mariuszmax
-
Liczba zawartości
40 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mariuszmax
- Urodziny 12.06.1993
Informacje osobiste
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Nieuwegein
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.3 V5 170KM (AZX)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kamyqe10 obserwuje zawartość → mariuszmax
-
mariuszmax obserwuje zawartość → Silnik 2.3 V5 170km
-
Ja wymieniałem przy wymianie łańcucha bo auto było całe rozebrane. Jeśli się nic nie dzieje z nią to nie wymieniaj. - - - - - aktualizacja - - - - - U mnie jest 0,9l/h w porywach do 1.0l/h a może klimę masz włączoną ? - - - - - aktualizacja - - - - - U mnie zakończyło się wymianą zmiennych faz rozrządu.
-
Pamiec po wylaczeniu zaplonu radio Pioneer DEH-4700BT
mariuszmax odpowiedział mariuszmax → na temat → Car audio
Dzieki panowie radio smiga az milo Pozdrawiam PS. Faktycznie w instrukcji bylo opisane wszystko oraz kable przygotowane na zamiane miejscami. -
Pamiec po wylaczeniu zaplonu radio Pioneer DEH-4700BT
mariuszmax odpowiedział mariuszmax → na temat → Car audio
Sorka szukalem po nazwie radia bo myslalem ze to od modelu radia zalezy dzis po pracy wyciagne je I po prostu zamienic te dwa kable ze soba miejscami -
Pamiec po wylaczeniu zaplonu radio Pioneer DEH-4700BT
mariuszmax odpowiedział mariuszmax → na temat → Car audio
Yyyyy trochę jaśniej bo nie zrozumiałem. -
Witam panowie mam maly problem z moim radiem od kad je kupilem po kazdym zgaszeniu auta I wyciagnieciu kluczyka nie pamieta ustawien cos z tym sie da zrobic?
-
wymiana zamka - rygiel odskakuje do połowy
mariuszmax odpowiedział serek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Obstawiam skrzywienie bo rok temu po złożeniu do tej pory wszystko było w należytym porządku. Ktoś coś doradzi jak to zdiagnozować? -
wymiana zamka - rygiel odskakuje do połowy
mariuszmax odpowiedział serek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam panowie:bry Ja również mam problem z zamkiem pasażera z przodu a mianowicie rok temu wymieniałem tą całą blachę co siedzi w środku z mechanizmem do podnoszenia szyby po wymienieniu późna godzina już była i się śpieszyłem i rygiel mi został który nie wiem gdzie się tam znajdował w zamku lecz bez niego wszystko było jak w najlepszym porządku. Dziś nie mogłem otworzyć drzwi ani wewnętrzną ani zewnętrzną klamką odblokowywanie z kluczyka po kilkanaście razy też nie przynosiło skutku lecz w końcu jakoś mi się udało je otworzyć więc wymontowałem boczek aby sprawdzić co tam się dzieje. Rozłączyłem kostki, szyba w górę zamykam drzwi i wszystko działa bez problemu lecz gdy założę boczek sytuacja powraca nie mogę otworzyć tych drzwi. Ktoś coś poradzi ? Na tym etapie moja wiedza się kończy. -
Śruba jest A łożysk nie mogę znaleźć ;/ ktoś może ma etke ? bo na necie nie mogę uzyskać dostępu Edit: Autko w środę pojechało na lawecie do mechanika więc problem z łożyskami spadł na niego. Dziś lub jutro będzie do odbioru będę informował jak autko stanie pod domem gotowe do jazdy.
-
Acha a dasz rade mi podac wymiary tych lozysk bo ja mam auto ciagle w kupie a chce czesci kupic i wtedy oddac do znachora bo tu maja ceny za czesci na warsztatach z olimpu chyba prawie 30% wiecej jak w normalnym sklepie samemu kupic dlatego kompletuje czesci aby auto postawic na warsztat z ta wiskoza a cewki sam zamienie bo proste sie to wydaje ;p lecz jak to mowia nie mow hop
-
Chyba zmienie zamowienie na cewki BERU 32E szt wiec sie posepie i kupie rowniez moze wszystkie i wymienie je na nowe Pompa wody kosztowala mnie 200 zl z znizkami a propo wymiany to gdy mi wymieniali rozrzad silnik byl po za autem to i pompa wody wymieniona byla przy okazji bo co sie okazalo to ona byla winna. Po wymianie pompy wszystko jest teraz ok rowniez jest cisnienie ale nie juz tak wielkie jak przed wymiana tylko tyle co sie plyn cofnie z obiegu i to na tyle. Wtedy wlasnie odkrecilem na hurra ten korek i sie stalo a ze ja na mechanice znam sie tyle co wyczytam gdzies tam i poslucham to :brawo hehe Odnosnie tego wenta (od klimy) co to o nim wspomniales mialem z nim problem smiglo mi ocieralo o chlodnice gdy mialem klime wlaczona to tez go mechanik zrobil tzn dokrecil bo cos to luzne bylo i jest cacy.
-
U mnie powodem bardzo malych ubytkow plynu okazala sie pompa wody gdzies sie pocila przy wymianie rozrzadu zostala wymieniona. Ja ostatnim razem (glupek) po przejechaniu okolo 1600km sobie otworzylem zbiorniczek i rowniez sie pozbylem znacznej ilosci plynu cale szczescie ze sie nie dostalem pod strumien wiec mysle ze jesli auto jest gorace to cisnienie panujace w zbiorniczku jest chyba zjawiskiem normalnym z moich doswiadczen laika wiem jedno juz tak nigdy nie zrobie ;p
-
Gdy sciagne kolektor aby wymienic cewke to bede musial wymienic przy tym uszczelki jakies itp ? Kurcze a juz zamowilem cale wisko 75E wiec tragedii nie ma wiec poleci nowe na miejsce starego cewki tez wlasnie jedna na zapas wziolem. Firmy NGK kolega polecil. Kolego masz moze jakis numer katalogowy tej sruby co trzyma wisko przy bloku o ta co mi zaznaczyles na zdjeciu bo u mnie ja wcielo gdzies wypadla. Nie wiem czy sie zabrac do tego samemu i czy wgl dam rade a moze zlecic to komus kto sie zna na tym.
-
Ok ciesze sie ze to tylko to bo balem sie ze silnik sie skonczyl. Czyli musze szukac wiskozy do mojego auta I te cewki nie wiem czy wymienic wszystkie czy tylko ta nr 5. Mieszkam w Holandii tu naprawa auta przed domem jest nie dozwolona tak ze auto jedzie na lawecie do mechanika w tym tygodniu z moimi czesciami wiec mysle ze drogo nie bedzie za lawete I sciagniecie pasa przedniego oraz zlozenie tego do kupy. Takie pytanie jeszcze kolego bo to wymieniales tam w bloku silnika jest lozysko czy lozysko jest tylko w samej wiskozie bo jak by bylo jeszcze w bloku I ono np by sie zatarlo to jak to wyciagnac ? Ja to kompletny laik jestem tak ze pytam aby wiedziec jak najwiecej oraz sie uczyc przy okazji
-
Ok panowie urządzenie dotarło do diagnozy którym jest vag 5053 urządzenie połączyło się bez problemu do rzeczy Diagnoza : -brak zapłonu na cylindrze nr 5 - brak zapłonu losowo - czujniki wszystkie g28 itp z przeplywek i przepustnicy (odłączałem przepustnice i przepływkę) ale po wykasowaniu brak tych błędów nie wracają tylko o braku zapłonu Auto po wykasowaniu bledów odpaliło bez problemu lecz tu ku memu zdziwieniu strasznie cos chroboczalo i po chwili spadl pasek wielokorkowy bo ten wielki wentylator co chodzi caly czas na pasku od chłodnicy odpadł mi ku..... mac nie wiem jak to możliwe czy tam jest jakaś śruba która to trzyma czy jak i auto stoi. Reasumując problemem szarpania auta jest brak zapłonu na piątym cylindrze oraz losowym wiec cewki do wymiany bo świece są nowe Wentylator i założenie paska wielokorkowego panowie pomóżcie bo nawet nie wiem jak ten wentylator sił nazywa. Jak szukam wentylatora to wyskakuje mi taki mały elektryczny do klimy chyba
-
Wlasnie nie ogarniam tematu mechaniki kolega mi powiedzial ze takie cos co w linku to dobre bo dzwonilem dzis do niego i sie orietowalem i juz zamowione jutro bedzie w polsce tylko czekac az przyjdzie mi tu ;]