Skocz do zawartości

irekbr

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O irekbr

  • Urodziny 01.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Irek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Miałem w swoim 331 000 bez awarii, dowiedziałem się o problemie przy 326 tyś i wymieniłem i tragedii nie było z ołówkiem. Zostawiłem go nawet sobie na pamiątkę...
  2. Wymieniajcie olej w skrzyni! jak już pisałem rok temu miałem objaw i po wymianie oleju ustąpił. teraz podobnie miałem w BMW X3 F25 - przy skręcie w lewo wycie i ala terkotanie. Wymieniłem olej w skrzyni rozdzielczej 4x4 (stara nazwa reduktor) i cisza jak makiem zasiał. A BMW nie zaleca wymian oleju! Spuściłem czarny jak w dieslu z silnika!!!! Polecam oleje Ravenol!
  3. Witajcie, mam taki oto problem. Auto jak w tytule. Chodzi o dym na wolnych obrotach. Dymi raczej na biało, no może trochę szaro. Obecnie przejechane 330 tyś km, po 150 na akcji serwisowej wymienione wszystkie wtryskiwacze. Został także w tym czasie profesjonalnie usunięty DPF. Auto jak postoi na wolnych to poddymia, potem przestaje, potem znów poddymia....dym jest lekko gryzący. Podobno typowy zapach diesla nieprzepalonego. jak na wolnych dam mu w kitę to wychodzi chmura biało/szaro/czarna. Błędów żadnych. Natomiast na korekcjach na 2 cylindrze wtyskiwacz ma odchył w grupie 013, a mianowicie 1cyl 0.00 2 cyl 0.80 3 cyl -0.45 4 cyl -0.34. dodatkowo podobno jak widać na zdjęciu pozycja wartość odniesienia przepływu powietrza przez EGR jest znacznie za wysoka wynosi 1388 po przygazowaniu a czasem spada do 280 mg/h. Moje pytania: 1. Czy możliwe jest że te dymienie na wolnych (nie jest to jakieś super dymienie ale uciążliwe) może byś spowodowane uszczelniaczami na pompowtryskach? jeden ze znawców diesli namawia mnie na wymianę uszczelniaczy bo może to pomóc a le ja nie chce wróżyć z fusów - usługa około 800 zł (w cenie zestawy naprawcze). 2. Co oznacza na zdjęciu- 3 pozycja od końca ta zawyżona wartość - zawalony EGR? Proszę o pomoc bądź namiar na sensownego mechanika ze Szczecina.
  4. Miałem buczenie na zasadzie UUUuuuuUUUUUuuuuUUUUuu tylko przy skrętach, zarówno w prawo i mocniejsze buczenie w lewo. Odbywało się to przy skrętach tylko i bardzo małej prędkości, głównie na biegu 1. Po wymianie oleju jak ręką odjął- zobaczymy na jak długo! Polecacie jeszcze cis do ogarnięcia w tym temacie? Luz na łożysku tym za plastikową zaślepką? inne?Oleju wlazło 2,2 l i zaczął wyciekać. Motul Motyl 75w80 za 35 zł za litr.
  5. Z piastą się wymienia - cały komplet montowany na śruby.
  6. Pasat 2.0 TDI silnik CBMR 07 rok 125 kw. Przebieg 323.000 km - realny!!! auto w firmie od nowości. Jestem dziś po zmianie pompy oleju. Robił mi to zaprzyjaźniony mechanik znający się doskonale na tych silnikach. Pompa zregenerowana 300 zł zaś robocizna koło 200 zł. Po wyciągnięciu imbusa okazało się, ze wcale nie jest mocno zrezany. Oczywiście dokonałem wymiany całego modułu ponieważ wyrobione było też gniazdo i imbus umieszczony w nim miał duży luz. Wydaje mi się, że większość pasków z Niemiec ma kręcone liczniki bo słyszałem że przed 100 000 są już problemy z imbusem. Dodam, ze miska była ściągana 1 raz od nowości - w środku czyściutka i błyszcząca. Silnik cały czas jeździł na Castrolu 5w30 - teraz potraktowałem go przy wymianie pompy płukanką, wymieniłem na Motul 5W40 (mam wycięty DPF) i zalałem Ceratec - spodziewam się cudów bo silnik ma przedmuchy - na nagrzanym oleju po wyciągnięciu bagnetu dymi Jakieś rady???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności