Guteq Zgłoś #221 Napisano 31 Grudnia 2009 U mnie jednak skończyło się na wymianie samego termostatu, czujnik okazał sie dobry. Przy okazji wymieniłem świece na nowe. A ogrzewanie ładnie teraz śmiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #222 Napisano 1 Stycznia 2010 Witam.. Problem myslę, że problem mam za sobą. Odpowietrzyłem cały uklład jeszcze raz sam dokładnie, na otwartym zbiorniczku, powoli uzupełniałem ubytki. potem jazda na wiekszych obrotach i jak narazie wszystko jest ok. pozdrawiam i dzieki za pomoc i wsparcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mackmack Zgłoś #223 Napisano 7 Stycznia 2010 Witam kolego umin czy mugłyś mapisać czy wszystko u ciebie jest teraz ok z ogrzewniem bo mam identyczny problem, i jak dokładnie go odpowietrzałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #224 Napisano 7 Stycznia 2010 Witam kolego umin czy mugłyś mapisać czy wszystko u ciebie jest teraz ok z ogrzewniem bo mam identyczny problem, i jak dokładnie go odpowietrzałeś Cofnij się parę stron i tam masz opisane wszystko. Po co to po raz kolejny klepać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #225 Napisano 7 Stycznia 2010 Witam... Z ogrzewaniem szału nie ma, ale jest. Myślę, że kupie jakis środek do czyszczenie układu chłodniczego, podejrzewam, że nagrzewnica ma już syf w środku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #226 Napisano 7 Stycznia 2010 To ją po prostu przepłukaj - ściągasz przewody z nagrzewnicy, podłaczasz ciepła z kranu i jazda. Zresztą masz to opisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pastek Zgłoś #227 Napisano 7 Stycznia 2010 Witam wszystkich jestem tutaj nowy... z tego co zdazyłem zauwazyc wielu ma taki sam problem jak ja ... Wczoraj odebrałem auto z serwisu był wymieniany kompletny rozrzad pompa wody wszystkie paski oleje płyny filtry łozysko w alternatorze,, korpus ...temperatura niecałe 90 stopni tez daje na maxa a tu ledwo co grzeje tak samo fotele choc sa na maxa ledwo co zipia przewody gorace wentyletorek chodzi niue wiem juz co jest bo troszku zaczał rzecholik mowia ze bardziej im to 2,5 silnik przypomina niz 1,9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zoja1984 Zgłoś #228 Napisano 10 Stycznia 2010 witam ja mam ten sam problem nie mam klimatronika, termostat wymienilem niby pompa dziła bo podaje plyn do nagrzewnicy a jednak leci letnie,z tym ze weze wychodzace z lodnicy sa :na gorze goracy na dole zimny i plyn w zbiorniczku jest zimny przy rozgrzanym silniku, wiec niby termostat ale jest nowy ,niby pompa ale podaje wode do nagrzewnicy ,moze ngrzewnica ale pierw trzeba zlikwidawac chlodny plyn z chlodnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #229 Napisano 10 Stycznia 2010 witam ja mam ten sam problem nie mam klimatronika Nie tylko ty masz taki problem termostat wymienilem niby pompa dziła bo podaje plyn do nagrzewnicy a jednak leci letnie,z tym ze weze wychodzace z lodnicy sa :na gorze goracy na dole zimny i plyn w zbiorniczku jest zimny przy rozgrzanym silniku, wiec niby termostat ale jest nowy ,niby pompa ale podaje wode do nagrzewnicy ,moze ngrzewnica ale pierw trzeba zlikwidawac chlodny plyn z chlodnicy Cofnij sie z 10 stron w tym temacie i zacznij czytać. Na pewno znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #230 Napisano 22 Stycznia 2010 (edytowane) a u mnie taki problem jest. silnik nabiera 90 stopni rownomiernie. po przekjechaniu 2 km zaczyna leciec samo lekko cieple powietrze i jak osiagnie do 90 stopni silnik to troche cieplejsze ale nie takie zeby parzylo tylko ledwo co szyby odparuja. dodam jeszcze ze przewod wchodzacy do nagrzewnicy goracy jak ogien a wychadzacy letni. i gdy jade np na 5 biegu o obrotach 1,5 tys to calkiem slabnie cieple powitrze a gdy jade na 2 tys obrotow to juz zaczyna cieplejszym . co robic?? nagrzewnice plukalem Edytowane 22 Stycznia 2010 przez marko002 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #231 Napisano 22 Stycznia 2010 a u mnie taki problem jest. silnik nabiera 90 stopni rownomiernie. po przekjechaniu 2 km zaczyna leciec samo lekko cieple powietrze i jak osiagnie do 90 stopni silnik to troche cieplejsze ale nie takie zeby parzylo tylko ledwo co szyby odparuja. dodam jeszcze ze przewod wchodzacy do nagrzewnicy goracy jak ogien a wychadzacy letni. i gdy jade np na 5 biegu o obrotach 1,5 tys to calkiem slabnie cieple powitrze a gdy jade na 2 tys obrotow to juz zaczyna cieplejszym . co robic?? nagrzewnice plukalem Kolego nie pisz w kilku tematach o 1 problemie. Przeczytaj ten wątek a dowiesz się sporo. Na szybko zerknij czy nie miesza się płyn chłodniczy z oleje i na odwrót. Mógł paść termostat lub zapchała się nagrzewnica. Dawno wymieniałeś cały płyn chłodniczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karrol Zgłoś #232 Napisano 22 Stycznia 2010 witam ,mam passata b 5 1.8 125 km i nie dziala ogrzewanie .Prawy przewod wchodacy do nagrzewnicy jest ciepły a lewy zupelnie zimny ,czyzby zapchana nagrzewnica?????pomoże ktoś??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #233 Napisano 22 Stycznia 2010 witam ,mam passata b 5 1.8 125 km i nie dziala ogrzewanie .Prawy przewod wchodacy do nagrzewnicy jest ciepły a lewy zupelnie zimny ,czyzby zapchana nagrzewnica?????pomoże ktoś??? A moze przeczytasz ten temat od początku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #234 Napisano 22 Stycznia 2010 (edytowane) a wiec tak . plyn zmieniany moze z rok temu . w plynie niema sladow oleju czy tlustych plam i plyn jest czysty. mowicie termostat a dlaczego goracy mam przewdo wchodzacy a wychadzacy jakby polowe zimniejszy ?? no i dlaczego przy gazowaniu na 2 tys obrotow cieplej zaczyna a bez gazu prawie zimnym dmucha:( dodam iz niemam climatronica Edytowane 22 Stycznia 2010 przez marko002 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Stip Zgłoś #235 Napisano 22 Stycznia 2010 u mnie jest podobny problem gdyz leci bardzo letnie powietrze nawet jak ustawie na HI ale jak wyloncze calkiem nawiew i pochodzi tak na wlonczonym silniku i potem spowrotem wloncze nawiew to leci cieple powietrze ale po jakims czasie spowrotem sie ochładza, czy to moze byc termostat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefunio98 Zgłoś #236 Napisano 24 Stycznia 2010 Witam. Ja mam następujący problem i mże ktoś ma pomysł lub inf. na temat jego rozwiązania. Problem jest chtba bardziej złożony niż wcześniejsze problemy. A więc passat b5 19 tdi 110 koni climatronic, od pewnego czasu ubywa płyn a w czasie teraźniejszych mrozów auto nie łapało temp tylko tak do 70 później skok na 90 i znów 70 a co najdziwniejsze to bardzo slabo grzeje nawet na Hi, co jeszcze jadonc jakoś grzeje ale jeśli przyspieszam przestaje i dmucha zimnym, jeśli na panelu zejdę temperaturą niżej na do 25 i po jakiś 2 sekundach znów wrócę na HI to grzeje lecz do czasu gdy znów przyspiesze, a do tego z tyłu pod siedzeniami dmucha cały czas chłodnym. Termostat zmieniłem, ulład drożny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #237 Napisano 24 Stycznia 2010 witam jaki jest pochodzenie samochodu, może to jest przerobiony anglik, wskazuje na błędy w elektronice. Sprawdź climatronik przez auto diagnostykę może coś wykaże. Jeżeli wyjdzie brak błędów to sprawdź czy węże są gorące te co idą do nagrzewnicy (2 sztuki czyli: wejście i wyjście). Następnie sprawdź chłodnicę czy jest ciepła(ale to zrób jak samochód się nagrzeje i następnie go wyłącz bo będzie po palcach). Termostat też możesz sprawdzić ale to jak jest silnik zimny: 1)sprawdzasz stan węży górny i dolny muszą być zimne 2)zapalasz samochód 3)ponownie sprawdzasz stan węży górny i dolny, po pewnym czasie musi być różnica między górnym i dolnym, następnie jak osiągnie temperaturę 90 stopni to węże to powinny się wyrównać ale w zimie i przy TDI jest to trudne do osiągnięcia przeważnie chłodnica jest lodowata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefunio98 Zgłoś #238 Napisano 25 Stycznia 2010 Wszystkie przewody już sprawdzałem, climatronik też ok, ja myślę tylko w te mrozy nie mam tego jak sprawdzić że może to być uszkodzona uszczelka pod głowicą wiem że jest metalowa więc jej nie wydmucha ale myślę że przy przyspieszaniu ciśnienie z silnika dostaje się przez mią do układu chłodzenia i dlatego ten płyn ubywa sądze że przez naczynko wyrównawcze i w związku z tym przy przyspieszaniu może słabiej grzać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #239 Napisano 25 Stycznia 2010 witam mam pytanie do szefunio98 1)czy z samochód po nagrzaniu wydobywa się biały dym (co by wskazywało na spalanie wody przez silnik), 2)czy woda ma ciemne kropelki od oleju w zbiorniczku wyrównawczym(wskazuje na uszkodzona uszczelkę) 3)ile wody ubywa i w jakim czasie 4)czy jak jest zbiornik wyrównawczy otwarty i samochód ma wyższe obroty to woda jest wypychana do góry (uszkodzona uszczelka) 5)czy silnik równo pracuje zimny i ciepły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #240 Napisano 25 Stycznia 2010 (edytowane) u mnie wode wywalalo ale jak mialem zatkany krociec (cienki wezyk idacy do zbiorniczkaa wyrownawczego) po odetkaniu jak reka odjal . myslalem ze to juz uszczelka. u mnie tez slabo grzeje i slychac przelewajaca sie wode w kokpicie ale mechanik juz postawil mi diagnoze . zakaminiala mocno nagrzewnica powoduje te przelewanie. nagrzewnica do wymiany Edytowane 25 Stycznia 2010 przez marko002 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach