Skocz do zawartości
daffyx

Silnik 2.3 V5 170km

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie potrzebuje schemat podcisnienia passat 2.3 vr5 150 km 98r z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

received_955903791152452.jpg

Tak wyglądają pracę nad passacikiem panowie dopiero po 3 tyg mechanik podjął pracę.

 

PS. Mechanik mi powiedzial abym pozbył się auta po naprawie bo twierdzi że te silniki to porażka prawda to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem z moim passerati.

Wyskakuje mi na vagu błąd ' Lambda Sonda G39 nieprawidłowy sygnał - Bład sporadyczny"

Za każdym razem gdy usunę ten błąd samochód szarpie dławi się i nie wchodzi na wyższe obroty. Po przejechaniu tak kilku km wszystko wraca do normy. Sonda była sprawdzana niby pracuje jak powinna. Mechanik mi powiedział, że może być uszkodzony czujnik temperatury. A co Wy uważacie na ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]141458[/ATTACH]

Tak wyglądają pracę nad passacikiem panowie dopiero po 3 tyg mechanik podjął pracę.

 

PS. Mechanik mi powiedzial abym pozbył się auta po naprawie bo twierdzi że te silniki to porażka prawda to?

 

Raczej ten mechanik to porazka

 

Mialem kiedys paska z tym silnikiem i bardzo milo go wspominam , zwlaszcza dzwiek VR5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

potrzebuje małej pomocy. Poszukuje numeru tej rolki co jest zaznaczona na zdjęciu w AZX:

01919a0dbea6c354med.jpg

 

Szukam i nie mogę zdobyć tego numeru...

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam proszę o pomoc mam problem z moim v5 otóż co jakiś czas po zapaleniu wyskakuje mi błąd P0340 Camshaft Position Sensor po skasowaniu zaraz nie powraca tylko za jakiś czas to samo dotyczy 01039 - Coolant Temperature Sensor .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P 0340 to uszkodzony czujnik badz okablowanie (wtyczka, przewod) czujnika wałka rozrządu, znajdziesz go na na górze silnika od strony ściany grodziowej

 

01039 to czujnik temperatury płynu chłodzącego, tez do sprawdzenia okablowanie i sam czujnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli to raczej coś z elektryką,bo już bałem się o łańcuch , ok sprawdzę to i się zobaczy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie bardzo pilna sprawa otóż samochód po wymianie rozrządu i obu czujników położenia wału lecz nadal mam błąd czujnik położenia wału gdy auto jest na luzie i pracuje silnik to obroty skaczą i trzęsie motorem a gdy się jedzie to silnik pracuje należycie.

Znachor ma jakiś tam laptop z programem do odczytu błędów i kasowania ich lecz gdy kasuje to blad nadal jest.

 

Moje "myślenie" chodź nic się na tym nie znam a kiedyś znajomy mi powiedzial że błędy się zapisują w komputerze auta i tylko specialny dedykowany program np do vw usunie bo te "uniwersalne" nie usuną prawda to panowie ?

Tylko pytanie czy czujnik daje takie objawy?

 

Mechanik rozkłada ręce i stawia na komputer auta że z nim jest coś nie tak oraz przepływke lecz błąd wskazuje gdzie leży problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update: Mój tato był u innego mechanika i on stwierdził że ktoś źle rozrząd ustawił bo dwa nowe czujniki i nadal ten sam błąd więc nie ma innej opcji jego teoria jest taka że mógł rozrząd przeskoczyć i przy wymianie znachor zaznaczył sobie takie ustawienie i tak złożył.

 

Reasumując jak sprawdzić położenie wałka lub rozrzadu nie wyciągając motoru po raz drugi do szału mnie to doprowadzi 3000 zł wydane a auto dalej kuleje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Update: Mój tato był u innego mechanika i on stwierdził że ktoś źle rozrząd ustawił bo dwa nowe czujniki i nadal ten sam błąd więc nie ma innej opcji jego teoria jest taka że mógł rozrząd przeskoczyć i przy wymianie znachor zaznaczył sobie takie ustawienie i tak złożył.

 

Reasumując jak sprawdzić położenie wałka lub rozrzadu nie wyciągając motoru po raz drugi do szału mnie to doprowadzi 3000 zł wydane a auto dalej kuleje.

 

kolego synchronizacje "dołu" silnika z "górą" czyli ustawienia rozrządu można sprawdzić VAG-iem w blokach pomiarowych- gdzieś kiedyś o tym czytałem

 

co do tego że źle złożył ponieważ "rozrząd przeskoczył" i ustawił według starego- to mało prawdopodobne, te łańcuchy się wyciągają ale raczej nie przeskakują, ten silnik ma zmienne fazy rozrządu, i zmienną długość dolotu kolektora ssacego i tutaj może tkwić przyczyna, czyli koło ZFR i ustawienie do sprawdzenia

 

tu masz coś odnośnie rozrządu

 

SSP_195.pdf

 

 

sprawdzenie g40 i g28.txt

 

 

rozrząd 2.3.jpg

Passat B5 072.jpg

 

oprócz tego zapytaj kolege dominik22 bo jemu też coś kulał p wymianie łańcucha

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/143014-2-3-v5-AZX-Schemat-łańcuchy-rozrządu?p=2237601&viewfull=1#post2237601

rozrzadvr5.jpg

1.jpg

Passat B5 069.jpg

Passat B5 070.jpg

Passat B5 071.jpg

Edytowane przez michal1981g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam związku że mój problem z nierówną pracą silnika i wywalaniem błędu p0340 występuje podłączyłem dziś kts-a i sprawdziłem wartości rzeczywiste zmiennych faz rozrządu i odkryłem że zmienna faza na wałku dolotowym działa idealnie (pokrywa się z wartością wymaganą ) to niestety zmienna faza na wydechu stoi nie ruchomo ;( i wydaje mi się że to może być powodem nierównej pracy silnika . Błędów żadnych nie ma . Pytanie tylko jak naprawić tą zmienną fazę ?

Edytowane przez vistahp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że konstrukcja silnika 2,3 jest taka sama jak 18t 20v tyle że plus 1 cylinder więcej. Wał korbowy jest na sztywno połączony z wałkiem rozrządu zaworów wydechowych a zmienne fazy dotyczą wałka zaworów ssących jak w większości podobnych konstrukcji nie tylko vw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w moim pasku 2.3 azx 170 wyskakuje czasem blad w vagu i czasem szarpie przy 2 tys obrotow przy jednostajnej jeździe

 

17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean

P1152 - 35-10 - - - Intermittent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[h=1]17560 / P1152 / 004434[/h][h=3]Od Ross-Tech Wiki[/h]

Skocz do: nawigacji , wyszukiwania

[TABLE=class: toc]

[TR]

[TD][h=2]Zawartość[/h]

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[h=2]17560 / P1152 / 004434 - Long Term Fuel trymowania Dodatek powietrza; Bank 1; Zakres 2: System zbyt uboga[/h][h=4]Możliwe przyczyny[/h]

  • Czujniki przepływu masy powietrza (G70) wadliwe
  • Spożycie uszkodzony Air System / przecieka (fałszywe powietrze)
  • Wtryskiwacz (e) paliwa uszkodzony
  • Uszkodzona pompa paliwa
  • Układ wydechowy nieszczelny
  • System wtrysku powietrza wtórny uszkodzony / przecieka

[h=4]Możliwe rozwiązania[/h]

  • Sprawdzić czujniki przepływu masy powietrza (G70)
  • Sprawdź system wlotu powietrza pod kątem szczelności
  • Sprawdzić wtryskiwacz paliwa (s)
  • Sprawdzić pompę paliwa
  • Sprawdzić układ wydechowy pod kątem wycieków
  • Sprawdź Secondary System wtrysku powietrza

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie walka z passatem powoli dobiega końca:marecek

2 mechaników rozkładała ręce:dodupy wymienione zostało:

- 5 świec

- 2 czujniki położenia wału

- kpl. rozrząd

- pompa wody

- (skrzynia) łożysko oporowe oraz łożysko igiełkowe wraz z wymiana oleju

- wszystkie filtry oraz płyny

i problem jak był tak byłv:wsciekly

 

szczęśliwym trafem auto trafiło do mojego kolegi mechanika który pracuje w ASO w 5 godzin postawił diagnozę jasno na białym rozrząd jest założony prawidłowo lecz przyczyną tego wszystkiego okazała się zmienna faza rozrządu lecz nowej nigdzie w Polsce nie można dostać jedynie z Niemiec (serwis VW) cena 3800 zł więc zamówiłem bo miałem już dość 3 miesiące auto stało w Polsce a ja tu bez auta .....

Tak, że silnik prawie jak nowy po wymianach hehe i myślę ze wynagrodzi mi to w km problem rozwiązany.

Dzięki panowie za wszelką pomoc i podpowiedzi w szczególności " michal1981g "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie walka z passatem powoli dobiega końca:marecek

2 mechaników rozkładała ręce:dodupy wymienione zostało:

- 5 świec

- 2 czujniki położenia wału

- kpl. rozrząd

- pompa wody

- (skrzynia) łożysko oporowe oraz łożysko igiełkowe wraz z wymiana oleju

- wszystkie filtry oraz płyny

i problem jak był tak byłv:wsciekly

 

szczęśliwym trafem auto trafiło do mojego kolegi mechanika który pracuje w ASO w 5 godzin postawił diagnozę jasno na białym rozrząd jest założony prawidłowo lecz przyczyną tego wszystkiego okazała się zmienna faza rozrządu lecz nowej nigdzie w Polsce nie można dostać jedynie z Niemiec (serwis VW) cena 3800 zł więc zamówiłem bo miałem już dość 3 miesiące auto stało w Polsce a ja tu bez auta .....

Tak, że silnik prawie jak nowy po wymianach hehe i myślę ze wynagrodzi mi to w km problem rozwiązany.

Dzięki panowie za wszelką pomoc i podpowiedzi w szczególności " michal1981g "

 

a wiesz może na którym wałku ci ta zmienna faza nie działała ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a wiesz może na którym wałku ci ta zmienna faza nie działała ?

 

Dowiem się jutro ok gdy mój tato będzie u mechanika bo ja za granicą aktualnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczeze to wolal bym paska upchnąć niż 4 klocki wpompowac. Ale kazdy robi jak uważa. Jednym sie udaje kupic fure z wymienionym już przestawiaczem faz na zachodzie a inni musza kombinowac w polsce jak sie posypie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności