Skocz do zawartości
JACU6X6

KODY BŁĘDÓW VAG - LISTA (OBD-II)

Rekomendowane odpowiedzi

Błąd 17978 - KLIK

 

Błąd 532 - KLIK

 

Błąd 00562 - KLIK masz to na poprzedniej stronie opisane :kwasny:

 

Tyle chyba starczy, żeby pokazać, że opcja SZUKAJ działa. Zacznijcie w końcu CZYTAĆ, co, gdzie i jak znaleźć.

 

Po to jest wątek o kodach błedów, zeby go przeglądać.

 

beztytuuka4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Forumiowicze pomózcie :

 

Nie działa mi otwoeranie klapy z pilota ani wnetrza auta

kolejne to nie dziala wycieraczka w tylenj klapie ( działą 3 swiatło stop oraz spryskiwacz)

nastepnie wyskoczyly błedy od syreny i czujników alarmu

 

Otwieranie klapy prawdopodobnie :

 

01278 Obwód elektronicznego zamka mechanizmu różnicowego

 

Alarm

 

01134 Dźwięk alarmu – 12

01135 Czujnik ruchu wewnątrz pojazdu

 

a i jeszcze cos takiego :

01336 - Data Bus for cmfort system - 80-00 Single Wire Opera....

 

prosze pomórzcie jak naprawic ta wycieraczjkke i otwieranie a pozniej jak cos alarm i to cos

 

z góry dzieki wszystkim za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grzegorz7788

witam wszystkich. od trzech miesiecy jestem szcześliwym posiedaczem vw passata b5 v6 2,8l rok 1999 ale od jakiegoś czasu silnik boryka się z problemem który przerasta mechaników nawet z ASO. generalnie po podpięcie do VAG-a pojawiają się błędy o kodach

17833 zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy

17923 zawór przełanczający kolektora ssącego

17938 nastawnik wałka rozżądu

17908 obwód przekażnika pompy paliwa

17536 mieszanka za uboga

16534 sonda lambda obwód

błędy te zaczęły wyskakiwać po założeniu instalacji gazowej i od tej pory silnikiem coś szarpie po jego nagrzaniu no i zrobił się strasznie mułowaty jak na te 193 km. czekam na sugestie zwlaszcza co do nastawnika wałka rozżądu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie. Wymieniłem dzisiaj rozrząd i później podłaczyliśmy go pod vag-a przy diagnostyce silnika pokazał błąd 19561, szukałem w spisie ale nie ma takiego błędu. Dzięki za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
K błąd 19561, szukałem w spisie ale nie ma takiego błędu.

 

A to niby co jest :?: Ciezko w wyszukiwarkę wpisać pięc cyfr :?::kwasny:

 

Na jakim forum tego szukales, bo chyba nie na naszym.

 

Temat - Błąd 19561

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, a szukałem na tym forum wpisałem w dziale faq w szukajkę kod błędu ni nic nie pokazało. Jeszcze raz dzięki jadnak można liczyć na forumowiczów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.... ja wpisałem normalnie w SZUKAJkę kod i znalazło od razu. Ale dobra - ważne, ze stała się jasność :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fktyczni jest sorry moje niedopatrzenie, pewnie wstukałem przypadkowo inną cyfrę, jednak starsi forumowicze mają rację. Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jednak starsi forumowicze mają rację. Jeszcze raz

Stazem - zapewne TAK. Wiekiem - raczej NIE - młodszy jestem :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spis błędów ze strony pierwszej zawiera bardzo dużo błędów - porównuje je z kodami błędów z VAS-a 5051 i wiele z nich jest nieprawdziwych.Np. jest "00501 Czujnik pozycji głównej klapy silnika – G92", a powinno być "00501 Lampka kontrolna poziomu oleju (K38)". Proponuję weryfikację danych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może ktoś pomoże błąd 00792 A/C Pressure Switch (F129),nie działa klima ,czym to może być spowodowane,przy włączeniu zapłonu mruga climatronic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paweł, albo padł czujnik ciśnienia albo brak czynnika chłodniczego w układzie-rozszczelnił się, a mruga bo jest błąd ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czujnik ciśnienia to ma jakiś numer?czy podjechać sprawdzić czynnik,ale w tamtym roku uzupełniałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie ma ale nie mam etki, najpierw sprawdź czy w układzie jest gaz i odpowiednie jego cisnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czujnik ciśnienia to ma jakiś numer?

8D0 959 482 B - wyłącznik bezpieczeństwa (F129) :cool:

 

A coś robiłeś przy przedniej lampie? Może przewód pękł ze starości lub też cos nie styka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak ,wyjmowałem lampy,a przy której lampie i jaki to przewód?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy prawej. Na pewno go zauważysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok,sprawdze,dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek,ale te przewody to są te same co do lampy idą? bo podłączałem obrysówki miesiąc temu i wpiąłem się w kabel od pozycyjnego,czy ten kabel ma być ciśnieniowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie - to nie te same. byłem teraz, żeby fotę cyknąc, ale za cholere sie nie da, bo tego nie widac. Trzeba lampę wyjąc i wtedy zobaczysz ten zaworek. Ponad miesiąc temu ściagałem przód więc już nie pamiętam teraz, ale na pewno szedł tam zielony cienki kabelek. Oprócz niego powinien też być przewód ciśnieniowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności