umin Zgłoś #201 Napisano 29 Grudnia 2009 brak jest cisnienia na zasilajacym nagrzewnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #202 Napisano 29 Grudnia 2009 Jak zdejmiesz przewód zasilajacy z nagrzewnicy to na nim ciśnienia nie ma? A leci coś w ogóle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #203 Napisano 29 Grudnia 2009 A przy wymianie termostatu oring gumowy założony ? Ciężki ten Twój paszczur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #204 Napisano 29 Grudnia 2009 u mnie tez nie bylo ogrzewania, wymienilem, temostat ale nie pomogło, sprawdzilem pompe wody i byla dobra, zostala nagrzewnica ktora przeplukalem i troche z niej wylecialo, a ogrzewania i tak nie bylo wiec mechanik sprawdzil jeszcze chlodnice ktora byla niedrozna i po jej wymianie cieplutko jak sie patrzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #205 Napisano 29 Grudnia 2009 (edytowane) Właśnie jestem po rozmowie z mechanikiem moim. Po zdjęciu przewodu zasilającego brak ciśnienia płyn lekko się sączy, dopiero przy 3tys obr zaczyna coś lecieć, tylko, że to też wielka lipa. Pompa dobra, po zdjęciu przewodów na chłodnicy płyn leci już z ciśnieniem. Wg niego ciśnienie ginie po wyjściu z chłodnicy. Tak to zrozumiałem. Już nie mam siły na PASKA. Edytowane 29 Grudnia 2009 przez umin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guteq Zgłoś #206 Napisano 29 Grudnia 2009 A u mnie temperatura skacze, raz jest 90 za chwile 20 a jak podepneliśmy pod Vaga to okazało się ze jest max 75 stopni, czy to możliwe ze muszę wymienić termostat. grzeje według mnie kiepsko. Na pewno dużo gorzej niż w poprzednim aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #207 Napisano 30 Grudnia 2009 Wg niego ciśnienie ginie po wyjściu z chłodnicy. Jak ginie? Skoro znika, to gdzies musi mieć ujście. Co to za mechanik Chłodnica, nagrzewnica, pompa wody i parę wężyków. I gośc nie wie co zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #208 Napisano 30 Grudnia 2009 No widzisz.... To jest wg mnie jeden z najlepszych mechaników w Toruniu. Posprawdzane jest: chłodnica, przewody, nie wiem tylko co z głowicą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #209 Napisano 30 Grudnia 2009 Spróbuj zmienić korek od zbiorniczka wyrównawczego i wtedu jeszcze raz odpowietrzyć cały układ na rozgrzanym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #210 Napisano 30 Grudnia 2009 Ok. tylko moje pytanie, czy taka usterka jak nieszczelny korek zbiorniczka, może spowodować aż tak duże straty. Na wężu zasilającym nagrzewnicę woda prawie nie leci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #211 Napisano 30 Grudnia 2009 Tak podejrzewam, raz miałem podobny przypadek w b3. Wymiana korka pomogła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #212 Napisano 30 Grudnia 2009 Na korku jest gumowy oring ,sprawdź czy on jest ,po co od razu cały korek. U mnie jak go ściągnąłem to tylko spowodowało ubytek płynu ale dalej grzał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #213 Napisano 30 Grudnia 2009 temperatura skacze, raz jest 90 za chwile 20 Jak tak skacze to pewnie czujnik wariuje, bo przy uszkodzonym termostacie temp. aż tak szybko sie nie zmienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guteq Zgłoś #214 Napisano 30 Grudnia 2009 Tylko że te skoki są chwilowe, potem wraca do normy między 70 a 90stopni. Nie wiem czy to od początku czy tyko wczoraj, faktem jest ze wcześniej nie zwracałem na to uwagi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #215 Napisano 30 Grudnia 2009 Tylko że te skoki są chwilowe, potem wraca do normy między 70 a 90stopni. Nie wiem czy to od początku czy tyko wczoraj, faktem jest ze wcześniej nie zwracałem na to uwagi No to jest tak, jak pisał Jericho. Czujnik G62 ci pada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guteq Zgłoś #216 Napisano 30 Grudnia 2009 no to na jutro jeszcze z czujnikiem temperatury się nastawie, przyokazji sprawdzimyi termostat i czujnik. dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #217 Napisano 30 Grudnia 2009 Witam ponownie.. Korek sprawdzony oringi inne pierdoły, niestety bez zmian.... :636: Macie jeszcze jakieś pomysły?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #218 Napisano 30 Grudnia 2009 A sprawdzałeś cały wąż zasilający nagrzewnicę? Wąż wychodzi z silnika - tak mi się zdaje. A skoro tam nie ma ciśnienia, to moze byc coś na połączeniu węża z blokiem silnika lub w samym wężu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #219 Napisano 30 Grudnia 2009 Zacznę od początku, odbieram auto od mechanika, jemu już brakuje pomysłów. Poprawy nie ma. Twierdzi, że sprawdził wszystkie przewody. W dniu jutrzejszym zacznę sam jeszcze sprawdzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #220 Napisano 30 Grudnia 2009 Jeśli pompa działa, chłodnica duża pisałeś że ma ciśnienie (jeśli tak to nazwać można), to pozostaje sprawdzenie tego co pisałem. Przydałby sie schemat tych przewodów od chłodzenia i ogrzewania, ale jakoś znaleźć nie mogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach