marek85 Zgłoś #61 Napisano 7 Stycznia 2009 obejdzie, ja mam dzwig wiec nie mialem z tym klopotu, na upartego zrobił bys to dzwigajac auto na lewarku, a i jeszcze jedno, pozniej jak poskladasz to dosyc ciezko jest go odpowietrzyc, ja robie tak ze sciagam węze z nagrzewnicy i do nich wlewam plyn, (oczywiscie do zbiorniczka tez), wejdzie tam troche tego, pozniej odpal sobie autko, poczekaj az termostat sie otworzy i skontroluj poziom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielskoglowy Zgłoś #62 Napisano 7 Stycznia 2009 mam podobny problem z brakiem cieplego nawiewu w climatroniku.. autko pokazywalo niby 90 stopni na desce ale na VAGu tylko 76 stopni.. jutro odbieram autko po wymianie rozrzadu, pompy wodnej i termostatu wiec powiem czy cieple ogrzewanie powrocilo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebajary Zgłoś #63 Napisano 7 Stycznia 2009 Miałem dokładnie ten sam problem z ogrzewaniem w swoim pasku , leciało tylko zimne powietrze . Pojechałem do speca zajmującego się paskami na codzień , podpiął vag-a ustawił jakieś tam nastawy silnika klapki i w aucie można śmigać w samych majtach :580: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #64 Napisano 7 Stycznia 2009 mam podobny problem z brakiem cieplego nawiewu w climatroniku.. autko pokazywalo niby 90 stopni na desce ale na VAGu tylko 76 stopni.. jutro odbieram autko po wymianie rozrzadu, pompy wodnej i termostatu wiec powiem czy cieple ogrzewanie powrocilo:) to ze na wagu pokazywalo 76 a na desce 90 to jest norma, wskaznik na desce ma poprostu pewna odchylke, granice po przekroczeniu której obniza sie lub dzwiga, dlatego nasze paski taki "idealnie" trzymaja 90 stopni, a w rzaczywistosci temperatura ma małe wachania o których my nie wiemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras76 Zgłoś #65 Napisano 7 Stycznia 2009 Witam, No właśnie, ogrzewanie miałem słabe bo trochę miałem zasyfiony układ (jakieś tam gluty pływały), ale wydawało mi się, że samochód nagrzewa się szybko i wskazówka na zegarze miała zawsze 90 st. Miesiąc temu troszkę przedmuchali mi nagrzewnicę z syfu. Teraz ostatnio miałem problem z mocą i przy okazji na Vagu wyszło, że mam do wymiany czujnik temp. płynu. Po tej wymianie samochód nagrzewa się słabo a temp. na desce tak do 70-80 pokazuje, ale juz nie 90st. Dodam, że gorzej grzeje w kabinie- pomijam, że większe mrozy, ale teraz to już prawie wogóle nie daje ciepła. A i jeszcze pytanie, nie mam klimatronika, tylko klimę manualną, czy jej wadliwe działanie (w lecie było ok), np. pusty układ, bez czynnika, może wpłynąć na ogrzewanie w aucie, bo słyszałem od koleżanki, że w klimatroniku tak kiedys miała, że pusta klima = brak ogrzewania, po dobiciu czynnika było ok. Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #66 Napisano 7 Stycznia 2009 moim zdaniem nie nabita klima nie ma nic do nie działającego ogrzewania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #67 Napisano 8 Stycznia 2009 Witam szanowne grono PASSATOWCÓW, to znowu ja i mój niegrzeczny zimny pasio. Byłem dziś u speca od klimy i stwierdził że mam nawalony termostat.OK. Teraz moje pytanie do Was. Ile kosztuje mniej więcej termostat i wymiana w zakładzie. Mi powiedział że ok 25 zł termostat i 80 zł wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #68 Napisano 8 Stycznia 2009 za 25 zł to masz taki najtańszy, lepszy kosztuje około 60 tylko nie wiem jaka to byla firma, poszukaj na forum, a wymiana jest banalna, mi byh bylo szkoda kasy, wyzej opisalem jak to zrobic, no ale to juz zalezy od ciebie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #69 Napisano 8 Stycznia 2009 Ja dzisiaj płaciłem za termostat WAHLERa (czyli dobrej firmy) 40 zł :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #70 Napisano 9 Stycznia 2009 Wykazał mi błąd 119 02 rozwiń może ten temat - gdzie to taki błąd widziałeś i jak go skasowałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielskoglowy Zgłoś #71 Napisano 9 Stycznia 2009 ogrzewanie sprawne.. nie byl to termostat nie byla to pompa wody bo po ich wymianie nic nie pomoglo.. mechanior pokazal mi cieniutka gumowa rurke biegnaca blisko podszybia i byla przetarta ona zas steruje chyba podcisnieniowo jakims zaworkiem blisko zbiornika wyrownawczego plynu.. i to niby byl problem.. teraz goraco w pasiu az milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #72 Napisano 9 Stycznia 2009 U mnie termostat dzisiaj wymieniony i mechanik powiedział, że dalej nie grzeje, ale tylko na wolnych obrotach. Powiedział, że na łopatki pompy wody dostała się woda, zamarzło i najprawdopodobniej zniszczyło te łopatki. Sęk w tym, że pompa wymieniana była 2 miesiące temu, a po wymianie termostatu zdaje mi się, że jest dużo cieplej... Czy zatem sprawdzać tą pompę? Czy faktycznie mogło się z nią coś takiego stać? Przecież tyle aut stoi na dworze i im pompy nie zamarzają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #73 Napisano 9 Stycznia 2009 Powiedział, że na łopatki pompy wody dostała się woda, zamarzło i najprawdopodobniej zniszczyło te łopatki. Ale chyba gdyby było tam aż tyle wody to by rozsadziło blok silnika.. łopatki pompy są plastikowe więc woda chyba by im nie zaszkodziła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #74 Napisano 9 Stycznia 2009 No wg mnie woda tam nie ma jak się dostawać, przecież jest osłona... Pojadę jeszcze do znajomego i to razem obejrzymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carere Zgłoś #75 Napisano 10 Stycznia 2009 co to może być za cholera u mnie, termostat jest sprawny. Węże wchodzące w podszybie są gorące a tu dalej wieje lodem. Dobrze że się ociepliło na dworze to nie muszę palić ogniska na siedzeniu. --- scalone --- 119 02 to jest sensor prędkości pojazdu czy coś takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #76 Napisano 10 Stycznia 2009 U mnie wieje dość tak ciepło, ale rewelacji jeszcze nie ma. Przy jakichś 3 tys. obrotów wieje ciepłe powietrze a na wolnych już chłodniejsze... Pompa jest sucha więc się raczej z nią nic nie stało :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras76 Zgłoś #77 Napisano 11 Stycznia 2009 ogrzewanie sprawne.. nie byl to termostat nie byla to pompa wody bo po ich wymianie nic nie pomoglo.. mechanior pokazal mi cieniutka gumowa rurke biegnaca blisko podszybia i byla przetarta ona zas steruje chyba podcisnieniowo jakims zaworkiem blisko zbiornika wyrownawczego plynu.. i to niby byl problem.. teraz goraco w pasiu az milo Ciekawi mnie czy w pasku 2001FL też taka gumowa rurka jest, bo u mnie węże wchodzący do i wychodzący z nagrzewnicy są gorące, więc być może tu szukać, albo dalej ten termostat nie tak, albo może to pokrętło do sterowania ciepłem padło (ponoc czasami jakieś linki spadają, czy cięgienka). juras Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawel11 Zgłoś #78 Napisano 11 Stycznia 2009 Może być wiele przyczyn ze nie grzeje jedną z przyczyn może być też pompa wody i też nie będzie grzało. Skrzydełka są plastikowe i są wklejone i czasem bywa ze wirnik pompy stoi a wałeczek się kręci no i nie ma obiegu i nie będzie grzało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #79 Napisano 11 Stycznia 2009 A jeśli obieg jest, bo węże są gorące? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras76 Zgłoś #80 Napisano 12 Stycznia 2009 Może być wiele przyczyn ze nie grzeje jedną z przyczyn może być też pompa wody i też nie będzie grzało. Skrzydełka są plastikowe i są wklejone i czasem bywa ze wirnik pompy stoi a wałeczek się kręci no i nie ma obiegu i nie będzie grzało. Nie znam się dokładnie na tym, ale jakby pompa, nie mieliła by płynu (nie przepompowywała) to raczej przegrzewałby się silnik, czy nie tak? juras Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach