Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

a czy w B6 poprawili wielowahacze?

bo ponoć wysiadają na polskich drogach

 

ja mam starego accorda 1997 i 360 tyś przebiegu w TDI

teraz się waham nad passatem czy też japończykiem

 

musi być kombi więc niewiele mam wyboru

zastanawia mnie ten bluemotion i jego legendarne spalanie

podajcie w praktyce spalanie 2.0 a może ma ktoś 1.6

 

Kolego o spalaniu jest już chyba ze 100 tematów wystarczy poszukać na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może tu podepnę: Moj nowy nabytek na razie duzo czasu spedza w garazu. Rzadko nim jezdze .Nie mam potrzeby. I zauwazylem, ze po odpaleniu po długim postoju, dosyć mocno klekocze. I nie ustaje klekot po chwili (jak w PD-ku), tylko np po 10-15 minutach. Przebieg mam 500km:).To normalne w nowym CR-ze?

Wiem że olej LL jest rzodziuśki ale jak góra silnika tak długo chodzi na sucho, to ja mu nie wróżę długiego zywota...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam B7 w wersji 140KM i podobnych objawów po dłuższym postoju u siebie nie zaobserwowałem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to następny problem: Czy dosyc duzy szum opływającego powietrza przy jezdzie od 120 wzwyż to norma?. Bo jestem tym troche zaskoczony. Przy 140 trzeba juz podniesc głos zeby sie uslyszec z pasazerami z tyłu. Opony conti sportcontact3 tez troche grają...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W b6 tak, a skoro kształt niewiele się zmienił to i pewnie wb7 jest głośno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może tu podepnę: Moj nowy nabytek na razie duzo czasu spedza w garazu. Rzadko nim jezdze .Nie mam potrzeby. I zauwazylem, ze po odpaleniu po długim postoju, dosyć mocno klekocze. I nie ustaje klekot po chwili (jak w PD-ku), tylko np po 10-15 minutach. Przebieg mam 500km:).To normalne w nowym CR-ze?

Wiem że olej LL jest rzodziuśki ale jak góra silnika tak długo chodzi na sucho, to ja mu nie wróżę długiego zywota...

Moja B6 CR 170 również dużo czasu spędza w garażu (czasem ponad tydzień) i nie klekocze.Czasem latem nawet zaraz po zapaleniu nie ma nawet podwyższonych obrotów i odrazu chodzi cicho.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może tu podepnę: Moj nowy nabytek na razie duzo czasu spedza w garazu. Rzadko nim jezdze .Nie mam potrzeby. I zauwazylem, ze po odpaleniu po długim postoju, dosyć mocno klekocze. I nie ustaje klekot po chwili (jak w PD-ku), tylko np po 10-15 minutach. Przebieg mam 500km:).To normalne w nowym CR-ze?

Wiem że olej LL jest rzodziuśki ale jak góra silnika tak długo chodzi na sucho, to ja mu nie wróżę długiego zywota...

 

 

mam jedną z ostatnich b6 i powiem ci że nic mi nie klekocze.

A jaką ropę lejesz? Bo jak najtańszą spod tesco to się nie ma co dziwić. ja tankuje tylko premium gnojówkę i kultura pracy odczuwalnie lepsza, niz na zwyklej ropie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy posiadający B7 - czy zawieszenie jest tak samo sztywne jak w B6 czy raczej blizej mu do "statku" B5? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że jest trochę miękksze i z pewnością głośniejsze (zwłaszacza z tyłu) - dotyczy varianta.

Opony: 215 o obniżonym oporze toczenia - wersja 2.0TDI 140KM bluetechnology.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na to jest rozwiązanie, nazywa się DCC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parę dni temu zrobiłem B6 (2010r) z DCC ok. 300km.

Muszę przyznać - różnica po włączeniu trybu SPORT jest naprawdę znacząca.

Nie wiem ile to kosztuje, ale kupując B7 z pewnością bym to dołożył. Nawet zamiast RNS'a, telefonu, MDI, 230V itd. które można sobie później zamontować.

Z dołożeniem DCC poza fabryką już nie jest tak łatwo - koszty są znaczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam jedną z ostatnich b6 i powiem ci że nic mi nie klekocze.

A jaką ropę lejesz? Bo jak najtańszą spod tesco to się nie ma co dziwić. ja tankuje tylko premium gnojówkę i kultura pracy odczuwalnie lepsza, niz na zwyklej ropie.

Juz teraz nie klekocze. Nie wiem co to bylo. Ropa zwykla z markowych stacji. Ta "niezwykla" czyli ultimate ,verva i inne to sciema. Nie ma zadnej roznicy. Jezdze 3 dieslami. Sprawdzone.

 

---------- Post added at 10:06 ---------- Previous post was at 10:05 ----------

 

Parę dni temu zrobiłem B6 (2010r) z DCC ok. 300km.

Muszę przyznać - różnica po włączeniu trybu SPORT jest naprawdę znacząca.

Nie wiem ile to kosztuje, ale kupując B7 z pewnością bym to dołożył. Nawet zamiast RNS'a, telefonu, MDI, 230V itd. które można sobie później zamontować.

Z dołożeniem DCC poza fabryką już nie jest tak łatwo - koszty są znaczne.

Mam DCC . Faktycznie warto.Kosztuje 3,5kpln jako opcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie Panowie o audio ?

 

1) Volkswagen Sound - cena 1820 zł, 8 kanałowy wzmacniacz, 10 głośników, całkowita moc 300W

 

2) DYNAUDIO Confidence - cena 3540 zł, 10 kanałowy wzmacniacz, 10 głośników o obniżonym rezonansie własnym, całkowita moc 600W

 

Różnica 1720 zł, ale zdaje się, że późniejsza rozbudowa wariantu nr 1 do wariantu nr 2 może okazać się droższa.

Edytowane przez Gutierrez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dyna jest lepsza

 

---------- Post added at 15:07 ---------- Previous post was at 15:06 ----------

 

lepiej dorzucic a najlepiej oba posluchac jak graja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam wrażenie, że jest trochę miękksze i z pewnością głośniejsze (zwłaszacza z tyłu) - dotyczy varianta.

Opony: 215 o obniżonym oporze toczenia - wersja 2.0TDI 140KM bluetechnology.

Moim zdaniem zawieszenie w B7 jest bardziej miękkie aczkolwiek porównuję swoją limuzynę 170 do varianta 140.Ogólnie z wyjątkiem oczywistej różnicy w osiągach (TDI 140 vs. 170) różnice między B6 i B7 są kosmetyczne.W B7 jest odrobinę ciszej (w porównaniu do B6 CR), ale różnica jest niewielka.Notabene po jeżdzie próbnej nie mam najmniejszych wątpliwości, że B7 to tylko lift.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dyna jest lepsza

 

---------- Post added at 15:07 ---------- Previous post was at 15:06 ----------

 

lepiej dorzucic a najlepiej oba posluchac jak graja

 

no zeby tak jeszcze bylo gdzie :mlask wszedzie tylko standard 8 glosnikow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I te 8 moim zadaniem wystarczy. Trzeba być nieblada audiofilem żeby podczas jazdy odczuwać różnicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam. Fabryczne zestawy 8 głośnikowe są niezłe, wstydu nie będzie, ale wystarczy sobie wrzucić głośno utwór z odpowiednimi dźwiękami i doskonale widać, że daleko temu do bardzo dobrego audio. I nie trzeba być od razu audiofilem i mieć w domu sprzęt za 30k, żeby usłyszeć różnice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, pytanie tylko czy Volkswagen Sound za 1820 zł to już jest dobry sprzęt, czy jednak nie obejdzie się bez Dynaudio za 3540 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy takiej roznicy w cenie (1700) zł wziąłbym bez zastanowienia dynaudio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności