melo Zgłoś #1461 Napisano 29 Października 2018 Widzę na zdjęciu jakieś powycierane koło zębate, ale czy można jaśniej o co tak naprawdę chodzi w tym "wie i potrafi więcej"? Co takiego ten co wie i potrafi zrobił lub czego nie zrobił a powinien? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1462 Napisano 29 Października 2018 (edytowane) Nieprawidłowo dokręcone koło pośrednie(na zdjęciu go nie ma-pozostał fragment kołnierza) spowodował wyrwanie zębów na 3 kołach.Mechanik wymieniając sam zabieraczek odkręcił kółko pośrednie po czym je źle ustawił(nie zachował luzu międzyzębnego).Mechanik z południa kraju(ponad 15 lat pracy w ASO).Nie wiem jak zakończy się sprawa pomiędzy właścicielem a mechanikiem. Na dodatek moduł umyty wodą(karcherem)-żeliwa nie myje się wodą!!! Edytowane 29 Października 2018 przez FUTURUM serwis pomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #1463 Napisano 29 Października 2018 O, i teraz już wiem co o tym myśleć ? Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gzres Zgłoś #1464 Napisano 21 Listopada 2018 Czy w Krakowie lub okolicach jest jakiś warsztat, który ogarnie temat nieszczęsnej pompy w BMR? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1465 Napisano 22 Listopada 2018 "Auto centrum widok" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gzres Zgłoś #1466 Napisano 23 Listopada 2018 20 godzin temu, FUTURUM serwis pomp napisał: "Auto centrum widok" Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1467 Napisano 23 Listopada 2018 Z tym luzem międzyzębnym to sam kilka razy widziałem jak mechanicy ch.. wie po co rozkręcają koło pośrednie i ustawiają po "swojemu". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1468 Napisano 24 Listopada 2018 Przecież on wie lepiej niż Ty co robi! Z drugiej strony, jak już trafimy na takiego mądrzejszego od inżyniera, można to podobno złożyć na "farbkę" - maluje się jakimś rozpuszczalnym lakierem zęby aby zachować odpowiednią przerwę ale czym dokładnie to niestety nie pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1469 Napisano 25 Listopada 2018 Luz międzyzebny ustawiamy szczelinomierzem. Wiem bo w moim przypadku było tak samo. Po regeneracji modułu prze firmę futurum mechanik rozkręcił koła zębate. Dobrze, że mi o tym powiedział. Szybko zadzwoniłem do Tomka i powiedział mi jakie mają być przerwy między tymi kołami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekbr Zgłoś #1470 Napisano 26 Listopada 2018 Miałem w swoim 331 000 bez awarii, dowiedziałem się o problemie przy 326 tyś i wymieniłem i tragedii nie było z ołówkiem. Zostawiłem go nawet sobie na pamiątkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1471 Napisano 29 Listopada 2018 (edytowane) Dnia 27.07.2017 o 15:57, irekbr napisał: Po wyciągnięciu imbusa okazało się, ze wcale nie jest mocno zrezany. Oczywiście dokonałem wymiany całego modułu ponieważ wyrobione było też gniazdo i imbus umieszczony w nim miał duży luz W 2017 roku napisałeś j/w. Jeśli ktoś wymienił sam zabierak to oczywiście że będzie pięknie wyglądał i nie będzie "zrezany". Edytowane 3 Grudnia 2018 przez FUTURUM serwis pomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1472 Napisano 3 Grudnia 2018 Profesjonalnie,tanio ale nie na długo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1473 Napisano 13 Grudnia 2018 Kumpel kupił B6 2.0 170km z przelotem 236tys. 2010r Da się po numerze vin coś wywnioskować na temat napędu pompy? WVWZZZ3CZAE177954 Zaglądać tam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1474 Napisano 14 Grudnia 2018 Prawda jest taka, że w 2.0 TDI zawsze warto tam zaglądać W Twoim, jak dobrze widzę, powinna być pompa na długi imbus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1475 Napisano 14 Grudnia 2018 17 godzin temu, adams napisał: Kumpel kupił B6 2.0 170km z przelotem 236tys. 2010r Da się po numerze vin coś wywnioskować na temat napędu pompy? do 450-500 tyś jeździć spokojnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1476 Napisano 14 Grudnia 2018 Chciałbym przedstawić wałek z 2.0 tdi (2007r) w którym wymieniany był 4 razy sam zabierak w przeciągu 1,5 roku.Starsza osoba opowiedziała jak to jeden z warsztatów namawiał go na wymianę samego "trzpienia" plus raz wymiana samej pompki olejowej na nową z serwisu za ok 1000zł.Za każdym razem kazano wymieć olej i filtr. Jaki z tego morał?Mechanik zadowolony-"Kowalski" zasmucony. Tak objechanego wałka jeszcze nie mieliśmy w przeciągu 8 lat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1477 Napisano 14 Grudnia 2018 Wałek był chyba po regeneracji, czy fabrycznie są już takie przebarwienia termiczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1478 Napisano 15 Grudnia 2018 Tak wyglądają wszystkie wałki od nowości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dareksad Zgłoś #1479 Napisano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Witam Nowe auto, nowe problemy. Passat B7 2.0 170KM CFGB 2011r Czy osoby które pytały kilka stron wcześniej, dokonali oględzin ołówka ? Z jakim skutkiem, jaki stan ? Jeżeli wszystko jest ok, bez oznak zużycia, bezwzględnie należy go wymienić na nowy ? Edytowane 15 Stycznia 2019 przez dareksad Błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #1480 Napisano 16 Stycznia 2019 Dnia 19.10.2018 o 09:32, FUTURUM serwis pomp napisał: Jeszcze raz: Każdy jeden od 2004 do 2009(listopad) ma zabierak 7,7 cm więc czy to pd czy cr nie ma znaczenia. 150-300 tyś awaria nastąpi. Listopad 2009 do 2016 zabierak 10cm-awaria po 500 tyś. Na poprzedniej stronie masz odpowiedź, chyba że masz przebieg po wyżej 500 tyś km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach