Skocz do zawartości

gzres

  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gzres

  • Urodziny 29.10.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  • Link do tematu o samochodzie
    https:/

Ostatnie wizyty

117 wyświetleń profilu
  1. gzres

    Dziwne zachowanie bixenonu w B6

    Nigdzie nie napisałem że tak ma być, więc podnieś ręce i nie dramatyzuj.
  2. Z tego powodu, przy zakupie swojego skorzystałem z oferty Autotesto. Żeby nie było, nie pracuję tam, nie mam tam nikogo znajomego i nie mam z tego profitów :D. Po prostu goście prześwietlili mi tak samochód przed zakupem że sam bym tego w życiu nie zrobił tak dokładnie. Kosztuje nie mało taka usługa ale jeśli miałbym policzyć wycieczkę na darmo na drugi koniec kraju lub zakup ewentualnej miny to wolałem takie rozwiązanie. Jak kogoś interesuje jak dokładny jest taki raport to mogę podesłać. Aha, samo badanie pojazdu w pełnym pakiecie zajmuje ok 3-3,5 godziny
  3. gzres

    Dziwne zachowanie bixenonu w B6

    A ja Ci mówię, że nie zawsze Przynajmniej u mnie nie zawsze zachodzi poziomowanie. Specjalnie dziś przyuważyłem. Aczkolwiek nie twierdzę że nie ma to związku z błędem AFS który mi się pojawia czasem Być może to jest przyczyną że nie zawsze światła mi tańczą.
  4. gzres

    Dziwne zachowanie bixenonu w B6

    A ja jestem przekonany że u mnie nie zawsze natomiast zawsze gdy zmieni się obciążenie w samochodzie.
  5. gzres

    Dziwne zachowanie bixenonu w B6

    Wydaje mi się że poziomowanie nie zawsze zachodzi. Poziomują się jak czujniki wykryją zmianę obciążenia pojazdu. Wrzuć do bagażnika z 10 kg i wtedy włącz światła.
  6. Będę drążył temat: Na ekranie głównym na FIS pokazuje mi sieć i poziom sygnału. Wchodzę w ustawienia Bluetooth --> Extras. Tutaj mam Headset i Modem. W obu miejscach Active device i paired device. W żadnym nie mogę nic wybrać bo niczego nie znajduje. Wchodzę w ustawienia Settings. Pomimo zapisania kontaktów w pamięci telefonu nie ściąga ich. Access point: (dwie opcej Save i back) nic nie mogę utworzyć ani zapisać. 1. jak ogarnąć powyższe pytania? 2. Czy możliwe jest przesyłanie w tej konfiguracji (BT premium + RCD300) muzyki? Aha, jeśli ma to znaczenie to w telefonie pojawia mi się urządzenie VW UHV PREM ale oprócz zmiany nazwy nie mogę nic więcej w nim zmienić.
  7. Dziękuję, chociaż nadal mam więcej pytań niż odpowiedzi 1. Czy jest możliwość aby w telefonie był nadal dostępny internet? 2. Rozumiem że kontakty muszą być zapisane w na kracie sim lub w pamięci telefonu? Kontakty z konta google nie zostaną skopiowane? 3. Do czego służą opcje GPRS i modem? 4. Czy da się podpiąć równocześnie da telefony? 5. Czy jest jakaś opcja żeby na tym połączeniu szło również audio? Coś jak A2DP
  8. gzres

    Co dziś zrobiłem w swoim VW

    A ja dziś uszkodziłem sobie światło pozycyjne przednie. Ułamałem ten długi plastik od gniazda żarówki. Żarówka siedzi gdzie siedziała a oderwany plastik leży w lampie 😞
  9. Być może zostanę zjechany przez kogoś ale spróbuję. Żeby nie było. Przeglądnąłem ten wątek ale ilość nic nie mówiących mi skrótów zarówno nazw jak i myślowych zniechęcił mnie do dogłębnej analizy. Jeżeli gdzieś jest podane rozwiązanie to bardzo prosiłbym i skierowanie do niego, jeśli nie to może ktoś się pokusi o napisanie prostej instrukcji krok po kroku jak to ogarnąć: Pacjenci: LgV30 oraz zestaw premium (wg Vinu) Objaw: Samochód łączy się z telefonem po BT, telefon traci sieć, próba wybrania jakiegokolwiek numeru kończy się komunikatem "tylko połączenia alarmowe", kontakty z telefonu nie są ładowane do samochodu.
  10. gzres

    Dziwne zachowanie domykania szyb

    Zadziałało, dziękuję.
  11. Otwieranie i domykanie szyb z pilota. Niby działa ale... Gdy uchylę szyby z pilota a następnie chcę je domknąć, to wszystkie trzy idą do góry za wyjątkiem prawej przedniej która w tym samym czasie radośnie idzie dalej w dół. Gdy osiągnie krańcową pozycję wszystkie szyby się zatrzymują. Po ponownym przytrzymaniu guzika na pilocie wszystkie szyby tym razem ruszają już w górę aż do pełnego zamknięcia. o co kaman? Spotkał się ktoś z tym? https://www.youtube.com/watch?v=BkxLjn_nJY8
  12. Od jakiegoś czasu pojawia się mi się dziwny komunikat na FIS. Najpierw mrugną kontrolki (na tyle szybko że nie zdążę zarejestrować które) a potem pojawia się komunikat "ACC starting" i do tego trzy gongi. Po czym wszystko się uspokaja. Trwa to może z sekundę dwie. Jednakże... pojawia się to zupełnie losowo i to raz na tydzień czasem na dwa. Nie ma żadnego wpływu na jazdę. ACC działa prawidłowo. A żadne błędy nie są sczytywane po podpięciu do kompa. Spotkał się może ktoś z taką przypadłością?
  13. I guzik by to dało bo dokładnie o to samo ich zapytałem i powiedzieli mi że nie są w stanie tego zrobić i nie zajmują się takimi rzeczami. Cytując pracownika zakładu: "Nigdy takich rzeczy nie robiliśmy. dopiero jak komuś padła to wtedy się pompami zajmowaliśmy wysyłając je do zakładu". W moim mniemaniu nie jest to "ogarnięcie tematu" pompy tylko wymontowanie części i przesłanie problemu dalej.
  14. Ja jeszcze wrócę do tematu. Czy po zdjęciu miski da się jakoś stwierdzić czy było już coś robione czy nie? Pytam dlatego że polecony przez Ciebie warsztat stwierdził że oni nic nie robią tylko zdejmują i bez zaglądania wysyłają do Ciebie. Chodzi mi o to, że nie chcę zostać bez samochodu na tydzień i płacić ekstra kasę za wysyłki jeżeli ma się okazać że wałek już był robiony i nie ma potrzeby nic z nim robić. Czy jest w Krakowie lub okolicach warsztat, który będzie w stanie określić czy jest potrzeba naprawy czy też jej nie ma?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności