pop Zgłoś #221 Napisano 28 Stycznia 2016 witam panowie potrzebuje schemat podcisnienia passat 2.3 vr5 150 km 98r z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #222 Napisano 18 Lutego 2016 Tak wyglądają pracę nad passacikiem panowie dopiero po 3 tyg mechanik podjął pracę. PS. Mechanik mi powiedzial abym pozbył się auta po naprawie bo twierdzi że te silniki to porażka prawda to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrevOne Zgłoś #223 Napisano 21 Lutego 2016 Panowie mam taki problem z moim passerati. Wyskakuje mi na vagu błąd ' Lambda Sonda G39 nieprawidłowy sygnał - Bład sporadyczny" Za każdym razem gdy usunę ten błąd samochód szarpie dławi się i nie wchodzi na wyższe obroty. Po przejechaniu tak kilku km wszystko wraca do normy. Sonda była sprawdzana niby pracuje jak powinna. Mechanik mi powiedział, że może być uszkodzony czujnik temperatury. A co Wy uważacie na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #224 Napisano 21 Lutego 2016 [ATTACH=CONFIG]141458[/ATTACH]Tak wyglądają pracę nad passacikiem panowie dopiero po 3 tyg mechanik podjął pracę. PS. Mechanik mi powiedzial abym pozbył się auta po naprawie bo twierdzi że te silniki to porażka prawda to? Raczej ten mechanik to porazka Mialem kiedys paska z tym silnikiem i bardzo milo go wspominam , zwlaszcza dzwiek VR5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol180 Zgłoś #225 Napisano 4 Marca 2016 Witam, potrzebuje małej pomocy. Poszukuje numeru tej rolki co jest zaznaczona na zdjęciu w AZX: Szukam i nie mogę zdobyć tego numeru... Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vistahp Zgłoś #226 Napisano 5 Marca 2016 Witam proszę o pomoc mam problem z moim v5 otóż co jakiś czas po zapaleniu wyskakuje mi błąd P0340 Camshaft Position Sensor po skasowaniu zaraz nie powraca tylko za jakiś czas to samo dotyczy 01039 - Coolant Temperature Sensor . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #227 Napisano 5 Marca 2016 P 0340 to uszkodzony czujnik badz okablowanie (wtyczka, przewod) czujnika wałka rozrządu, znajdziesz go na na górze silnika od strony ściany grodziowej 01039 to czujnik temperatury płynu chłodzącego, tez do sprawdzenia okablowanie i sam czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vistahp Zgłoś #228 Napisano 5 Marca 2016 Czyli to raczej coś z elektryką,bo już bałem się o łańcuch , ok sprawdzę to i się zobaczy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #229 Napisano 8 Marca 2016 Panowie bardzo pilna sprawa otóż samochód po wymianie rozrządu i obu czujników położenia wału lecz nadal mam błąd czujnik położenia wału gdy auto jest na luzie i pracuje silnik to obroty skaczą i trzęsie motorem a gdy się jedzie to silnik pracuje należycie. Znachor ma jakiś tam laptop z programem do odczytu błędów i kasowania ich lecz gdy kasuje to blad nadal jest. Moje "myślenie" chodź nic się na tym nie znam a kiedyś znajomy mi powiedzial że błędy się zapisują w komputerze auta i tylko specialny dedykowany program np do vw usunie bo te "uniwersalne" nie usuną prawda to panowie ? Tylko pytanie czy czujnik daje takie objawy? Mechanik rozkłada ręce i stawia na komputer auta że z nim jest coś nie tak oraz przepływke lecz błąd wskazuje gdzie leży problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #230 Napisano 9 Marca 2016 Update: Mój tato był u innego mechanika i on stwierdził że ktoś źle rozrząd ustawił bo dwa nowe czujniki i nadal ten sam błąd więc nie ma innej opcji jego teoria jest taka że mógł rozrząd przeskoczyć i przy wymianie znachor zaznaczył sobie takie ustawienie i tak złożył. Reasumując jak sprawdzić położenie wałka lub rozrzadu nie wyciągając motoru po raz drugi do szału mnie to doprowadzi 3000 zł wydane a auto dalej kuleje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #231 Napisano 11 Marca 2016 (edytowane) Update: Mój tato był u innego mechanika i on stwierdził że ktoś źle rozrząd ustawił bo dwa nowe czujniki i nadal ten sam błąd więc nie ma innej opcji jego teoria jest taka że mógł rozrząd przeskoczyć i przy wymianie znachor zaznaczył sobie takie ustawienie i tak złożył. Reasumując jak sprawdzić położenie wałka lub rozrzadu nie wyciągając motoru po raz drugi do szału mnie to doprowadzi 3000 zł wydane a auto dalej kuleje. kolego synchronizacje "dołu" silnika z "górą" czyli ustawienia rozrządu można sprawdzić VAG-iem w blokach pomiarowych- gdzieś kiedyś o tym czytałem co do tego że źle złożył ponieważ "rozrząd przeskoczył" i ustawił według starego- to mało prawdopodobne, te łańcuchy się wyciągają ale raczej nie przeskakują, ten silnik ma zmienne fazy rozrządu, i zmienną długość dolotu kolektora ssacego i tutaj może tkwić przyczyna, czyli koło ZFR i ustawienie do sprawdzenia tu masz coś odnośnie rozrządu SSP_195.pdf sprawdzenie g40 i g28.txt oprócz tego zapytaj kolege dominik22 bo jemu też coś kulał p wymianie łańcucha http://forum.vw-passat.pl/threads/143014-2-3-v5-AZX-Schemat-łańcuchy-rozrządu?p=2237601&viewfull=1#post2237601 Edytowane 11 Marca 2016 przez michal1981g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vistahp Zgłoś #232 Napisano 19 Marca 2016 (edytowane) Witam związku że mój problem z nierówną pracą silnika i wywalaniem błędu p0340 występuje podłączyłem dziś kts-a i sprawdziłem wartości rzeczywiste zmiennych faz rozrządu i odkryłem że zmienna faza na wałku dolotowym działa idealnie (pokrywa się z wartością wymaganą ) to niestety zmienna faza na wydechu stoi nie ruchomo ;( i wydaje mi się że to może być powodem nierównej pracy silnika . Błędów żadnych nie ma . Pytanie tylko jak naprawić tą zmienną fazę ? Edytowane 19 Marca 2016 przez vistahp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #233 Napisano 20 Marca 2016 Wydaje mi się że konstrukcja silnika 2,3 jest taka sama jak 18t 20v tyle że plus 1 cylinder więcej. Wał korbowy jest na sztywno połączony z wałkiem rozrządu zaworów wydechowych a zmienne fazy dotyczą wałka zaworów ssących jak w większości podobnych konstrukcji nie tylko vw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guma600 Zgłoś #234 Napisano 20 Marca 2016 Witam w moim pasku 2.3 azx 170 wyskakuje czasem blad w vagu i czasem szarpie przy 2 tys obrotow przy jednostajnej jeździe 17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Lean P1152 - 35-10 - - - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #235 Napisano 20 Marca 2016 [h=1]17560 / P1152 / 004434[/h][h=3]Od Ross-Tech Wiki[/h] Skocz do: nawigacji , wyszukiwania [TABLE=class: toc] [TR] [TD][h=2]Zawartość[/h] 1 17560 / P1152 / 004434 - Long Term Fuel trymowania Dodatek powietrza; Bank 1; Zakres 2: System zbyt uboga 1.1 Możliwe przyczyny 1.2 Możliwe rozwiązania 1.3 Uwagi specjalne [/TD] [/TR] [/TABLE] [h=2]17560 / P1152 / 004434 - Long Term Fuel trymowania Dodatek powietrza; Bank 1; Zakres 2: System zbyt uboga[/h][h=4]Możliwe przyczyny[/h] Czujniki przepływu masy powietrza (G70) wadliwe Spożycie uszkodzony Air System / przecieka (fałszywe powietrze) Wtryskiwacz (e) paliwa uszkodzony Uszkodzona pompa paliwa Układ wydechowy nieszczelny System wtrysku powietrza wtórny uszkodzony / przecieka [h=4]Możliwe rozwiązania[/h] Sprawdzić czujniki przepływu masy powietrza (G70) Sprawdź system wlotu powietrza pod kątem szczelności Sprawdzić wtryskiwacz paliwa (s) Sprawdzić pompę paliwa Sprawdzić układ wydechowy pod kątem wycieków Sprawdź Secondary System wtrysku powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guma600 Zgłoś #236 Napisano 20 Marca 2016 Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #237 Napisano 23 Marca 2016 Panowie walka z passatem powoli dobiega końca:marecek 2 mechaników rozkładała ręce:dodupy wymienione zostało: - 5 świec - 2 czujniki położenia wału - kpl. rozrząd - pompa wody - (skrzynia) łożysko oporowe oraz łożysko igiełkowe wraz z wymiana oleju - wszystkie filtry oraz płyny i problem jak był tak byłv:wsciekly szczęśliwym trafem auto trafiło do mojego kolegi mechanika który pracuje w ASO w 5 godzin postawił diagnozę jasno na białym rozrząd jest założony prawidłowo lecz przyczyną tego wszystkiego okazała się zmienna faza rozrządu lecz nowej nigdzie w Polsce nie można dostać jedynie z Niemiec (serwis VW) cena 3800 zł więc zamówiłem bo miałem już dość 3 miesiące auto stało w Polsce a ja tu bez auta ..... Tak, że silnik prawie jak nowy po wymianach hehe i myślę ze wynagrodzi mi to w km problem rozwiązany. Dzięki panowie za wszelką pomoc i podpowiedzi w szczególności " michal1981g " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vistahp Zgłoś #238 Napisano 23 Marca 2016 Panowie walka z passatem powoli dobiega końca:marecek2 mechaników rozkładała ręce:dodupy wymienione zostało: - 5 świec - 2 czujniki położenia wału - kpl. rozrząd - pompa wody - (skrzynia) łożysko oporowe oraz łożysko igiełkowe wraz z wymiana oleju - wszystkie filtry oraz płyny i problem jak był tak byłv:wsciekly szczęśliwym trafem auto trafiło do mojego kolegi mechanika który pracuje w ASO w 5 godzin postawił diagnozę jasno na białym rozrząd jest założony prawidłowo lecz przyczyną tego wszystkiego okazała się zmienna faza rozrządu lecz nowej nigdzie w Polsce nie można dostać jedynie z Niemiec (serwis VW) cena 3800 zł więc zamówiłem bo miałem już dość 3 miesiące auto stało w Polsce a ja tu bez auta ..... Tak, że silnik prawie jak nowy po wymianach hehe i myślę ze wynagrodzi mi to w km problem rozwiązany. Dzięki panowie za wszelką pomoc i podpowiedzi w szczególności " michal1981g " a wiesz może na którym wałku ci ta zmienna faza nie działała ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszmax Zgłoś #239 Napisano 23 Marca 2016 a wiesz może na którym wałku ci ta zmienna faza nie działała ? Dowiem się jutro ok gdy mój tato będzie u mechanika bo ja za granicą aktualnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #240 Napisano 23 Marca 2016 Szczeze to wolal bym paska upchnąć niż 4 klocki wpompowac. Ale kazdy robi jak uważa. Jednym sie udaje kupic fure z wymienionym już przestawiaczem faz na zachodzie a inni musza kombinowac w polsce jak sie posypie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach