maciek34 Zgłoś #221 Napisano 27 Marca 2013 Napisalem do ciebie na priv z zapytaniem o namiary na ten serwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lBolek Zgłoś #222 Napisano 28 Marca 2013 Miałem to samo w takim samym aucie. Pojawiło się po ok 30000 km. Serwis przywracał nastawy podstawowe, wgrywał oprogramowanie przez rok. Jak przysłałem im pismo od prawnika z żadaniem wymiany samochodu grzecznie wymienili na wolną od wad i zrobiłem na niej ponad 140.000km bez żadnych problemów. Można oddać do regeneracji ale trzeba znaleźć sprawdzony warsztat. Generalnie serwis Auto Specjal w Krakowie to patałachy i nieuki. Jeśli komputer im nie powie co jest nie tak nigdy nie dojdą. A błędy chcą popełniać na koszt klientów. Jeśli źle zdiagnozują usterkę to za niepotrzebną naprawę kasują klienta, a potem jeśli się okazuje, że usterka pozostała nieusunięta mają to nie ma możliwości reklamować. Każdą usterkę musiałem diagnozować gdzie indziej a potem zmuszać ich do jej usunięcia. Tak jest w większości serwisów VW chyba. Dobrze się zastanowię czy VW wchodzi w grę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #223 Napisano 21 Sierpnia 2013 Witam Mam taki kłopot z moim paskiem, 2.0 TDI DSG zwłaszcza podczas ruszania ale nie tylko, (podczas nagłych przyspieszeń) gdy wciskam gaz dość gwałtownie auto przez około 2 sekundy nie reaguje a następnie jest coś takiego jakby się urwało z łańcucha szarpnie i zaczyna dopiero jechać. Jest to dość uciążliwe zwłaszcza podczas wyprzedzania. Jeśli ktoś z kolegów miał podobny problem lub wie co może być przyczyną tego to proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart04 Zgłoś #224 Napisano 22 Sierpnia 2013 WitamMam taki kłopot z moim paskiem, 2.0 TDI DSG zwłaszcza podczas ruszania ale nie tylko, (podczas nagłych przyspieszeń) gdy wciskam gaz dość gwałtownie auto przez około 2 sekundy nie reaguje a następnie jest coś takiego jakby się urwało z łańcucha szarpnie i zaczyna dopiero jechać. Jest to dość uciążliwe zwłaszcza podczas wyprzedzania. Jeśli ktoś z kolegów miał podobny problem lub wie co może być przyczyną tego to proszę o pomoc. Miałem coś podobnego. Zero błędów a passek czasami przymulał, lub szarpał. Też myślałem że to DSG ale na szczęście okazało się że przy turbinie brakuje śruby regulującej zakres pracy łopatek (może źle to nazwałem). Chodziło o to że turbina na wolnych obrotach źle ustawiała łopatki i dusiła się spalinami. Najlepsza była diagnoza ASO -wymiana turbiny za 4 600 zł. Pojechałem do speca od turbinek, który akurat miał taką turbinkę ,wykręcił śrubkę razem z kontrą i .... już mam po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thesparrow Zgłoś #225 Napisano 2 Października 2013 Witam forumowiczów Jestem świeżym posiadaczem Passata b6 2.0 TDI CR z 2009 z DSG. Chciałbym podłączyć się pod jakże długi wątek szarpania przy ruszaniu na ciepłym. Z tego co czytam w większości wypadków to mechatronika i wszystko chyba zostało powiedziane, a ja mam pytania: - podobno mechatronika nie wyrzuca błędów na komputer, w takim razie jak sprawdzić czy to faktycznie jest to? Można samemu to jakoś sprawdzić vcds'em? - jaki na tą chwilę jest koszt wymiany tego ustrojstwa? W ASO i poza - czy ktoś może polecić jakiś warsztat ASO lub niekoniecznie w okolicach Katowic lub Krakowa, który mógłby się zając wymianą? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kffiatek Zgłoś #226 Napisano 19 Stycznia 2014 Mam inny problem z DSG w B7 170KM. Ogólnie mówiąc, jest źle ustawiona. W trybie D samochód cały czas praktycznie jeździ mając niewiele ponad 1000obr./min. Przy 60km/h jest już na 6-stce. Silnik bardzo często przyspieszając wpada w drgania od zbyt niskich obrotów. W górach jest jeszcze gorzej: jazda pod górkę odbywa się praktycznie na granicy zdławienia silnika. Jedyną opcją jest przełączenie na S albo ręczne ustawianie biegów. Z kolei na S jeszcze przy 90km/h samochód jest dalej na 3. biegu, nawet kiedy spokojnie przyspieszam! To jest auto cywilne, nie wyścigowe, na co mi taki tryb jazdy? Zostaje mi przełączenie na manual, ale wtedy muszę zmieniać biegi samemu. W audi A4 miałem te tryby jakoś bliżej siebie i bardziej zgrane. Czy można zmienić te wartości obrotów przy których zmienia się bieg? Chciałbym, żeby w trybie D było co najmniej 1500 obr./min po zmianie biegu, wtedy auto nie dusiłoby się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #227 Napisano 20 Stycznia 2014 musisz zrobić nastawy podstawowe z użyciem VAG'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #228 Napisano 20 Stycznia 2014 Akurat szósty bieg przy 60kmh i trzeci przy 90 na S to nic niepokojącego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #229 Napisano 20 Stycznia 2014 Chyba sobie żartujesz? W DSG normalnie wystrojonym 5 bieg załącza się dopiero na 67km/h, a 6 bieg od 78 km/h poniżej ubijasz dwumase Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eX1reme Zgłoś #230 Napisano 20 Stycznia 2014 A u mnie na D 7. bieg wskakuje już przy 57km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #231 Napisano 20 Stycznia 2014 kolego ale temat wątku to DSG w 2.0 TDI a nie 1,4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kffiatek Zgłoś #232 Napisano 20 Stycznia 2014 A czy nastawy mają szansę być na gwarancji? Czy samemu mam robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #233 Napisano 20 Stycznia 2014 Zrobią Ci w ASO, albo ogarnięty człowiek z VAG'iem 15 minut pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #234 Napisano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Akurat szósty bieg przy 60kmh . Piszesz o rzeczach o których nie masz pojęciaChyba sobie żartujesz?W DSG normalnie wystrojonym 5 bieg załącza się dopiero na 67km/h, a 6 bieg od 78 km/h poniżej ubijasz dwumase Marek w silniku 140km trochę wcześniej - 5-tka w okolicy 60 (1400 obrotów). Ale faktem jest że nie ma opcji żeby przy takiej prędkości wbić 6-tkę Edytowane 20 Stycznia 2014 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #235 Napisano 19 Grudnia 2014 Panowie mam problem nie wiem czy to skrzynia czy coś innego postaram się dokładnie opisać i może ktoś pomoże Samochód to audi a4 ze skrzynia s tronic czyli to samo co dsg A wiec: Spróbuje opisać dokładnie o co chodzi, ostatnio miałem wymieniana mechatronike i teraz mam kolejny problem, otóż jak bardzo delikatnie wyhamowywuje do zera już przy bardzo powołanej jeździe to nasamym końcu pojawia się tzw kangurek i słychać stukniecie, a gdy hamuje stanowczo mocno to jest spokój, tylko po chwili jakby coś się załączalo i idzie stuknięcie jedno i drugie nie pojawia się za każdym razem tylko co któreś hamowanie jest to mega irytujące i nie wiem co to może być przebieg auta 75 tys nie dzieje to się zawsze te stuknięcie czuć pod pedałem hamulca jak się dobrze wstrzeli to aż coś podskakuje Spotkał się ktoś z Was z takim czym i umie mi pomoc ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #236 Napisano 21 Grudnia 2014 witam. mój pasek ma 260 tyś przebiegu. do tego czasu dsg pracowała płynnie bez jakichkolwiek szarpnięć czy skoków obrotomierza. teraz pojawiło się to co wyżej opisujecie. przy hamowaniu delikatnym skrzynia przy redukcji z 3na2 i 2na1 lekko szarpie. to nie jest normalny objaw i nie trzeba się do tego przyzwyczajać. gadałem z gościem od automatów i powiedział, że najczęściej mechatronika ma dość. wymiana około 1000zł na regenerowaną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczek__85 Zgłoś #237 Napisano 25 Grudnia 2014 wymiana około 1000zł na regenerowaną. kruszynek, daj namiary na ten warsztat, mam podobne objawy( DSG po rozgrzaniu szarpie, przy hamowaniu tez potrafi) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasTRN Zgłoś #238 Napisano 4 Stycznia 2015 Witam U siebie zaobserwowałem identyczne obiawy. Widzę, że nie tylko ja mam taki problem. Czy komuś z was udało się rozwiązać ten problem ? Dodam, że w moim samochodzie wymieniałem niedawno koło dwumasowe. Zanim to zrobiłem myślałem, że to właśnie dwumasa jest winna temu zachowaniu. U siebie również zauważam podczas jazdy ze stałą prędkością np. 50km/h po odpuszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu słychać stuknięcie. Odczuwalne jest na podłodze po lewej stronie na podstopnicy jak i po prawej. Co niektórzy pisali, że może to być wina nieprawidłowo wykonanej usługi wymiany oleju w skrzyni. Samochód mam cały czas serwisowany. przy przebiegu ok 180kkm miałem wykonaną wymianę oleju więc jak rozumiem mogę się zwrócić do dowolnego ASO z reklamacją na tą usługę?? https://www.youtube.com/watch?v=7QiQ...9ngsSPeZYPBO-A (dźwięk o którym pisałem słychać od 14s, warto oglądać w 4K) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #239 Napisano 5 Stycznia 2015 Też tak mam. Mi mój mechanik od skrzyń biegów mówił, że to sprawa zużycia synchronizatorów (potrójnych). Podobno ciężka jest ich wymiana (złożenie z użyciem uszczelek włosowatych czy jakoś tak). Mam w planach wymianę sprzęgieł (234k przebiegu) więc może wtedy. Wkurza to ale staram się nie zwracać na to uwagi - tak już dosyć długo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasTRN Zgłoś #240 Napisano 5 Stycznia 2015 Czym objawia się zużycie sprzęgieł? Mechanik podawał Ci przybliżony koszt naprawy synchronizatorów i wymiany sprzęgieł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach