Skocz do zawartości
daffyx

Silnik 2.3 V5 170km

Rekomendowane odpowiedzi

Szczeze to wolal bym paska upchnąć niż 4 klocki wpompowac. Ale kazdy robi jak uważa. Jednym sie udaje kupic fure z wymienionym już przestawiaczem faz na zachodzie a inni musza kombinowac w polsce jak sie posypie.

 

 

Za duży sentyment mam do tego auta oraz kompletna książkę serwisowa i przebieg udokumentowany w NAP auto było garażowane jestem 2 właścicielem jeździło w Holandii tu nie ma zimy prawie więc i soli tyle nie ma a co za tym idzie karoseria w świetnym stanie a autko dalej tu zostanie wraz ze mną.

 

Nie długo ruszam do tematu mój passat tylko czekam na felgi i się zacznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej mam problemy z przeplywka i chciałbym podmienic z jakiegos innego silnika

Z czego podejdzie do Azx

Moze z agz ?? 150koni

Dziękuję:)

Edytowane przez guma600

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam zauwazylem ubytki plynu w zbiorniczku , mial ktos podobne problemy w 2.3v5 ?? nie wiem jeszcze gdzie szukac , na wezach nic nie widach wszedzie sucho , jedynie gdy sie rozgrzeje robi sie cisnienie gdy odkrecam korek , ale to chyba normalne , na oleju tez nie widac zadnej mazi wiec chyba nie uszczelka , prosze o pomoc jesli ktos mial podobne problemy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile ci tego ubywa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stan utrzymuje w polowie zbiorniczka , ale na okolo 1000km musze z pol litra dolewac bo piszczy juz czujnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stan utrzymuje w polowie zbiorniczka , ale na okolo 1000km musze z pol litra dolewac bo piszczy juz czujnik

 

U mnie problem ustal po wymianie pompy wody gdy to ja ostatnio mi wymienili.

 

 

PS. Pzepraszam za wprowadzenie w blad to nie wariator lecz jego oslona ja to laik jestem straszny jesli zas dobrze zrozumialem mechanika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile taka imprezka z pompa wody kosztuje bo tez mi chodzi po glowie ze moze juz niedomagac ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem

Przy 2tys obrotow np na 4 i 5 biegu trzymajac wyciśnięty minimalnie pedal gazu czuje drgania podbnoe tez jest hamujac silnikiem

Błędów brak poprosze o porady dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej jakie obroty powinien miec fabrycznie na luzie azx 2.3? Dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

750rpm.

Panowie auto zrobione zrobilem trase polska-holandia dzis o 6 rano przyjechalem przespalem sie godzine chce jechac do pracy odpalam auto ruszam i mi szarpie silnikiem do 2,5 tys obrotow zatrzymalem sie podnosze maske a tam cos syczy jak by powietrze zagladam tam glebiej i zamieszcze foto bo nawet nie wiem co to jest gowno.jpg tam z tego gumowego lacznika z tylu wychodzi jeszcze taki maly cienki wezyk i to on tak syczy ale on jak dobrze pamietam kiedys mi zmarszal i go wymienialem to on dmuchal powietrzem a teraz zasysa. Gdy sciagnelem ta gume byly w niej nieznaczne ilosci oleju i tak jak by z benzyna smierdzialo.

Moze mechanik zle podlaczyl weze od podcisnienia ale jak nim jechalem to chodzil normalnie az do rana gdy go znowu odpalilem.

Dodam ze obroty lekko faluja oraz migala mi kontrolka check engine lecz w trakcie jazdy znikla.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A ile taka imprezka z pompa wody kosztuje bo tez mi chodzi po glowie ze moze juz niedomagac ??

Nie mam pojecia sama pompa to koszt 150-250 zl mi ja wymienili przy wymianie rozrzadu wiec jak cenowo to by wygladalo z sama pompa to nie wiem

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Witam mam problem

Przy 2tys obrotow np na 4 i 5 biegu trzymajac wyciśnięty minimalnie pedal gazu czuje drgania podbnoe tez jest hamujac silnikiem

Błędów brak poprosze o porady dzięki

 

Sprawdz poduszki silnika i skrzyni

Edytowane przez mariuszmax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
750rpm.

Panowie auto zrobione zrobilem trase polska-holandia dzis o 6 rano przyjechalem przespalem sie godzine chce jechac do pracy odpalam auto ruszam i mi szarpie silnikiem do 2,5 tys obrotow zatrzymalem sie podnosze maske a tam cos syczy jak by powietrze zagladam tam glebiej i zamieszcze foto bo nawet nie wiem co to jest tam z tego gumowego lacznika z tylu wychodzi jeszcze taki maly cienki wezyk i to on tak syczy ale on jak dobrze pamietam kiedys mi zmarszal i go wymienialem to on dmuchal powietrzem a teraz zasysa. Gdy sciagnelem ta gume byly w niej nieznaczne ilosci oleju i tak jak by z benzyna smierdzialo.

Moze mechanik zle podlaczyl weze od podcisnienia

 

Kolego ta guma to odma a ten cienki wezyk ktory wychodzi od spodu ma byc podlaczony do zaworka zwrotnego ktory odpowiada za powrot paliwa do baku na 99% na 100 nie pamietam czy to to podcisnienie, ale chyba tak.

 

Co do tego ze kiedys dmuchal a teraz zasysa, to raczej niemozliwe on zawsze powinien zasysac bo masz silnik wolnossacy bez turbo, i w kolektorze praktyczne zawsze masz podcisnienie, poza takimi wyjatkami jak wydmuchana uszczelka pod glowica, zamarznieta odma itd.

 

Ten zaworek do ktorego powinien byc podlaczony ten cienki wezyk znajdziesz pod plastikowa oslona nad filtrem powietrza a jesli go nie namierzysz zaslep tymczasowo ten wężyk przy odmie bo Ci lapie lewe powietrze i stad Twoj problem

 

Pzdr.

Edytowane przez michal1981g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego ta guma to odma a ten cienki wezyk ktory wychodzi od spodu ma byc podlaczony do zaworka zwrotnego ktory odpowiada za powrot paliwa do baku na 99% na 100 nie pamietam czy to to podcisnienie, ale chyba tak.

 

Co do tego ze kiedys dmuchal a teraz zasysa, to raczej niemozliwe on zawsze powinien zasysac bo masz silnik wolnossacy bez turbo, i w kolektorze praktyczne zawsze masz podcisnienie, poza takimi wyjatkami jak wydmuchana uszczelka pod glowica, zamarznieta odma itd.

 

Ten zaworek do ktorego powinien byc podlaczony ten cienki wezyk znajdziesz pod plastikowa oslona nad filtrem powietrza a jesli go nie namierzysz zaslep tymczasowo ten wężyk przy odmie bo Ci lapie lewe powietrze i stad Twoj problem

 

Pzdr.

 

Dzieki za szybka odpowiedz ale obiawiam sie ze problem lezy chyba gdzie indziej poniewaz wczoraj wracajac z pracy auto po przejechaniu okolo 23 km stanelo i juz go nie zapalilem kreci rozrusznik zrobi raz " brym'' i cisza przed powrotem z pracy pod firma w ktorej pracuje kolega powiedzial mi ze moze odlaczyc te kostki co sa przy filtrze i na przeplywce jak dobrze go zrozumialem ale po tym zabiegu na desce choinka abs/kontrola trakcji/chceck engine/epc lecz po 5 min zostala tylko migajaca kontrolka silnika

 

Kiedys obilo mi sie o uszy ze jak sie odlaczy przeplywke to trzeba zrobic adaptacje jej na nowo w vcds czy jakos tak moze to jest powodem dla ktorego auto zgaslo i juz nie chce zapalic

( moje doznanie jak nim jechalem to tak jak by ze 2 gary nie pracowaly lecz spalanie miescilo sie w normie)

 

MAM DOSC TEGO PASZTETU DOPIERO CO GO SPROWADZILEM PO 4 MIESIACACH WALKI Z NIM W POLSCE U MECHANIKOW

Edytowane przez mariuszmax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego przeplywomierza nie adaptujesz, jesli juz to przepustnice powinno sie adaptowac po odlaczeniu aku, ale jesli tego nie zrobisz to po przejechaniu kilku kilometrow sama sie zaadoptuje.

 

Natomiast choinka na desce wskazuje na braki pradu, moze aku na wyczerpaniu, alternator daje za male napiecie, lub jakies luzne styki.

 

ABS, i kontrola trakcji sie zapali wlasnie przy niskim poziomie napiecia, na aku

 

Zmierz napiecia na wylaczanym silniku samochod powinien miec 12,2-12,8V , a przy wlaczonym silniku 13,6-14,4V

 

A co do tego ze pracowal jakby ze 2 cylindry nie pracowaly to najlepiej podlacz VAG i sprawdz

 

Mi kiedys w 2.3 AZX poszly 3 cewki w przeciagu 2 tygodni, najpierw 2, ale wtedy juz nie bardzo dalo sie jechac a potem jjeszcze jedna

 

Jakbys chcial sie go pozbywac daj znac moze bylbym zainteresowany, jesli dasz dobra cene oczywiscie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego przeplywomierza nie adaptujesz, jesli juz to przepustnice powinno sie adaptowac po odlaczeniu aku, ale jesli tego nie zrobisz to po przejechaniu kilku kilometrow sama sie zaadoptuje.

 

Natomiast choinka na desce wskazuje na braki pradu, moze aku na wyczerpaniu, alternator daje za male napiecie, lub jakies luzne styki.

 

ABS, i kontrola trakcji sie zapali wlasnie przy niskim poziomie napiecia, na aku

 

Zmierz napiecia na wylaczanym silniku samochod powinien miec 12,2-12,8V , a przy wlaczonym silniku 13,6-14,4V

 

A co do tego ze pracowal jakby ze 2 cylindry nie pracowaly to najlepiej podlacz VAG i sprawdz

 

Mi kiedys w 2.3 AZX poszly 3 cewki w przeciagu 2 tygodni, najpierw 2, ale wtedy juz nie bardzo dalo sie jechac a potem jjeszcze jedna

 

Jakbys chcial sie go pozbywac daj znac moze bylbym zainteresowany, jesli dasz dobra cene oczywiscie ;)

 

Rozwazam z moja dziewczyna kupno innego samochodu lecz wydaje mi sie ze za duzo w niego zainwestowalem w ciagu roku te wszystkie naprawy o ktorych tu pisalem oraz cale zawieszenie zrobilem nowe reasumujac dalem za niego 2500 E wpakowalem tyle samo w naprawy wiec mysle ze ta usterka nie jest powazna i to jakas blachostka.

Tu moje pytanie jaki komputer lub cos takiego kupic do diagnostyki oraz kasowania bledow itp jakis do 400 zl znajde ? Jak tak to jaki model kupic ktos cos doradzi ?

 

Znalazlem cos takiego nada to sie i nie sprawi problemu?

http://allegro.pl/tester-v-scan-vag-5053-its-can-obd-vw-audi-skaner-i5900124662.html

 

Jak sprawdzic przeplywke i przepustnice ? bo jak odlaczalem pin z przeplywomierza nic sie nie dzialo auto jak chodzilo to chodzilo moze to jest powodem.

Boje sie ze zrobione 50km z ta awaria zniszczylo mi katalizator bo jak jechalem to dziwnie wydech chodzil tak jak by byl przypchany ale nie mam pojecia.

Edytowane przez mariuszmax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej kabelek 30 zl na allegro i smigasz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej kabelek 30 zl na allegro i smigasz :)

 

Wlasnie nie ogarniam tematu mechaniki kolega mi powiedzial ze takie cos co w linku to dobre bo dzwonilem dzis do niego i sie orietowalem i juz zamowione jutro bedzie w polsce tylko czekac az przyjdzie mi tu ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok panowie urządzenie dotarło do diagnozy którym jest vag 5053 urządzenie połączyło się bez problemu do rzeczy

Diagnoza :

-brak zapłonu na cylindrze nr 5

- brak zapłonu losowo

- czujniki wszystkie g28 itp z przeplywek i przepustnicy (odłączałem przepustnice i przepływkę) ale po wykasowaniu brak tych błędów nie wracają tylko o braku zapłonu

Auto po wykasowaniu bledów odpaliło bez problemu lecz tu ku memu zdziwieniu strasznie cos chroboczalo i po chwili spadl pasek wielokorkowy bo ten wielki wentylator co chodzi caly czas na pasku od chłodnicy odpadł mi ku..... mac nie wiem jak to możliwe czy tam jest jakaś śruba która to trzyma czy jak i auto stoi.

 

Reasumując problemem szarpania auta jest brak zapłonu na piątym cylindrze oraz losowym wiec cewki do wymiany bo świece są nowe

Wentylator i założenie paska wielokorkowego panowie pomóżcie bo nawet nie wiem jak ten wentylator sił nazywa. Jak szukam wentylatora to wyskakuje mi taki mały elektryczny do klimy chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten "wentylator" to wiskoza, a co do tego że chrobotało i odpadł, to z tyłu jest jedna długa śruba która

go trzyma i odkręca sie wtedy gdy sie zaciera łożysko w mocowaniu

 

więc musisz wymienić łożyska na wiskozie są 2 i niestety trzeba zdemontować cały przód, bez tego go nie wymienisz

 

oprócz tego nie odpalaj teraz silnika, bo na tym pasku masz wszystko, klime, wspomaganie, alternator, pompę wody, więc jak spadł nie masz wspomagania, ładowania i co najgorsze, chłodzenia

 

dołączam fotki z wymiany łożysk u mnie, ponad pół dnia roboty

 

IMG_20150525_102745_1.jpg

IMG_20150525_095012.jpg

IMG_20150525_095012_1.jpg

IMG_20150525_095019.jpg

IMG_20150525_095019_1.jpg

IMG_20150525_102745.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok ciesze sie ze to tylko to bo balem sie ze silnik sie skonczyl.

Czyli musze szukac wiskozy do mojego auta I te cewki nie wiem czy wymienic wszystkie czy tylko ta nr 5.

Mieszkam w Holandii tu naprawa auta przed domem jest nie dozwolona tak ze auto jedzie na lawecie do mechanika w tym tygodniu z moimi czesciami wiec mysle ze drogo nie bedzie za lawete I sciagniecie pasa przedniego oraz zlozenie tego do kupy.

 

Takie pytanie jeszcze kolego bo to wymieniales tam w bloku silnika jest lozysko czy lozysko jest tylko w samej wiskozie bo jak by bylo jeszcze w bloku I ono np by sie zatarlo to jak to wyciagnac ?

Ja to kompletny laik jestem tak ze pytam aby wiedziec jak najwiecej oraz sie uczyc przy okazji

Edytowane przez mariuszmax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok ciesze sie ze to tylko to bo balem sie ze silnik sie skonczyl.

Czyli musze szukac wiskozy do mojego auta I te cewki nie wiem czy wymienic wszystkie czy tylko ta nr 5.

Mieszkam w Holandii tu naprawa auta przed domem jest nie dozwolona tak ze auto jedzie na lawecie do mechanika w tym tygodniu z moimi czesciami wiec mysle ze drogo nie bedzie za lawete I sciagniecie pasa przedniego oraz zlozenie tego do kupy.

 

Takie pytanie jeszcze kolego bo to wymieniales tam w bloku silnika jest lozysko czy lozysko jest tylko w samej wiskozie bo jak by bylo jeszcze w bloku I ono np by sie zatarlo to jak to wyciagnac ?

Ja to kompletny laik jestem tak ze pytam aby wiedziec jak najwiecej oraz sie uczyc przy okazji

 

kolego łożyska są w tej części przykręconej do bloku zaznaczyłem Ci czerwoną strzałką sa dwa jedno od zewnątrz drugie od środka,

żółtą strzałką zaznaczyłem Ci tą długą śrubę na której jest przykręcona wiskoza,

IMG_20150525_095019_1.jpg

 

nie szukaj natomiast wiskozy, bo masz swoją potrzebne są Ci tylko te łożyska, ja je wyjąłem zmierzyłem, pojechałem do sklepu i kupiłem za obydwa zapłaciłem bodajże 25zł tak że groszowa sprawa tylko troche rozkręcania

 

a co do cewki wymień tą którą masz uszkodzoną a oprócz tego kup sobie jedną na zapas, wrzuć do schowka i jakby co wymienisz nawet w trasie

10 minut roboty, potrzebny jest srubokręt krzyżakowy, klusz Imbusowy, nie pamiętam tylko rozmiaru chyba 8 żeby rozpiąć kolektor ssący, bo cewki są pod spodem i klucz 10 najlepiej nasadowy

 

oprócz tego interfejs VAG BLUETOOTH http://allegro.pl/elm-327-bluetooth-obdii-vag-wysylka-z-pl-program-j-i5269619059.html

plus zainstalowany np. Torque i sprawdzisz sobie na szybko która cewka

 

cewki liczy się od pasa przedniego w strone podszybia 1,2,3,4,5

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności