Jump to content

bocheno

  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About bocheno

  • Birthday 02/14/1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2014
  • Link do tematu o samochodzie
    94133

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak jak i mój...po wycięciu DPF-a też tak dymi. Najbardziej drażni mnie zapach spalin... Kąt synchronizacji mam +0,35
  2. Ja zgadzam się z tymi, co piszą że skrzynia mogłaby zmieniać biegi trochę później. Czekam na opinie związane z przeprogramowaniem skrzyni.
  3. A obrazek przedstawia to gdzie znajduje się DPF... Gdzie ten katalizator? A może w tej puszcze jest już komplet...
  4. jak wcześniej napisałem - krótki opis mojej rozrusznikologii :-) Tu krótki filmik z tego jak odpalało auto po nocnym postoju w garażu. Krótko mówiąc - kiepsko. W aucie nie mam wspomnianego wyżej DPF-u, zrobiony lekki program, mam wymienione wszystkie PD w ramach akcji, wcześniej miałem wymienioną pompę paliwową w baku. Co każdą wymianę oleju wymieniany filtr paliwa. W następnej kolejności padło na wymianę rozrusznika. Ten wątek połowicznie przeczytany i pewnie stąd też moje małe problemy. Kupiłem rozrusznik 02E 911 024A z 2011r. z 11 zębami. Stary 02E 911 023H był z 2006r i miał 10 zębów. Oba produkcji Bosch-a. Niby okej ale jednak nie do końca. Otóż mój "stary" ma średnicę wchodzącą w gniazdo silnika równą 76mm a ten "nowy" 78mm. Niewiele ale nie pasuje. Oddać, piłować, przełożyć? Przełożyć bebechy. :-) Tu był spory problem z rozkręceniem śrub od mechanizmu wysuwania bendinks-a. Po nacięciu brzeszczotem i z tym sobie poradziłem. Wszystko inne pasuje PnP. Poskręcane i złożone i oto efekt: Dodam że sama wymiana trwa kilkanaście minut. Kwestia odkręcenia dolotu powietrza (dwie śruby gwiazdkowe) filtra powietrza (kilka śrub T25 o ile pamiętam), klucz 13 do odkręcenia zasilania rozrusznika, klucz 10 do ściągnięcia klemy (dla bezpieczeństwa) i klucz 16 do odkręcenia samego rozrusznika. Wszystko robi się od góry.
  5. Nie ma znaczenie - przynajmniej w moim przypadku. Nie mam DPF-a a dopiero zmiana rozrusznika przyniosła efekt. Opiszę niebawem.
  6. A ja dla odmiany włożyłem philips d1s x-treme vision. Duża różnica w porównaniu z poprzednimi już pewnie trochę zużytymi palnikami. Włożyłem do tego jeszcze w doświetlanie H7 osram cool blue hyper i tu przyznaję popełniłem błąd. Światło lepiej komponuje się z xenonami ale jest go dosyć mało.
  7. Jeszcze się tym nie interesowałem. Za to podobno najtańsze sprzęgła są w serwisie.
  8. Też tak mam. Mi mój mechanik od skrzyń biegów mówił, że to sprawa zużycia synchronizatorów (potrójnych). Podobno ciężka jest ich wymiana (złożenie z użyciem uszczelek włosowatych czy jakoś tak). Mam w planach wymianę sprzęgieł (234k przebiegu) więc może wtedy. Wkurza to ale staram się nie zwracać na to uwagi - tak już dosyć długo.
  9. Trochę odgrzeję bo zima się zbliża. Próbowałem odłączać, kodować i nadal nic. Zapomniał jak się uruchamia z pilota. Może ktoś z wawy lub okolic ma urządzenie w swoim paszczurze i spotka się ze mną. Spróbujemy zakodować jego pilota u mnie albo podmienić telestart ale jeszcze coś innego wymyślimy żeby wyeliminować problem...
  10. ja poproszę t'shirty naszego "odłamu" rozmiar L 1xbiały 1xczarny kasa na koncie
  11. a jest szansa na nowy program do DSG? może można opóźnić zmianę biegów... bo mnie trochę irytuje jazda niewiele ponad 70km/h na 6 biegu - a jest to możliwe. Generalnie uważam, że zmiana biegów przy 1800 przy spokojnej jeździe nie jest korzystna szczególnie dla dwumasy. Żeby tak podnieść te obroty do jakiś 2200...
  12. Miałby ktoś z wawy i okolic do chwilowej podmianki telestart T90? Nie udaje mi się zaprogramować pilota i chcę sprawdzić czy to nie przypadkiem wina telestartu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy