Skocz do zawartości

lBolek

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lBolek

  • Urodziny 08.07.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    Bogdan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2008
  1. U mnie pomogła wymiana wiązki kabli do wtrysków. Jej usterki komputer nie rejestruje. ---------- Dodano o 15:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:37 ---------- Wymiana wtrysku na pewno była niepotrzebna...
  2. Miałem to samo. Okazało się, że pompka paliwa w zbiorniku z podaje za mało paliwa. Wymiana na oryginalną nowa ok. 500zł w niezależnym warsztacie i jest O.K. ---------- Dodano o 15:17 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:15 ---------- Wyminiają na nowe te o niektórych numerach, na ktore była akcja serwisowa. ---------- Dodano o 15:29 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:17 ---------- Co za bzdury piszesz? Co ma ciśnienie do cewki? Zwarcie powstaje z powodu przegrzania cewki albo mechanicznego uszkodzenia izolacji np. wskutek drgań. Zatkany wtrysk przy ciśnieniu 1300 bar? Takie ciśnienie przeciśnie przez niego cytrynę w całości! ---------- Dodano o 15:34 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:29 ---------- nnnnnn
  3. Przegub wewnętrzny jest w skrzyni biegów i skręcenie kół nie ma żadnego znaczenia. Sprawdza siętylko luzy na podnośniku. ---------- Dodano o 15:02 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:59 ---------- I oczywiście za niepotrzebnie wykonane naprawy cię skasowali?
  4. Serwisowałem w ASO w czasie 4 -letniej gwarancji, a potem przestałem. Zyskujesz gwarancję dożywotniej mobilności, czyli nic za mniej niż 100 zł/rok masz lepsze asistance niż to z VW. Za to za przgląz wyminą oleju w DSG kasowali mnie ponad 2000, a teraz z tymi samymi olejami i filtrami płacę 550!! Każda naprawa kosztuje mnie 1/3 tego co zapłaciłbym w ASO, a wiedzą i doświadczeniem mój mechanik bije ich na głowę. W stacjach ASO pracują chyba tylko mechanicy po szkole i jacyś nieudacznicy reszta ma swoje warsztaty. A najgorsze, że ASO nie ponosi żadnej odpowiedzialności za błędną diagnozę i wykonanie niepotrzebnej naprawy - zawsze najpierw zapłacisz, a potem okaże się, że mimo naprawy usterka występuje nadal i musisz zapłacić za następną nie wiadomo czy skuteczną. Poszukaj dobrego uczciwego mechanika i się go trzymaj. Powodzenia. ---------- Dodano o 14:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:28 ---------- Ten sam olej możesz kupić połowę taniej i wymienić go z oryginalnymi filtrami 3 razy taniej niż w ASO. Fachowość w ASO raczej marna więc nie widzę żadnego sensu po gwarancji.
  5. lBolek

    Szarpiące DSG

    Miałem to samo w takim samym aucie. Pojawiło się po ok 30000 km. Serwis przywracał nastawy podstawowe, wgrywał oprogramowanie przez rok. Jak przysłałem im pismo od prawnika z żadaniem wymiany samochodu grzecznie wymienili na wolną od wad i zrobiłem na niej ponad 140.000km bez żadnych problemów. Można oddać do regeneracji ale trzeba znaleźć sprawdzony warsztat. Generalnie serwis Auto Specjal w Krakowie to patałachy i nieuki. Jeśli komputer im nie powie co jest nie tak nigdy nie dojdą. A błędy chcą popełniać na koszt klientów. Jeśli źle zdiagnozują usterkę to za niepotrzebną naprawę kasują klienta, a potem jeśli się okazuje, że usterka pozostała nieusunięta mają to nie ma możliwości reklamować. Każdą usterkę musiałem diagnozować gdzie indziej a potem zmuszać ich do jej usunięcia. Tak jest w większości serwisów VW chyba. Dobrze się zastanowię czy VW wchodzi w grę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności