mariuszmax Zgłoś #241 Napisano 25 Marca 2016 Szczeze to wolal bym paska upchnąć niż 4 klocki wpompowac. Ale kazdy robi jak uważa. Jednym sie udaje kupic fure z wymienionym już przestawiaczem faz na zachodzie a inni musza kombinowac w polsce jak sie posypie. Za duży sentyment mam do tego auta oraz kompletna książkę serwisowa i przebieg udokumentowany w NAP auto było garażowane jestem 2 właścicielem jeździło w Holandii tu nie ma zimy prawie więc i soli tyle nie ma a co za tym idzie karoseria w świetnym stanie a autko dalej tu zostanie wraz ze mną. Nie długo ruszam do tematu mój passat tylko czekam na felgi i się zacznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guma600 Zgłoś #242 Napisano 26 Marca 2016 (edytowane) Hej mam problemy z przeplywka i chciałbym podmienic z jakiegos innego silnika Z czego podejdzie do Azx Moze z agz ?? 150koni Dziękuję Edytowane 26 Marca 2016 przez guma600 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #243 Napisano 26 Marca 2016 Witam zauwazylem ubytki plynu w zbiorniczku , mial ktos podobne problemy w 2.3v5 ?? nie wiem jeszcze gdzie szukac , na wezach nic nie widach wszedzie sucho , jedynie gdy sie rozgrzeje robi sie cisnienie gdy odkrecam korek , ale to chyba normalne , na oleju tez nie widac zadnej mazi wiec chyba nie uszczelka , prosze o pomoc jesli ktos mial podobne problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guma600 Zgłoś #244 Napisano 26 Marca 2016 Ile ci tego ubywa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #245 Napisano 26 Marca 2016 stan utrzymuje w polowie zbiorniczka , ale na okolo 1000km musze z pol litra dolewac bo piszczy juz czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #246 Napisano 30 Marca 2016 stan utrzymuje w polowie zbiorniczka , ale na okolo 1000km musze z pol litra dolewac bo piszczy juz czujnik U mnie problem ustal po wymianie pompy wody gdy to ja ostatnio mi wymienili. PS. Pzepraszam za wprowadzenie w blad to nie wariator lecz jego oslona ja to laik jestem straszny jesli zas dobrze zrozumialem mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #247 Napisano 30 Marca 2016 A ile taka imprezka z pompa wody kosztuje bo tez mi chodzi po glowie ze moze juz niedomagac ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guma600 Zgłoś #248 Napisano 31 Marca 2016 Witam mam problem Przy 2tys obrotow np na 4 i 5 biegu trzymajac wyciśnięty minimalnie pedal gazu czuje drgania podbnoe tez jest hamujac silnikiem Błędów brak poprosze o porady dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guma600 Zgłoś #249 Napisano 5 Kwietnia 2016 Hej jakie obroty powinien miec fabrycznie na luzie azx 2.3? Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #250 Napisano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) 750rpm. Panowie auto zrobione zrobilem trase polska-holandia dzis o 6 rano przyjechalem przespalem sie godzine chce jechac do pracy odpalam auto ruszam i mi szarpie silnikiem do 2,5 tys obrotow zatrzymalem sie podnosze maske a tam cos syczy jak by powietrze zagladam tam glebiej i zamieszcze foto bo nawet nie wiem co to jest tam z tego gumowego lacznika z tylu wychodzi jeszcze taki maly cienki wezyk i to on tak syczy ale on jak dobrze pamietam kiedys mi zmarszal i go wymienialem to on dmuchal powietrzem a teraz zasysa. Gdy sciagnelem ta gume byly w niej nieznaczne ilosci oleju i tak jak by z benzyna smierdzialo. Moze mechanik zle podlaczyl weze od podcisnienia ale jak nim jechalem to chodzil normalnie az do rana gdy go znowu odpalilem. Dodam ze obroty lekko faluja oraz migala mi kontrolka check engine lecz w trakcie jazdy znikla. - - - - - aktualizacja - - - - - A ile taka imprezka z pompa wody kosztuje bo tez mi chodzi po glowie ze moze juz niedomagac ?? Nie mam pojecia sama pompa to koszt 150-250 zl mi ja wymienili przy wymianie rozrzadu wiec jak cenowo to by wygladalo z sama pompa to nie wiem - - - - - aktualizacja - - - - - Witam mam problemPrzy 2tys obrotow np na 4 i 5 biegu trzymajac wyciśnięty minimalnie pedal gazu czuje drgania podbnoe tez jest hamujac silnikiem Błędów brak poprosze o porady dzięki Sprawdz poduszki silnika i skrzyni Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez mariuszmax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #251 Napisano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) 750rpm.Panowie auto zrobione zrobilem trase polska-holandia dzis o 6 rano przyjechalem przespalem sie godzine chce jechac do pracy odpalam auto ruszam i mi szarpie silnikiem do 2,5 tys obrotow zatrzymalem sie podnosze maske a tam cos syczy jak by powietrze zagladam tam glebiej i zamieszcze foto bo nawet nie wiem co to jest tam z tego gumowego lacznika z tylu wychodzi jeszcze taki maly cienki wezyk i to on tak syczy ale on jak dobrze pamietam kiedys mi zmarszal i go wymienialem to on dmuchal powietrzem a teraz zasysa. Gdy sciagnelem ta gume byly w niej nieznaczne ilosci oleju i tak jak by z benzyna smierdzialo. Moze mechanik zle podlaczyl weze od podcisnienia Kolego ta guma to odma a ten cienki wezyk ktory wychodzi od spodu ma byc podlaczony do zaworka zwrotnego ktory odpowiada za powrot paliwa do baku na 99% na 100 nie pamietam czy to to podcisnienie, ale chyba tak. Co do tego ze kiedys dmuchal a teraz zasysa, to raczej niemozliwe on zawsze powinien zasysac bo masz silnik wolnossacy bez turbo, i w kolektorze praktyczne zawsze masz podcisnienie, poza takimi wyjatkami jak wydmuchana uszczelka pod glowica, zamarznieta odma itd. Ten zaworek do ktorego powinien byc podlaczony ten cienki wezyk znajdziesz pod plastikowa oslona nad filtrem powietrza a jesli go nie namierzysz zaslep tymczasowo ten wężyk przy odmie bo Ci lapie lewe powietrze i stad Twoj problem Pzdr. Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez michal1981g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #252 Napisano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Kolego ta guma to odma a ten cienki wezyk ktory wychodzi od spodu ma byc podlaczony do zaworka zwrotnego ktory odpowiada za powrot paliwa do baku na 99% na 100 nie pamietam czy to to podcisnienie, ale chyba tak. Co do tego ze kiedys dmuchal a teraz zasysa, to raczej niemozliwe on zawsze powinien zasysac bo masz silnik wolnossacy bez turbo, i w kolektorze praktyczne zawsze masz podcisnienie, poza takimi wyjatkami jak wydmuchana uszczelka pod glowica, zamarznieta odma itd. Ten zaworek do ktorego powinien byc podlaczony ten cienki wezyk znajdziesz pod plastikowa oslona nad filtrem powietrza a jesli go nie namierzysz zaslep tymczasowo ten wężyk przy odmie bo Ci lapie lewe powietrze i stad Twoj problem Pzdr. Dzieki za szybka odpowiedz ale obiawiam sie ze problem lezy chyba gdzie indziej poniewaz wczoraj wracajac z pracy auto po przejechaniu okolo 23 km stanelo i juz go nie zapalilem kreci rozrusznik zrobi raz " brym'' i cisza przed powrotem z pracy pod firma w ktorej pracuje kolega powiedzial mi ze moze odlaczyc te kostki co sa przy filtrze i na przeplywce jak dobrze go zrozumialem ale po tym zabiegu na desce choinka abs/kontrola trakcji/chceck engine/epc lecz po 5 min zostala tylko migajaca kontrolka silnika Kiedys obilo mi sie o uszy ze jak sie odlaczy przeplywke to trzeba zrobic adaptacje jej na nowo w vcds czy jakos tak moze to jest powodem dla ktorego auto zgaslo i juz nie chce zapalic ( moje doznanie jak nim jechalem to tak jak by ze 2 gary nie pracowaly lecz spalanie miescilo sie w normie) MAM DOSC TEGO PASZTETU DOPIERO CO GO SPROWADZILEM PO 4 MIESIACACH WALKI Z NIM W POLSCE U MECHANIKOW Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez mariuszmax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #253 Napisano 12 Kwietnia 2016 Kolego przeplywomierza nie adaptujesz, jesli juz to przepustnice powinno sie adaptowac po odlaczeniu aku, ale jesli tego nie zrobisz to po przejechaniu kilku kilometrow sama sie zaadoptuje. Natomiast choinka na desce wskazuje na braki pradu, moze aku na wyczerpaniu, alternator daje za male napiecie, lub jakies luzne styki. ABS, i kontrola trakcji sie zapali wlasnie przy niskim poziomie napiecia, na aku Zmierz napiecia na wylaczanym silniku samochod powinien miec 12,2-12,8V , a przy wlaczonym silniku 13,6-14,4V A co do tego ze pracowal jakby ze 2 cylindry nie pracowaly to najlepiej podlacz VAG i sprawdz Mi kiedys w 2.3 AZX poszly 3 cewki w przeciagu 2 tygodni, najpierw 2, ale wtedy juz nie bardzo dalo sie jechac a potem jjeszcze jedna Jakbys chcial sie go pozbywac daj znac moze bylbym zainteresowany, jesli dasz dobra cene oczywiscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #254 Napisano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Kolego przeplywomierza nie adaptujesz, jesli juz to przepustnice powinno sie adaptowac po odlaczeniu aku, ale jesli tego nie zrobisz to po przejechaniu kilku kilometrow sama sie zaadoptuje. Natomiast choinka na desce wskazuje na braki pradu, moze aku na wyczerpaniu, alternator daje za male napiecie, lub jakies luzne styki. ABS, i kontrola trakcji sie zapali wlasnie przy niskim poziomie napiecia, na aku Zmierz napiecia na wylaczanym silniku samochod powinien miec 12,2-12,8V , a przy wlaczonym silniku 13,6-14,4V A co do tego ze pracowal jakby ze 2 cylindry nie pracowaly to najlepiej podlacz VAG i sprawdz Mi kiedys w 2.3 AZX poszly 3 cewki w przeciagu 2 tygodni, najpierw 2, ale wtedy juz nie bardzo dalo sie jechac a potem jjeszcze jedna Jakbys chcial sie go pozbywac daj znac moze bylbym zainteresowany, jesli dasz dobra cene oczywiscie Rozwazam z moja dziewczyna kupno innego samochodu lecz wydaje mi sie ze za duzo w niego zainwestowalem w ciagu roku te wszystkie naprawy o ktorych tu pisalem oraz cale zawieszenie zrobilem nowe reasumujac dalem za niego 2500 E wpakowalem tyle samo w naprawy wiec mysle ze ta usterka nie jest powazna i to jakas blachostka. Tu moje pytanie jaki komputer lub cos takiego kupic do diagnostyki oraz kasowania bledow itp jakis do 400 zl znajde ? Jak tak to jaki model kupic ktos cos doradzi ? Znalazlem cos takiego nada to sie i nie sprawi problemu? http://allegro.pl/tester-v-scan-vag-5053-its-can-obd-vw-audi-skaner-i5900124662.html Jak sprawdzic przeplywke i przepustnice ? bo jak odlaczalem pin z przeplywomierza nic sie nie dzialo auto jak chodzilo to chodzilo moze to jest powodem. Boje sie ze zrobione 50km z ta awaria zniszczylo mi katalizator bo jak jechalem to dziwnie wydech chodzil tak jak by byl przypchany ale nie mam pojecia. Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez mariuszmax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guma600 Zgłoś #255 Napisano 13 Kwietnia 2016 Hej kabelek 30 zl na allegro i smigasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #256 Napisano 13 Kwietnia 2016 Hej kabelek 30 zl na allegro i smigasz Wlasnie nie ogarniam tematu mechaniki kolega mi powiedzial ze takie cos co w linku to dobre bo dzwonilem dzis do niego i sie orietowalem i juz zamowione jutro bedzie w polsce tylko czekac az przyjdzie mi tu ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #257 Napisano 16 Kwietnia 2016 Ok panowie urządzenie dotarło do diagnozy którym jest vag 5053 urządzenie połączyło się bez problemu do rzeczy Diagnoza : -brak zapłonu na cylindrze nr 5 - brak zapłonu losowo - czujniki wszystkie g28 itp z przeplywek i przepustnicy (odłączałem przepustnice i przepływkę) ale po wykasowaniu brak tych błędów nie wracają tylko o braku zapłonu Auto po wykasowaniu bledów odpaliło bez problemu lecz tu ku memu zdziwieniu strasznie cos chroboczalo i po chwili spadl pasek wielokorkowy bo ten wielki wentylator co chodzi caly czas na pasku od chłodnicy odpadł mi ku..... mac nie wiem jak to możliwe czy tam jest jakaś śruba która to trzyma czy jak i auto stoi. Reasumując problemem szarpania auta jest brak zapłonu na piątym cylindrze oraz losowym wiec cewki do wymiany bo świece są nowe Wentylator i założenie paska wielokorkowego panowie pomóżcie bo nawet nie wiem jak ten wentylator sił nazywa. Jak szukam wentylatora to wyskakuje mi taki mały elektryczny do klimy chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #258 Napisano 16 Kwietnia 2016 ten "wentylator" to wiskoza, a co do tego że chrobotało i odpadł, to z tyłu jest jedna długa śruba która go trzyma i odkręca sie wtedy gdy sie zaciera łożysko w mocowaniu więc musisz wymienić łożyska na wiskozie są 2 i niestety trzeba zdemontować cały przód, bez tego go nie wymienisz oprócz tego nie odpalaj teraz silnika, bo na tym pasku masz wszystko, klime, wspomaganie, alternator, pompę wody, więc jak spadł nie masz wspomagania, ładowania i co najgorsze, chłodzenia dołączam fotki z wymiany łożysk u mnie, ponad pół dnia roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #259 Napisano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Ok ciesze sie ze to tylko to bo balem sie ze silnik sie skonczyl. Czyli musze szukac wiskozy do mojego auta I te cewki nie wiem czy wymienic wszystkie czy tylko ta nr 5. Mieszkam w Holandii tu naprawa auta przed domem jest nie dozwolona tak ze auto jedzie na lawecie do mechanika w tym tygodniu z moimi czesciami wiec mysle ze drogo nie bedzie za lawete I sciagniecie pasa przedniego oraz zlozenie tego do kupy. Takie pytanie jeszcze kolego bo to wymieniales tam w bloku silnika jest lozysko czy lozysko jest tylko w samej wiskozie bo jak by bylo jeszcze w bloku I ono np by sie zatarlo to jak to wyciagnac ? Ja to kompletny laik jestem tak ze pytam aby wiedziec jak najwiecej oraz sie uczyc przy okazji Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez mariuszmax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #260 Napisano 18 Kwietnia 2016 Ok ciesze sie ze to tylko to bo balem sie ze silnik sie skonczyl.Czyli musze szukac wiskozy do mojego auta I te cewki nie wiem czy wymienic wszystkie czy tylko ta nr 5. Mieszkam w Holandii tu naprawa auta przed domem jest nie dozwolona tak ze auto jedzie na lawecie do mechanika w tym tygodniu z moimi czesciami wiec mysle ze drogo nie bedzie za lawete I sciagniecie pasa przedniego oraz zlozenie tego do kupy. Takie pytanie jeszcze kolego bo to wymieniales tam w bloku silnika jest lozysko czy lozysko jest tylko w samej wiskozie bo jak by bylo jeszcze w bloku I ono np by sie zatarlo to jak to wyciagnac ? Ja to kompletny laik jestem tak ze pytam aby wiedziec jak najwiecej oraz sie uczyc przy okazji kolego łożyska są w tej części przykręconej do bloku zaznaczyłem Ci czerwoną strzałką sa dwa jedno od zewnątrz drugie od środka, żółtą strzałką zaznaczyłem Ci tą długą śrubę na której jest przykręcona wiskoza, nie szukaj natomiast wiskozy, bo masz swoją potrzebne są Ci tylko te łożyska, ja je wyjąłem zmierzyłem, pojechałem do sklepu i kupiłem za obydwa zapłaciłem bodajże 25zł tak że groszowa sprawa tylko troche rozkręcania a co do cewki wymień tą którą masz uszkodzoną a oprócz tego kup sobie jedną na zapas, wrzuć do schowka i jakby co wymienisz nawet w trasie 10 minut roboty, potrzebny jest srubokręt krzyżakowy, klusz Imbusowy, nie pamiętam tylko rozmiaru chyba 8 żeby rozpiąć kolektor ssący, bo cewki są pod spodem i klucz 10 najlepiej nasadowy oprócz tego interfejs VAG BLUETOOTH http://allegro.pl/elm-327-bluetooth-obdii-vag-wysylka-z-pl-program-j-i5269619059.html plus zainstalowany np. Torque i sprawdzisz sobie na szybko która cewka cewki liczy się od pasa przedniego w strone podszybia 1,2,3,4,5 pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach