dee_jay Zgłoś #1221 Napisano 7 Grudnia 2016 Pamiętasz co pisałeś wcześniej?? Pamiętam, i uważam, że może te 302 tysiące u mnie to jednak za dużo. Asekuracyjnie powinno się regenerować ten napęd przy 250 wtedy jest większa pewność że nie padnie, bo tak się przyglądając to u mnie już naprawde niewiele brakowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1222 Napisano 7 Grudnia 2016 Jeśli auto ściągałeś z de to takie przebiegi są(Niemiec inaczej porusza się po drodze).. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #1223 Napisano 9 Grudnia 2016 (edytowane) Jeśli auto ściągałeś z de to takie przebiegi są(Niemiec inaczej porusza się po drodze).. Ze szwajcarii ale ja nim zrobiłem już 240, więc traktuje go jak krajowy Zdjęcie mojego zabieraka a to zregenerowany wałek, nie wiem czy to widać na zdjęciu ( foto robione kasą fiskalną) , ale wygląda to naprawde solidnie. Edytowane 9 Grudnia 2016 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #1224 Napisano 11 Grudnia 2016 Witam. Czy ktoś z kolegów może polecić mechanika w Poznaniu lub okolicach, który wymieni zabierak, imbusik w pompie oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1225 Napisano 14 Grudnia 2016 autotech-szukała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kozinskit Zgłoś #1226 Napisano 15 Grudnia 2016 Witam, Posiadam VW Passat b6 2.0 TDi, 103kW z 06.2009 o oznaczeniu silnika CBA B. Nigdzie nie mogę znaleźć czy ten silniki posiada również wadliwa pompę oleju. Mam przejechane już 190K Km i zastanawiam się czy też powinienem wymienić ten zbierak (ołówek) czy lepiej całą pompę bo nawet nie wiem czy mam na łańcuch czy na koła zębate. Wszędzie piszą o tych silnikach gdzie oznaczenie zaczyna się na B... lub A... a nigdzie o CBAB. Czy w Warszawie i okolicach jest jakiś rzetelny mechanik który mogoły się podjąć wymiany tej pompy albo samego zbieraka jak tak to proszę o namiary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #1227 Napisano 15 Grudnia 2016 Przeczytaj kilka ostatnich stron tego tematu to natkniesz sie na posty dotyczace silnikow na C, ale jesli masz date produkcji jaka masz to masz krotki zabierak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
speeder2222 Zgłoś #1228 Napisano 15 Grudnia 2016 Kolego kozinskit mój CBAB 2008 ma koła zębate i krótki zabierak.Dzisiaj trafił na warsztat będzie robiony wałek + grubszy zabierak:jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kozinskit Zgłoś #1229 Napisano 16 Grudnia 2016 speeder2222 daj znać jaki masz przebieg i jak wyglądał twój zbierak jak go wymienisz. Jak macie jakieś namiary na mechanika w okolicach Warszawy który wymieniłby/ zmodyfikował wałek ze zbierakiem to proszę o kontrakt. Dzięki z góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1230 Napisano 16 Grudnia 2016 PW UNIMIX Kieliszczak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kozinskit Zgłoś #1231 Napisano 16 Grudnia 2016 @ tomek 50917414 dzięki za kontakt, już jestem umówiony na wymianę wałka i zbieraka w zakładzie PW UNIMIX Kieliszczak. Koszt takiej operacji 1200 zł, nie wiem czy to jest mało czy dużo, napiszcie ile was to kosztowało. Thx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #1232 Napisano 16 Grudnia 2016 wszystko zależne od jakości wykonania. Ja płaciłem 1000 zł + wyjęcie oraz montaż modułu robiłem sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #1233 Napisano 16 Grudnia 2016 Ja zabierak wymieniam przy każdej wymianie oleju w DSG i za każdym razem wygląda bardzo dobrze i nie jest zaokrąglony, ale pomimo tego wymieniam na nowy. Zabierak kosztuje parę złotych w ASO koszt wymiany też jest niewielki więc co Ci szkodzi to zrobić przy wymianie oleju. Warunek jest taki, żeby to robić od zakupu co 60kkm i gdyby tak wszyscy robili to tego tematu w ogóle by nie było. Zabierak w ASO kosztuje ~20 PLN a wymiana w ASO kosztuje ~370 PLN. Więc tanio to jest względne pojęcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #1234 Napisano 17 Grudnia 2016 Dla mnie osobiście odklejanie miski wyciąganie, rozkręcanie modułu co 60k to jakaś paranoja skoro wytrzymuje 300. Ale każdy ma indywidualne zdanie oraz pogląd na ten temat. Jedni działają asekuracyjnie inni idą na wariata [emoji16] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #1235 Napisano 17 Grudnia 2016 @ tomek 50917414 dzięki za kontakt, już jestem umówiony na wymianę wałka i zbieraka w zakładzie PW UNIMIX Kieliszczak. Koszt takiej operacji 1200 zł, nie wiem czy to jest mało czy dużo, napiszcie ile was to kosztowało. Thx Napisz co wchodzi w skład ceny 1200. Bez tego ciężko określić czy to dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #1236 Napisano 17 Grudnia 2016 (edytowane) przebieg i bez wymiany, ale powiedz to tym co remont silnika robili po 100 tys przez ten kawalek metalu.... dodatkowo skad wiesz czy ktos nie wymienial wczesniej? Nie no przejechałem nim ponad 240kkm, komu by się chciało ściagać miche przy 60 sprawdzać napęd, mało prawdopodobne. Ja nie krytykuje tego, że ktoś wymiania ołówek co 60. Niech sobie każdy robi co chce, jego pieniądze jego samochód, wyraziłem tylko swoją opinie. Wczoraj mi stuknęło 150 kkm od ostatniej wymiany rozrządu i nie panikuje z tego powodu ze 20 jeszcze zrobi każdy robi jak uważa i jak czuje Osobiście też chyba wolałbym wymieniać dużo częściej niż miałoby się rozsypać, no ale cóż, troche z lenistwa, troche ze skąpstwa a kilometry lecą oby się tylko nie obudzić z ręką w nocniku ANDRIUBIKER podsunąłeś mi pewne pytanie. Czy obciążenie silnika tzn jazda w górach czy z lawetą ma wpływ na szybkość padnięcia napędu pompy? Chyba nie, przecież pompa nie ma większego obciążenia gdy silnik ciągnie pod góre, bo tak wynika z Twojej wypowiedzi. btw. Noż kurde jak można robić taki szmelc, że po 100kkm pada napęd pompy No już widze swoją mine gdyby mnie to spotkało, chyba bym go porąbał siekierą :D:D Edytowane 17 Grudnia 2016 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #1237 Napisano 17 Grudnia 2016 (edytowane) nie odnosiłem się konkretnie do napędu pompy, tylko do stylu jazdy i warunków, a w górach każdy samochód dostaje 2 razy więcej po tyłku, co oczywiste, uważam ,że i napęd pompy,gdy jazda tylko w warunkach miejskich, gdzie masz ciągłe ruszanie i przyśpieszanie, i zaraz zwalnianie , itd, w górach to samo, mocno ciśniesz pod górkę i mocno hamujesz silnikiem z górki, inne przeciążenia wszystko generuje, a zupełnie co innego jak auto całe życie śmiga w długich trasach autostrradowych No tak, masz racje. Choć gdybym miał odpowiedzieć na pytanie w którym momencie napęd pompy uszkadza sie najbardziej to moim typem byłby moment odpalania / gaszenia silnika oraz praca na biegu jałowym i uważam ze to w największym stopniu decyduje zużyciu ołówka. Chyba ze ktoś używa sprzęgła zero-jedynkowo [emoji23] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 17 Grudnia 2016 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #1238 Napisano 17 Grudnia 2016 nie wiem czy styl jazdy ma coś na rzeczy co do wyrabiania sie ołówka lub gniazda, przecież to caly czas lekko sie kręci, wg mnie najbardziej dostaje tylko i wyłącznie podczas rozruchu, wtedy jest to przełamanie a jeszcze bardziej na zimnym gestym oleju, im wiecej rozruchów tym szybciej szlak trafia a jak juz pracuje to pracuje sibie lekko i bez wysiłku, no chyba że smola zamiast oleju ktos tu napisał ze jak można robić taki szmelc aby co 100tys sciągać miske i robić napęd- nie tylko my mamy taki problem, oplowski/fiatowski 2.0 CDTI ma dokładnie to samo i tam tez trzeba co 100tysi zwalać miske i wymieniać , tylko nie jak u nas ołówek a uszczelke miedzy pompą a smokiem bo przepuszcza i zaciąga powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #1239 Napisano 17 Grudnia 2016 nie jak u nas ołówek a uszczelke miedzy pompą a smokiem bo przepuszcza i zaciąga powietrze w VW pompa zatrzymuje sie odarazu a w oplu tylko spada ciśnienie. Do prawidłowej pracy silnik wystarczy nawet 0,5 bara, czyli opel zdaży zapalić kontrolke i masz troche czasu w VW nie. U mnie w pasztecie niby jest kontrolka od ładowania, a ostatnio przy wymianie termostatu zapaliłem silnik bez alternatora i nawet kontrolka nie raczyła zamrugać gaśnie po odpaleniu jakby nigdy nic zadnego sygnału że cos jest nie tak na FISie normalnie można jeżdzić. ot taka ciekawostka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syga19 Zgłoś #1240 Napisano 15 Stycznia 2017 Mam passka cbbb cr z polowy 2009 roku. 300k na blacie wiec trzeba myslec nad wymiana. Mam zapis w ksiazce ze przy 130tys w Niemczech wymieniany byl silnik na nowy ale nie znam powodu, na wybierak to troche za szybko. Wybierak mam bankowo 77m. Z tego co sie orientowalem regeneracja u Tomka to koszt 600 zl. Na allegro mozna kupic tez pompy olejowe do passka b7 czyli juz poprawione.Czy takie pompy beda pasowac ? 03L115105D taka pompa podejdzie do mojego cr ? Te pompy sa po 350 zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach