeniu trybu SPORT jest naprawdę znacząca. Nie wiem ile to kosztuje, ale kupując B7 z pewnością bym to dołożył. Nawet zamiast RNS'a, telefonu, MDI, 230V itd. które można sobie później zamontować. Z dołożeniem DCC poza fabryką już nie jest tak łatwo - koszty są znaczne. Mam DCC . Faktycznie warto.Kosztuje 3,5kpln jako opcja. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gutierrez Zgłoś #933 Napisano 28 Października 2011 (edytowane) A co myślicie Panowie o audio ? 1) Volkswagen Sound - cena 1820 zł, 8 kanałowy wzmacniacz, 10 głośników, całkowita moc 300W 2) DYNAUDIO Confidence - cena 3540 zł, 10 kanałowy wzmacniacz, 10 głośników o obniżonym rezonansie własnym, całkowita moc 600W Różnica 1720 zł, ale zdaje się, że późniejsza rozbudowa wariantu nr 1 do wariantu nr 2 może okazać się droższa. Edytowane 28 Października 2011 przez Gutierrez Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #934 Napisano 28 Października 2011 dyna jest lepsza ---------- Post added at 15:07 ---------- Previous post was at 15:06 ---------- lepiej dorzucic a najlepiej oba posluchac jak graja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #935 Napisano 28 Października 2011 Mam wrażenie, że jest trochę miękksze i z pewnością głośniejsze (zwłaszacza z tyłu) - dotyczy varianta.Opony: 215 o obniżonym oporze toczenia - wersja 2.0TDI 140KM bluetechnology. Moim zdaniem zawieszenie w B7 jest bardziej miękkie aczkolwiek porównuję swoją limuzynę 170 do varianta 140.Ogólnie z wyjątkiem oczywistej różnicy w osiągach (TDI 140 vs. 170) różnice między B6 i B7 są kosmetyczne.W B7 jest odrobinę ciszej (w porównaniu do B6 CR), ale różnica jest niewielka.Notabene po jeżdzie próbnej nie mam najmniejszych wątpliwości, że B7 to tylko lift. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gutierrez Zgłoś #936 Napisano 29 Października 2011 dyna jest lepsza ---------- Post added at 15:07 ---------- Previous post was at 15:06 ---------- lepiej dorzucic a najlepiej oba posluchac jak graja no zeby tak jeszcze bylo gdzie :mlask wszedzie tylko standard 8 glosnikow Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #937 Napisano 30 Października 2011 I te 8 moim zadaniem wystarczy. Trzeba być nieblada audiofilem żeby podczas jazdy odczuwać różnicę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #938 Napisano 31 Października 2011 E tam. Fabryczne zestawy 8 głośnikowe są niezłe, wstydu nie będzie, ale wystarczy sobie wrzucić głośno utwór z odpowiednimi dźwiękami i doskonale widać, że daleko temu do bardzo dobrego audio. I nie trzeba być od razu audiofilem i mieć w domu sprzęt za 30k, żeby usłyszeć różnice. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gutierrez Zgłoś #939 Napisano 3 Listopada 2011 No tak, pytanie tylko czy Volkswagen Sound za 1820 zł to już jest dobry sprzęt, czy jednak nie obejdzie się bez Dynaudio za 3540 zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #940 Napisano 3 Listopada 2011 przy takiej roznicy w cenie (1700) zł wziąłbym bez zastanowienia dynaudio Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach