Skocz do zawartości

maniak99

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maniak99

  • Urodziny 06.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kęty

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam Na oko wygląda tak samo jak moje .
  2. Ja mam taką pokrywę jak na drugim zdjęciu.
  3. Witam. Panowie , czy da się jakoś odczytać dane ze sprężarki potrzebne do zakupu nowej , oczywiście bez demontażu jej . Ewentualnie jaki powienem mieć kompresor wg. etki , auto jak w profilu. Czy denso 8D0 260 808 będzie pasował ? pzdr.
  4. Witam. Czy może mi ktoś napisać jakiego modelu ( firma , numer , czy cuś takiego żeby mi na szrocie kitu nie wciśli ) sprężarki klimy szukać do AVB 2004 r. pzdr. Mariusz
  5. Witam. Ponieważ robi się coraz cieplej , postanowiłem udać się na serwis klimy , i jak się okazało po ściągnięciu tego co było w instalacji ( ok 350 gr. ) filterek ( ten na przewodzie do wymiennika , czy jak to to sie nazywa ) był prawie cały zasyfiony , facet wyczyścił , przedmuchał instalacje , i napełnił zgodnie z programem. Po tej operacji w aucie zamrażalnik ale przez 2 minuty potem ciśnienie w instalacji rośnie dwukrotnie więcej niż powinno ( dodam że przy pierwszym podpięciu automatu też ciśnienie było tak wysokie ) więc znowu czynnik został ściągnięty i filterek okazał się już czysty , ponowne napełnienie i to samo . Serwisant stwierdził że przy sprężarce jest jakiś zawór dławiący czy coś w tym stylu i że on jest temu winien ( zalecił pojeżdżić troche , bo być może sie puści , a jak nie to sprężarka do wymiany) i teraz tak : zapalam auto i klima nie chłodzi , przegazuje i sie załącza temp. na wylocie w granicach 5 st. C , pochodzi nachwile i znowu beret , w czasie jazdy to samo jak sie załącza i wyłącza klime to za którymś razem zaskoczy . I teraz co radzicie Panowie , bo robi się coraz cieplej ? pzdr. Mariusz.
  6. A jeszcze jedno mnie zastanawia , czy w tej wiązce do ECU są jakieś światłowody ? Czy to co omyłkowo wziołem za cienki czarny przewód i po rozcięciu wylazły z tego tylko białe szkuty , więc albo to jest jakaś linka nośna , albo mam przesrane . Czy może mnie ktoś w tym temacie oświecić ? Czy tą pokrywkę od ECU da się zdjąć bez demontażu podszybia? Wielkie dzięki za wszelkie sugestie. pzdr. Mariusz
  7. Potrzebuje odciąć zasilanie ECU żeby unieruchomić samochód , gdzieś znalazłem żo to cienki czarny w wiązce do puszki z kompem lub czarno-fioletowy , ale cienkiego czarnego nie ma wcale a czarno-fioletowy jest bardziej fioletowo-czarny i chyba to nie jest to . Więc dlatego pytam który odciąć ? A pinów nie widze , bo puszke mam tylko uchyloną . pzdr. Mariusz
  8. Witam . Czy ktoś może mi napisać jaki kolor przewodu jest odpowiedzielny za zasilanie komputera w 1.9 tdi AVB rok 2004. pzdr Mariusz
  9. maniak99

    Błąd AirBag

    Rzeczywiście mogą pochodzić z lampki schowka , znalazłem je na dywaniku po rozpięciu tego złącza i to mnie zmyliło. Dzięki . pzdr. Mariusz
  10. maniak99

    Błąd AirBag

    Witam. Mnie dziś wyrzucło Airbag fehler ( po wyciągnięciu schowka i odłączeniu tej wtyczki od stacyjki deaktywującej poduszke pasażera ) dodam jeszcze że z tej wtyczki wypadły dwie sprężynki jak z długopisu , których z zwgledu na tragiczny dostęp do tego gniazda nie udało mi sie ich założyć ponownie . I z tąd moje pytanie : czy te sprężynki są powodem błędu czy samo rozpięcie tego złącza? pzdr. Mariusz.
  11. Witam. A jak dobrać sie do tego modułu , tzn co trzeba pościągać ?
  12. Wielkie dzięki. pzdr. Mariusz.
  13. W linku podanym przez Mr.X jest kluczyk DA . Więc nie ma pewności że będzie działał? Nie można tego jakoś sprawdzić przed kupnem? , bo tak to 200 w plecy. I jeszcze jedno pytanko w sprawie kabelka , co można robić za pomocą tego Vag Tacho? Trochę sie spóźniłem z odp., już wiem że mogę go kupić , wielkie dzięki kolego Mr.X
  14. Witam. Dziękuje za szybką odpowiedź , i jak zrozumiałem to mogę kupić ten klucz 1J0959753DA z podanego linka do aukcji , i jeszcze przy okazji zapytam co potrzeba do zakodowania vagiem , czyli jaki kabel ,program itp. do mojego silnika ? ( AVB '04 ) pzdr. Mariusz
  15. Witam . Mam taki sam problem co kolega , mam jeden klucz i to w dodatku a kiepskim stanie , możecie mi poradzić jakie są całkowite koszty nabycia nowego i jak sie do tego zabrać ? Na kluczu jest nr. HLO 1J0 959 753 AH HELLA 434 MHz. pzdr. Mariusz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności