Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

o co chodzi z tym linkiem?

Na tej stronie po prawej jest "View 3D PDF (78 KB)"

Dajesz otwórz i "kliknij, aby uaktywnić..."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałem polubownie załatwić sprawę z serwisem ale się niestety nie udało na samym końcu zmienili zdanie, dowiedziałem się też, że nie podłączali paska pod kompa(standardem serwisu jest podłączenie przed i po naprawie).

Jutro z biegłym rozbieramy auto i zobaczymy

coś wiadomo czy dalej auto stoi w serwisie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobione, jeździ :spadam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ściągłem dziś misę i okazało się że mam pompę na łańcuchu i nie wiem jak się za to zabrać czy muszę jeszcze zdjąć dekiel samej pompy żeby dostać się do tego dziadostwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam paska b6 higlain 2litry dsg

Wymieniłem napinacz nowy rozad kapletny

Dwumasa i stukanie zostało na zimny silniku i wolnych obrotach

Czy to może być od pompy olejowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stukanie zostało na zimny silniku i wolnych obrotach

Czy to może być od pompy olejowej

 

Pompy olejowej- modułu nie usłyszysz. Usterki szukaj gdzie indziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest taki metaliczny poglos jakby nakrętki latamy a przy gaszeniu jakieś dzwonienie dziwne jest już nie wiem za co się zabrać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest taki metaliczny poglos jakby nakrętki latamy a przy gaszeniu jakieś dzwonienie dziwne jest już nie wiem za co się zabrać

 

Koło dwumasowe. Może podeślij odgłos tej przypadłości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwumasa została wymieniona nowy rozad komplet napinacz 3razy wymieniałem nowe wtryski. I to tylko na zimnym silniku na postoju słychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co Ty dokładnie chcesz zrobić??

Wymienić ten nieszczęsny zabierak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, w najbliższym czasie mam zamiar zabrać się za zmodernizowanie mojej pompy oleju napędzanej łańcuchem- aktualny przebieg 308tyś.

W tym celu zakupiłem już nowy moduł wałków wyrównażających , dawcą jest audi A4 CAGA z 2010 roku z przebiegiem 110tys. - zbierak jest w stanie b. dobrym.

W serwisie zamówiłem koło zębate 03G105212D - 180zł po rabatach oraz nowy zbierak 03g115281E.

Przyszedł czas na kilka pytań:

- czy na wale korbowym jest jakieś oznaczenie do jakiej głębokości należy wcisnąć koło zębate? ( 03G105212 D )

- z tego co zaobserwowałem do mojej starej pompy jest zamocowany smok z wygiętą rurką, natomiast w nowej jest z tworzywa. Czy powinienem do nowej pompy przełożyć smok ze starej?

- Czy muszę zakupić jakieś dodatkowe - nowe śruby?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek jak jest z moim zabierakiem mam pompe na łańcuch a znajomy mech. mówi mi że mogę spać spokojnie. Mam 168 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym posiadać umiejętności jasnowidzenia ale na chwilę obecną brak wolnych miejsc w szkole wróżbitów:)

Musisz na słowo uwierzyć swojemu mechanikowi...pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy na forum, 2 tyg temu kupiłem Passata B6 2.0 tdi 8v (BMP) . Naczytałem się o wadliwych pompach olejowych, z tąd moje pytanie czy jest możliwość sprawdzenia czy mam pompe na łańcuchy czy na wałkach bez rozbierania silnika? Rocznik 2005 model 2006 vin: WVWZZZ3CZ6E100935. Byłem u mechanika niby speca od tych silników,ale nie znam go osbiscie i stwierdził,że musi sciągnać miske olejową zeby to sprawdzić i przy okazji wymenić olej który wymieniałem 2 tyg. temu z tąd moje 2 pytanie czy trzeba wymieniać ten olej czy można wlać stary w razie jakby jednak sciągał tą miskę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy na forum, 2 tyg temu kupiłem Passata B6 2.0 tdi 8v (BMP) . Naczytałem się o wadliwych pompach olejowych, z tąd moje pytanie czy jest możliwość sprawdzenia czy mam pompe na łańcuchy czy na wałkach bez rozbierania silnika? Rocznik 2005 model 2006 vin: WVWZZZ3CZ6E100935. Byłem u mechanika niby speca od tych silników,ale nie znam go osbiscie i stwierdził,że musi sciągnać miske olejową zeby to sprawdzić i przy okazji wymenić olej który wymieniałem 2 tyg. temu z tąd moje 2 pytanie czy trzeba wymieniać ten olej czy można wlać stary w razie jakby jednak sciągał tą miskę?

 

A nie lepiej zadzownić do pierwszego lepszego aso i zapytac się jaki masz napęd pompy po vinie.

Takie rzeczy powiedza ci bez problemu.

 

Co do oleju ja bym wymienił na nowy, w aso mimo zmiany zabieraka wlewaja stary olej jeśli klient nie będzie chciał zalać go nowym olejem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pytanie czy trzeba wymieniać ten olej czy można wlać stary w razie jakby jednak sciągał tą miskę?

 

Mechanik dobrze radzi jeśli che zalać po zdjęciu miski świeżym olejem silnik. Miska po zdjęciu zostaje oczyszczona ze szlamu jaki może się w niej znajdować więc i warto zalać nowy olej. Jeśli chodzi o rodzaj napędu modułu to zrób tak jak kolega wyżej napisał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dwumasa została wymieniona nowy rozad komplet napinacz 3razy wymieniałem nowe wtryski. I to tylko na zimnym silniku na postoju słychać.

 

Koło wymieniłeś na nowe oryginalne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

krótkie pytanie bo temat czytałem jakiś czas temu i nie pamiętam czy przy wymianie tego imbusika a chyba go kupię i przy wymianie oleju zdejme miskę i zobaczę i nawet jak będzie dobry a po 140 tys km trochę pewnie będzie wyrobione to wymienię tylko czy tam trzeba ten cały mechanizm z tymi kołami zębatych wykręcić czy da się ten imbusik wymienić tylko po demontażu miski olejowej ?

Nie mam kanału ale skoro w leonie 1 sam wyjalem turbo i wyczyścićilem to z tym chyba tez sobie poradzę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności