-
Liczba zawartości
56 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O umin
- Urodziny 07.02.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Toruń
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
Witam, odgrzewam kotleta, ale mam pytanie, czy możliwe jest abym w AVF mial zamontowane pompki AJ?? Jaki to może mieć wpływ na silnik, mam jeden do wymiany i serwis mówi, że mam kupić AJ. Z tego co wyczytałem to powinny być AL
-
odczyt zgodny z vag. a tak na marginesie co ma do tego czujnik temp?
-
Witam, koledzy mam problem z układem chłodzenia. Samochód rozgrzewa się normalnie, osiąga 90 stopni ( miał skłonności do przekraczania temp. 90, ale po wymianie termostatu jest ok.). Problem w tym, że króciec idący do termostatu jest zimny, chłodnica zimna, węże u dołu chłodnicy zimne. Oczywiście w nagrzewnicy słynne kamyczki. Ogrzewanie jest tylko jak trzymam równo obroty pomiędzy 2-3 tyś. Podczas jazdy i zmian obrotów silnika, zanika ogrzewanie. Silnik zachowuje jakby był niedogrzany, spalanie w trasie 7-8l/100. Korek zbiorniczka wymieniony, termostat wymieniony, układ odpowietrzony. Nagrzewnicę podłączałem pod ciśnienie wody bieżącej i przepływ odbywał się bez jakiegokolwiek oporu. Macie jakieś sugestie. Bo ja już wymiękam. Pozdrawiam
-
Nauczyła, dlatego napisałem JESZCZE, czyli kolejna edycja, partia itp.
-
Będzie można kartę jeszcze zamówić?
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
umin odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Jeśli posiadasz w ofercie to poszukuję wąż od turbiny do metalowej rury intercooler'a 3B0145828G -
dokladnie na allegro cna jest dość atrakcyjna... np tu:TU - klik ktoś na tym jeździł?
-
Witam... Z ogrzewaniem szału nie ma, ale jest. Myślę, że kupie jakis środek do czyszczenie układu chłodniczego, podejrzewam, że nagrzewnica ma już syf w środku.
-
Miałem ten sam problem, migały mi kierunki, wyła syrena i pokazywało błąd syreny. Syrenę wymontowałem i po problemie.
-
Witam.. Problem myslę, że problem mam za sobą. Odpowietrzyłem cały uklład jeszcze raz sam dokładnie, na otwartym zbiorniczku, powoli uzupełniałem ubytki. potem jazda na wiekszych obrotach i jak narazie wszystko jest ok. pozdrawiam i dzieki za pomoc i wsparcie.
-
Zacznę od początku, odbieram auto od mechanika, jemu już brakuje pomysłów. Poprawy nie ma. Twierdzi, że sprawdził wszystkie przewody. W dniu jutrzejszym zacznę sam jeszcze sprawdzać.
-
Witam ponownie.. Korek sprawdzony oringi inne pierdoły, niestety bez zmian.... :636: Macie jeszcze jakieś pomysły??
-
Ok. tylko moje pytanie, czy taka usterka jak nieszczelny korek zbiorniczka, może spowodować aż tak duże straty. Na wężu zasilającym nagrzewnicę woda prawie nie leci.
-
No widzisz.... To jest wg mnie jeden z najlepszych mechaników w Toruniu. Posprawdzane jest: chłodnica, przewody, nie wiem tylko co z głowicą...
-
Właśnie jestem po rozmowie z mechanikiem moim. Po zdjęciu przewodu zasilającego brak ciśnienia płyn lekko się sączy, dopiero przy 3tys obr zaczyna coś lecieć, tylko, że to też wielka lipa. Pompa dobra, po zdjęciu przewodów na chłodnicy płyn leci już z ciśnieniem. Wg niego ciśnienie ginie po wyjściu z chłodnicy. Tak to zrozumiałem. Już nie mam siły na PASKA.