Skocz do zawartości

speeder2222

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O speeder2222

  • Urodziny 26.05.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Darłowo

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Witam Wszystkich. Posiadam paska z silnikiem 2.0 tdi oznaczenie silnika CBAB. Dzisiaj zaglądałem pod autko, i odkryłem coś dziwnego. W bloku okolice turbiny jest dziura nagwintowana czyściutka bez kurzu tak jakby była tam jakaś śruba. Na zdjęciu zaznaczyłem to na czerwono, czy tam rzeczywiście coś się odkręciło i zgubiło?
  2. Wyrkos ja zregenerowałem u Tomka z Rumi i powiem że warto było, wysłałem sam wałek do regeneracji. Odesłał zregenerowany, mechanior poskładał to do kupy i jest gitara.
  3. I tego właśnie się boje o te wtryski. Jest jeszcze jedno małe ale, a mianowicie pompa wysokiego ciśnienia została założona ad vw amarok czy jakoś tak wersja z silnikiem bodajże 173 konie i czy tu nie jest pies pogrzebany, może nie pasuje zawór ZME na pompie wysokiego ciśnienia do całości mojego układu i tu jest babol?
  4. Witam. Jako że nie mogę jeszcze zakładać nowych postów podepnę się tutaj. Problem z moim autem jest taki, zopiłkowała się pompa wysokiego ciśnienia, mechanik wymienił pompę wypłukał cały układ paliwowy listwę CR itd.. mówił że opiłki nie dostały się na wtryski więc ok. Poskładał wszystko lecz auto nie odpala odpalił na placka auto chodziło nawet mówił że równo nic nie telepało silnikiem, ale na kluczyk kręci a nie pali. Mam pytanie, czy może to być wina zaworów DRV i ZME na listwie CR bo je podmieniał ale one były z paska lecz o innym kodzie silnika i auto nadal nie odpalało z kluczyka, czy gdzie indziej szukać przyczyny?
  5. Cześć. Ja u siebie zauważyłem że delikatnie pulsują światła i nawet widać podświetlenie fisa że również delikatnie nierówno pulsuje. Wymieniłem regulator na oryginalny i dalej jest to samo. Napięcie na aldku 14,4 jak skała stabilne.
  6. Kolego Luki195 moduł ten 3C8 919 475 i GW minimum z literką na końcu E. A tu masz opis po jeniecku dokładnie co potrzeba http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=166
  7. Masakra kurde to w benzynach jest jeszcze gorzej.
  8. Matek--1 Ale ty masz dużo popiełu:) ja mam 150ml i srałem żarem a u ciebie 219ml szok. Napisz jak u ciebie ze spalaniem i mocą przy takiej ilości popiołu.
  9. Ja już jestem po regeneracji:) Oddałem wałek do Tomka koszt 600. Stary zabierak był wymieniony przez poprzedniczkę wyglądał na w miarę dobry, ale gniazdo wałka miało już duuuuży luz. Silnik cr cbab z przebiegiem 230k.
  10. Kolego kozinskit mój CBAB 2008 ma koła zębate i krótki zabierak.Dzisiaj trafił na warsztat będzie robiony wałek + grubszy zabierak:jupi
  11. A czy można DPF-a rozciąć i wywalić ten popiół?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności