Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak pisałem wcześniej u mnie też nagrzewał się do równych 90*ale na wag-u było73* i słabo grzał.

 

Postaram się to sprawdzić, tylko znajdę kogoś z VAGiem :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu też mam problem z grzaniem, temperatura silnika 90 stopni a z nawiewów tych na nogi (bo tam sprawdzałem) od strony kierowcy powietrze w miarę ciepłe (nie gorące) a od strony pasażera ZIMNE nie mam pojęcia dlaczego tak

Może ktoś ma jakąś sugestię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darek nie znam się na B6 ale czy przypadkiem nie ma tam klimatronika dwustrefowego jak w audi(dwie strony ustawiane osobno)może na jedną jest inaczej niż na drugą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście jest climatronik dwustrefowy, ale bez względu jak bym nie ustawił po stronie pasażera zawsze chłodne prawie zimne powietrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja mam zagadkę. Dzisiaj po 150 km i temp na 25 stopni dalej siedziałem w zimowej kurtce i nie czułem żeby było jakoś specjalnie ciepło. Z nawiewów nawet na Hi leci ledwo letnie powietrze.

- climatronic nie daje żadnych błędów (sprawdzam od roku raz na miesiąc)

- zagrzewa się do równych 90 stopni i później wskazówka ani drgnie - termostat Wahler założony jakiś rok temu

- nagrzewnica wymieniona rok temu - ostatnio wężyki były gorące

- pompa wody wymieniona miesiąc temu

- uszczelka pod głowicą + remont silnika w maju

- trójnik - półtora miesiąca temu wymieniony

- G12 nowy zalany rok temu

- nawet chłodnica wymieniona jeśli ma cokolwiek do rzeczy :-)

 

Swoją drogą to tylko nieliczne z moich przygód z tym Paskiem w ciągu roku... Ale nie o tym. Czteropak dla tego który rozwiąże mój problem

 

Kolejne diagnozy:

- ogrzewanie nie działało przy temperaturach około -15 stopni. Wtedy węże od nagrzewnicy były ledwo ciepłe

- przy około 0 stopniach ogrzewanie działa (rewelacji nie ma). Węże od nagrzewnicy gorące

- temperatura sprawdzona takim małym komputerkiem - 76 stopni podczas gdy na wyświetlaczu 90.

 

Czyli wymieniać termostat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

termostat ale najpierw czujnik temp płynu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno? Wskaźnik nie wariuje - spokojnie idzie do góry i się trzyma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze u mnie też jest słabe grzanie termostat wymieniony,paru znajomych mówiło że może być nagrzewnica zapchana czy jest to możliwe!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli wymieniać termostat?

 

Tak wymieniać.

 

quote=ralfik19;727537]Kurcze u mnie też jest słabe grzanie termostat wymieniony,paru znajomych mówiło że może być nagrzewnica zapchana czy jest to możliwe!!!

 

 

Tak jest to możliwe.Ja sam swojego czasu szukałem przyczyny słabego grzania i płukałem nagrzewnicę i było trochę lepiej,ale po wymianie termostatu to już grzeje na maxa.

Edytowane przez M1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam...

Ja dziś mam wymieniany termostat. Mam tylko pytanko, zamknął się na małym obiegu i tu moje pytanie, co ma termostat do ogrzewania??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie przepuszcza wody do nagrzewnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co ma termostat do ogrzewania??

 

 

Jak masz mały obieg płyn krąży w silniku i w nagrzewnicy ,a jak masz duży obieg to dochodzi jeszcze chłodnica.

 

nie przepuszcza wody do nagrzewnicy

 

Akurat w pasatach płyn krąży cały cza przez nagrzewnicę,tylko jak masz padnięty termostat to dochodzi jeszcze chłodnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak masz mały obieg płyn krąży w silniku i w nagrzewnicy ,a jak masz duży obieg to dochodzi jeszcze chłodnica.

 

 

 

Akurat w pasatach płyn krąży cały cza przez nagrzewnicę,tylko jak masz padnięty termostat to dochodzi jeszcze chłodnica.

Akurat w pasatach płyn krąży cały cza przez nagrzewnicę,tylko jak masz padnięty termostat to dochodzi jeszcze chłodnica.

kolega pisał o małym obiegu wiec woda krazy tylko w chlodnicy nie trafia do płaszcza wodnego silnika i tym samym chyba nie trafia do nagrzewnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co pisał to pisał według mnie mały obieg to silnik i nagrzewnica bez chłodnicy ,ale nie o to chodzi.Pytanie zadał następujące

 

zamknął się na małym obiegu i tu moje pytanie, co ma termostat do ogrzewania??

 

Odpowiedź brzmi ,że masz podzielone dwa obiegi duży i mały i szybciej silnik się nagrzewa.O to chodziło?

Edytowane przez M1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się wymądrzać ,ale mały obieg to raczej woda omija chłodnice a nie w niej krąży. Tak przynajmniej mi się wydaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ja napisałem

Jak masz mały obieg płyn krąży w silniku

ale dochodzi też nagrzewnica przecież nie pisałem że na małym obiegu płyn przepływa przez chłodnicę.

Koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mało sprecyzowałem, termostat zamknął sie na małym obiegu, padłomi ogrzewanie, co ma wspólnego termostat z ogrzewaniem, samochód nagrzewa sie bardzo szybko i trzyma temp.

 

Czy mały obieg tez zalicza nagrzewnice??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy mały obieg tez zalicza nagrzewnice??

 

Tak.Zalicza.

Przy padniętym termostacie auto też mi trzymało 90* a na wagu było 70-73*i słabo grzał.

Po wymianie tu i tu 90*.

 

Możesz jeszcze mieć zapchaną nagrzewnicę.czy oba węrze wchodzący i wychodzący z nagrzewnicy są gorące?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na Vagu pokazuje 90-92 stopnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie na Vagu pokazuje 90-92 stopnie...

 

I dalej słabo grzeje?

A jak przewody od nagrzewnicy gorące?

 

Jak tak to zabita nagrzewnica a jakie błędy na klimatroniku klapy wszystkie chodzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności