poldeczek1 Zgłoś #521 Napisano 27 Listopada 2010 (edytowane) b7 jest ladniejsze od b6 kolego miało być ładniejsze - bo taki miał być passacik i ten jest piękny po prostu przepiękny brak mi słów by to określić :dobrze ale na szczęście wyszło tak :dupablada A mialo byc tak pieknie !!! Powiem tak zmiany kosmetyczne prócz przeniesieniu kilku przycisków i zamontowanie zegarka zamiast szufladek (mi by ich brakowało) delikatnym lifcie przodu i tylu nic się nie zmieniło podejrzewam ze 70 % części będzie pasowało z b6 to tak jak jest z b5 i b5 lift ale tam lift wyszedł fajnie a tu nie bardzo nie ma kompletnej zmiany bryły ani wnętrza tak jak to miało miejsce w b6 Edytowane 27 Listopada 2010 przez poldeczek1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #522 Napisano 27 Listopada 2010 Może skończmy już dyskusje na temat tego czy to lift czy nie. Czy to, że będą pasować części z b6 to wada? Moim zdaniem zaleta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #523 Napisano 27 Listopada 2010 Nie ma szans. 180-190 KM i wszystkie pieniądze. Do tego hałaśnik się z niego robi straszny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #524 Napisano 27 Listopada 2010 Mi się podoba, te światełka i halogeny. Chociaż sam Grill mógłby zostać z B6. Z tyłu nie mam żadnych zarzutów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #525 Napisano 27 Listopada 2010 profil volvo S80, tył skoda superb, przód Passat Lingyu ale za 2 lata jak się opatrzy to i się spodoba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #526 Napisano 27 Listopada 2010 dziki_pl - a co to za hamownia była? O ile wiem oni mają taką zwykłą hamownię inercyjną i może to być błąd pomiaru wynikający z kalibracji. Jedź gdzieś na obciążeniówkę i porównaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #527 Napisano 27 Listopada 2010 dziki_pl - a co to za hamownia była? O ile wiem oni mają taką zwykłą hamownię inercyjną i może to być błąd pomiaru wynikający z kalibracji.Jedź gdzieś na obciążeniówkę i porównaj. To nie moj wykres. Ale 1.8 tsi wypluwaja wlasnie w serii okolice 180KM, nie widzialem jeszcze wykresu na 160KM. Inna hamownia, seryjny: Obciazeniowka po programie: Wiecej chyba wykresow nie ma sensu wklejac. To tez nie sa moje wykresy, ale jak widac 180KM w tym silniku w serii nie jest czyms wyjatkowym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #528 Napisano 28 Listopada 2010 Kolega sebek1302 czy Ty kiedykolwiek jechałeś insignią 2.0 Turbo 4x4 ? Bo chyba nie wiesz co mówisz ! Spalanie w tym samochodzie to abstrakcja ! 22 l/100 km przy normalnej jeździe ! Poza tym zawieszenie w cale nie jest takie rewelacyjne. Poczytaj sobie forum insigni to będziesz wiedział o co kaman.Jeśli chodzi o Passata 2.0 TSI to pali o 40% mniej niż Insignia i tyle w tym temacie Tak. Nie na tyle długo by określić spalanie tego silnika, ale wystarczający aby ocenić prowadzenie i motor. W wersji SPORT, bo taką jechałem jest naprawdę dobre (twarde), także jeśli chodzi o frajdę z jazdy insignia w tej konfiguracji jest jak najbardziej ok. Za to bardzo rozczarował mnie Mondeo, jest miękki - za miękki jak na forda, przez co dużo traci na prowadzeniu. Złotym środkiem jest właśnie passat, choć ja zdecydowanie wole zawieszenie Sportline, ale to już moje indywidualne upodobania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #529 Napisano 29 Listopada 2010 kolego dziki_pl, nie patrz prosżę na wykresy z firmy kreatormocy (czyli V-tech) bo oni są kreatorami wykresów a nie programów, wgrywają gotowce (robione w v-tech katowice) EOT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #530 Napisano 29 Listopada 2010 Chyba szkoda jechać takim OT ale kiepski tuner, a za takiego ja uważam min. V-Tech zrobi Ci i 500KM, a że dojedziesz tylko do barmy Twój ból. Dlatego ja mówię o rozsądnych przyrostach mocy nie powodujących spłynięcia aluminium do wydechu. A co to B7 żeby nie było całkiem OT. Wiecie coś o tej automatycznej blokadzie dyferencjału XDS? Co to? Jak to działa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #531 Napisano 29 Listopada 2010 A co to B7 żeby nie było całkiem OT. Wiecie coś o tej automatycznej blokadzie dyferencjału XDS? Co to? Jak to działa Szukałem na ten temat, wychodzi na to ze jest to kolejna już ewolucja EDS tym razem już pracujaca na podstawie czujników ESP i jeszcze trochę innych bajerów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #532 Napisano 29 Listopada 2010 Czyli dalej lepsza jest mechaniczna szpera. Zastanawiam się nad tym http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20230368.html trochę kosztuje ale patrząc na dzisiejsze warunki za oknem może jednak warto. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fenomen2 Zgłoś #533 Napisano 30 Listopada 2010 Panowie dziś odwiedziłem salon VW w Sosnowcu i miałem okazję pooglądać nowego PASSATA na żywo. Otóż pierwsza myśl jaka mi się nasuwa to to że tego auta nie można oceniać po zdjęciach w prasie i necie. Ono na żywo wygląda zupełnie inaczej i robi niesamowite wrażenie. Po pierwsze jest zdecydowanie bardziej potężne niż to wygląda na fotach , po drugie jest albo robi wrażenie bardzo szerokiego przy nim B6 to krasnoludek przynajmniej wizualnie. Po kolejne przód auta widoczny okiem widza czyli z wysokości około 175-180 cm wygląda masakrycznie agresywnie, dynamicznie i elegancko za razem. Dla mnie jak przechodziłem obok AUDI A4 i A6 to PASSAT B7 wymiata AUDI pod dywan zarówno A4 jak i A6. On z zewnątrz sprawia wrażenie większego od A6 po prostu jego front wygląda mega szeroko i super dynamicznie do tego dodam że przy tym cudnie elegancko i dystyngowanie. Jak patrzyłem na foty to cóż stwierdzałem ładne auto ale bez reweli ale w przypadku VW najczęściej tak jest że rewela jest dopiero na żywca i tu się nie zmieniło B7 wygląda rewelacyjnie i zrobił na mnie ogromne wrażenie, więc radzę się wstrzymać z komentarzami do momentu aż każdy zobaczy go na żywca z bliska. Zmiana zdania w 95% przypadków gwarantowana. Tył auta na filmach wydawał mi się dziwny a na żywo jest doskonały i nie mam mu już nic do zarzucenia. Jak tak dalej pójdzie to VW wyprzedzi stylistycznie AUDI. Moim zdaniem nowe DNA VW to genialny pomysł De Silvy. Reflektory przednie są w 3 konfiguracjach: zwykłe gładkie z typowi obecnie dla VW przetłoczeniami (wyglądają rewelacyjnie) kolejne też niby zwykłe ale z okrągłymi pierścieniami wewnątrz (średnio wyglądają) i Bixenony z diodami LED wyglądają super. Ale powiem szczerze że jakbym miał kupować to mogły by być nawet te zwykłe byle nie te pośrednie, albo te najtańsze albo te najdroższe. Jak ktoś się przymierza do kupn albo jest takim maniakiem jak ja to polecam wizytę w salonie i obejrzenie na żywo potem już się nie chce zdjęć oglądać bo wyglądają inaczej niż na żywca, wypatrzają wygląd tego auta. Na fotach nie widać tego dynamizmu i tego agresywnego i eleganckiego przodu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #534 Napisano 1 Grudnia 2010 Chyba szkoda jechać takim OT ale kiepski tuner, a za takiego ja uważam min. V-Tech zrobi Ci i 500KM, a że dojedziesz tylko do barmy Twój ból.Dlatego ja mówię o rozsądnych przyrostach mocy nie powodujących spłynięcia aluminium do wydechu. Dwa kolejne nie sa z kreatora. Jesli nie chcecie uwierzyc w 220KM z 1.8 wasz problem, zadna porcja wykresow nie przekona. A co to B7 żeby nie było całkiem OT. Wiecie coś o tej automatycznej blokadzie dyferencjału XDS? Co to? Jak to działa? Tak jak od dawna w skodach, b6 to ma? Czyli hamowanie szybszego kola. 'XDS isn't a mechanical differential, but rather an all-new version of the EDL (electronic differential lock) system that uses the braking system. Whereas EDL would sense wheel-spin and apply brakes to the front wheels to stop it, XDS can now much more accurately control a single wheel spinning (like the inside front wheel under hard acceleration in a turn). " http://www.integrityvw.com/2009/10/what-is-xds-on-mkvi-gti.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #535 Napisano 1 Grudnia 2010 (edytowane) Chyba szkoda jechać takim OT ale kiepski tuner, a za takiego ja uważam min. V-Tech zrobi Ci i 500KM, a że dojedziesz tylko do barmy Twój ból.Dlatego ja mówię o rozsądnych przyrostach mocy nie powodujących spłynięcia aluminium do wydechu. Dwa kolejne nie sa z kreatora, jeden z obciazeniowki. Jesli nie chcecie uwierzyc w 220KM z 1.8 wasz problem, zadna porcja wykresow nie przekona. Ze wzgledu na roznice w realnej mocy do 2.0tfsi biorac pod uwage cene 1.8 jest bardzo ciekawym wyborem. Ale w b7 2.0 to juz chyba mlodsze 2.0 widzac po mocy. A co to B7 żeby nie było całkiem OT. Wiecie coś o tej automatycznej blokadzie dyferencjału XDS? Co to? Jak to działa? Tak jak od dawna w skodach, b6 to ma? Czyli hamowanie szybszego kola. 'XDS isn't a mechanical differential, but rather an all-new version of the EDL (electronic differential lock) system that uses the braking system. Whereas EDL would sense wheel-spin and apply brakes to the front wheels to stop it, XDS can now much more accurately control a single wheel spinning (like the inside front wheel under hard acceleration in a turn). " http://www.integrityvw.com/2009/10/what-is-xds-on-mkvi-gti.html Edytowane 1 Grudnia 2010 przez dziki_pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #536 Napisano 1 Grudnia 2010 Dwa kolejne nie sa z kreatora. Jesli nie chcecie uwierzyc w 220KM z 1.8 wasz problem, zadna porcja wykresow nie przekona. Kończąc OT, nie twierdze ze 1.8 nie da się zrobić zdrowo na 220, bardziej ma zastrzeżenia do Kreatora, gdyż oni kręcą wały i oszukują klientów (mnie tez oszukali) EOT Wracajac do B7 EDL/EDS czyli aktualnie XDS, to bardzo fajna sprawa szczególnie w dieslach która pozwala na nie zrywanie przyczepnosci kół przednich, a dokładnie wyrównanie (w dół) szybkości obrotowej kół Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #537 Napisano 1 Grudnia 2010 Wracajac do B7 EDL/EDS czyli aktualnie XDS, to bardzo fajna sprawa szczególnie w dieslach która pozwala na nie zrywanie przyczepnosci kół przednich, a dokładnie wyrównanie (w dół) szybkości obrotowej kół No tak, jest tylko jeden minus, w taką pogodę jak teraz pożera klocki hamulcowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #538 Napisano 1 Grudnia 2010 No tak, jest tylko jeden minus, w taką pogodę jak teraz pożera klocki hamulcowe. No proszę Cię, więcej klocków zużyjesz hamując niepotrzebnie (zamiast silnikiem) niż poprzez ten system Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #539 Napisano 1 Grudnia 2010 No proszę Cię, więcej klocków zużyjesz hamując niepotrzebnie (zamiast silnikiem) niż poprzez ten system Może i tak, jak ktoś ma mały silniczek, to tego tak nie czuć. Ale w przypadku dużego silnika śmierdzi z hamulców jak bym z górki zjeżdżał i to pomimo tego, że auto ma quattro Ja w taką pogodę jak dziś esp wyłączam, bo wolę jak koła sobie mielą niż mam wąchać te hamulce. A mając 4x4 i tak jestem 3 długości przed pozostałymi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #540 Napisano 3 Grudnia 2010 Różnice między passatem B6 a B7 przedstawione na zdjęciach http://moto.wp.pl/gid,12913806,title,VW-Passat-B6-kontra-Passat-B7,galeriazdjecie.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach