Jump to content

d7d

  • Content Count

    616
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About d7d

  • Birthday 07/01/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    kk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wielkopolska

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przy przejściu z TDI na TSI trzeba zmienić technikę jazdy. Inaczej "dusić na gaz" itp.
  2. Nie dostanie. BMW też przechodzi na FWD.
  3. I co ten dostawca wie o tych blokach? Może je projektuje, to się zna. Ale zna się ten co je projektuje a nie zwykły pracownik producenta bloków. Bloki silników trzycylindrowych są produkowane z gorszego materiału niż bloki silników czterocylindrowych ?
  4. 1,4 TSI 110 kW Castrol EDGE Professional A3 0W-30 - Motor CZDA, CZEA, CHPB Castrol EDGE Professional C3 0W-30 - Motor CZDA, CZEA, CHPB Wymiana co 15.000 km lub 12 m-cy. Castrol EDGE Professional LongLife III 5W-30 - Motor CZDA, CZEA, CHPB Wymiana co 15.000 km lub 12 m-cy lub wymiana LL co 30.000 km lub 24 m-ce.
  5. Bo wystarczy przeczytać nagłówek , po co czytać cały tekst w dodatku ze zrozumieniem ?
  6. 1. Dostawcy części znają się na silnikach ? na użytych materiałach? na procesie projektowania silników? 2. Na jakiej podstawie twierdzisz, że silniki trzycylindrowe sia gorszej jakości i wyprodukowane z gorszych materiałów niż silniki czterocylindrowe? 3. Silnik 1,0 TSI i 1,2 TSI i 1,4 STI musi wygenerować tyle samo siły do napędzania tego samego samochodu.
  7. Pb - na krótkich dystansach w mieście 5 km: 2,0 TFSI 252KM pali 14-16, 1,4 TSI 125KM pali 7-8 ON - na tych samych dystansach 5 km: 2,0 TDI pali 7-10 w zależności od pory roku i stylu jazdy. Przyszłość to może http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22369722,powstana-stacje-wodorowe-w-polsce-energetyczny-nosnik-przyszlosci.html
  8. W Golfie 1,4 TSi wymieniali po 2 latach filtr kabinowy a filtr powietrza ma być wymieniany po 60 tys. km. Może Passat ma inaczej.
  9. Filtr kabinowy i filtr oleju powinny być wymienione. Filtr paliwa i powietrza chyba nie. To był pierwszy przegląd po 2 latach?
  10. -Coś innego DPF a coś innego bateria za 10 czy 20 tys. zł. Zupełnie inny rząd kwoty do jednorazowego wydania. Cały rachunek ekonomiczny diabli biorą. Znam przypadek - bateria padła po ok. 130 tys. km i 2 latach. I teraz jest z tym problem. Może jest to jednostkowy problem. Ciekawe, że znany redaktor motoryzacyjny chwaląc hybrydy Toyoty nie wspomina w reklamach o kosztach baterii i ich żywotności. "Czy pchać się w diesla" ? - nie ma czego się bać. Produkują ? , produkują bo się sprzedają i jakoś Niemcy nie martwią się czy za 10 lat będzie problem ze sprzedażą. Mając EURO 6 można śmiało wjechać do centrum (także z EURO 4). "Czy pchać się w hybrydę ?" jeżeli po 10 latach trzeba będzie wydać 10 - 20 tys. zł aby samochód jeździł ?
  11. Lexus wymienia baterie do 10 lat tylko nie wiesz do jakiego przebiegu samochodu. Dopytaj a raczej sam przeczytaj warunki gwarancyjne na baterie. Pewnie warunki gwarancyjne są podobne jak w Toyocie. Jest limit kilometrów i podobno nie dotyczy samochodów używanych jako TAXI. Ciekawe dlaczego jeżeli to jest takie niezawodne rozwiązanie (hybryda) i świetnie sprawdza się w miejskim użytkowanie.
  12. Hybryda która ma np. 10 lat 150-200 tys. km to chyba już wymaga wymiany baterii. Dla Lexusa to koszt pewnie z 15-20 tys. zł ? Lexus CT200h z 2011 roku kosztuje ok. 50-60 tys. zł, podobnie kosztuje Passat B7 2,0 TDI z przebiegiem do 150 tys. km. Nie wiem ile kosztowały wyjściowo ale też oba modele są jednak inne i dla innych potrzeb.
  13. Uściślę: czy w instrukcji są podane zalecenia kiedy należy (lub kiedy można) stosować dany tryb?
  14. Chyba nikt normalny nie odpala silnika w zamkniętym garażu ? Odpala i czeka aż się silnik nagrzeje ? Smród za samochodem z sinikiem wysokoprężnym występuje chyba w starych i zużytych silnikach i bez filtrów DFP ?
  15. Odpowiedź nie na temat. @Pietiapk1 pytał się o przyszłość silników diesla a nie o to czy nie lepiej jest kupić demo lub BMW (i też używane). Dwuletni kosztuje 145 a nowy 250 więc utracił już 40% wartości licząc od ceny katalogowej lub > 30% od ceny z rabatami. Niemcy nadal kupują samochody z silnikiem diesla więc przyszłość nie jest aż taka straszna.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy