FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1241 Napisano 16 Stycznia 2017 Po co Ci pompa jeśli Twoja jest sprawna-pompki olejowe wymienia się wtedy kiedy pokruszą się koła zębate lub ogniwa z łańcuszka zostają wytarte(opiłki wskakuj do ślimaka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syga19 Zgłoś #1242 Napisano 16 Stycznia 2017 Dzwoniłem teraz do serwisu VW. Trafiłem na bardzo fajnego gościa z którym w sumie pogadałem z 30 minut. On twierdzi, że u nich w serwisie był jeden przypadek CR tzn przyjechał mężczyzna i kazał wymienić , wymienili wybierak i już nie wrócił. Nie zdarzyło im się, że ktoś przyjechał z CR i brakiem smarowania. Mówił żebym wymienił wybierak na ten utwardzony (77mm ale już jakiś poprawiony) i nie będzie problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolevsky Zgłoś #1243 Napisano 16 Stycznia 2017 Poprawiony to jest 100mm z każdymi 77mm jest problem. Sam wymieniam je co 60 kkm wraz z wymianą oleju w skrzyni. Co prawda od nowości nie było praktycznie przy żadnej wymianie widać na nim zużycia, ale wymieniam... tak dla spokojności Dzwoniłem teraz do serwisu VW. Trafiłem na bardzo fajnego gościa z którym w sumie pogadałem z 30 minut. On twierdzi, że u nich w serwisie był jeden przypadek CR tzn przyjechał mężczyzna i kazał wymienić , wymienili wybierak i już nie wrócił. Nie zdarzyło im się, że ktoś przyjechał z CR i brakiem smarowania. Mówił żebym wymienił wybierak na ten utwardzony (77mm ale już jakiś poprawiony) i nie będzie problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #1244 Napisano 16 Stycznia 2017 Dzwoniłem teraz do serwisu VW. Trafiłem na bardzo fajnego gościa z którym w sumie pogadałem z 30 minut. On twierdzi, że u nich w serwisie był jeden przypadek CR tzn przyjechał mężczyzna i kazał wymienić , wymienili wybierak i już nie wrócił. Nie zdarzyło im się, że ktoś przyjechał z CR i brakiem smarowania. Mówił żebym wymienił wybierak na ten utwardzony (77mm ale już jakiś poprawiony) i nie będzie problemu. Jak będziesz miał problem ze smarowaniem to pojedziesz do ASO, Czy zregenerujesz wałek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syga19 Zgłoś #1245 Napisano 16 Stycznia 2017 Napisałem tylko co powiedział gościu z ASO. Przeczytałem 63 strony i wiem, że CR problem też dotyczy ale narazie chyba nie będę tego robił bo właśnie wydałem 5k na nową pompe wtryski zbiornik itd (pompa opiłkowała) i jestem lekko spłukany. Zorbie to za parę miesięcy a na tą chwilę plan jest taki, że jak się zapali kontrolka to od razu auto gaszę i na lawetę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speeder2222 Zgłoś #1246 Napisano 17 Stycznia 2017 Ja już jestem po regeneracji:) Oddałem wałek do Tomka koszt 600. Stary zabierak był wymieniony przez poprzedniczkę wyglądał na w miarę dobry, ale gniazdo wałka miało już duuuuży luz. Silnik cr cbab z przebiegiem 230k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syga19 Zgłoś #1247 Napisano 17 Stycznia 2017 Czy ten problem występował w 2.0 TFSI B6 ? Pytam bo znajomy mój jeździ takim autem i raczej chyba nie zna tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1248 Napisano 18 Stycznia 2017 TFSI ma podobny moduł pompy tylko że nie można go rozpołowić-nie występuje w nim problem zabieraka tylko urywają się zębatki,pękają łańcuszki oraz wyciera sie loża wałków gdzie występuje luz wzdłużny ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speeder2222 Zgłoś #1249 Napisano 18 Stycznia 2017 Masakra kurde to w benzynach jest jeszcze gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1250 Napisano 17 Lutego 2017 (edytowane) Mam do Was wielką prośbę! Nie pozwalajcie swoim mechanikom odkręcać koła pośredniego od korpusu, ponieważ po ponownym dokręceniu i złym ustawieniu luzu międzyzębnego dzieje się "koniec świata"!!!Nie ma potrzeby odkręcania aby sprawdzić stan gniazda lub zabieraka!!! Wyciągnąć proszę zabezpieczenie z pompki,wysunąć zabierak,odkręcić dwa torxy i POMPKĘ UNIEŚĆ DO GÓRY.Mamy wtedy wszystko na zewnątrz. Edytowane 17 Lutego 2017 przez FUTURUM serwis pomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #1251 Napisano 17 Lutego 2017 Mam do Wielką prośbę!Nie pozwalajcie swoim mechanikom odkręcać koła pośredniego od korpusu [...] Dzięki za cenną uwagę. Ciekawe, czy mechanicy o tym wiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1252 Napisano 17 Lutego 2017 To fakt po odkreceniu koła pośredniego trzeba później ustawić luz między zębny szczelinomierzem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #1253 Napisano 17 Lutego 2017 PW UNIMIX Kieliszczak A ja ich odradzam. Swego czasu dzwoniłem z tematem, za samą robotę krzyknęli dużą kwotę, ponad tysiąc pln. Plus jak zapewniał Pan, na pewno wyjdzie, że trzeba zmienić rozrząd, coś pęknie, może pasek od alternatora do wymiany. Na moją sugestię, że rozrząd nowy i po co zakładać problemy Pan stwierdził, że zawsze coś wychodzi plus to kilka dni roboty. I średnio cena 2-3 tysiące plus cena wałka/pompy. Finalnie mój mechanik ogarnął temat wymiany całej w kilka godzin, za kilka stów roboty plus olej i filtr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #1254 Napisano 17 Lutego 2017 A ja ich odradzam.Swego czasu dzwoniłem z tematem, za samą robotę krzyknęli dużą kwotę, ponad tysiąc pln. Plus jak zapewniał Pan, na pewno wyjdzie, że trzeba zmienić rozrząd, coś pęknie, może pasek od alternatora do wymiany. Na moją sugestię, że rozrząd nowy i po co zakładać problemy Pan stwierdził, że zawsze coś wychodzi plus to kilka dni roboty. I średnio cena 2-3 tysiące plus cena wałka/pompy. Finalnie mój mechanik ogarnął temat wymiany całej w kilka godzin, za kilka stów roboty plus olej i filtr. znam takich stę stękaczy wizjonerów, i tak trza po nich poprawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TKtomek Zgłoś #1255 Napisano 1 Marca 2017 Witam. Proszę o informację czy mój passat BMP z roku 2007 posiada łańcuch czy koła zębate. Jeśli jest to możliwe to czy idzie po VIN odczytać czy mam silnik 8V czy 16V? WVWZZZ3CZ7P164831 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #1256 Napisano 1 Marca 2017 BMP= 8V 2007=koła zębate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TKtomek Zgłoś #1257 Napisano 1 Marca 2017 Sylwek1972 dzięki bardzo. Rozumiem, że 8V to ta bardziej udana (trwała) jednostka?? Czy oprócz regeneracji wałka w FUTURUM powinienem o czym jeszcze pomyśleć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #1258 Napisano 2 Marca 2017 (edytowane) Najważniejsze to zarobić wałek (zabierak) ,reszta ok. Edytowane 2 Marca 2017 przez sylwek1972 sylwektpsa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #1259 Napisano 2 Marca 2017 Czytam te dziesiątki stron wątku i przeraża mnie co ja kupiłem !!! A tak na poważnie, mój nowy nabytek wyjechał z fabryki w sierpniu 2010r. na szafie mam obecnie potwierdzone 220 tyś i raczej nikt do pompy nie zaglądał. Z tego co tu czytam to u mnie jest ta najdłuższa wersja tego imbusu. Ktoś w CBAB z 10cm "ołówkiem" robił to już, a jeśli tak to przy jakim przebiegu? Zastanawiają mnie jeszcze dwie sprawy. Po pierwsze to czy w B7 inżynierowie poszli po rozum do głowy i zmienili te kłopotliwe rozwiązania czy dalej pchają taką fuszerkę? Drugie pytanie: jak się ma zużycie tego imbusu do np. jazdy z kończącym swój żywot kołem dwu-masowym? W silniku zaczyna wtedy szarpać wałem i całym zespołem napędowym a w początkowej fazie przecież kierowca nawet nie wyczuje tych drgań? Jak myślicie, jaki to ma wpływ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #1260 Napisano 2 Marca 2017 zmieniałem, co prawda w CBBB ale 10cm imbus. Przy 158 tys, profilaktycznie po zakupie auta. Bez większych śladów zużycia http://forum.vw-passat.pl/threads/40909-Pompa-oleju-zawodny-mechanizm-nap%C4%99du?p=2413294&viewfull=1#post2413294 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach