maniak99 Zgłoś #121 Napisano 5 Maja 2009 A jeszcze jedno mnie zastanawia , czy w tej wiązce do ECU są jakieś światłowody ? Czy to co omyłkowo wziołem za cienki czarny przewód i po rozcięciu wylazły z tego tylko białe szkuty , więc albo to jest jakaś linka nośna , albo mam przesrane . Czy może mnie ktoś w tym temacie oświecić ? Czy tą pokrywkę od ECU da się zdjąć bez demontażu podszybia? Wielkie dzięki za wszelkie sugestie. pzdr. Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #122 Napisano 5 Maja 2009 Czy tą pokrywkę od ECU da się zdjąć bez demontażu podszybia? Oczywiście, pod ramieniem wycieraczki masz zaślepkę umożliwiającą swobodny dostęp do najbardziej "upierdliwego" wkręta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #123 Napisano 6 Maja 2009 Czy tą pokrywkę od ECU da się zdjąć bez demontażu podszybia? Wielkie dzięki za wszelkie sugestie. Ja każdorazowo demontuje podszybie. Jeśli przekaźnik ma być solidnie polutowany a przewody od sterowania mają "niewidocznie" wchodzić do kabiny to potrzebny jest dobry dostęp i nie ma co oszczędzać godziny czy dwóch. Czasem taki szybki montaż mści się w postaci awarii, oczywiście w najmniej spodziewanym momencie (zgodnie z prawami Murphy-ego ) Co doświatłowodów to udało mi się już kilka omyłkowo uszkodzić, ale nie było to w pasku, więc spokojna głowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #124 Napisano 6 Maja 2009 Witam! Kolego Andrzeju,czy mógłbys mnie również pomóc w kwestii zabezpieczenia pojazdu Passat B5 1,8T AEB oraz Passat B5 1,9TDI AFN.Pisałem juz kiedys do Ciebie na forum i na prv a nawet na GG...Oczywiście jeśli nie masz ochoty udostępniać mi takich informacji,to poprostu napisz.Do tej pory nie odzywałeś się wogóle więc ja próbuję dalej;)Jeżeli będziesz jednak miał ochote mi wskazać jakąś drogę,to konkretne pytania prześlę na prv lub e-mail.Z góry dzięki! Pozdrawiam! Łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #125 Napisano 6 Maja 2009 Pisałem juz kiedys do Ciebie na forum i na prv a nawet na GG... Proszę o wyrozumiałość, jestem mocno zajętym człowiekiem, ponadto ostatnie cztery tygodnie to był dość gorący dla mnie okres. Skrzynkę PW mam zawaloną i nie mam na tyle czasu aby spróbować ją odkopać. Co do GG sprawa ma się podobnie, więc proponuję atakuj wtedy jak jestem dostępny i pomoc uzyskasz na 100%. Przy okazji przepraszam wszystkich którzy pisali do mnie na PW i nie otrzymali feedbacku- nie jestem w stanie przerobić tylu wiadomości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #126 Napisano 6 Maja 2009 (edytowane) Nie,no bez przesady nie jestem psychopatą i doskonale rozumiem co to brak czasu:)Sam zap... od rana do wieczora i na forum zaglądam okazjonalnie więc nic dziwnego ,że się mijamy.Ja osobiście posiadam tego 1,8T AEB i zastanawiam się co i gdzie najlepiej odciąć.myślałem o rozruszniku lub pompie,tylko nie wiem co zdrowsze dla silnika?Jakich przewodów szukać.Gdzie zrobić samą odcinkę to wykombinuję(wiadomo ,ze nie przy samej stacyjce:D ),ale znając kolory przewodów będę mniał jakiś punkt zaczepienia i nie narobię sobie szkód...:)Jakie ewentualnie przekaźniki zastosować czy lepiej kupic gotowy zestaw?Pytania może proste,ale w gruncie rzeczy odpowiedzi będą bardzo pomocne. Chce tez pokombinowac z gniazdem diagnostycznym ale do tego to już wogóle nie wiem jak się zabrać Co do 1,9TDI AFN jest to autko kolegi i co do tej sprawy ,to musze jeszcze z nim skonsultować co będziemy robić,ale tak samo kolory i info.o mozliwościach będą nieocenione... Sorki za ten wywód... Jeśli znajdziesz chwilkę ,to podrzuć cos na prv czy e-mail Pozdrawiam raz jeszcze Edytowane 13 Maja 2009 przez Buszmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #127 Napisano 6 Maja 2009 (edytowane) Panowie gdzie znajdę czerwone (h1) złącze konektorowe:?: Po potrzebuję w tym złączu przewodu biało-czarnego 2,5mm^2 (blokady silnika 10A). P.S. To nie jest tam w podszybiu:?: Chodzi mi o te złącze (fotka z montowania tempomatu), ale nie widzę tu przewodu biało-czarnego o przekroju 2,5mm^2. Chodzi oczywiście o auto z mojego profilu. Edytowane 6 Maja 2009 przez lukisio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #128 Napisano 6 Maja 2009 Panowie gdzie znajdę czerwone (h1) złącze konektorowe Po potrzebuję w tym złączu przewodu biało-czarnego 2,5mm^2 (blokady silnika 10A). Nie to auto, nie ta bajka Na mailu masz aktualną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #129 Napisano 8 Maja 2009 Stern Dzięki za pomoc ale jakbyś mógł mi pomóc w zlokalizowaniu przewodu zielonego (z KD) do końcówki w drzwiach kierowcy. Nie znalazłem przewodu brązowo/białego wychodzącego z drzwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #130 Napisano 10 Maja 2009 Nie znalazłem przewodu brązowo/białego wychodzącego z drzwi. Rozumiem, że chodzi Ci o przewód sterujący lampą? Jeśli tak to on nie wychodzi z drzwi, znajdziesz go w tych złączkach koło progu. Jasnobrązowa złączka jak mnie pamięć nie myli. W pierwszym rzędzie od góry w każdym razie. Sprawdz jednak jak KD będzie z tym kablem dobrze współpracował, radzę dać diodę. Gdybyś chciał krańcowy z drzwi ciągnąć to masz go w środku drzwi kolor brązowo czarny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #131 Napisano 11 Maja 2009 Andrzej,dzięki raz jeszcze!!! Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.:Wilas:. Zgłoś #132 Napisano 13 Maja 2009 Passat B5 1,9 TDI AHU Wyczytałem że można zrobić odcinkę 15.. Popatrzyłem na schemat i takie moje pytanie czy dobrze zrobie jeśli przetne przewód z pinu 33 przy ECU i zastosuje przełącznik w kabinie? Nie będzie żadnych błędów i czy ta odcinka unieruchmi samochód?I jeśli mogę tu zrobić odcinkę i się sprawdzi to jaki gruby zastosować przewód i jak mocny musi być przełącznik?długość przewody nie wpłynie na działanie ECU? Jeśli źle rozumuje to proszę o sprostowanie mnie i w miare możliwości udzielenie informacji gdzie i jaki przewód ciąć (kolor). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip Zgłoś #133 Napisano 13 Maja 2009 zasilanie ECU? Spowoduje błędy we wszystkich modułach, które się komunikują z ECU (skrzynia automatyczna, airbag, komfort, ABS/ESP, deska). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.:Wilas:. Zgłoś #134 Napisano 13 Maja 2009 w takim razie który przewód ciąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 131 Zgłoś #135 Napisano 14 Maja 2009 Andrzej (Stern) wysłałem do ciebie wiadomość z prośbą o pomoc. Odezwij się. W sobotę/niedzielę chcę przystąpić do montażu zabezpieczeń. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raff Zgłoś #136 Napisano 23 Maja 2009 Treść dotyczy kolegi Stern ale może ktoś jeszcze może pomóc. Przeciąłem pierwszy pin pompy wtryskowej ale po ok. 30 sek. od włączenia zapłonu zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych. Dlaczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #137 Napisano 27 Maja 2009 Przeciąłem pierwszy pin pompy wtryskowej Jaką masz złączkę pompy? 8? 10? Pierwszy pin tniesz na osmiopinowej złączce. Do dziesięciopinowej użyj przekaźnika z większą liczbą zestyków i odetnij jeszcze nastawnik. Błędy zapiszą się tak czy siak, ale będa "historyczne" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raff Zgłoś #138 Napisano 27 Maja 2009 Jutro sprawdzę, ale o ile dobrze pamiętam to jest 10cio pinowa. Tylko który to pin tego nastawnika? Czy to spowoduje zaprzestanie pulsowania tej kontrolki czy trzeba będzie wykasować komputerkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #139 Napisano 27 Maja 2009 Błąd nie będzie się utrzymywał, więc spoko. Utnij sobie może czerwono zielony i czerwono biały, piny chyba 3 i 5... sprawdz jednak mirnikiem, tam plus pełny jest to łatwo poznasz. Pełna dowolność jest tam w cięciach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raff Zgłoś #140 Napisano 27 Maja 2009 Odcięte mam pin 1, do tego jeszcze 3 i 5 (czy może jedno z nich)? Pisz proszę jak laikowi, bo zaczynam się gubić. Zrobiłem zabezpieczenie na 2 przekaźnikach (30-87a) z podtrzymaniem zasilania, czyli teraz jeden z przekaźników musiałbym zamienić na taki, by jednocześnie łączył 3 przewody. Czy dobrze rozumuję? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach