Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

nie wyskoczą ponieważ źle spisałeś z niego nr-powinno być 03G115281A.W googlach nic na ten temat nie znajdziesz...

 

---------- Dodano o 19:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:33 ----------

 

Kontrolka pokazuje olej (czerwona) i pika trzy razy. Dolalem oleju, ale nadal tem sam komunikat.

czerwona kontrolka oleju nie pokazuje jego ubytku tylko brak ciśnienia!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spisałem POPRAWNIE !!! mam przy sobie zabierak i dokładnie jest tak napisane,

 

dzieki za poprawny nr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wyskoczą ponieważ źle spisałeś z niego nr-powinno być 03G115281A.W googlach nic na ten temat nie znajdziesz...

 

---------- Dodano o 19:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:33 ----------

 

czerwona kontrolka oleju nie pokazuje jego ubytku tylko brak ciśnienia!!!!

 

Dolałem bo wcześniej świeciła się żółta.

Ale jeśli nie ma ciśnienia to na pewno pompa oleju poszła w cholerę?

I jaki może być stan silnika po takiej przejażdżce bez ciśnienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko twoja bezmyślność odpowie na pytanie !!! ostatni raz w swoim życiu jechałeś z CZERWONĄ KONTROLKĄ CIŚNIENIA OLEJU !!!

 

Pozostaje zdjęcie miski oleju i sprawdzenie stanu pompy, panewek, pokrywa zaworów do zdjęcia i sprawdzenie stanu wałków rozrządu - odpowiedz gotowa.

 

Ze świecącą kontrolką max. można zjechać na pobocze i finał STOP !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To chyba kiedyś pompę musiałeś robić ?

 

Cyba nie robił bo mi też pokazuje że ma napęd pompy na koła zębate

 

WVWZZZ3CZ6E090417

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cyba nie robił bo mi też pokazuje że ma napęd pompy na koła zębate

 

WVWZZZ3CZ6E090417

 

ten samochód to 417-sty wypuszczony z fabryki na kołach zębatych.bmp były i na łańcuch i na koła zębate.tak samo jak w audi bpw jest na łańcuch jak i na koła.wiem cos o tym bo naczytałem sie tego ohhhoo po mojej awarii z pompą oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto z 2009 roku, modelowo pokazuje jako 2010, data produkcji: 29.09.2009, więc chyba dobrze ustawiłem parametry wyszukiwania i sprawdziłem, że mam już nowszą pompę i dłuższy wałek? :hmm

 

Czy się mylę?

 

zkop.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamowilem zabierak z zabezpieczeniem w Chichester, UK

03G 115 281 F 3,14 funta

012 294 2 0,47 funta

 

Zobaczymy jak wyglada stary....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Czy nie orientuje się ktoś gdzie na podkarpaciu można zrobić SWAP pompy oleju z 2.0 TDI na 1.9?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na podkarpaciu to nie wiem, ale na pewno zrobi ci to gosc z Jach Tuning ze Zbylitowskiej Gory kolo Tarnowa. Sam to u niego robilem 1.5 roku temu i na nowych oryginalnych czesciach zaplacilem cos kolo 2000 zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 2 kafle, to można dwa silniki kupic i wstawić :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem co to za silniki, bo chyba nie 2.0 tdi. Albo tdi ale zajechane. Swoja droga rachunek na czesci z serwisu opiewal na okolo 1500 zl wiec 5 stow za robocizne nie jest duzo.Samemu na pewno nie chcialoby mi sie tego robic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba lepiej kupić cały silnik 2.0, wyjąć pompę i oddzielnie sprzedać słupek i osprzęt. To jeszcze się na ZERO wyjdzie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dolałem bo wcześniej świeciła się żółta.

Ale jeśli nie ma ciśnienia to na pewno pompa oleju poszła w cholerę?

I jaki może być stan silnika po takiej przejażdżce bez ciśnienia?

 

Jestem ciekaw jak u ciebie rozwinęła się sprawa?

Masz jakieś wieści?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć ,

 

Panowie/Panie , może ktoś poleci dobry warszatat w Warszawie , który zrobi mi myk z pompą tj. zamieni z 2.0 na pompę z 1.9 ?

Szukam od dłuższego czasu i nikt nawet nie chce podjąć się nawet wymiany zabieraka wraz z regeneracją.

Prośba o info może ktoś poleci sprawdzony warszat bo gdzie nie pojadę to każdy się mądrzy ale co do czego to on tylko widział , czytał i tak naprawdę to nie bardzo sie podejmie ...

Dodam ze mam silnik BKP 2.0 , przebirg 84k- prawdziwy . Może jeszcze poczekać z wymianą , ale chciałbym żęby chociaż ktoś obejrzał zabierak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć ,

 

Panowie/Panie , może ktoś poleci dobry warszatat w Warszawie , który zrobi mi myk z pompą tj. zamieni z 2.0 na pompę z 1.9 ?

Szukam od dłuższego czasu i nikt nawet nie chce podjąć się nawet wymiany zabieraka wraz z regeneracją.

Prośba o info może ktoś poleci sprawdzony warszat bo gdzie nie pojadę to każdy się mądrzy ale co do czego to on tylko widział , czytał i tak naprawdę to nie bardzo sie podejmie ...

Dodam ze mam silnik BKP 2.0 , przebirg 84k- prawdziwy . Może jeszcze poczekać z wymianą , ale chciałbym żęby chociaż ktoś obejrzał zabierak.

 

Przy takim przebiegu daj sobie spokój, to jeszcze nie pora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć ,

 

Panowie/Panie , może ktoś poleci dobry warszatat w Warszawie , który zrobi mi myk z pompą tj. zamieni z 2.0 na pompę z 1.9 ?

Szukam od dłuższego czasu i nikt nawet nie chce podjąć się nawet wymiany zabieraka wraz z regeneracją.

Prośba o info może ktoś poleci sprawdzony warszat bo gdzie nie pojadę to każdy się mądrzy ale co do czego to on tylko widział , czytał i tak naprawdę to nie bardzo sie podejmie ...

Dodam ze mam silnik BKP 2.0 , przebirg 84k- prawdziwy . Może jeszcze poczekać z wymianą , ale chciałbym żęby chociaż ktoś obejrzał zabierak.

 

Jak prawdziwy, to pewnie go częściej odpalano więc i zużycie może być większe. Ja robiłem wymianę wałka u Piotr Kowalczyk tel. 509 146 299 W-wa Radość, paru osobom podałem do niego namiar, część u niego robiła wałek z zabierakiem, nie wiem jak stoi z konwersją 2.0 na 1.9 ale kontrolę do Ci zrobi na pewno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super , dziękuję za odpowiedz i namiary.

W końcu konkretnie i na temat.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodam ze mam silnik BKP 2.0

masz silnik bkp czy bmp z 2007 roku jak podałeś w swoim opisie pod loginem??jeśli masz koła zębate to nie wywalaj wałków-delikatna podpowiedź.84 tyś km??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek ,

 

na pewno mam BKP , co potwierdza wkleja w książce serwisowej mój VIN:WVWZZZ3CZ7P152027 .

Na pewno mam koła zębate . Czyli jak coś to wymiana tylko zabieraka ewentualnie regeneracja ?

Przebieg oryginalny i pewny 84k km, Passka kupiłem miesiąc temu z pewnego źródła ( znam ten samochód od dnia kiedy zjechał z lawety w VW ) , serwisowany do końca w ASO , na początku listopada wymienione pompowtryski na akcji serwisowej dla pewności potwierdzili mi przebieg.

Edytowane przez benaf82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności