Skocz do zawartości
JACU6X6

KODY BŁĘDÓW VAG - LISTA (OBD-II)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

dzisiaj sprawdziłem VAGiem znajomemu VW Golfa Mk4, i wywaliło na 3 błędy:

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 01391

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

 

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 909 601

Component: 1N AIRBAG VW51 0004

Coding: 12622

Shop #: WSC 01391

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799

Component: 1F Komfortgerát HLO 0001

Coding: 00259

Shop #: WSC 01391

1 Fault Found:

00932 - Electric Window Motor: Drivers Side (V147)

62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

 

01274 Motor klapy nawiewy powietrza – V71

 

00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie

00532 P1750 Napięcie (B+)

 

00932 - tutaj chodzi o centralny zamek i wiemy co jest przyczyna :)

 

Ale niestety te 2 pierwsze błedy, nie mam pojęcia co może być przyczyną, dlaczego się pojawiają i jak je zlikwidować :) Jeżeli ktoś z Was ma jakiś pomysł proszę o pomoc i porady :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lucas.p

Witam, czy ktoś mógłby przetłumaczyć mi na język polski :) 01243 Cewka zmiany przewodu rurowego (co to jest:) i drugi błąd mam 00525 czujnik tleny - niskie napięcie - G39, czy jedno z drugim może mieć powiązanie?

Z góry dzięki za odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mowa o koda czy ktoś wie co oznacza ten:

19456

i ten: 1656 po skanowaniu poduszek

 

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

19456

Kontrollampe für Vorglühzeit (K29), Fehlermeldung vom Kombiinstrument [Glow Plug Indictor Light (K29), Malfunction Message from Instrument Cluster] [Controlelampje voorgloeitijd (K29), storingmelding van instrumentenpaneel]

 

01656

 

Crashsignal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy moze ktos wie co to sa za bledy: 318 ,513 ,4F8 ,4FA przyznam ze szukalem 513-czujnik predkosci 318-obwod cisnienia klimatyzacji a te dwa pozostale to zagadka,moze jakies namiary na kody ktos ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4FA - siłownik klapy obiegu wewnętrznego. Pozostałe tez są na forum jasno opisane. Najwiecej znajdziesz o 318. Tak więc "pogrzeb" jeszcze w dziale "diagnostyka" bo nie bedziemy powielać przecież postów. :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki Danek75:padam: "oczywiscie ze nie chodzi o powielanie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lucas.p
Witam, czy ktoś mógłby przetłumaczyć mi na język polski :) 01243 Cewka zmiany przewodu rurowego (co to jest:) i drugi błąd mam 00525 czujnik tleny - niskie napięcie - G39, czy jedno z drugim może mieć powiązanie?

Z góry dzięki za odp.

 

Niestety Passio sprzedany :( ale jeżeli ktos by kiedyś szukał cewki zmiany przewodu rurowego (01243) znajduję się ona przy kolektorze ssącym, podaje napięcie na sondę lambda, to jest często przyczyną bardzo dużego spalania, ale to bardzo dużego :)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

00562 sensor for oil level/temperature(G266)

27-10 Implausible Signal - intermittent.

 

koledzy co to może znaczyć bo nie moge nigdzie tego znajść

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

00562 - czujnik oleju - błąd sporadyczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
00562 - czujnik oleju - błąd sporadyczny.

 

 

to że czujnik poziomu oleju to wiem bo czasem pipczy po przekręceniu zapłonu(stan oleju w normie) ale cz to znaczy błąd sporadyczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale cz to znaczy błąd sporadyczny

To znaczy, ze błąd wystepuje okresowo a nie w sposób ciągły. Czyli moze juz czujnik pada lub gdzies na przwodach sie robi przerwa. No i raz działa - raz nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To znaczy, ze błąd wystepuje okresowo a nie w sposób ciągły. Czyli moze juz czujnik pada lub gdzies na przwodach sie robi przerwa. No i raz działa - raz nie.

 

 

dzieki wielkie po wymianie oleju skasowałem byka Vagiem i juz ze 4 dni spokój nic nie pipczy.pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG wyswietla mi blad 17831 co moze byc przyczyna moze ktos wie, prosze o pomoc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VAG wyswietla mi blad 17831 co moze byc przyczyna moze ktos wie, prosze o pomoc?

17831 - rząd cylindrów 1, system obiegu powietrza wtórnego - za mała przepustowość

- czyli sprawdź przewody, złącza rurek...itp. :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mariano07

Witam wszystkich. Czy ktoś może mi pomóc?

Mam problem z zaworem dolotowym n156, wyczytałem na forum ze często pęka ciągadło ja wyciągnąłem swój i jest cały wygląda ok ale vag ciągle pokazuje błąd p1516, o co chodzi?? i jesze jedno gdzie można kupić zawór magnetyczny? znacie jakieś sklepy online? mój właśnie przestał cykać to chyba znak ze umarł, no i czy ustawianie kątów wtrysku to kosztowna i skomplikowana sprawa??

passat 1.8 20v (apt)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem gdzie to dac wiec dam tutaj jak bede mial cos wiecej to dodam mam nadzieje ze komus sie to przyda :)

 

<a href=thum_158794820c5b77bd76.jpg' alt='thum_1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam następujący problem.

Po wymianie sterownika automatycznej skrzyni biegów Tiptronic w moim passacie regularnie pojawia się błąd P1750. Po usunięciu go wszystko gra jednak wystarczy tylko wyłączyć silnik i po uruchomieniu znów wszystko zaczyna się od początku. Wyświetlacz nie pokazuje na jakim programie skrzyni aktualnie jadę oraz na którym biegu przy opcji Tiptronic na dodatek spalanie jest o wiele za duże nawet przy delikatnej jeździe 12-13 l/100km

 

Proszę o pomoc!

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zeus102

a moze mi pomozecie swiecila mi kontrolka od poduszek wiec postanowilem ja wylaczyc pokazalo 3 błedy

1218

588

532

co to za bledy bo po wylaczeniu ich kontrolka zgasla ale za pare dni znowu sie zapalila

a oprocz tego byl blad w silniku

17978 (P1570) co to za bład

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzis podpiełem sie Polskim Vagiem pod auto i wyskoczyło mi pare błedów tzn..:

792 F129 podobno zawór cisnieniowy klimatyzacji

562 tego nie wiem...

Prosiłbym o podpowiedz co dalej z tym robic:>

Z gory dziekuje:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności