Skocz do zawartości

scubi206

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O scubi206

  • Urodziny 15.08.1976

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łowicz

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Poprosze o numer zaworu DV passat 1.8T AWT 2001
  2. Bardzo dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Kuba
  3. Zamieszczam ligi zgodnie z zaleceniami http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92900.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92901.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92902.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92903.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92904.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92905.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92907.html ---------- Dodano o 17:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:04 ---------- Dodatkowo podczas logowania wygenerował błędy: Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 01 0001 Software Coding: 11001 Work Shop Code: WSC 05314 Additional Info: WVWZZZ3BZ2E160107 VWZ7Z0A4087492 3 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-00 - -
  4. Jutro zrobię logi tak jak napisałeś i wrzucę. Mówisz o nieszczelności dolotu czy podciśnienia? Pozdrawiam Kuba
  5. http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92792.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92793.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92794.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92795.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92796.html
  6. Witam szanownych kolegów. Poproszę o analizę logów Passat 1.8T silnik AWT po lekkim programie, do tej pory jeździł bardzo dobrze a kilka tygodni temu zaczął więcej palić i słabiej jechać
  7. co to za mechanik był ? jeśli jeździsz normalnie, miasto, trasa to kat powinien się sam czyścić. katowanie auta na pełnych obrotach przez kilometr da się we znaki silnikowi i pewnie zaszkodzi też nie nowemu przecież katalizatorowi (temperatura) Bardzo częsta usterka katalizatorów to właśnie wypalenie środka.
  8. trzeba jeszcze pamiętać że baterię należy wyjąć szybko i równie szybko włożyć nową, dłuższa operacja może się skończyć rozkodowaniem.
  9. na górnym pasku w Allegro masz zakładkę "szukaj", potem klikasz na "znajdź użytkownika" wpisujesz np JarekC1978 i enter.
  10. znajomy zamontował taka instalkę do Audi 1,8T i po dwóch miesiącach ciągłej walki z ustawieniem w końcu sie poddał i ją wymontował.
  11. Ja bym do swojego silniczka nie wlał tego wynalazku, moim zdaniem specyfik jest dedykowany dla amatorów mega kosztownych eksperymentów.
  12. Ja bym stawiał na serwo w paskach lubią polecieć, koszt nowego około 450 zł + wymiana około 200 zł
  13. ja mam taki: http://www.thule.com/Thule/ProductPage____28493.aspx sprawdza się znakomicie
  14. Pewnie padła jedna z cewek zapłonowych. Standard w AWT :-) Koszt w VW z tego co pamiętam około 140 zł, wymiana we własnym zakresie.
  15. Jak programik robiłem w http://www.kreatormocy.pl/ Pełne zadowolenie. Polecam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności