Skocz do zawartości

elmiko

  • Zawartość

    349
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O elmiko

  • Urodziny 28.11.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gd

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.8 TSI 160KM (CDAA)
  • Rok produkcji
    2011
  1. Remoncik się szykuje... Możesz wyciągnąć i obejrzeć świece. Jak wyglądają tak jak na fotce to w cylindrze może być to co na następnych fotkach...
  2. Odgrzeję kotleta jeszcze bardziej. Nie wiem już czy się śmiać czy płakać nad Volkswagenowskim zespołem FB. Zresztą niczego innego się nie spodziewałem. https://www.facebook.com/VolkswagenPolska/videos/1734769323210901/?comment_id=1739890759365424&notif_id=1518596826089595&notif_t=feedback_reaction_generic&ref=notif https://www.facebook.com/VolkswagenPolska/videos/1734769323210901/?comment_id=1739890759365424&notif_id=1518596826089595&notif_t=feedback_reaction_generic&ref=notif Po moim komentarzu na temat wycierających się pierścieni w TSI zaprosili mnie do kontaktu z BOK nie wiedząc, że już się kontaktowałem w zeszłym roku. Po zamieszczeniu skanu odpowiedzi cisza jak makiem zasiał... Można komentować, udostępniać, lajkować, itp.
  3. Zdemontowana z mojego Paszczaka przy montażu haka. Nie bita, głaskana
  4. Jak masz taki wentyl to masz czujniki. Jak założysz w B7 koła bez czujników to system krzyknie, że nie ma czujników i się wyłączy.
  5. Hak holowniczy

    Z tego co pamiętam to jak podłączysz przyczepę to EO się wyłącza i bagażnik otwierasz ręcznie.
  6. To pierwszy krok. Norma to 11-14 bar. Kompresja poniżej 7 bar świadczy o dużym problemie z pierścieniami. Następna jest próba olejowa - patrz niżej. Później to już rozbiórka i remont... Zalewasz olejem fabrycznym zgodnie z normą i jeździsz 1000 km lub do zapalenia żółtej kontrolki. Spuszczasz resztę oleju i mierzysz. Z tego wychodzi zużycie. Granica normy to 0,5 litra na 1000 km. W połączeniu z pomiarem kompresji masz mniej więcej kierunek postępowania.
  7. Dyszka to rzemieślniczo. Dolicz potencjalnie rozrząd - u mnie łańcuszek wytrzymał około 160 kkm, a jak już będziesz miał silnik na wierzchu to czemu nie wymienić. Plus sprzęgło jeżeli jeszcze nie było wymieniane.
  8. To już jest granica normy producenta. Remont silnika na horyzoncie...
  9. Eksploatacja silników 1.4 TSI

    Próba olejowa. Zalane 4,7 litra oleju. Po 600 km zlane niecałe 3. Resztę możesz sobie policzyć
  10. Eksploatacja silników 1.4 TSI

    CDAA z felernymi pierścieniami też tak potrafi
  11. Poszukaj na oponie - czasami jest gdzieś małymi literkami Extra Load. Albo zmień na XL bo takie przewidział producent
  12. Ja mam np. 235/40 R18 95W XL albo 215/55 R16 97W XL Jeżeli na końcu jest XL to 2,4
  13. Dla opon XL (takie powinny być) 2,4 na wszystkie koła
  14. Problem z zamkiem klapy bagażnika B7 kombi

    Kup cały nowy zamek w ASO. Koszt dla 'szaraczka' około 200 PLN. Wymiana banalna. W skali trudności 1-5 to będzie 1.
×