lunat Zgłoś #161 Napisano 21 Grudnia 2009 Tak jak pisałem wcześniej u mnie też nagrzewał się do równych 90*ale na wag-u było73* i słabo grzał. Postaram się to sprawdzić, tylko znajdę kogoś z VAGiem :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #162 Napisano 21 Grudnia 2009 Podłączę się do tematu też mam problem z grzaniem, temperatura silnika 90 stopni a z nawiewów tych na nogi (bo tam sprawdzałem) od strony kierowcy powietrze w miarę ciepłe (nie gorące) a od strony pasażera ZIMNE nie mam pojęcia dlaczego tak Może ktoś ma jakąś sugestię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #163 Napisano 21 Grudnia 2009 Darek nie znam się na B6 ale czy przypadkiem nie ma tam klimatronika dwustrefowego jak w audi(dwie strony ustawiane osobno)może na jedną jest inaczej niż na drugą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #164 Napisano 22 Grudnia 2009 Oczywiście jest climatronik dwustrefowy, ale bez względu jak bym nie ustawił po stronie pasażera zawsze chłodne prawie zimne powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #165 Napisano 22 Grudnia 2009 To ja mam zagadkę. Dzisiaj po 150 km i temp na 25 stopni dalej siedziałem w zimowej kurtce i nie czułem żeby było jakoś specjalnie ciepło. Z nawiewów nawet na Hi leci ledwo letnie powietrze.- climatronic nie daje żadnych błędów (sprawdzam od roku raz na miesiąc) - zagrzewa się do równych 90 stopni i później wskazówka ani drgnie - termostat Wahler założony jakiś rok temu - nagrzewnica wymieniona rok temu - ostatnio wężyki były gorące - pompa wody wymieniona miesiąc temu - uszczelka pod głowicą + remont silnika w maju - trójnik - półtora miesiąca temu wymieniony - G12 nowy zalany rok temu - nawet chłodnica wymieniona jeśli ma cokolwiek do rzeczy :-) Swoją drogą to tylko nieliczne z moich przygód z tym Paskiem w ciągu roku... Ale nie o tym. Czteropak dla tego który rozwiąże mój problem Kolejne diagnozy: - ogrzewanie nie działało przy temperaturach około -15 stopni. Wtedy węże od nagrzewnicy były ledwo ciepłe - przy około 0 stopniach ogrzewanie działa (rewelacji nie ma). Węże od nagrzewnicy gorące - temperatura sprawdzona takim małym komputerkiem - 76 stopni podczas gdy na wyświetlaczu 90. Czyli wymieniać termostat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #166 Napisano 22 Grudnia 2009 termostat ale najpierw czujnik temp płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #167 Napisano 22 Grudnia 2009 Napewno? Wskaźnik nie wariuje - spokojnie idzie do góry i się trzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ralfik19 Zgłoś #168 Napisano 22 Grudnia 2009 Kurcze u mnie też jest słabe grzanie termostat wymieniony,paru znajomych mówiło że może być nagrzewnica zapchana czy jest to możliwe!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #169 Napisano 22 Grudnia 2009 (edytowane) Czyli wymieniać termostat? Tak wymieniać. quote=ralfik19;727537]Kurcze u mnie też jest słabe grzanie termostat wymieniony,paru znajomych mówiło że może być nagrzewnica zapchana czy jest to możliwe!!! Tak jest to możliwe.Ja sam swojego czasu szukałem przyczyny słabego grzania i płukałem nagrzewnicę i było trochę lepiej,ale po wymianie termostatu to już grzeje na maxa. Edytowane 22 Grudnia 2009 przez M1A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #170 Napisano 23 Grudnia 2009 Witam... Ja dziś mam wymieniany termostat. Mam tylko pytanko, zamknął się na małym obiegu i tu moje pytanie, co ma termostat do ogrzewania?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #171 Napisano 23 Grudnia 2009 nie przepuszcza wody do nagrzewnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #172 Napisano 23 Grudnia 2009 co ma termostat do ogrzewania?? Jak masz mały obieg płyn krąży w silniku i w nagrzewnicy ,a jak masz duży obieg to dochodzi jeszcze chłodnica. nie przepuszcza wody do nagrzewnicy Akurat w pasatach płyn krąży cały cza przez nagrzewnicę,tylko jak masz padnięty termostat to dochodzi jeszcze chłodnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #173 Napisano 23 Grudnia 2009 Jak masz mały obieg płyn krąży w silniku i w nagrzewnicy ,a jak masz duży obieg to dochodzi jeszcze chłodnica. Akurat w pasatach płyn krąży cały cza przez nagrzewnicę,tylko jak masz padnięty termostat to dochodzi jeszcze chłodnica. Akurat w pasatach płyn krąży cały cza przez nagrzewnicę,tylko jak masz padnięty termostat to dochodzi jeszcze chłodnica. kolega pisał o małym obiegu wiec woda krazy tylko w chlodnicy nie trafia do płaszcza wodnego silnika i tym samym chyba nie trafia do nagrzewnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #174 Napisano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Co pisał to pisał według mnie mały obieg to silnik i nagrzewnica bez chłodnicy ,ale nie o to chodzi.Pytanie zadał następujące zamknął się na małym obiegu i tu moje pytanie, co ma termostat do ogrzewania?? Odpowiedź brzmi ,że masz podzielone dwa obiegi duży i mały i szybciej silnik się nagrzewa.O to chodziło? Edytowane 23 Grudnia 2009 przez M1A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #175 Napisano 23 Grudnia 2009 Nie chcę się wymądrzać ,ale mały obieg to raczej woda omija chłodnice a nie w niej krąży. Tak przynajmniej mi się wydaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #176 Napisano 23 Grudnia 2009 A co ja napisałem Jak masz mały obieg płyn krąży w silniku ale dochodzi też nagrzewnica przecież nie pisałem że na małym obiegu płyn przepływa przez chłodnicę. Koniec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #177 Napisano 23 Grudnia 2009 Może mało sprecyzowałem, termostat zamknął sie na małym obiegu, padłomi ogrzewanie, co ma wspólnego termostat z ogrzewaniem, samochód nagrzewa sie bardzo szybko i trzyma temp. Czy mały obieg tez zalicza nagrzewnice?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #178 Napisano 23 Grudnia 2009 Czy mały obieg tez zalicza nagrzewnice?? Tak.Zalicza. Przy padniętym termostacie auto też mi trzymało 90* a na wagu było 70-73*i słabo grzał. Po wymianie tu i tu 90*. Możesz jeszcze mieć zapchaną nagrzewnicę.czy oba węrze wchodzący i wychodzący z nagrzewnicy są gorące? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #179 Napisano 23 Grudnia 2009 U mnie na Vagu pokazuje 90-92 stopnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #180 Napisano 23 Grudnia 2009 U mnie na Vagu pokazuje 90-92 stopnie... I dalej słabo grzeje? A jak przewody od nagrzewnicy gorące? Jak tak to zabita nagrzewnica a jakie błędy na klimatroniku klapy wszystkie chodzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach