Skocz do zawartości

vistahp

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vistahp

  • Urodziny 20.11.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kobiór

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.3 V5 170KM (AZX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam wiecie może co to za dziwny wzorek na tle mfd ? chodzi mi o te krzyżyki
  2. Podłączyłem dziś vaga był błąd o nr 00787 czujnik temp kanału zasysania powietrza (g89) obwód otwarty lub zwarcie do b+ usterka sporadyczna.Po skasowaniu bład sie nie pojawił ,klima dziś działała cały czas bez problemu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  3. Wiatrak wymieniany w zeszłym roku Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  4. Witam Dziś podczas jazdy autostradą włączyłem klime,chłodziła idealnie do czasu kiedy zaczął się korek i w tym momencie z nawiewu zaczęło lecieć coraz cieplejsze powietrze.zjechalem na bok żeby sprawdzić co i jak. Okazało się że sprężarka jak i wentylator nie pracuje brak reakcji na włączenie. No to załamany pojechałem dalej, po dojechaniu na miejsce auto miało godzinę przerwy ,odpalam silnik Klima dalej się nie włącza więc jadę bez .Po 20km jazdy próbuje uruchomić tą klime jeszcze raz no i o dziwo startuje bez problemu i chłodziła aż do końca jazdy .Wentylator pracuje ,klima byla nabita z miesiąc temu. Panowie gdzie szukać problemu bo nie chce żeby znów wywineła mi taki numer . Pozdrawiam
  5. Witam !!! z racji że jeszcze nie mogę zakładać nowych tematów piszę tutaj . Pacjent b5 1.9 ahh przy przyspieszaniu z wciśniętym pedałem gazu na maxa od ok 2800 obrotów auto zaczyna szarpać (skacze jak kangur) błędów brak ,egr zaślepiony, przepływka wyczyszczona ,f.paliwa wymieniony niestety nic to nie dało.Panowie macie jakieś pomysły ?
  6. Witam Panowie jakie macie spalanie na postoju w swoich v5 bo u mnie jest 1.2l/h i coś mi się wydaje że to troszke za dużo
  7. No i naprawa Passacika zakończona niestety skończyło się na tym że musiałem wyciągać silnik ,co prawda górną płytę dałem radę ściągnąć na aucie ale poskładanie tego graniczyło by z cudem. Po rozebraniu rozrządu okazało się że łańcuchy są lekko luźnawe więc postanowiłem je wymienić wraz z górnym napinaczem , Ślizgi były jak nowe wiec zostawiłem ,natomiast napinacz dolny musiałem zostawić ponieważ sam napinacz był nie osiągalny. Koła zmienej fazy zostawiłem swoje ponieważ po odkręceniu oba zachowywały się tak samo jak to co kupiłem.Dodatkowo musiałem wymienić uszczelniacz wału.Auto po zapaleniu odzyskało wigor jest bardziej dynamiczne (szczególnie na 4i5 biegu)i co najważniejsze nie wywala już żadnego błędu .Cała impreza trwała 2dni od rada do wieczora ale opłacało się pomęczyć . Koszt Napinacz-150 Łańcuchy -300 Uszczelniacz wału 60 silikon-30 Płyn chłodniczy -30
  8. u mnie z tym błędem jest dokładnie tak samo jak u ciebie i też mi się wydaje że autko jest ciut za słabe ;( Koło już kupione(używka) w poniedziałek z rana zaczynam operacje, jak mi się uda sciągnąć górną płytę bez wyciągania motora to jestem już w domu
  9. Witam dziś rozebrałem pokrywę zaworów żeby zobaczyć czy faktycznie jest przestawiony rozrząd lub też luźny ,okazało się że łańcuch jest napięty prawidłowo oraz wszystkie cechy pasują więc zacząłem sprawdzać te nieszczęsne wariatory i sprawa wygląda tak że koło na wałku ssącym ma niewielki luz przód-tył(chodzi z oporem) a koło na wydechu ma luz jak 150 (luźno lata +- 2zęby) tak więc chyba znalazłem winowajce pojawiającego się błędu pytanie tylko czy da się wymienić te koło na aucie?
  10. Panowie czy miał ktoś do czynienia z takim błędem w v5 ? 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 35-00 - -
  11. a wiesz może na którym wałku ci ta zmienna faza nie działała ?
  12. Witam związku że mój problem z nierówną pracą silnika i wywalaniem błędu p0340 występuje podłączyłem dziś kts-a i sprawdziłem wartości rzeczywiste zmiennych faz rozrządu i odkryłem że zmienna faza na wałku dolotowym działa idealnie (pokrywa się z wartością wymaganą ) to niestety zmienna faza na wydechu stoi nie ruchomo ;( i wydaje mi się że to może być powodem nierównej pracy silnika . Błędów żadnych nie ma . Pytanie tylko jak naprawić tą zmienną fazę ?
  13. Czyli to raczej coś z elektryką,bo już bałem się o łańcuch , ok sprawdzę to i się zobaczy .
  14. Witam proszę o pomoc mam problem z moim v5 otóż co jakiś czas po zapaleniu wyskakuje mi błąd P0340 Camshaft Position Sensor po skasowaniu zaraz nie powraca tylko za jakiś czas to samo dotyczy 01039 - Coolant Temperature Sensor .
  15. czyli od czego by zacząć żeby znaleźć winowajcę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności