Skocz do zawartości
JACU6X6

KODY BŁĘDÓW VAG - LISTA (OBD-II)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość stomi

Słuchajcie wyskakuje mi ten błąd i wraca, nie wiem czym on jest spowodowany, i czy go bagatelizować, poradzcie cos :znudzony:

 

17664(G62 starsze auta) - uszkodzony dwu pinowy czujnik temperatury w głowicy

po ang- engine coolant temp sensor (G62): Open or short to plus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury płynu chłodzącego - przerwa/zwarcie z potencjałem "plus". No przeciez sam sobie odpowiedziałeś - co to za usterka. Sprawdź przewody przy czujniku, a jeśli nic podejrzanego nie znajdziesz, to wymień czujnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stomi

a to nie chodzi przypadkiem o jakis czujnik w silniku?dzieki za pomoc :padam:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury płynu jest zazwyczaj na króćcu, no nie :?: I to od niego uwarunkowane jest włączanie wentylatora na chłodnicy. Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zobacz tu, gdzie wskazuje strzałka, tam też jest czujnik temperatury chłodziwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stomi

dzieki chłopaki, jutro to posprawdzam :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kto wie co to za błąd 17978 ?

nie ma go niestety na tej liście.

 

Pozdrawiam

Kuba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17978 (P 1570) - zablokowany komputer sterujący pracą silnika

-> chodzi o dopasowanie komputera do elektronicznej blokady zapłonu

 

EDIT//

 

Nol - no widzisz - zsynchronizowane zegarki mamy :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17978 (P1570) - Engine Start Blocked by Immobilizer

 

Start silnika zablokowany przez immobilizer.

 

//edit

Lol, Danek75 - co za wyczucie czasu :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w moim passku wystąpiły takie błędy prosiłbym was o pomoc w przetłumaczeniu ich.

Dzięki z góry.

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

m

Control Module Part Number: 1J0 959 799 AH

Component and/or Version: 3R Zentral-SG Komf. 0001

Software Coding: 04096

Work Shop Code: WSC 05311

Additional Info: 1J2959802D 3R Tőrsteuerger. FS0002r

Additional Info: 1J2959801E 3R Tőrsteuerger. BF0002r

Additional Info: 1J4959811D 3R Tőrsteuerger. HL0002r

Additional Info: 1J4959812D 3R Tőrsteuerger. HR0002r

4 Faults Found:

00956 - Key 2

09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

01135 - Interior Monitoring Sensors

36-00 - Open Circuit

01134 - Alarm Horn (H12)

49-00 - No Communications

00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

engine

VAG-COM Version: Release 311.2-N

m

Control Module Part Number: 038 906 019 BK

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1061

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

 

Can

\VAG-COM Version: Release 311.2-N

m

Control Module Part Number: 6N0 909 901

Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001

Software Coding: 00004

Work Shop Code: WSC 05314

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

 

auto scan

VAG-COM Version: Release 311.2-N

m

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 BK

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1061

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

 

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AH

Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10

Coding: 00012

Shop #: WSC 05314

No fault code found.

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B2 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 05000

Shop #: WSC 05311

2 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-00 - Open or Short to B+

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

 

Skipping Address 15-Airbags

 

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 922 A

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V25

Coding: 05145

Shop #: WSC 30011

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y224XXXX

3 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00667 - Ambient Temperature Signal

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

 

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00004

Shop #: WSC 05314

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 3R Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04096

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

 

 

01134 - Alarm Horn (H12)

49-00 - No Communications

 

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 035 186 D

Component: RADIO SON 0003

Coding: 05401

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

00853 - Loudspeaker(s): Rear

36-00 - Open Circuit

 

End -------------------------------------------------------

 

 

// zmieniłem numer immo co by się komus nie przydał ;) - kuczlaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

man1982 - przejrzałem twoją listę i powiem ci (a raczej napiszę) - przewertuj ten temat dokładnie, bo takie kody już były TU opisywane :kijemgo:

 

Mogę ci ONLY podpowiedziec, jak masz szukac - jeśli tego nie wiesz. Tak więc patrz po tych kodach: 00956, 01135, 01134, 00912, 17664 (G62 - wieeele razy opisywany), 01044, 00779 (G17 - czujnik temp. zewn.), 00853, 01134, 01274, 01039, 00562, 00667.

 

KUMASZ już - o co LOTTO :?::hyhy:

 

ps: chyba nawet sam opisywałem te kody, dlatego wiem, że są

na poprzednich stronach :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Slezny

Witam mam passka 2.0 i wyskoczył mi bład 16719 to wymieniłem czujnik g28, a po wymianie czujnika wyskakuje 16719 ( czujnik obrotów silnika G 28 nie działa)i 16706( Obwód wejścia silnika prędkości zapłonu / dystrybucji – brak sygnału A lub B / miganie

) czy pomoże mi ktos to rozszyfrowac

( aha i dodam jeszcze ze czujnik jest na 100% dobry bo elektryk go sprawdzał, a stary był zepsuty)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź jeszcze podłączenie tego czujnika. W silnikach z manualną skrzynią - przewody są podłączane dokładnie odwrotnie - niż w przypadku skrzyni automatycznej. Tak więc mechanik mógł nie tak go wpiąć. Inna sprawa, to może być uszkodzona tarcza sygnałowa na kole zamachowym albo kołki na tarczy przekłądnika (w zależności od rodzaju skrzyni : MANUAL lub AUTO). Ale drugi przypadek jest raczej skrajny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Slezny

Czujnik jest napewno dobrze podpiety a obrucic sie go nie da, dodam jeszcze ze na zapalonym silniku wyskakuje tylko błąd 16706 a z kolei na zgaszonym tylko 16719

aha i to jest skrzynia manualna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło mi o obracanie czujnika a o odwrotną jego polaryzację. A oba błedy (16706 i 16719) oznaczają w sumie to samo.

-&gt; 16706 (P 0322) - czujnik G28 - brak sygnału; niezrozumiała wartość sygnału

-&gt; 16719 (P 0335) - czujnik G28 nie działa

 

Tak więc możesz mieć jeszcze gdzieś zwarcie na przewodach (które tez trzeba by sprawdzic); sprawdź osadzenie (oraz czy nie ma bicia) koła sygnałowego, z którego czujnik zczytuje obroty Jesli nigdzie nie ma usterek, to zostaje najmniej miła opcja - wymiana komputera sterującego silnikiem :kwasny:

 

A jakie wartosci mialeś przy sprawdzaniu nowego czujnika :?: Bo powinno być tak:

 

wtykczujnikag28vt7.th.jpg

 

-&gt; pomiedzy stykami 2 + 3, powinna być wartość w przedziale 730 - 1000 Ω

-&gt; pomiędzy stykami 1 + 2 oraz 1 + 3: ∞ (nieskończoność) Ω

Jeśli nie ma takich wskazań, to czujnik (chociaż nowy) może być wadliwy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość timovega

Witajcie. Podpowie mi ktos jaka jest przyczyna ponizszych bledow. Z gory dziekuje

 

00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

01266 - Glow Plug Relay (J52)

31-00 - Open or Short to Ground

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-00 - Open or Short to B+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość timovega

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

 

Witajcie moze ktos mi powiedziec jaka jest przyczyna tego bledu i jak go wyeliminowac ?

 

Z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75

kod błedu 18017 co to moze być? dodam że dzisiaj mi mrugała kontrolka akumulatora i pojawił sie napis Generator werstats ( cos takiego) potem zgasło i sie nie zapalało. byłe u elektromechanika i sprawdził ładownaie i było ok. bład wyskoczył mi teraz przy podłączeniu laptipa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18017 (P 1609) - zadziałało odłączenie wypadkowe CRASH. Należy wykasowac usterke z pamięci komputera sterujacego silnikiem. A to zabezpieczenie antykolizyjne, jest zapewne gdzieś przy pomie paliwa - podczas zdezrenia - odcina dopływ - czyli tak na "zdrowy rozum" powinno byc gdzies przy pompie :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafik78
P01112 (17520) - układ regulacji Lambda, rzad cylindrów 1, system "za bogaty"

-&gt; sprawdź sondę lambda i ukł. regulacji lambda - przed katalizatorem.

 

P01241 (17649) - Obwód wtrysku paliwa do cylindra – obwód otwarty A

 

witaj dzięki za błędy , hmm wiesz mam z nimi problem pierwszy kod to mniej więcej wiem , mam reduktor do wymiany bo jeżdże na gazie do tego mam strumienice itd itd , ale nie bardzo wiem co oznacza drugi , sprawdzaliśmy listwe na wtryskiwaczach itd , hmm nie wiem co może oznaczać drugi błąd .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności