Skocz do zawartości

syga19

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O syga19

  • Urodziny 07.07.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielona Góra

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy ten problem występował w 2.0 TFSI B6 ? Pytam bo znajomy mój jeździ takim autem i raczej chyba nie zna tematu.
  2. Napisałem tylko co powiedział gościu z ASO. Przeczytałem 63 strony i wiem, że CR problem też dotyczy ale narazie chyba nie będę tego robił bo właśnie wydałem 5k na nową pompe wtryski zbiornik itd (pompa opiłkowała) i jestem lekko spłukany. Zorbie to za parę miesięcy a na tą chwilę plan jest taki, że jak się zapali kontrolka to od razu auto gaszę i na lawetę.
  3. Dzwoniłem teraz do serwisu VW. Trafiłem na bardzo fajnego gościa z którym w sumie pogadałem z 30 minut. On twierdzi, że u nich w serwisie był jeden przypadek CR tzn przyjechał mężczyzna i kazał wymienić , wymienili wybierak i już nie wrócił. Nie zdarzyło im się, że ktoś przyjechał z CR i brakiem smarowania. Mówił żebym wymienił wybierak na ten utwardzony (77mm ale już jakiś poprawiony) i nie będzie problemu.
  4. Mam passka cbbb cr z polowy 2009 roku. 300k na blacie wiec trzeba myslec nad wymiana. Mam zapis w ksiazce ze przy 130tys w Niemczech wymieniany byl silnik na nowy ale nie znam powodu, na wybierak to troche za szybko. Wybierak mam bankowo 77m. Z tego co sie orientowalem regeneracja u Tomka to koszt 600 zl. Na allegro mozna kupic tez pompy olejowe do passka b7 czyli juz poprawione.Czy takie pompy beda pasowac ? 03L115105D taka pompa podejdzie do mojego cr ? Te pompy sa po 350 zl.
  5. Jakby ktoś z lubuskiego chciał staging bez lutowania to zapraszam. Mam x-toola.
  6. Kupilem passata lekko strzelonego przodem. Uchwyty w lampach byly polamane ale nie chcialem spawac kupilem drugie lampy z 2010 roku bixenonowe skretne. Lampy wedlug mnie fatalnie swieca. Mialem juz auta na ksenonie i jazda w nocy to byla bajka a teraz to strach jechac. Lampy swieca nisko i do tego swiatlo nie jest takie jasne jak byc powinno. Kiedys cos czytalem ze ten bixenon juz z fabryki wychodzil ze slabymi bixenonami. Co poradzicie ? Jechac do aso na kodowanie/adaptacje jakas vagiem moze trzeba zrobic ? Czy podjechac na zwyklada stacje diagnostyczna u sprobowac ustawic? A moze zarniki ?
  7. Czyli przetwornice z lampy poliftowej nie będą pasować dla lampy przedliftowej? Czy pasują wtyki tylko mocowanie jest inne? Cena lampy kosmos - 1500 zł sztuka. Przed liftowe kupię dwie za 1200 zł
  8. Witam. Tak jak w tytule , szukam ale nie znalazłem. Co zmieniło się w Passacie b6 po lifcie? Środek to wiadomo, zegary, kierownica, grill z dużym znaczkiem ale czy coś jeszcze? Głównie chodzi mi o lampy , czy bixenon od początku produkcji do tego z 2011 roku czym się różni? Bo mi się wydaje, że jest taki sam. Muszę jedną lampę dokupić a nie chce strzelić babola.
  9. Tylko, że Pani w serwisie powiedziała, żeby przyjechać i sprawdzimy czy wtryski nadają się do wymiany a że wtryski nie leją to pewnie powie , że się nie nadają i tak się zastanawiam czy nie pojechać tam dopiero jak padną wtryski.
  10. syga19

    Felgi aluminiowe do B6

    co sądzicie o tym felgach : http://allegro.pl/nowe-felgi-giasone-audi-a3-s3-a4-a6-17-mat-sport-i5094099771.html ? podobno jakaś włoska firma. model rotor wygląda pięknie na passacie choć są z audi.
  11. Tutaj macie filmik jak wyłączyć diagnostykę żarówek:
  12. Mi po wyłączeniu sygnału o zapiętych pasach bezpieczeństwa przestał działać auto hold. Robiłem według tego Ktoś ma jakieś pomysły jak to zrobić , żeby ten auto hold działał?
  13. Panowie podłączałem vcds i wtryski mam dobre ale dowiedziałem się, że mogę wymienić je na nowe w salonie VW w ramach akcji serwisowej. Silnik 170 PS. Zmienialibyście czy jak jest dobrze to nie ma co szukać? Boje się trochę, że akcja się skończy i może warto skorzystać.
  14. Ja mam 234 tyś. Przebieg realny bo auto kupione od rodziny, z książką serwisową i wpisami w VW do samego końca. Z tego co wiem to z poważnych rzeczy poprzedni właściciel robił silnik bo pękła głowica. To jakieś 50 tyś km. Jak do tej pory odpukać nic się nie dzieje. Nawet dwumasa i turbo od nowości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności