Bimbasz Zgłoś #761 Napisano 8 Sierpnia 2014 http://www.te.com/catalog/products/en?q=1718200-1 o co chodzi z tym linkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyz Zgłoś #762 Napisano 8 Sierpnia 2014 o co chodzi z tym linkiem? Na tej stronie po prawej jest "View 3D PDF (78 KB)" Dajesz otwórz i "kliknij, aby uaktywnić..." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #763 Napisano 12 Sierpnia 2014 Chciałem polubownie załatwić sprawę z serwisem ale się niestety nie udało na samym końcu zmienili zdanie, dowiedziałem się też, że nie podłączali paska pod kompa(standardem serwisu jest podłączenie przed i po naprawie).Jutro z biegłym rozbieramy auto i zobaczymy coś wiadomo czy dalej auto stoi w serwisie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnnyz Zgłoś #764 Napisano 21 Sierpnia 2014 Zrobione, jeździ :spadam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #765 Napisano 27 Sierpnia 2014 Witam ściągłem dziś misę i okazało się że mam pompę na łańcuchu i nie wiem jak się za to zabrać czy muszę jeszcze zdjąć dekiel samej pompy żeby dostać się do tego dziadostwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #766 Napisano 27 Sierpnia 2014 A co Ty dokładnie chcesz zrobić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gruby518 Zgłoś #767 Napisano 30 Sierpnia 2014 Witam mam paska b6 higlain 2litry dsg Wymieniłem napinacz nowy rozad kapletny Dwumasa i stukanie zostało na zimny silniku i wolnych obrotach Czy to może być od pompy olejowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #768 Napisano 30 Sierpnia 2014 stukanie zostało na zimny silniku i wolnych obrotachCzy to może być od pompy olejowej Pompy olejowej- modułu nie usłyszysz. Usterki szukaj gdzie indziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gruby518 Zgłoś #769 Napisano 30 Sierpnia 2014 To jest taki metaliczny poglos jakby nakrętki latamy a przy gaszeniu jakieś dzwonienie dziwne jest już nie wiem za co się zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #770 Napisano 30 Sierpnia 2014 To jest taki metaliczny poglos jakby nakrętki latamy a przy gaszeniu jakieś dzwonienie dziwne jest już nie wiem za co się zabrać Koło dwumasowe. Może podeślij odgłos tej przypadłości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gruby518 Zgłoś #771 Napisano 30 Sierpnia 2014 Dwumasa została wymieniona nowy rozad komplet napinacz 3razy wymieniałem nowe wtryski. I to tylko na zimnym silniku na postoju słychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #772 Napisano 31 Sierpnia 2014 A co Ty dokładnie chcesz zrobić?? Wymienić ten nieszczęsny zabierak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #773 Napisano 1 Września 2014 Witam, w najbliższym czasie mam zamiar zabrać się za zmodernizowanie mojej pompy oleju napędzanej łańcuchem- aktualny przebieg 308tyś. W tym celu zakupiłem już nowy moduł wałków wyrównażających , dawcą jest audi A4 CAGA z 2010 roku z przebiegiem 110tys. - zbierak jest w stanie b. dobrym. W serwisie zamówiłem koło zębate 03G105212D - 180zł po rabatach oraz nowy zbierak 03g115281E. Przyszedł czas na kilka pytań: - czy na wale korbowym jest jakieś oznaczenie do jakiej głębokości należy wcisnąć koło zębate? ( 03G105212 D ) - z tego co zaobserwowałem do mojej starej pompy jest zamocowany smok z wygiętą rurką, natomiast w nowej jest z tworzywa. Czy powinienem do nowej pompy przełożyć smok ze starej? - Czy muszę zakupić jakieś dodatkowe - nowe śruby? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #774 Napisano 8 Września 2014 Tomek jak jest z moim zabierakiem mam pompe na łańcuch a znajomy mech. mówi mi że mogę spać spokojnie. Mam 168 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #775 Napisano 11 Września 2014 Chciałbym posiadać umiejętności jasnowidzenia ale na chwilę obecną brak wolnych miejsc w szkole wróżbitów:) Musisz na słowo uwierzyć swojemu mechanikowi...pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chrisbeest Zgłoś #776 Napisano 25 Września 2014 Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy na forum, 2 tyg temu kupiłem Passata B6 2.0 tdi 8v (BMP) . Naczytałem się o wadliwych pompach olejowych, z tąd moje pytanie czy jest możliwość sprawdzenia czy mam pompe na łańcuchy czy na wałkach bez rozbierania silnika? Rocznik 2005 model 2006 vin: WVWZZZ3CZ6E100935. Byłem u mechanika niby speca od tych silników,ale nie znam go osbiscie i stwierdził,że musi sciągnać miske olejową zeby to sprawdzić i przy okazji wymenić olej który wymieniałem 2 tyg. temu z tąd moje 2 pytanie czy trzeba wymieniać ten olej czy można wlać stary w razie jakby jednak sciągał tą miskę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #777 Napisano 26 Września 2014 Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy na forum, 2 tyg temu kupiłem Passata B6 2.0 tdi 8v (BMP) . Naczytałem się o wadliwych pompach olejowych, z tąd moje pytanie czy jest możliwość sprawdzenia czy mam pompe na łańcuchy czy na wałkach bez rozbierania silnika? Rocznik 2005 model 2006 vin: WVWZZZ3CZ6E100935. Byłem u mechanika niby speca od tych silników,ale nie znam go osbiscie i stwierdził,że musi sciągnać miske olejową zeby to sprawdzić i przy okazji wymenić olej który wymieniałem 2 tyg. temu z tąd moje 2 pytanie czy trzeba wymieniać ten olej czy można wlać stary w razie jakby jednak sciągał tą miskę? A nie lepiej zadzownić do pierwszego lepszego aso i zapytac się jaki masz napęd pompy po vinie. Takie rzeczy powiedza ci bez problemu. Co do oleju ja bym wymienił na nowy, w aso mimo zmiany zabieraka wlewaja stary olej jeśli klient nie będzie chciał zalać go nowym olejem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #778 Napisano 26 Września 2014 pytanie czy trzeba wymieniać ten olej czy można wlać stary w razie jakby jednak sciągał tą miskę? Mechanik dobrze radzi jeśli che zalać po zdjęciu miski świeżym olejem silnik. Miska po zdjęciu zostaje oczyszczona ze szlamu jaki może się w niej znajdować więc i warto zalać nowy olej. Jeśli chodzi o rodzaj napędu modułu to zrób tak jak kolega wyżej napisał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #779 Napisano 26 Września 2014 Dwumasa została wymieniona nowy rozad komplet napinacz 3razy wymieniałem nowe wtryski. I to tylko na zimnym silniku na postoju słychać. Koło wymieniłeś na nowe oryginalne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #780 Napisano 27 Września 2014 krótkie pytanie bo temat czytałem jakiś czas temu i nie pamiętam czy przy wymianie tego imbusika a chyba go kupię i przy wymianie oleju zdejme miskę i zobaczę i nawet jak będzie dobry a po 140 tys km trochę pewnie będzie wyrobione to wymienię tylko czy tam trzeba ten cały mechanizm z tymi kołami zębatych wykręcić czy da się ten imbusik wymienić tylko po demontażu miski olejowej ? Nie mam kanału ale skoro w leonie 1 sam wyjalem turbo i wyczyścićilem to z tym chyba tez sobie poradzę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach