Skocz do zawartości

gzres

  • Liczba zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gzres

  • Urodziny 29.10.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  • Link do tematu o samochodzie
    https:/

Ostatnie wizyty

1 155 wyświetleń profilu
  1. Również chętnie się dowiem. Jako że Kraków wprowadza SCT to niestety ale trzeba się żegnać z obecnym pojazdem i kupić coś nowszego. Na B8 mnie jeszcze nie stać, więc powoli rozglądam się za B7. Tym razem za benzyną. Oczywiście wszelkie dostępne artykuły krzyczą że wszelkie silniki benzynowe w B7 to zło. Ale wolałbym się dowiedzieć u źródła. Jak z perspektywy czasu sprawdzają się 1.4 i 1.8 tsi?
  2. Cóż, stało się. Wczoraj pasek pojechał na lawecie do mechanika. Objawy: Dwa dni wcześniej klima przestała działać. Dw dni później, odpaliłem normalnie samochód i pojechałem bez przygód do pracy. Po pracy, podczas odpalania samochód wybrał nowego papieża, ale wrócił bez dymienia i bez żadnych objawów do domu. Zgasiłem, poszedłem po rzeczy, i 10 min później passeratti już nie odpaliło. Nie obróci silnikiem. Wczoraj mechanik wyciągnął na szybko filtr oleju i znalazł opiłki. Dziś ma zrzucać miskę ale już przestałem się łudzić. Remont? pewnie chore pieniądze. używka? zero pewności co do stanu. Regenerowany? Macie jakieś doświadczenia w tej kwestii? Ktoś kupował regenerowany silnik?
  3. Minął rok naznaczony wieloma innymi wydatkami, ale najwyższy czas wrócić do tematu. Jakie mniej więcej macie spalanie w silnikach BMP przy prędkościach autostradowych? U mnie pokazuje 7-8 L. Czy tylko mnie się wydaje, że jak na diesla to trochę za dużo?
  4. Dopadło i mnie. Wczoraj po trasie autostradą ok 30 km lewe tylne koło aż parzyło. Dziś dodatkowo wolno się tocząc słychać było popiskiwanie z lewego tylnego koła. W dodatku po puszczeniu gazu przy małej prędkości czuć było ewidentnie moment hamujący. Wpiąłem VCDS - cofnąłem zaciski, zamknąłem zaciski pojechałem. Zniknęły piski i zniknął moment hamujący Użyłem hamulca postojowego. Ruszyłem. Wróciły piski i moment hamujący. Jakieś sugestie?
  5. gzres

    Problem z ACC?

    Też tak sądzę, ale wydawać ponad 1000 zeta tylko po to żeby sprawdzić to trochę dużo. Dlatego się zastanawiam czy jest jakiś warsztat który jest w stanie to zdiagnozować na 100%
  6. gzres

    Problem z ACC?

    Niestety u mnie tak łatwo nie ma. Zdjąłem grill, posprawdzałem łączenia, sprawdziłem łączenie z gatewayem, wszystko ok. Radar jednak nadal nie pracuje. Próba wejścia VCDS w 13 - regulacja dystansu kończy się komunikatem: "Brak połączenia ze sterownikiem" Gdzie w Małopolsce mógłbym się udać w celu głębszej diagnostyki?
  7. Liczone organoleptycznie przy dystrybutorze był ustawiany
  8. Jak już pisałem wcześniej, zrobione jest turbo, dpf, egr, kolektory, przepustnica, wałek rozrządu. I po tych manewrach spalanie wzrosło zauwazalnie wydawać by się mogło że przecież powinno spaść biorąc pod uwagę że nie ma zatorów nigdzie. A jednak. Jak przed robotą na wolnych obrotach pokazywał spalanie 0,5 nawet 0,4 czasem, tak teraz pokazuje 0,8-0,9. Przed robotą robiłem spokojnie 720-730 do zapalenia się rezerwy, tak teraz mam 620 i już końcówka rezerwy. Spotkał się ktoś z takim zachowaniem?
  9. gzres

    Problem z ACC?

    Odgruzowywania passeratti ciąg dalszy. Tempomat dobra rzecz. Człowiek się szybko przyzwyczaja, zwłaszcza jeśli działał. Niestety od pewnego czasu strzelił focha i nie chce dać się przeprosić. O tyle sprawa wkurzająca że nei da się nic w MFA zobaczyć, bo cały cza wisi komunikat ACC fault. Błędy jak niżej. Jakieś rady? Od czego zacząć? Kable przy radarze wyglądają ok. Czy znacie kogoś w Krakowie lub okolicach kto mógłby pomóc w ogarnięciu tematu? ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-021-BMM.clb Oznaczenie elementu SW: 03G 997 021 E HW: 03G 906 021 AB Komponent: R4 2,0L EDC 000AG 1392 Weryfikacja: --H07--- Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 0000078 Kod serwisu: WSC 00070 000 00000 VCID: 2B55B1AE8A05361CA4-807E Znaleziono 1 błąd: 005703 - Sprawdzić kodowanie sterowników w obrębie magistrali danych układu napędowego P1647 - 000 - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 261420 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.02.07 Czas: 18:49:42 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.69 V Bity binarnie: 00000001 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 90.3 Nm Kody gotowości: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet:. 3C0-614-095-C2.clb Oznaczenie elementu SW: 3C0 614 109 B HW: 3C0 614 109 B Komponent: ESP 440 C4 H018 0001 Weryfikacja: H018 Numer seryjny: 0775181373 Kodowanie: 0013605 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 1D316F76C4B1C8AC2A-8048 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01314 - Sterownik silnika 008 - Niezrozumiały sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 6 Wew.licznik błędów: 160 Przebieg: 261451 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.02.08 Czas: 17:26:44 01319 - Sterownik układu regulacji odstępu od poprzednika (J428) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 4 Wew.licznik błędów: 160 Przebieg: 261451 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.02.08 Czas: 17:26:45 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 13: Reg.dystansu Nie może być osiągnięty ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\3C0-920-xxx-17.clb Oznaczenie elementu SW: 3C0 920 871 HW: 3C0 920 871 Komponent: KOMBIINSTRUMENT VD1 1614 Weryfikacja: V0007000 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0007105 Kod serwisu: WSC 00070 067 57207 VCID: 61C91386B849AC4C4E-8034 Znaleziono 1 błąd: 01319 - Sterownik układu regulacji odstępu od poprzednika (J428) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 201 Przebieg: 261451 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.02.08 Czas: 17:26:42 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet:. AKP\3C0-907-530-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 3C0 907 530 B HW: 3C0 907 951 Komponent: Gateway 007 0040 Weryfikacja: 00007000 Numer seryjny: 1200A06B30005F Kodowanie: 7FFF1C04EE2002 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 204F5682F3C3E54401-8074 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01319 - Sterownik układu regulacji odstępu od poprzednika (J428) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 161 Przebieg: 261451 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.02.08 Czas: 17:28:22 01207 - Sterownik dodatkowego ogrzewania (J364) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 161 Przebieg: 261451 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2020.02.08 Czas: 17:28:23
  10. Obecnie jest tak jak na załącznikach. DPF już wytargany i pojechał na mycie. Czy możliwe jest odłączenie ACC w razie problemów z DPF czy to raczej oddzielna sprawa? Pytam bo komunikat o ACC fault pojawiało się zawsze i tylko razem z komunikatem engine work fault i mruganiem świec żarowych. Jak nie było engine fault i świec żarowych to ACC działało.
  11. Błędy są sczytane po kasowaniu błędów i przejechaniu kilku km
  12. Jako że na tym forum ciężko jest uzyskać pomoc, postanowiłem jeszcze raz rozebrać koło i przyjrzeć się problemowi. Błąd 02432 wskazywał na problemy z zasilaniem silniczka. Po rozebraniu wszystkiego okazało się, że nowy silniczek nie do końca jest kompatybilny z wtyczką. Obudowa silniczka posiada dwie wypustki zatrzaskowe. Jedną z boku gniazda, na prostokątnej części oraz jedną od góry na dłuższym boku. Po założeniu wtyczki na obudowę zatrzasnęła się jedynie boczna wypustka. Problem w tym że otwory na te wypustki we wtyczce nie pasują idealnie do wypustek lub też na odwrót dla ścisłości. Dopiero dzisiaj i rozebraniu wszystkie i pokombinowaniu udało się dopchnąć wtyczkę tak aby zapięła się na drugiej wypustce. I dopiero teraz wtyczka sięga styków w obudowie silniczka. Ten zabieg sprawił, że komputer rozpoznał silnik i wszystko zaczęło grać.
  13. Odświeżę temat, bo mam przypadek podobny jak autor. Od razu zaznaczam że chałupnictwo w postaci zaślepiania kontrolek nie wchodzi w grę. Co się działo i co zrobiłem. 1. Bez wcześniejszych objawów hamulec odmówił posłuszeństwa, oczywiście w pozycji zamkniętej. 2. Prawy silnik odpuścił, lewy nie. 3. Miganie przycisku, miganie czerwonej kontrolki, zapaliła się żółta 4. Prawy już nie się nie dał zablokować 5. Wykręciłem lewy silnik, podpiąłem go pod aku, działał w obie strony. 6. Chciałem go przykręcić nazad ale przy moim szczęściu ułamałem mocowanie silniczka 7. Zakupiłem nowy silnik, zamontowałem. Prawy zaczął działać. Lewy ****. 8. Wspominałem już o moim szczęściu? Zwalił mi się kabel do VCDS. 9. Pożyczyłem kabel od kolegi i udało się sczytać błędy: Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: Oznaczenie elementu: Komponent i/lub wersja: Kodowanie: Kod serwisu: VCID: 55A13755AC0151EC22-FFFE 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 02428 - Lewy silnik hamulca postojowego (V282); nieosiągnięta siła napięcia 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110010 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 35 Przebieg: 257736 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2019.09.30 Czas: 20:10:53 Ramka zamrożona: Napięcie: 8.18 V Zliczanie: 204 02432 - napięcie zasilania lewego silnika hamulca postojowego (V282) 011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11101011 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 57 Wew.licznik błędów: 239 Przebieg: 257736 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2019.09.30 Czas: 20:10:22 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.49 V Zliczanie: 116 No i teraz pytanie co dalej? Czy może ktoś łopatologicznie wytłumaczyć krok po kroku jak ugryźć temat? Jak zaadaptować silnik? Jak dostać się ewentualnie do sterownika?
  14. Sprawa wygląda tak Dwa tygodnie temu wracając do domu wjechałem na autostradę. Zapodałem prędkość przelotową 100 i sobie leciałem bez problemów. Po jakimś czasie stwierdziłem że nudno i na tempo podniosłem prędkość do 140. Zrobił ładnie redukcję, zaczął przyspieszać i nagle dup. coś strzeliło i zaczął syczeń jak odkurzacz nad nogami kierowcy. Następnego dnia analiza strat i okazało się że poszedł wąż do turbo. Ten krótki dolotowy. Zakupiłem nowy (rzemiosło) zamontowałem i działało przez kilka dni. Potem sporadycznie od czasu do czasu a obecnie już cały czas wali następujące błędy: Nadmienię że w czasie wymiany węża samochód stał bez aku kilka godzin. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-021-BMM.clb Oznaczenie elementu SW: 03G 997 021 E HW: 03G 906 021 AB Komponent: R4 2,0L EDC A000AG 1392 Weryfikacja: --H07--- Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 0000078 Kod serwisu: WSC 00070 000 00000 VCID: 2B543F308A0531196C-807E 6 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 001137 - Czujnik ciśnienia spalin 1 (G450) P0471 - 000 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 28 Wew.licznik błędów: 255 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h (bez jednostek): -5.10 (bez jednostek): -30.60 Masowe n.przepływu: 5.69 g/s Temperatura: 204.0*C Temperatura: 31.5*C 008825 - Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza P2279 - 000 - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 28 Wew.licznik błędów: 255 Wskaźnik czasu: 0 005715 - Odczytać kody błędów sterownika systemu ABS P1653 - 000 - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % (bez jednostek): 0.00 Bity binarnie: 00000000 Bity binarnie: 00110001 Cykl pracy: 0.0 % 005717 - Odczytać kody błędów sterownika automatyczej regulacji dystansu (ADR) P1655 - 000 - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Wskaźnik czasu: 0 005673 - Mag.danych układu napędowego P1629 - 000 - brak informacji ze sterownika ADR (autom.reg.odstępu) Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 23 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 255893 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2019.08.19 Czas: 12:05:49 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 798 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 13.60 V Bity binarnie: 00010011 Bity binarnie: 00000000 Bity binarnie: 00000000 005703 - Sprawdzić kodowanie sterowników w obrębie magistrali danych układu napędowego P1647 - 000 - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 23 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 255893 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2019.08.19 Czas: 12:05:49 Kody gotowości: 0 1 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 3C0-614-095-C2.clb Oznaczenie elementu SW: 3C0 614 109 B HW: 3C0 614 109 B Komponent: ESP 440 C4 H018 0001 Weryfikacja: H018 Numer seryjny: 0775181373 Kodowanie: 0013605 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 1D30E1E8C4B1CFA9E2-8048 Znaleziono 1 błąd: 01319 - Sterownik układu regulacji odstępu od poprzednika (J428) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 23 Wew.licznik błędów: 182 Przebieg: 255893 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2019.08.19 Czas: 12:05:49 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 13: Reg.dystansu Nie może być osiągnięty ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\3C0-920-xxx-17.clb Oznaczenie elementu SW: 3C0 920 871 HW: 3C0 920 871 Komponent: KOMBIINSTRUMENT VD1 1614 Weryfikacja: V0007000 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0007105 Kod serwisu: WSC 00070 067 57207 VCID: 61C89D18B849AB4986-8034 Znaleziono 1 błąd: 01319 - Sterownik układu regulacji odstępu od poprzednika (J428) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 23 Wew.licznik błędów: 185 Przebieg: 255893 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2019.08.19 Czas: 12:05:46 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: AKP\3C0-907-530-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 3C0 907 530 B HW: 3C0 907 951 Komponent: Gateway 007 0040 Weryfikacja: 00007000 Numer seryjny: 1200A06B30005F Kodowanie: 7FFF1C04EE2002 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 204ED81CF3C3E241C9-8074 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01207 - Sterownik dodatkowego ogrzewania (J364) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 254 Wew.licznik błędów: 225 Przebieg: 249869 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2019.04.18 Czas: 11:37:15 01319 - Sterownik układu regulacji odstępu od poprzednika (J428) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 254 Wew.licznik błędów: 225 Przebieg: 249869 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2019.04.18 Czas: 11:37:15 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: 3C0-959-433-25.clb Oznaczenie elementu SW: 3C0 959 433 R HW: 3C0 959 433 R Komponent: IMMO 042 0383 Weryfikacja: 00042000 Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kod serwisu: WSC 77411 146 66486 VCID: 3978157870599389EE-806C Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 3C0 905 861 J Komponent: ELV 029 0380 3C0905861J ELV 029 0380 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 02823 - Warunki blokowania el. blokady kolumny kierownicy niespełnione 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 7 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 220 Przebieg: 256319 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2019.08.23 Czas: 18:53:51 02827 - Żądanie wzbudzenia przez ESP 008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 220 Przebieg: 256319 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2019.08.23 Czas: 18:53:52 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 42: Elektr.drzwi kier. Plik etykiet: AKP\1K0-959-701-MIN3.clb Oznaczenie elementu SW: 1K0 959 701 P HW: 1K0 959 793 L Komponent: J386 TUER-SG FT 1131 Weryfikacja: 32008001 Numer seryjny: 00000034678331 Kodowanie: 0000181 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 3B740F707A65A199FC-806E 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00932 - Silnik podnośnika szyby po stronie kierowcy (V147) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100101 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 207 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 01034 - Aktywna ochrona termiczna podnośnika szyby; kierowca 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100101 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 207 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 52: Elektr.drzwi pas. Plik etykiet: AKP\1K0-959-702-MIN3.clb Oznaczenie elementu SW: 1K0 959 702 P HW: 1K0 959 792 L Komponent: J387 TUER-SG BT 1131 Weryfikacja: 32008001 Numer seryjny: 00000515778422 Kodowanie: 0000180 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 3C760C6C7F6BA6A1F5-8068 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00933 - Silnik podnośnika szyby po stronie pasażera (V148) 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100101 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 207 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 01035 - Aktywna ochrona termiczna podnośnika szyby; pasażer 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100101 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 207 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności