Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

brak jest cisnienia na zasilajacym nagrzewnice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zdejmiesz przewód zasilajacy z nagrzewnicy to na nim ciśnienia nie ma? A leci coś w ogóle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przy wymianie termostatu oring gumowy założony ?

 

Ciężki ten Twój paszczur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez nie bylo ogrzewania, wymienilem, temostat ale nie pomogło, sprawdzilem pompe wody i byla dobra, zostala nagrzewnica ktora przeplukalem i troche z niej wylecialo, a ogrzewania i tak nie bylo wiec mechanik sprawdzil jeszcze chlodnice ktora byla niedrozna i po jej wymianie cieplutko jak sie patrzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po rozmowie z mechanikiem moim.

Po zdjęciu przewodu zasilającego brak ciśnienia płyn lekko się sączy, dopiero przy 3tys obr zaczyna coś lecieć, tylko, że to też wielka lipa.

Pompa dobra, po zdjęciu przewodów na chłodnicy płyn leci już z ciśnieniem.

Wg niego ciśnienie ginie po wyjściu z chłodnicy. Tak to zrozumiałem.

Już nie mam siły na PASKA.

Edytowane przez umin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mnie temperatura skacze, raz jest 90 za chwile 20 a jak podepneliśmy pod Vaga to okazało się ze jest max 75 stopni, czy to możliwe ze muszę wymienić termostat. grzeje według mnie kiepsko. Na pewno dużo gorzej niż w poprzednim aucie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg niego ciśnienie ginie po wyjściu z chłodnicy.

Jak ginie? Skoro znika, to gdzies musi mieć ujście. Co to za mechanik :szok: Chłodnica, nagrzewnica, pompa wody i parę wężyków. I gośc nie wie co zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzisz.... To jest wg mnie jeden z najlepszych mechaników w Toruniu.

Posprawdzane jest: chłodnica, przewody, nie wiem tylko co z głowicą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zmienić korek od zbiorniczka wyrównawczego i wtedu jeszcze raz odpowietrzyć cały układ na rozgrzanym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. tylko moje pytanie, czy taka usterka jak nieszczelny korek zbiorniczka, może spowodować aż tak duże straty. Na wężu zasilającym nagrzewnicę woda prawie nie leci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak podejrzewam, raz miałem podobny przypadek w b3. Wymiana korka pomogła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na korku jest gumowy oring ,sprawdź czy on jest ,po co od razu cały korek.

U mnie jak go ściągnąłem to tylko spowodowało ubytek płynu ale dalej grzał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
temperatura skacze, raz jest 90 za chwile 20

Jak tak skacze to pewnie czujnik wariuje, bo przy uszkodzonym termostacie temp. aż tak szybko sie nie zmienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Tylko że te skoki są chwilowe, potem wraca do normy między 70 a 90stopni. Nie wiem czy to od początku czy tyko wczoraj, faktem jest ze wcześniej nie zwracałem na to uwagi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko że te skoki są chwilowe, potem wraca do normy między 70 a 90stopni. Nie wiem czy to od początku czy tyko wczoraj, faktem jest ze wcześniej nie zwracałem na to uwagi

No to jest tak, jak pisał Jericho. Czujnik G62 ci pada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to na jutro jeszcze z czujnikiem temperatury się nastawie, przyokazji sprawdzimyi termostat i czujnik. dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie..

 

Korek sprawdzony oringi inne pierdoły, niestety bez zmian....

:636:

 

Macie jeszcze jakieś pomysły??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś cały wąż zasilający nagrzewnicę? Wąż wychodzi z silnika - tak mi się zdaje. A skoro tam nie ma ciśnienia, to moze byc coś na połączeniu węża z blokiem silnika lub w samym wężu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od początku, odbieram auto od mechanika, jemu już brakuje pomysłów. Poprawy nie ma. Twierdzi, że sprawdził wszystkie przewody. W dniu jutrzejszym zacznę sam jeszcze sprawdzać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pompa działa, chłodnica duża pisałeś że ma ciśnienie (jeśli tak to nazwać można), to pozostaje sprawdzenie tego co pisałem.

Przydałby sie schemat tych przewodów od chłodzenia i ogrzewania, ale jakoś znaleźć nie mogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności